maandag 2 mei 2011

Stoere pot.........

 

Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve en leuke reacties die ik kreeg op mijn vorige post. Het is hartverwarmend.......om  te lezen zowel hier als per mail.

En nu terug naar de pot die ik in mijn vorige post al liet zien, de pot waar ik al zo lang naar op zoek was. Tot ik naar De Stamkamer ging voor kaarsen, en ik hem zag staan. Maar vaak zijn dat de momenten dat ik iets tegenkom, als je er niet voor gaat kijken. En heb hem toen dan ook meteen meegenomen. En hij heeft een mooie plaats gekregen op de eettafel.

042

043 

 

In combinatie van een perentak, een takje bloesem van een viburnum, en een gewone bloesemtak uit de supermarkt word het een mooi geheel. Maar ook met alleen takken is hij mooi.

067

 

En hij staat niet alleen mooi op de tafel maar kleurt ook nog eens goed bij de nieuwe bekleding van de eethoek.

139

 

Op het bankje zit nu een grijs/bruine velours en op de stoelen een bruine linnen stof. Nadat we de tafel schoongekrabt hebben (hij was donker teak) vond ik de oude stof er niet meer zo mooi bij staan, en de hoek van het bankje ging ook een beetje kapot. Dus ik was al op zoek naar een mooie stof op verschillende markten. Maar als je dan iets zoekt vind ik het dus niet, zoals ik hierboven al zei. Maar ja, als de Stamkamer in je buurt zit, ga je ook nog even daar kijken. En ja, hier vond ik wel de stof die ik mooi vond. En gelukkig heb ik ook nog een lieve zus die mij kwam helpen om de hoezen te maken, en voilà... een totaal andere eethoek.

119  127  095  098

 

Lieve groet Lia

40 opmerkingen:

  1. Als eerste alsnog gefeliciteerd met je publicatie in WLS. Ik kan niet wachten tot ik de reportage kan lezen. En het sfeertje in deze blog is ook weer helemaal goed.
    Fijne week. Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. teamwork!! de stamkamer, jij en je zuster!!! :)....sfeertje!!!!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi geworden Lia!! heerlijk he heb je ineens toch weer een hele andere eethoek!
    en net wat je zegt als je iets zoekt dat vind je het bijna nooit en soms loop je zomaar tegen iets aan als je er niet naar op zoek bent en dan is het een kwestie van meteen meenemen:))
    goed gedaan!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer super uit ! Mooie eethoek heb je, en de pot, echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan gedachten lezen..ik dacht bij de vorige post al dat die pot nieuw was ;))
    Mooi geworden, je nieuwe eettafelstoelbekleding.. jammer dat ik de stofstructuren op de foto niet kan voelen..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit en de pot, zeker stoer!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi je pot, heb je hem toch nog gevonden!!
    Ik heb ook nog zo'n pot maar die van mij was groen, ik heb hem wit geverfd, hij staat nu in de wc, heb ik nog een post van gemaakt hele tijd geleden!!

    Je eethoek is mooi geworden, schattig dat bankje ook, ben ik ook wel gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is super geworden, heb je het zelf gemaakt? Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende mooie en stoere pot.
    Die past hier ook wel ;-)
    Je eethoek is helemaal top !!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat ziet er weer prachtig uit! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt allemaal weer helemaal geweldig! Even opzoeken hoe het eerst was.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoer en geweldig mooi !! goed gedaan Lia....mijn complimenten !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaja, ik zag deze pot ook in je vorige post, maar dacht dat je deze al had. Hij is erg mooi; en de takken en bloemetjes maken het helemaal af.
    Je hebt er een gezellige eethoek van gemaakt. Gezellig!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige pot en wat past hij toch weer in het totaalplaatje (ook al betekende dat nieuwe stoelhoezen:-)), mooi! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige robuuste pot Lia, echt een Lia pot, maar ik zou hem ook best willen hebben hoor, vind hem erg mooi! Mooi ook de nieuwe bekleding van de meubels, het staat zo bij elkaar echt prefect!!!

    Fijne nieuwe week,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, mooi, mooi....tja, toegegeven, een tikkie jaloers ben ik altijd wel als het gaat om jouw smaak en stijl..... Een tikkie dan hè Lia ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige pot. Een leuk zo met de takken.
    Fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog eens ijzersterke samenwerking he :-)
    zo moet je het hebben, tis weer mooi voor elkaar Lia, geniet ervan
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsof die pot er altijd al stond; zo past 'ie bij jouw stijl. Fijn om er zo onverwachts tegen aan te lopen. De eethoek vind ik ook geweldig. Knap ook trouwens om dat allemaal samen met je zus zelf te doen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind hem helemaal super!!! Mooi geheel zo, wat zul jij genieten
    fijne dag
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wederom prachtig!!!
    Sorry, val ik in herhaling?
    ;0)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie plaatjes hoor, ziet er supergezellig uit!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo helemaal a la Lia! Past helemaal in jou interieur. De stoelen zijn ook mooi geworden.
    grtjs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi geheel is dat geworden, het kan zo in een woonmagazine

    je pot is ook prachtig gestyled

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige eethoek heb je~! Heel wat anders dan bij mij maar ik kan hier heel erg van genieten. Ik vind de stenen kruik helemaal geweldig met die mooie takken erin, helemaal super~!
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie aankoop die prachtige pot!
    En wat super dat je je eethoek zelf (nou ja, met zus) zo'n mooie nieuwe look kan geven!
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben nieuw op je blog! Je foto's zijn echt prachtig! Ik ga je zeker volgen. Neem ook eens kijkje op mijn blog.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie pot. Om jaloers op te worden..

    Ik ga je blog en binnen kort WLS ook zeker volgen!

    Liefs cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige en stoere pot en ohh wat een sfeer zo bij je tafel,fijne dag nog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat fijn dat je dat samen met he zus kon klaren! Het ziet er weer prachtig uit. Die pot is super; sober, maar krachtig. Wat zullen jullie weer heerlijk eten en natafelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi compleet plaatje. Ziet er super uit!

    Groet
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie vaas!! Simpel, stoer, echt helemaal prachtig en wat een heerlijke sfeer op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kiekjes weer en je vaas is zeker helemaal top. Niets meer aan doen zou ik zeggen.
    Het ziet er prachtig uit bij je, zo netjes en opgeruimd.
    Groetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gaaf die vaas zeg! Ben nog nooit bij De Stamkamer geweest, maar haar sfeertje is wel erg mooi, dus ik moet er gewoon eens tijd voor maken:-) Geniet van je gerestylde eethoek, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is je eethoek mooi geworden. Prachtige kleur ook op je stoelen. En je pot, ik vroeg mij al af of je die nieuw had, maar hij is prachtig stoer.

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lia wat een geweldig nieuws , jullie huis in de WLS !!! Echt super hoor en ik kan het me voorstellen hoor, ik vroeg me al af wanneer jij aan de beurt zou zijn ...

    En wat een prachtige pot heb je gevonden , helemaal jouw ding . Je eethoek is ook erg mooi geworden , lekker van genieten .

    fijne week verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Even het antwoord.....ja die vaas is echt huge.
    Hij staat in de tuin op een console, scheelt toch wat inkijk ;0)
    Het beeld is al groot en idd de vaas zo nog groter.
    Fijn zonnig weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige pot en het geheel van je nieuwe eethoek is ook erg mooi.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooie kleur op de muren bij de eethoek.!! Heel warm. Mag ik vragen welke kleur dit is? Wij hebben ook donkere meubels en dit staat er wel heel warm bij...

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia