donderdag 4 augustus 2011

Reportage…….

Wonen Landelijke Stijl.

Dinsdagavond riep manlief dat er een leuke mail voor mij binnen was gekomen. Ok….  ik kreeg een mail van een niet bekende dame om me te feliciteren met de reportage in de Wonen Landelijke Stijl. Zo gaaffff
Tja, ik heb er nog geen moment bij stil gestaan dat degene die lid zijn hem natuurlijk eerder krijgen. Waarom ben ik geen lid….koop hem toch altijd, en dan is het lang wachten tot 4 Augustus……
Maar vandaag is de dag dat de nieuwe WLS in de winkel komt te liggen. Ik had er helemaal niets meer van gehoord en was dus heel erg benieuwd of ik wel in die 4e Editie zou staan. Ik loop met een apart gevoel door de supermarkt naar de boekafdeling en ze zijn nog niet binnen. Dus even in de auto om in een dorp verder de Bruna binnen te lopen en ja, hoor….Thuis gekomen de spanning stijgt……………pffffff.
Ja, ik ben dik tevreden….

001
002
003
004
005
006

94 opmerkingen:

  1. Hoi Lia.
    Gefeliciteerd uw de krant Wonen landelijk.Morgen ik zal te kopen WLS en lezen over uw thuis:)Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem gelijk morgen halen,had vandaag al in de supermarkt gekeken en daar lag hij nog niet..
    Zo te zien is het een prachtige reportage geworden Lia!
    Fijne avond nog..

    Lieve Groet Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het blad zeker kopen, ben nu wel erg nieuwsgierig geworden.
    De foto's zien er al veelbelovend uit!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig, je hebt de WLS in je bezit! Ik besefte niet dat - toen ik je een mailtje stuurde - dat je je eigen reportage nog helemaal niet had gezien!
    Veel groetjes van de onbekende dame, Sacha :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zeg! lijkt me een heel apart gevoel om je eigen huis in een woonblad te zien staan!

    Geniet er van!

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat ik nou helemaal vergeten zijn om de WLS vandaag te kopen...en dat met jouw reportage in dit mooie woonblad! Van harte gefeliciteerd Lia...ik vind het geweldig voor je dat je in de WLS staat en het is ook meer dan verdiend...voor jullie beiden!! Ik ben erg benieuwd!

    Een abonnement geeft overigens geen garantie dat het blad eerder komt, mijn vriendin heeft het abonnement juist opgezegd en koopt het nu los omdat het blad bij haar vaak een dag later kwam dan dat ie de winkels lag.

    Lia, vanavond de WLS wel op je nachtkastje leggen hè ;-)...dat slaapt vast bijzonder goed!

    Geniet ervan!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet even reageren ondanks dat ik in de vakantie-blog-stand verkeer momenteel .....

    Wat een prachtige reportage , daar mag je met recht heel erg trots op zijn Lia !!!

    Geniet er heerlijk van, dat blad ga je nog vaak openslaan en ik ga hem kopen deze week.

    Fijne week verder , liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Lia,
    Ik ken je niet maar ik geniet elke dag van je blog.
    Wat geweldig dat je huis nu in de WLS staat.
    Ik kon bijna niet wachten tot het 4 augustus was.
    Veel succes met alles.
    Groetjes Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig Lia...wat zul jij trots zijn......leuk hoor!!!.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw interieur hoort gewoon in de WLS! Wauw, wat een kroon op jullie werken, deze reportage. Een dikke proficiat hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, leuk blad is dat. Hier liggen ze in een grote schaal op tafel ;-))

    Hier mag je echt trots op zijn, is toch een groot compliment om in zo'n blad te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! en gefeliciteerd ook. Kan me heel goed voordtellen dat het best heel spannend is om je eigen huis in zo'n mooi blad te zien staan.
    Ik ga morgen meteen kijken of hij hier ook al in de winkel ligt, kan hij nog mooi in mijn koffer.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er mooi uit! Superleuk , ik ga m van de week kopen om even goed te kijken:) Geniet ervan, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga hem van de week kopen, dus je hoort nog van mij, een geweldig blad.
    Ik zat al te wachten wanneer die in de winkel zou liggen, dus morgen, ik ben de eerste.
    Gaaf dat je er in staat.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had het al gezien! Mooie reportage hoor!! Van harte gefeliciteerd.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtig artikel in een mooi blad. Ik kom wel vaker even bij je buurten maar nu moet ik je toch even feliciteren met deze reportage. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er leuk uit. Ga morgen gelijk het blad kopen.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!
    Ziet er zo mooi uit.....
    Geniet ervan!

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh Lia, wat leuk, ik ga hem morgen gelijk halen, ben benieuwd :-)
    Gefeliciteerd meid, zal vast een reportage zijn om trots op te zijn
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is geweldig, ik riep gelijk tegen lief, het huis van Lia staat in de WLS........wie is Lia?
    Nou die van Joep en toen wist hij gelijk wie ik bedoelde ;-)

    Supermooie reportage Lia, ondanks dat ik foto's herkende was het toch weer even nieuw.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie reportage hebben ze er van gemaakt. Hier mag je met recht trots op zijn. Ik was vanmorgen in de supermarkt, maar die hadden hem nog niet. Daarna door naar de boekhandel gereden en die hadden hem. Normaal zit hij altijd in cellofaan, maar deze keer ( gelukkig) niet, zodat ik hem snel alvast in de boekhandel kon doorbladeren, want ik was zo benieuwd of je er in stond. Daarna ook snel naar huis gelezen om alles goed te lezen. Wat zal dat een spannend, maar ook leuk moment geweest zijn om de WLS door te bladeren en dan je eigen reportage te zien.

    groetjes en geniet van de leuke reacties,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hier mag je terecht trots op zijn.
    Proficiat.
    Mooie foto's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ontzettend leuk,ik ga van de week eventjes kijken in de supermarkt of ze er al liggen,super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb hem nog niet gekocht, maar alvast van harte proficiat.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia,

    Wat een mooie reportage. Ik heb er erg van genoten net zo als dat ik van je blog geniet.
    Geniet ervan.
    groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend leuk Lia, het lijkt me zo bijzonder om je huis in een blad te zien staan. Gefeliciteerd!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met de reportage in wonen landelijke stijl.
    Het lijkt mij super gaaf om in zo'n blad te staan.
    Geniet ervan.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De laatste daagje van mijn vakantie, ik ga zo gelijk op zoek, heb nu alle tijd om je mooie huis te bekijken, geweldig meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk ik had door drukte nog niets gelezen op je blog.... Ik ga hem vanmiddag kopen. En jij ook gefeliciteerd met je oudste. Het is een mooie dag om jarig te zijn
    X leni

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een mooie reportage geworden Lia! Gisteren in de zomerzon heerlijk zitten lezen. Al was het verhaal natuurlijk allang bekend ;-))

    Geniet ervan!

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd! En wat heb je lekker veel bladzijden gekregen. Ik kan niet wachten om hem open te slaan. Is toch net of wij ook een beetje thuiskomen?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er goed uit!!! Ik ga straks meteen boodschappen doen en een exemplaar halen! (ik vind trouwens wel dat ze jou er eentje cadeau hadden kunnen doen, hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig Lia, wat zul je genieten! Het ziet er veelbelovend uit, ik ga hem zo snel mogelijk kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gelukkig, is toch nog gelukt om in de WLS te komen staan. Zo klopte je aankondiging natuurlijk wel. Kantje-boord...? Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik lees hem eigenlijk bijna nooit de WLS maar ik heb he vermoeden dat ik hem dit keer eens ga scoren! Wat leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met dit mooie succes !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte proficiat met je artikel en foto's in de WLS. Wat een eer voor je! Ik koop dat blad al jaren, vroeger Wonen in Engelse Stijl (was een beetje meer mijn stijl) maar ik blijf het kopen ! Gisteren las ik dus op het einde van het artikel "internetblog I found my home" en dacht meteen "ja ik ken die naam', idd al een paar keer op ander blogs gezien. Gefeliciteerd
    je interieur is mooi en smaakvol, heel mooie kleuren heb je gebruikt, heel rustgevend.

    Lieve groetjes
    Carine
    PS: heb me meteen als volger gemeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat onzettend leuk!! Ik ga hem gelijk kopen..gefeliciteerd!

    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WONEN Landelijke Stijlaugustus 05, 2011

    Wat een leuke reacties! Ook wij zijn zeer tevreden over het resultaat! Als er nog mensen zijn met mooie interieurs, voorstellen zijn altijd welkom op wonenlandelijkestijl@epn.sanomamedia.be
    Groetjes, Tinneke Vos, Hoofdredactrice WONEN Landelijke Stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Vanmiddag zat ik de WLS te lezen, en zag jullie reportage. Vond de foto's al zo bekend voorkomen? stom, stom, stom helemaal vergeten dat jullie in deze uitgave zouden staan.
    Maar.... het is echt super geworden hoor! EEn complimentje waard aan allen die hier aan hebben bij gedragen.
    Dit is iets om met recht trots op te zijn!!

    Lieve grote, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Lia
    Ik kom regelmatig even langs op je blog en ben niet zo'n reageerder.Ik heb gisteren het blad gelezen en de reportage natuurlijk ook .Prachtig hoor en je mag er zeker heel erg trots op zijn. Fijn weekend!
    Hartelijke groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd heb hem nog niet gehaald maar ga ik morgen zeker doen en heerlijk genieten ervan .... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai Lia
    Ik heb ook een abbo op de WLS ,kreeg m dinsdag al ,(khad al een reactie in je picasaalbum gegeven)en ja hooorrrr ,GEWELDIG !
    Prachtige reportage !
    En wat ik nou zo leuk vindt ?dat er nu es (zoals men dat noemt )es een "gewoon rijtjeshuis "in staat ,maar t is wel een paleisje hoor !
    top hoor meis !
    Lieve groet Amy (kzet m even onder anoniem anders kan ik er niet in komen ,maar je kent me wel ,ihhih )

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Lia,
    Ik las dit pas vanmiddag en ben meteen op de fiets gestapt op de WLS te kopen. Je zult wel heel trots zijn op dit artikel in dat wel heel mooie tijdschrift... Ik vind het in ieder geval geweldig. Proficiat Lia.
    Heel fijn weekend gewenst..
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Lia

    Ik heb de WLS gisteren al gekocht in de winkel en gelijk gekeken of je er in stond, ja hoor prachtige reportage gefeliciteerd.

    Groetjes picasa Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat ontzettend leuk om met een mooi artikel in de WLS te staan; gefeliciteerd! Ga hem dit weekend nog even halen, je reportage lezen/bekijken en hem dan nog even bewaren voor de vakantie...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heb WLS vanochtend in Den Bosch gekocht (was aan het shoppen) de tas met spullen weggezet dus nog niet gezien dat je er in staat. Leg hem nog ff weg om op een rustig moment te genieten van je huis.
    Genietze!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wahah lees het nu pas !!!!!
    Ik ga de WLS morgen meteen kopen hoor :-)
    Het ziet er GEWELDIG uit Lia: wees maar hartstikke trots.
    Van harte en lekker van GENIETEN
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd Lia, dit is geweldig en een hele mooie reportage!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hai Lia, Wat geweldig leuk!
    Wat zullen jullie trots zijn :-)

    Geniet van het moment.

    Fijn weekend, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd...wat een prachtige reportage in de WLS!!
    Groetjes,
    Petra puck

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ha Lia,
    Super! Gefeliciteerd hoor!
    WAt ziet het er prachtig uit!! Dit is echt een eer hoor! wauw!
    lekker van genieten! je hebt het ook zo prachtig!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd Lia!
    Wat geweldig! Ik ga hem zeker ook kopen!
    Fijne zondag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Lia
    OOk al ken ik jou niet persoonlijk.Ik wil je toch graag feleciteren met je prachtige reportage in de wls.
    Ik lees met erg veel plezier altijd jou blogjes.
    Geniet ervan.
    Groeten Wiesje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Lia!

    Nu ik je reportage heb gezien, moet ik als fan natuurlijk nog een keer reageren! Ja hoor, het is helemaal jouw huis zoals we het kennen van je mooie blog! Het is een prachtige reportage geworden van jaren hard werken...mijn complimenten!

    Alleen één woord in het laatste stukje kon ik niet plaatsen :-)...rood?

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh ja Lia heel mooi! DE foto,s zien er prachtig uit! (al kende ze ik ook van je blog) maar zo in zo,n tijdschrift komen ze veel mooier uit! En ik bewaar hem als voorbeeld voor de schilder als die onze kamer komt sauzen.
    Lieve Groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  57. P.s. Ik heb 'm gekocht gisteren. De laatste in de winkel! Volgens mij ben je heel populair in de Betuwe. Mooi om het nu echt in een blad te zien.
    Zelf sta je er niet bij, zou ik zelf ook niet willen. Het is echt geweldig geworden.
    (hal en kastenkamer was ook nog mooi geweest erbij)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dag Lia,
    Ik had het al gezien dat je er in stond. Wauw, ben helemaal trots op je. Prachtige reportage. Je hebt ook zo iets moois van je huis gemaakt, terecht dus dat daar eens in een mooi magazine aandacht aan wordt besteed. Gefeliciteerd hoor!
    Fijne fdag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. VAN harte Lia,.. super.. ik ga hem deze week even halen, we zijn net terug van vakantie..
    Ik hoop dat die gene die steeds heeft zitten stoken nu ook zijn excuus aanbied...aan jou..!!
    Want dat zou pas ballen tonen of niet dan..
    Geniet van alle aandacht.. dik verdiend.
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  60. heeeee Lia.......daar is ie dan eindelijk(Zou die onaardige anoniem nu ook reageren???;))!!! Je eigen WLSje!!! moet m deze week even gaan halen...loop wat achter door de vakantie dat snap je ;) maar ik wil m wel even van dichtbij bekijken hoor! Gefeliciteerd!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoooi Lia, ik kom net terug van vakantie en gris bij de supermarkt snel een "Landelijk Wonen" mee. Tijdens het koffiedrinken blader ik er even doorheen en zeg tegen mijn man..."dit huis ken ik, het is van Lia..."snel checken en ja hoor?! Wat geweldig voor je!!! GEFELICITEERD!
    Dat je dit hebt mogen bereiken via het bloggen...SUPER! Het is een prachtige reportage geworden. Je mag trots zijn..steek je neus maar in de wind, van mij mag je, hihi

    Geniet van alle aandacht.

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hoor het net vsn mijn zus dat je erin staat..wat leuk..hele eer hoor, maar zeker verdiend..gefeliciteerd..ik zal hem van de week even gaan kopen
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. OOo...Lia wat spannend!!! ik ga hem deze week, ik denk morgen gelijk kopen hoor. Ik baalde al zo dat ik de brocante special waar gea in staat niet kon krijgen, of was er niet of uitverkocht:-( dat laat ik me niet weer gebeuren. Top en geniet ervan meid!!1

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Beste Lia,
    Is het toch een mooie reportage.
    Tientallen lezers verheugden zich op.
    Champagne opengetrokken?
    Hoopelijk van genoten! ;-) Duiveltje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hehe ik heb hem!!
    Zaterdag gekocht maar had nog geen tijd (door de buxus :-) )
    Nou meid gefeliciteerd hoor,is toch super om zomaar in een blad te staan,je zal wel gestuiter hebben haha .
    Geniet er maar lekker van hoor!
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Geweldig,wat leuk.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Lia,
    Even een berichtje, om je te complimenteren voor je prachtige reportage in de WLS!!
    Ziet er heel mooi uit!!!
    Gek he om 'jezelf' zo in een tijdschrift te zien staan....
    Geniet er heerlijk van, je/jullie hebben het verdient!!
    Hartelijke groet,
    Angélique(36)picasa

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dag Lia,

    Wat een prachtige reportage is dat zeg!!!! Maar dat verdienen jullie dan ook wel helemaal!!!!

    Dikke proficiat,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  69. WAUW!! lia wat prachtig wat een geweldig huis hebben jullie toch, zoveel zorg, super!!
    echt top hoor, dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Door de vakantie loop ik een beetje achter. Met bloggen maar ook met het lezen van woontijdschriften. Proficiat met je mooie reportage in WLS. Ik heb het tijdschrift vandaag pas gekocht en herkende meteen jouw leuke voetbankje met de spiegel er boven op. groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi:)Bedankt voor de reactie en mijn blog alles vanaf het begin en beter dan vroeger omdat ik heb een goede camera.Ik ben er trots en zag uw WLS Lia:)Super Nogmaals Gefeliciteerd van Karolina Groetjes uit Belgie.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hey meis, ik was afgelopen weekend al aan het zoeken naar de WLS in de supermarkt maar niks hoor... Gisteren hier naar de kiosk dus maar en jawel: Hij lag er (een vreselijke cover deze maand overigens!) Dus heb ik gisteravond heerlijk genoten van je reportage: GEFELICITEERD, WAT IS IE LEUK!!!

    Nu lekker nagenieten van je eigen stukje roem:-)

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieverd geweldig mooi, maar dat kan ook niet anders, ben dol op je mooie sobere style en doe hier altijd veel inspiratie op: Grattis, grattis grattis :)

    Kram från Sverige

    BeantwoordenVerwijderen
  74. geweldig, wat gaaf zeg! met recht dat je trots bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik heb hem inmiddels ook gehaald, gaaf hoor, deze reportage, vooral omdat het blad zo vaak van die kastelen van huizen, laat zien.
    Mooie foto's van een mooi, leuk, en vooral rustig huis.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat leuk om weer een picasa-dame in mijn favoriete woonblad te zien!!! De reportage is superleuk geworden: een dikke proficiat voor het WLS-team maar natuurlijk ook voor jullie: het mooie-huis team ;-)
    groetjes van een picasa-girl.
    Ilse-bels

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ha Lia, net terug van vakantie even gauw gekeken..ja je staat er in...als ik 'm in alle rust heb gelezen mail ik je ;)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  78. OHHH JE STAAT ERIN ! MORGEN KOPEN !

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Gefeliciteerd Lia, met deze prachtige reportage!! Wat zul je trots zijn, en terecht!!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ziet er prachtig uit,deze zal nu wel niet meer in de winkel liggen of juist wel,ik ga eens kijken,gefeliciteerd,is iets om trots op te zijn en je verdiend zoiets met je prachtige huis,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi Lia,

    Wauw gefeliciteerd met de reportage in de WLS!!!
    In een woord geweldig, ik heb genoten hoor.
    Deze editie komt bovenop mijn favo stapel te liggen....

    Geniet ervan!!

    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Natuurlijk heb ik 'm al heel lang in huis en natuurlijk keek ik meteen naar JOUW stukje. Wat ziet het er toch prachtig uit. Ik ga nu even je laatste berichtje lezen dus tot zo :)
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Beste Lia,

    Je site ziet er geweldig uit!! In de Landelijk Wonen stonden schitterende foto's van jullie huis.Even een vraag, geen idee waar ik die kan stellen op je site. Ik heb een vraag: welke kleur verf heb je op de muur in de woonkamer?

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Druk, druk en was niet eerder in de gelegenheid om te reageren. Wat een SUPER mooie reportage! Wat zul jij trots zijn! :)

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Sinds dit jaar ken ik WLS pas, wat een gemiste kans! Dit was de derde die ik kocht en ik was weg van de reportage van je huis. Natuurlijk ook je blog op gezocht, en toen was het hek helemaal van de dam.... De inrichting,de tuin, de kleuren, de stijl, de manier waarop je bloemen schikt, alles is even mooi. Zo mooi dat het haast pijn doet van binnen. Mijn streven was altijd om het op deze manier te hebben maar ik had geen voorbeelden, nu dus wel! Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Beste Lia,

    Naar aanleiding van de prachtige fotoreportage in WLS heb ik je blog gevonden op het wereld wijde web... ik heb met plezier je prachtige creaties bekeken en probeer ze een beetje toe te passen in ons huis! Hierdoor heb ik een vraag aan je en weet niet waar ik die zou kunnen stellen zou je evt. willen reageren op mijn mail adres? avdmark@xs4all.nl. Alvast mijn hartelijke dank.
    Hartelijke groet,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi Lia , zo surfend op het net kom ik jouw blog tegen, en ook de reportage in WLS.
    Wat geweldig om je huis in zo'n mooi woonblad te zien staan. Terecht het ziet er super uit.
    Fijn weekend nog.
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Waar heb je die voordeur met dat luikje vandaan?
    groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik naar eigen ontwerp laten maken bij een plaatselijke timmerman.

      Verwijderen
  89. Hi, misschien een hele rare vraag... Maar ik ben echt verliefd op de kleur van jullie kozijnen buiten. De combi is prachtig, weet je misschien de kleurcodes? Super bedankt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia