vrijdag 18 maart 2011

Uitgerust..????

 

Wat doet zo'n weekje rust toch veel goed. Ik heb ook werkelijk "bijna" niets gedaan. Alleen wassen, boodschappen en eten koken gaat natuurlijk gewoon door hé. Heerlijk iedere dag uitgeslapen, heb wel de wekker gezet op 9 uur omdat ik ook nog wel wat aan de dag wilde hebben. Verder een ochtend koffie drinken met mijn zus en een keer met een vriendin. Bezoek aan de kapper, tv kijken en lezen. Het enige wat ik opgeruimd heb,  is de kledingkast. En ik heb aardig wat in de zak van GIJS gegooid. Dus kan weer gaan aanvullen, heerlijk.....  En ik heb vandaag zelfs weer wat gerommeld in huis. Tja en dan is de werkweek al weer voorbij. Maar kunnen eerst nog genieten van een vrij weekend.

Ik heb ook nog een heerlijke wandeling gemaakt, want wat was het in het begin van de week lekker weer. Heb zelfs 's middags in de zon buiten gezeten.

 

064 

Oh ja, ik heb ook nog mijn blog aangepast en opgeschoond. En heb wel hier en daar een post gelezen, maar ik kon me er niet toe zetten om overal te kijken en te reageren. Maar kom snel bij jullie langs.

 

Prettig weekend

Lieve groet Lia

 

 

28 opmerkingen:

  1. Fijn dat het je goed heeft gedaan..! Iedereen zou zo nu en dan eens zo'n weekje moeten nemen. Je bent een voorbeeld. Lia! En maandag weer met frisse moed er tegen aan?
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n pauze weekje Lia, hoop dat het je goed heeft gedaan !
    Nu nog genieten van je vrije weekendje en dan Maandag weer frisse moed !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lekker positieve post. En de komende week zal het mooie weer je ook goed doen..
    Hier juist druk, druk en druk, balen want ik ben meer van het relaxte leven, maar goed we gaan gewoon door ;) Vandaag gaan we naar het zuiden, maken er een leuke dag van!
    Fijn weekend! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit klinkt erg goed...even een weekje niets hoeven en doen waar je zin in hebt! Ik hoop dat je dat ook kunt merken aan de accu en aan je lijf. We krijgen vanaf vandaag een aantal heerlijke droge lentedagen, dat sluit mooi aan op jouw week van genieten!

    Ik wens je een bijzonder fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een heerlijke week! Niks moet, alles mag. Dat was ik ook begin februari van plan maar toen ontdekten we de tumor bij Bruno en ben ik de hele week met hem druk geweest en kwam er niks meer uit mijn handen. Maar ik ben blij dat jij een heerlijk ontspannende week hebt gehad. Zo nu en dan hebben we dat toch nodig! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet nog even verder van een heerlijk weekend.......liefs van mij......xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je even lekker bijgetankt hebt. Is ook af en toe eens lekker!

    Groetjes, en geniet van het heerlijke weekend. Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    Lekker dat je zo uitgerust bent, dat heeft een mens soms nodig.

    Geniet van je weekend

    Groetjes
    Iram

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Lia voor jou ook een fijn weekend, nog ff 2 dagen vrij voordat je weer moet beginnen!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie banner heb je gemaakt! Heerlijk om naar te kijken. Nog even over je tuintrog, kun je de trog niet behandelen met een of andere waterdichte coating? Moet toch te vinden zijn zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het klinkt als een heerlijke week!!! Ik hoop dat het je goed gedaan heeft en je "opgeladen"verder kunt.
    Fijn weekend, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, fijn dat je de tijd hebt kunnen nemen om even lekker bij te tanken. Dus straks ga je er weer volop tegenaan? Vandaag wordt in ieder geval een mooie dag, dus nog even lekker genieten!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goed van je dat je je rust genomen hebt, daar pluk je nu de vruchten van!! en er komen nu een paar heerlijk lentedagen aan, lekker naar buiten om nog meer energie op te doen:))

    fijn en zonnig weekend:)
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijk weekje bijtanken! Vandaag weer een prachtige dag hier Lia, geniet ervan en tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk he, even rust voor lijf en leden....en het zonnetje schijnt de komende dagen dus we kunnen er weer van genieten! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het weekje rust je goed heeft gedaan! Dit weekend een mooi einde van je week. Wat een strálend zonnetje hebben we hier!
    Mooie header heb je gemaakt...
    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia,
    hoop dat je je weer wat fitter voelt na dit fijne weekje, het zonnetje doet mijn spieren enorm goed. Op een beschut plekje staat mijn tuinstoel en als een spons zuig ik de warmte,het licht en de rust in me op. Dus Lia, plak er nog maar een lekker rustig zonnig weekje achterraan hoor (hihi), zal je goed doen.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat het gelukt is een weekje niets doen.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijk ontspannen week; hou dit gevoel nog maar even vast, want ze beloven voor komende week prachtig weer!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lekker, zo'n relaxt weekje... Hier was het juist totaal het omgekeerde! Maar morgen, morgen heb ik een lege agenda en dat is een lekker vooruitzicht: alles mag en niets moet:-)
    Fijn weekend nog Lia, liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat heb je goed gedaan....lekker getankt en weer een beetje klaar voor wat komen gaat....
    geniet van het lekkere weer...

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hou dat heerlijk relaxte gevoel vooral vast hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk dat je weer een beetje bijgekomen bent........en je nieuwe banner is prachtig Lia, echt prachtig !

    fijne zondag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooh lekker Lia, weet je wat ik wel eens zou willen? Een weekje vrijaf als iedereen gewoon door moet.....dus kids naar school, manlief werken.....lijkt me zalig...sssst;)
    Het weer wordt deze week ook weer bijzonder aangenaam dus we lummelen lekker verder buiten;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De rust heeft je inderdaad heel erg goed gedaan. Je blog ziet er weer stralend uit.

    Fijne zon(nige) dag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heerlijk Lia zo'n week van rust en wat fijn dat dit je goed heeft gedaan.
    Ik word helemaal rustig van die prachtige foto en ook je header is weer zo mooi.
    Vandaag is het een prachtige dag en ook voor volgende week beloofd het een zonnige week te worden, heerlijk naar buiten en genieten.
    Fijne zondag en een lieve groet, mea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zat ineens aan je te denken......ik dacht ik mis d'r....maar zie hier toch weer een post van je.....gezellig.
    Heerlijk dat je even tijd en ruimte voor jezelf hebt genomen.....zo belangrijk op z'n tijd.
    Je blog ziet er prachtig uit, je banner, je kleuren....heerlijk rustgevend.....
    Altijd een moment om te genieten.

    Wens je een fijne 1e lente week toe.
    Geniet maar heerlijk.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia