woensdag 31 augustus 2011

Speelkwartier…..


Hallo, mijn baasje heeft niet zoveel tijd om bij jullie langs te komen hoor, want jullie weten toch dat IK er nu ook ben hé. En ik wil natuurlijk héél veel aandacht, en wil graag spelen. En omdat oma Kitty niet met mij wil spelen, ga ik lekker naar mijn vrouwtjesbaas toe om te spelen. Of naar die jongensbaas, want die vind mij ook heel lief en leuk. Maar ja, die moet weer naar school of werken.
En als er niemand wil ga ik zelf wel wat verzinnen, bijvoorbeeld met de schoenen van mijn baasje. Daar zitten van die lange slierten aan, gaaf joh…..

2. Joep 27 Aug (35)  2. Joep 27 Aug (27)
2. Joep 27 Aug (31)
Maak ze niet kapot hoor!!!!
Maar ik heb ook heel veel speelgoed. Sommige mensen die komen kijken brengen wat voor mij mee. Dus voorlopig heb ik genoeg te doen. Maar heb toch wel een favorietje, deze kruk en mijn speeltje aan een stok.

128
142
141
Zo, nu ga ik weer rusten en kan het vrouwtje weer even met jullie spelen…

044
poezelige groetjes…..

46 opmerkingen:

  1. OOo wat is Joepie mooi he ?
    Wat n schatje
    Gaat het nog goed saampjes met Miss Kitty ?
    Ja voor Miss is het een druk ding natuurlijk ,want ja ....Miss is al een dagje ouder en die kan al die drukte niet meer zo aan ,ihihiih
    En jij kom niet meer aan je huishouden toe zeker ?
    O wat is het toch leuk he?
    X Amy(moet anoniem reageren anders kan ik geen reactie plaatsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit hier helemaal te smelten voor Joep en dat terwijl ik niet eens zo'n kattenfan ben! Hij heeft van die leuke oogjes en is zó fotogeniek!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en wat mooi!!!

    Die kleintjes, ze zijn zo verschrikkelijk leuk en ook ondeugend.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leven is één groot feest als je een kitten bent :)
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooooooooeeee............
    Wat een scheetje,oo kon ik die maar even knuffelen, hmmmmmm
    Het is een plaatje,een dotje en nog veeeeeelll meer ,haha.
    Prachtige foto,s, GENIETEN hoor.

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik smelt;-)
    Wat een SCHATJE!
    Zo mooi, lief en fotogeniek!
    Geniet van elkaar.....

    Een hele fijne avond!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh wat een snoepie !!!!Nog van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot !!!
    Wat een poepie en HEEL FOTOGENIEK !!!!!
    I am FALLING IN LOVE !!!!!!!
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemig Lia, wat zijn de foto's prachtig van Joep, wat een fotomodel zeg. Hij past ook wel goed in je interieur haha. Heerlijk genieten zeg, je ligt vast vaak in een deuk om zijn gekke streken.
    Geef hem maar een dikke knuffel van mij.

    Lieve Groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig zeg een post van jou. Kan zien dat je nu al heel ontdeugend bent, het straalt er vanaf....
    Jouw baasje gaat nog veel met je beleven.
    Maar goed ze heeft je nu al in je hart gesloten, dus het kan wat hebben ;0)
    Liefs en knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahah joepie heeft het aardig naar zijn zin ... wat een heerlijk koppie heeft hij toch daar word je toch verliefd op .... hoop dat het goed gaat met de andere poes ....geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joep, zeg maar tegen de vrouwbaas dat ze je wel erg mooi heeft vastgelegd! En joh, die veters daar mag je best mee spelen, maar laat je de rest van de schoenen heel??!!
    Dag Joep, groeten aan Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die laatste foto, echt geweldig zeg. Wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik smelt helemaal weg ... wat een prachtig poesje! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ENIG!! hele reportages kun je van dat kittenspul maken!!!!! En maar moeilijk doen onder zo'n krukje he;)....TE leuk...uren kan ik daar naar kijken!!!
    Dag Joepie!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ze toch leuk! En die kleur...prachtig! Wat kan je ook mooie foto's van haar maken. Bij Benthe gaat het allemaal wat moeilijker. haha. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een poepie die Joepie! Genieten hoor, je foto's. Ik weet wel wat je de hele dag doet:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh.....ik smelt bij het zien van die mooie foto's, wat een schatje Lia. Ik denk dat ik de hele dag niets anders zou doen dan met hem spelen en naar hem kijken hihi.
    Je heb prachtige foto's gemaakt.
    Bedankt nog voor je lieve belangstelling, ik mis mijn maatje zo erg, dus voel me af en toe nog behoorlijk rot.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zooooo schattig. prachtige plaatjes!
    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi

    wat een prachtige fotos heb je gemaakt het is ook zo'n dotje om te zien .

    fijne avond

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, Joep, want ben jij een dotje! Vooral de laatste foto die je vrouwtje heeft geplaatst: lief!!!
    En ja, hé, ik herken dat wel van Britney: hoe meer obstakels, hoe leuker het is om te spelen. Zoals de kruk!

    Haha, tot de volgende keer, groetjes, Marjolijn (&Britney :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige en slimme poes! Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een poeppie !!....zo'n schatje....zo lieffff,.....genieten bij je !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh, wat een schatje, een plaatje gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha....jij kan volgens mij ook wel de hele dag met je camera achter joepie aan zitten, hihi...zo heerlijk speels en lekker ondeugend zijn ze toch hè als ze nog zo klein zijn. Wat lijkt Joepie toch op molly, zal ook eens weer een foto van haar posten, ook al is al wat groter speels blijft ze wel:-)

    Fijn weekend vast!
    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh wat een poepie...!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is echt een snoeppie hoor erg lief zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Och Lia, wat is hij mooi, en die haartjes die er nu zo uitsteken geweldig, O en zijn ogen worden zo mooi oranje dat kun je nu al zien.
    Heerlijk je foto's, ik heb zitten genieten van je Joep, geniet en geniet maar heel veel.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk, een kitten..wel weer opvoeden geblazen..al je mooie spullen ;-))
    Je "buitenboel" heeft een mooie kleur gekregen. komt nu goed uit bij de stijl van je huis..
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooo, hier kan ik úren naar kijken, zo te zien jij ook. Lekker vanuit je stoel naar een live-kattenshow kijken.

    Wat een koppie hè, dat snuitje lekker spelen onder een krukje...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhhh Lia ik smmelt helemaal weg bij het zien van deze foto's, wat een snoetje, zo lieffffffff. En die eerste foto bij je schoenen zo leuk, trouwens al je foto's zijn schitterend! Jaaaaa die schat houd je wel even bezig, heerlijk hé, je kan vast je ogen er niet vanaf houden.

    Geniet heerlijk van je lieve pluizenbolletje...

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Urenlang spelen en dan als een blok in slaap vallen.. hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een scheetje!!!

    Veel plezier ermee!!!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is Joep een schatje en ook zo fotogeniek! Ik kan mij voorstellen dat je daar even lekker van geniet en het bloggen wat minder is...

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,
    Wat een alerte oogjes heeft dat kleintje. Logisch want er kan gespeeld worden, daar kan-ie natuurlijk niet genoeg van krijgen...
    Ik snap zo dat je hier van geniet.
    Voor jullie allemaal een heel fijne avond gewenst,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Joep, je hebt mijn hart gestolen en wat heb je het gezellig bij het gezinnetje waar je terecht gekomen bent!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ach, wat een lieverd zeg! Prachtige foto's ook, ik heb er enorm van genoten.
    Prachtig kopje en als ie omhoog kijkt...die foto is te leuk ook. Nou ja, eigenlijk zijn al je foto's leuk. Joh, wat een dot !
    Geniet ervan zou ik zeggen.
    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schatje ...zo mooi en lief!

    Geniet maar heerlijk van dit kleine ding!

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat enig, Lia! Denk dat je veel mee bezig bent...
    Fijn weekend!, ook voor Joep natuurlijk!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een lieffie en wat is hij mooi color-coordinated met jullie huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een snoepie!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Joep je hebt m,n hart gestolen!
    en wat ben jij in een gezellig gezinnetje terecht gekomen zeg!!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zag de titel van je post en ik dacht eventjes dat de poezenbeesten vriendschap hadden gesloten, maar nu ik verder lees zie ik dat dat nog wat meer tijd nodig heeft! Zelf ben ik meer een hondenmens dan een kattenmens, maar dit is wel een echte beauty!
    Ennuh; superleuke schoenen heeft het vrouwtje-:)

    Fijn weekend en geniet van de zon als je de kans hebt! Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Het is echt een mooie Joep kom snel kijken

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh, daar kan je toch eindeloos foto's van blijven maken! Wat een schatje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia