maandag 9 mei 2011

Wit.......

 

Ik kreeg een uitnodiging van Marianne van http://www.songbirdisnesting.com/ om mee te doen om een post te plaatsen over wit. In eerste instantie dacht ik dat ze de verkeerde voor zich had, omdat ik niet van het witte interieur ben. Maar zij vertelde me toen wat ik allemaal aan wit in huis had, en iemand die zo precies weet wat ik ooit heb laten zien, kun je dan toch niet weigeren. Dus maar eens snel in mijn albums rondgekeken, en deze witte items tevoorschijn getoverd.

 

012 (2)

En ja, eigenlijk heb ik best nog wel wat wit of wat er op lijkt in mijn oude servies.

 

sl. k (2)

In mijn slaapkamer, want slapen doe ik het liefst onder mijn witte hoes. Vooral in de zomer vind ik wit beddengoed zo heerlijk. En zelfs de paspop heeft een witte blouse.

 

interieur 01-11 005

En natuurlijk mijn witte stoel en kast.

 

29

En in mijn voortuin komen eerdaags de eerste roosjes weer tevoorschijn.

Het zijn oudere foto's die jullie misschien al wel gezien hebben, maar Marianne voor jou ga ik graag in de herhaling.

 

Lieve groet Lia.

p.s Graag wil ik de nieuwe volgers welkom heten.

34 opmerkingen:

  1. hahaha was je al je wit even "vergeten"!? Leuke post!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post, en wat grappig dat iemand anders je erop wijst, zo word je tot nadenken gezet :-)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Lia! En wit....wie heeft het niet? Iedereen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat mooi hoor al dat wit in je huis :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat een bak dat iemand anders nog beter weet dan jijzelf hoeveel wit je wel niet in huis hebt. Je bent wel even aan het zoeken gezet. Leuk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is gewoon wit op haar mooist ... grappig dat Marianne je daar even op gewezen heeft. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor.. wit uit jouw huis,
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha je zou bijna al het wit over het hoofd zien ;-)
    En het is zo móói !!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je hier voor gevraagd werd en dat je meer wit bleek te hebben dan je dacht...! Zo zie je maar...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's hoor....tuurlijk heb jij wit in huis !!!,......fijne week liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, ik ga morgen ook een witte post voor haar maken! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is leuk Lia, wit, witter, witst. Leuk om te lezen en ook dat je toch meer wit in huis hebt dan je dacht.
    En dat witte beddengoed daar kan ik me helemaal in vinden.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat iemand anders je op een andere manier naar je eigen huis laat kijken en blijkt dat er meer wit is dan je eigenlijk dacht ;) Mooie en sfeervolle foto's.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,
    Zie je wel dat je mooi veel wit hebt! Je was wel vergeten je post up te linken dus dat heb ik maar even voor je gedaan.
    Hartstikke leuk dat je op mijn feestje wilde komen!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi wit is niet lelijk ;-) of gold dat nou alleen voor zwart?

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi,dat subtiele wit in je huis.
    En enigste wit bij mij,zijn de muren,keuken en wat kop en schoteltjes en Oh,ja...oude borden van mijn moeder en witte borden met tekst op de rand.
    En buiten een witte Rhododendron.
    Dus nu ik het zo optel,heb ik meer wit als ik in eerste instantie dacht.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor al dat wit bij jou! Ook al zijn het oudere foto´s, toch erg leuk!
    Fijne dag vandaag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu super zeg.....kan er niet genoeg van krijgen hoor, je mag je beelden altijd weer laten zien.....
    Best wel veel wit dus toch ;0) genieten.....ben ook zo dol op wit beddengoed.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's en mooi wit heb je, hier en daar en stuk, je beddengoed, het staat mooi met al het andere!!

    Fijne week
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geen witte overdaad, maar wel mooi fris bij je interieur! Heel subtiel dus..

    Prachtige beelden!

    Fijne dag,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jou huis en je foto's zijn gewoon machtigprachtig!
    Wie wil die nou niet zien...en aan de reacties te zien iedereen...dus nog maar een blogje graag!!
    Ik ga eens kijken wie nog meer wit heeft...
    een hele fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie stapel he zucht..prachtig hoor..ik hou van jou stijl! rustig maar warm..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch veel wit voor iemand die geen wit in huis heeft ;-)
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig,...al het wit,super mooi,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wit is mooi, zeker in deze tijd van 't jaar. Hele mooie soort roosjes ook!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bij jouw komt juist wit zo prachtig uit, omdat de achtergrond dat zo mooi draagt! Me ♥ wit :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Toch mooi al je witte spullen :)
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk, dan denk je dat je weinig wit hebt, en dan blijkt dat toch wel mee te vallen. Staat erg mooi, die witte stukken in je huis.

    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk ! En ik zie wit beddengoed , yeah ik hou ook van wit beddengoed ! net een hotel love it .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja een huis zonder wit,
    kan eigenlijk niet,,,
    Schitterende foto,s
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie foto's hoor! Leuk idee van Marianne!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Lia,
    zo zie je maar dat je toch meer wit in huis hebt dan je zelf dacht. Als ik hier in huis rondkijk zie ik een witte lantaarn, witte kussens, wit tv kastje, witte side-table en o ja mijn witte strijkijzer hihi, ik ga nu dus aan de strijk...lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik blijf genieten van jouw interieur foto's !
    Genoeg wit te vinden.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia