zaterdag 10 september 2011

Buiten spelen…..


Omdat ik steeds vragen krijg hoe het met de poezels gaat.
Vorige week was het op Zaterdag een prachtige dag. Ook onze poezen genoten van dit weertje. Joep is helemaal in zijn sas om de buitenwereld te verkennen. We hadden al eens geprobeerd om Joep aan een tuigje buiten te laten lopen, maar dat werkte voor geen meter. Kitty vond het vroeger geen probleem, maar Joep nee………

014
Afwachtend…. wat hij allemaal tegen komt.

015
Kijken of ik nog wel in de buurt ben.

004  006
007  010
Die boomschors is wel heel leuk, alleen denkt Joep dat hij een hondje is, en gaat de stukjes in de kamer brengen.
Hmmmm…. wat is dat nou weer. Oma Kitty was hier net ook.

030
Ja…. hij kan er net bij.

027
Ja Joep, dat is water…… Waarom katten dat nou zo lekker vinden…

032
En Miss Kitty, vind dat ze Joep nu genoeg in de gaten heeft gehouden en gaat even in de relaxstand.

041
Goed voorbeeld denkt Joep……
En het gaat super goed tussen die twee. Kitty is net een oma die alles in de gaten houd. Ze wil soms ook graag even naar boven zodat ze rustig kan slapen. En ‘s morgens staan ze samen voor de deur op mij te wachten. Ik ben ook wel heel trots op ons omaatje, want het is voor haar toch een hele verandering.
Nu hopen dat het vandaag ook een mooie dag word, want er is hier genoeg te doen in de buurt. Even een fair bezoeken, de fruitcorso en vanavond weer even naar Appelpop, groots evenement met tal van artiesten, zoals Golden Earring, Kane, Caro Emerald.

Fijn weekend.

43 opmerkingen:

  1. oooh, wat wordt Joepje al een Joep! Hij is goed gegroeid. Jaa, oma zorgt er wel voor dat hij goed eet.
    En ja, waarom katten uit de vreemdste plekken water willen drinken is mij ook een raadsel. Ook Britney drinkt altijd water uit de vogeldrinkbak. Hoe groener het water, hoe lekkerder! :-)
    Fijn dat oma en kleinzoon het zo goed met elkaar kunnen vinden. Een hele zorg minder.
    Veel plezier vandaag!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer van die schattige foto,s !! ohh zo lief hé.
    Laat je Joep alleen buiten ?? nemen ze zo,n mooie poes niet mee dan ??
    Ik zou toch voor het tuigje gaan hoor,EFFE WENNEN JOEP !! haha..

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur heeft Joep, lijkt zó uitgezocht bij je interieur ;-) Prachtige foto's, het is een mooi stel samen en fijn dat de 'combi' klikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lieve foto,s Lia!
    En wat fijn dat het zo goed gaat met ze ! Miss Kitty krijgt een extra kuffel van mij omdat ze al die veranderingen zo goed toelaat!
    Fijn weekend met alle leuke dingen die er bij jullie te doen zijn!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve foto's van Kitty en Joep!! Gelukkig maar dat het zo klikt tussen die twee en miss Kitty de rol als beschermvrouwe van Joep op zich genomen heeft!

    Een fijn weekend, maar zo te lezen gaat dat bij jou wel lukken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer wat foto's hebt van Joep en Oma. Joep is super, wat een schatje. geniet ervan. Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd! en de foto's zijn prachtig.

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Lia, ik heb hier toch heel erg zitten genieten en je foto's een heleboel keren bekeken. Wat een geweldig mooi droppie is hij jouw Joep!
    Fijn dat het zo goed gaat tussen hem en Miss Kitty, dat is iets waar je geen zorgen meer om hoeft te maken.
    die laatste foto, die is zo mooi, lekker om verliefd te zijn op je kat ;-)
    Het kriebelt bij mij als ik dit zo zie, ik zou er zo weer eentje nemen, wat vind ik de Britse korthaar een mooi ras.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtbeesten, echt geweldig!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty is het toch, de kleur van de vacht prachtig. Wat leuk dat ze het samen zo goed kunnen vinden. Appelpop, leuke sfeer altijd, ben er een aantal keer naar toe geweest toen kwam Within Temptation nog maar helaas nu niet meer. Veel plezier.

    lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het zo goed tussen die twee gaat en wat een prachtige foto's. Wat een heerlijk gezicht de kleine Joep die op ontdekkingsreis door de tuin gaat.
    Hier dronk Roxy ook altijd water uit de vogeldrinkbak, ik denk dat ze het regenwater extra lekker vinden.
    Wat treffen we het met het weer, vooral nu er bij jullie zoveel evenementen zijn.
    Veel plezier bij Appelpop vanavond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia,
    Wat heerlijk dat het zo ontzettend goed gaat tussen die twee. Miss Kitty die alles in de gaten houdt en Joep die zo heerlijk onbevangen overal op af stapt. Het is net als bij kinderen, grenzen bepalen en zien tot hoever je eigenlijk helemaal kunt gaan. En als het te ver gaat is er die oma die ingrijpt (of het baasje, maar in ieder geval iemand). Mooie foto's.
    Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, geniet van alles...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat een snoeppie toch, zo lief.
    Wat fijn dat het zo goed met de twee!
    Een hele fijne gezellige avond en een goed weekend verder.....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het een prachtige kat en wat heb je mooie foto's van hem gemaakt !

    Superstoer waar ie staat bij de waterschaal en zo lief op de laatste foto.
    Ook Miss Kitty is een schat en wat heerlijk dat het zo goed gaat tussen die twee.

    Een vriendin van mij heeft een jonge kat erbij gekregen vorig jaar en nog steeds kan die niet met de andere kat in één ruimte wezen ....dat is niet gezellig zegt ze , de katten moeten dus af en toe van plek wisselen .

    Nou fijn weekend verder , geniet heerlijk van dat poezenspul .

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatjes toch die twee.......geniet van een heerlijk weekend.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo schattig Lia deze foto's, Joep op ontdekkingstocht, geweldig om te zien. En je hebt er dus wat extra decoratie bij in je huis, boomschors versiering, hihi.
    Fijn ook om te lezen dat het samen zo goed gaat met die twee, ze zijn om op te vreten de lieverdjes.

    Geniet van alle evnementen bij jullie, zal duimen dat het droog blijft.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben een echt "hondemens" maar ik smelt weg bij jou Joep!
    Wat een scheetje...
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat een DOTJE!!!!!!! Wat gaaf dat het zo lekker gaat tussen die twee, zucht van verlichting he! En waarom zouden ze toch allemaal liever uti een vogelbadje drinken dan uit hun eigen bakje??;) Lekker spul die pluizebollen!

    En...was het merkbaar dat Dinand ziek was???;)
    O enne......vindt je het niet eng? Joep al buiten?

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahhhh wat een schatje..ik durf het nog niet met minoes. wij hebben bij de achtertuin een weg en ze is zooo druk. ik zie haar al zo de heg door de weg op sjezen...nog maar ff wachten. joep is echt een plaatje hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's.
    Fijne zondag..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Lia,

    Wat een prachtige beestjes zijn het toch! Wat zullen jullie ervan genieten.

    Een heel fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's van joepies eerste uitstapje buiten de deur.
    Onze Brit (Bowie) komt wel buiten maar gelukkig niet verder dan de achtertuin, klimmen doet hij niet.
    En dat honden gedrag hoort een beetje bij een brit denk ik Bowie doet het ook haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wij zijn net thuis van een hele dag buiten, en het begint hier te regenen, ik hoop dat het bij jullie meevalt..dat Appelpop lijkt me geweldig!
    Je foto van Joep op z'n tenen vind ik echt een topper :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. *smelt* zooo lievvv!!! *smelt verder bij het zien van de fotookes*

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia, wat fijn dat het zo goed tussen die twee gaat! Geniet lekker van ze, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie foto's....wat is het een schatje die Joep...die ene foto...met dat tongetje...echt zo lief!

    Geniet ervan!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh geweldig je foto`s,wat een pracht van een diertjes heb je en fijn dat het goed gaat,het is zo gezellig om je heen,alleen die haren haha,dat zou niet moeten bestaan,hier spelen ze veel en de haren vliegen in het rond,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige foto's en het verhaal erbij maakt het compleet.

    Onze poezen drinken ook uit plassen en stilstaand water, wat zij daar lekker aan vinden, weet ik niet, het moet een apart smaakje hebben....

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje!
    Ik ben helemaal geen poezemens hoor..ben een hondemens.
    (ben zelfs bang voor poezen,maar dat komt door vroeger)
    Mar zo vind ik het lief :-)
    fijne zondag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Lia.....ik moet je even een reactie geven hoor ondanks dat ik hier zelden meer te vinden ben. Maar ik stond gisteren even in een boekwinkel en bladerde het blad 'Wonen Landelijke Stijl' even door toen mijn oog op wel heel bekende foto's stuitte. Jouw reportage dus!! Echt tof meid en iets om trots op te zijn.

    En je nieuwe poesje/katertje is ook een dotje!! We denken er ook over nog een kleintje erbij te nemen. Zo trek je ons wel over de streep. ;-0

    Dikke kus van Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van Kitty en Joep. Het weer is tot nu toe erg goed, dus volgens mij is het weekend bij jou goed gevuld ;)

    Fijne zondag! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat leuk en fijn dat het zo goed gaat saampjes en die fotos.......geweldig!
    Ik geniet ervan
    X Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is hij toch mooi zeg ... en heerlijk dat het goed gaat met die twee ... geniet er maar heerlijk van ..... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat n geweldig leuke foto´s van de katties!
    Hier nu flinke regen, ik hoop dat het bij jullie droog is...
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. so sweet!!!!!!!!!!!!!
    happy evening,
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijke schatjes, ben dol op katten. Wat een prachtige foto's en een leuke post.
    Leuk om te lezen.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een heerlijke post Lia, ik geniet zo van je mooie foto's van kleine Joep en Omaatje hihi. En nu lekker aan het bijkomen van Appelpop?, lijkt me een heel gaaf evenement met al die geweldige artiesten.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sttttt..ja !! alleen voor de kleur....kuchhhhh......xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia,
    ze passen er niet tussendoor,het is 10 bij 10 cm,ze zouden wel kunnen klimmen,maar ze hebben niet echt een plek om er op te springen eerst,zodat ze kunnen klimmen haha,gelukkig,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. heerlijk om naar te kijken je poezebeesten. Fijn dat oma goed op Joep past, ik was daar ook niet bang voor, joep heeft gewoon een heel fijn karakter daar zijn vaak alle poezen, katten en honden dol op. hier op de buurt is onze molly ook de lieveling. best eng voor het eerst naar buiten maar een kat weet precies hoe ver hij kan en komt echt steeds terug. Mooie foto`s Lia, je katten zijn echt fotogeniek en gaan er echt voor liggen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve katten heb je en ook zo fotogeniek! Dat Appelpop waar je over schreef klinkt goed...

    Ik had vandaag de WLS gekocht. Ik zit het rustig op mijn gemakje te lezen en wat zie ik dan? Het komt me zo bekend voor? Het is jouw interieur waar ik naar zit te kijken. Ha, die ken ik al van jouw blog... Wat een eer joh, om in een reportage van zo'n mooi blad te staan! Echt geweldig.

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oh so lieblich deine kätzchen.
    wünsche dir einen schönen tag.
    sei lieb gegrüsst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geweldig, ik ben ook helemaal dol op de Britjes, blauw is ook mijn lievelingskleur,
    Ik hoopndat je er veel plezier aan zult beleven, en nog vele mooie momenten daarvan met ons wilt delen. Heb je trouwens wel eens een chocolade Britjes gezien, die zijn ook onweerstaanbaar .
    Fijne zondag,

    Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia