vrijdag 30 september 2011

Lekker buiten zijn..



Ik was buiten aan het opruimen, en had nog wat takjes en besjes liggen die ik niet weg wilde gooien, omdat ik ze misschien nog kan gebruiken. En legde ze op de oude mangelbak onder de overkapping. En dan juist omdat je iets zomaar neer gooit krijg je soms een heel mooi plaatje. Meteen de camera pakken om het even vast te leggen.
030
Op de bak staat een heel leuk grijs stenen vuurpotje. Gevuld met gel is dit gewoon leuk om aan te hebben als je buiten zit. Je moet niet denken dat je het er warm van krijgt. Maar als het dan afgelopen zomer toch te koud werd dan had ik altijd nog een heerlijke plaid. Een leuke bijkomstigheid is dat je onder een afdak altijd alles gewoon lekker buiten kunt laten liggen.

038
Maar dan opeens komt er nog iemand kijken wat ik aan het doen ben. Hoezo…. nieuwsgierig.

053

054 - kopie
Grappig detail dat de ogen van Joep weer het oranje van de besjes hebben. En dat wist ik natuurlijk niet van te voren.
Geniet allemaal nog even heerlijk van het komende weekend, wie weet is dit wel het laatste weekend met dit mooie weer.

ZONNIGE GROET……

40 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Wat mooi, de fotograaf kan weer trots op je zijn.

    Fijn weekend!

    P.s. Ik zag nog iets grappigs, Seizoen & Stijl en De Stamkamer gebruiken dezelfde zin op hun
    website (zie klanten reacties)Wie doet wie nu na?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft de natuur toch mooie dingen en als je ze waardeert is het helemaal mooi om te zien.
    Prachtige foto's die aangeven hoe de herfst toch al bezig is.

    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's Lia, en die kleine Joep met z'n eigenwijze neusje.
    Hoe kan het zo zijn zeg, de kleur van de oogjes en de besje heel mooi zo bij elkaar.

    Heel fijn weekend,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lia,
    Wat een mooi stilleven is dit geworden... En gewoon bij toeval...
    Dus lekker laten liggen hoor, ziet er heel goed uit. En die Joep... Wat heerlijk nieuwsgierig toch... Dat tongetje...!
    Ik hoop dat jij ook nog even lekker zult genieten dit weekend, net als iedereen...
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe de katten altijd meteen komen kijken als je weer wat veranderd hebt. Wat wordt Joep al groot.
    Fijn weekend! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een paar takjes met besjes uit de tuin al niet kunnen doen! Dit staat bijzonder sfeervol, volgens mij denkt Joep daar hetzelfde over!

    Een fijn weekend Lia! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en vooral die 2 fotomodellen passen bij de kleur van de foto haha...ik ga je volgen groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige plaatjes heeft dit "opruimen" opgeleverd.
    Als je toch klaar bent kun je hier misschien even komen helpen ;-)
    Het is nu zo móói buiten
    de zon die de verkleurde herfstbladeren een prachtige gouden gloed geven.
    Lekker GENIETEN van een héérlijk weekend Lia !!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, vooral die foto's van Joep, wat is het een fotogeniek beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zie je maar, met afval van de tuin ontstaat iets moois.

    Prachtige foto's!

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit toch weer genieten van je mooie foto's ,en die kleine Joep is opzich al een plaatje !
    Fijn weekend
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar goed dat je die mooie besjes niet hebt weg gedaan. Kijk eens wat een pracht foto's je er van hebt gemaakt. En Joep maakt het geheel heel mooi af..

    Ik wens je een heel mooi weekend, maar dat zal ongetwijfeld wel lukken met dit prachtige zomerse weer.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's Lia maar ik vind je fotomodel het allermooiste, hij is mooi Lia, en hij wordt nog mooier, zijn ogen en zijn haar lijken heel veel op dat van Joris.

    Fijn weekend, geniet lekker

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HA Mia,
    Wat een prachtige foto's. en die foto van Joep is echt een plaatje wat een mooie kat is het toch!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk zo met de pot en besjes,maar het grijze diertje wat ik er tussen zie,vind ik het allerleukst,wat een poepie,fijn weekend,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk met de besjes,maar het allerleukst vind ik het grijze diertje wat erin snuffelt haha,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi stilleven is het geworden en Joep maakt het sfeertje in kleur compleet!
    Genieten dit weer, fijn weekend.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat staat schitterend! Mooie foto's heb je er van gemaakt, heel sfeervol.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk foto's en wat is joep toch mooi zeg ... toeval die kleur van die oogjes maar erg mooi lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ennnnn je besjes liggen er nog of is Joepiedepoepie er inmiddels mee aan de haal???:)....ik vindt her en der kastanjes en beukenootjes op de vloer....enne...Sjors deed het NIET(althans...zo KIJKT hij;)))

    Lekker weekend!!!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. sjoet...weg reactie.....ik vroeg dus.....of je besjes er nog liggen of dat dat Joeperdepoep er mee vantussen was...:).....Sjors kijkt me steeds iets te onschuldig als ik weer een kastanje of beukenootje van de grond vis ;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Lia, deine Fotos sind wunderschön!! Und Joe gefällt mir auch gut, so einen Kater hätte ich auch gerne, leider geht das nicht, wir haben drei große Hunde, die Katzen nicht mögen :-( Lieben Gruss, Nik

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijke foto van Joep !!,...wat een mooi weer he ?? vandaag......heb gewerkt maar het was aangenaam druk......fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijk katje is Joep toch. Lekker ondernemend en de wereld volop aan het ontdekken.
    Wat een mooie foto's heb je van de week gemaakt. Je ziet elk detail. Ik neem mijn petje af.
    Ik heb de nieuwe Decoreren Landelijke Stijl gekocht. Er staat een mooie grote reportage in van Seizoen en Stijl.
    Een fijn en zonnig weekend, lieve groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! Besjes zijn altijd leuk om te decoreren en Joep past er inderdaad heel goed bij.

    Fijn weekend nog,
    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, heerlijk he, een overkapping. Heb ik ook en daar word ik helemaal happy van. Als het regent, loop ik lekker droog over naar mijn schuur en dan zie je mijn buurtjes balen dat bij hun alles zeiknat is/wordt, hahaha!
    Mooie plaatjes heb je gemaakt en wat een plaatje is die Joep.

    Fijne avond, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die onverwachte hoekjes, dat blijft toch de mooiste foto's opleveren.

    Fijn weekend en geniet van de zon. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie foto´s.. het was echt geniet vandaag.
    Hopelijk morgen nog zo´n dag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige foto's en vooral die van Joep! Geniet van de zondag. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En Joep heeft de kleur van de pot....en zo is de cirkel rond! Mooie plaatjes lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Buiten zijn, dát is nu het belangrijkste, want wat een heerlijke toegift van de zomer hè?!
    Wij genoten vandaag weer al toerend met de warme zon op ons bol van de herfsttinten..heel apart :)
    Joep gaat lekker hè? Hij wordt steeds mooier!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha..die Joep van jullie wordt al echt een fotomodel, zo fotogeniek die er altijd op staat"-) prachtig je verstild leven, zo onstaan ook vaak bij mij de mooie plaatjes, gewoon opruimen:-)

    de bank staat nog steeds hetzelfde, bevalt erg goed zo. We hebben zelfs een salontafel gemaakt op maat die er nu perfect bij past, Foto`s volgens nog wel eens.

    Fijne zondag!
    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wilde het vandaag proberen een reactie achter te laten,maar ik sta er 2x al haha,het lijkt steeds of die het niet doet,fijne zonnige zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie foto's Lia !!!!en ja soms bij toeval ontstaan vaak hele mooi plaatjes.Een heerlijk herst sfeertje......of toch een zomers sfeertje????
    Nog een fijne zondag Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heerlijke plaatjes weer en inderdaad als je iets 'zomaar' even weg legt, heb je maar zo een mooi iets om weer te fotograferen.
    Je nieuwe camera bevalt heel goed zeker .....

    En wat is die Joep toch een schatje he, prachtige kat hoor !

    Fijne avond nog , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Haha die Joep, verstoort een stilleven maar zorgt gelijk weer voor de leukste foto's. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie grijstinten en Joep past helemaal in dit plaatje!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi, zo'n verstild hoekje met besjes. Nouja verstild :) haha, Joep komt de boel ook even inspecteren.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ja heerlijk dat weertje! Hier zou het inderdaad na morgen afgelopen zijn, zegt men....hopelijk niet!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia