zondag 25 september 2011

Tag, you’re it!

 

 

Ik ben getagd door Yvonne en Martine, en ik was eerst van plan om daar niet aan mee te doen. Want ik heb het in die 2,5 jaar dat ik dit blog heb al vaker gedaan. Maar omdat ik veel nieuwe volgers heb, vind ik dat ik het toch maar moest doen. Voor sommige is dit dus een soort van herhaling, sorry…..

Nu moet ik dus 10 dingen vertellen die jullie nog niet van mij weten, ik vind dat zo moeilijk. Maar doe mijn best.

1. Ik vind dit moeilijk omdat ik niet graag over mezelf praat. Ik kan ook heel moeilijk complimenten aanvaarden, omdat ik mezelf en wat ik doe niet bijzonder vind.

2. Ben heel blij dat ik moeder heb mogen worden van mijn 3 kanjers….en ben super trots op ze.

3. Ik kan genieten van de natuur in alle seizoenen van het jaar, maar de lente en de herfst vind ik toch wel de mooiste. Ik kan dan alles doen wat ik graag wil, lopen, fietsen, tuinieren. De zomer, vind ik ook helemaal super, maar vind het niet fijn als het zo heet is dat je niet normaal kunt functioneren. En de winter is mooi met zijn sneeuw, alleen jammer van al die ongemakken die je erbij krijgt.

 bloesem 2011 044  zoutelande (15)

 kwintelooien (17)  dec 2010 (3)

4. Verder geniet ik van wandelen, en ben trots op mezelf dat ik 2 keer de 4-daagse van Nijmegen uit gelopen heb. En nu ik het dit jaar weer gezien heb, denk ik weer “zou ik misschien” ????? Wie weet…..

5. Ik hou van wonen, (geen verrassing natuurlijk) en alles wat met wonen te maken heeft. Woonboeken, fotografie over wonen en ik mag graag naar leuke en mooie winkels gaan. En hoef dan niet perse iets te kopen, gewoon kijken en de sfeer proeven vind ik al geweldig. En dan graag in de stijl waar ik zo van houd. Sober, stoer, warm en tijdloos dat zijn mijn dingen.

6. Ik ben heel blij dat ik vorig jaar zo’n mooi kado kreeg toen ik 50 werd. En mijn Canon 500D maakt ook echt overuren, helemaal nu ik een cursus aan het volgen ben.

7. Muziek hoort in mijn leven, en alhoewel er nog steeds mooie muziek bijkomt, vind ik de muziek waar ik als tiener weg van was nog steeds mooi. En ik kan dan ook van vele soorten muziek genieten. Het is maar net wat ik aan het doen ben, en waar ik ben. En het eerste wat ik doe als ik ‘s morgens beneden kom is de radio aanzetten, en ik slaap in met de radio heel zachtjes op de achtergrond. En als de timer hem uitzet slaapt Lia al…….

8. Ook mag ik graag naar een goede film kijken, en vind het ook leuk om naar de Voice te kijken. En nu komt die, ja…..ik kijk nog steeds naar ATWT voor zolang het nog duurt.

9. En ik geniet iedere dag van het leven. En van onze lieve poezen.

 

067 - kopie

10. Vind het nu wel genoeg….. kan niets meer bedenken wat voor jullie interessant zou kunnen zijn.

Ik zou dit nu dus door moeten geven aan anderen, maar ik heb hem al veel voorbij zien komen en laat het dus voor wat het is.

 

FIJNE WEEK…….

31 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor,Lia.
    En de foto's zijn prachtig.
    Vullen het heel goed aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk, een mede ATWT kijker :) Ik (en vroeger samen met moeder) kijk al vanaf het begin dat het in Nederland op tv is hihi. SOMS vindt ik het errug ver gaan met het overdrevene, maar toch....blijft leuk ♥

    Je poezen foto is mooi, het genieten straalt ervan af :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Lia dat je mee doet. En ik vond je top 9 haha erg leuk om te lezen. Dat je het moeilijk vindt om complimenten te aanvaarden snap ik wel, heb dat ook. Maar met jouw mooie blog moet je ze toch wel bijna dagelijks incasseren haha.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Lia, dank voor je welkom na mijn break. Dat waardeer ik! Wel even leuk om dit bovenstaande te lezen. Hoe is het nu met je? Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke weetjes hoor weet dat wat je doet niet bijzonder vind ,maar dat is het wel herken het gevoel maar kijk nou is je hebt drie prachtige kinderen nou geloof me die zijn zo geworden omdat jij dat ook bent ....je hebt een prachtige blog waar we allemaal van genieten dus vele mensen maak je blij .... en zo kan ik nog wel even door gaan .... dussss van mij een compliment of je dat wil of niet hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die seizoenen! En leer je ook iets concreets op de cursus? Of wist je het allemaal eigenlijk al en is het gewoon een fikse opfrisser?
    Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te lezen Lia...wat een schatten je katten...geniet van een mooie week !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om weer ietsje meer van je te weten Lia. ik begrijp het hoor dat over jezelf praten, verder vind ik het wel leuk om te lezen dat jij ook zo van muziek houdt, en van dezelfde camera, en de Voice. Kijk dat geeft altijd iets van O leuk, daar houdt zij ook van.

    En de foto van de poezen vind ik super mooi, mooi om te zien dat ze zo dichtbij elkaar liggen. En wat wordt Joep al groot en wat is hij mooi, zijn oogjes kleuren al goed naar oranje.

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Lia om te lezen ,en de interesses voor Fotograferen is wel te zien je maakt hele mooie foto's .Ook ik ben fan van ATWT en TVOH en wat heerlijk om de twee poezen zo te liggen .
    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er toch weer een leuke blog van gemaakt al vond je het moeilijk! Fijn dat je zo geniet van alles! Zo door gaan Lia!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lia,
    Wat leuk om ook van jou deze weetjes te lezen...
    Ook bij jou wat overeenkomsten gevonden... Wat je over de seizoenen schrijft, helemaal mee eens. En de vierdaagse... Ik heb ´m één keer helemaal uitgelopen en het jaar erna weer dapper gestart, maar toen was het ongeveer 35 graden en is alles na de eerste dag afgelast...
    Wel jammer, want ik had er toch goed voor getraind. Het jaar erop ben ik er niet meer voor gegaan, omdat er zo ontzettend veel van mijn vrije tijd in de training ging zitten, terwijl ik fulltime werkte...
    Ook ik heb een Canon, maar dan de 450D... Heerlijk apparaat dat nog steeds veel verrassingen voor mij in petto heeft... Zo veel mogelijkheden...
    Lia, ik wens je nog een heel fijne fotogenieke dag,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat ik je al een paar jaar 'ken', stonden er toch een paar verrassingen tussen.

    Wat leuk trouwens dat je met een fotocursus bezig bent!!!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    Ook jou volg ik sinds een tijdje. En leuk om wat over jou te lezen.

    Leuk dat je ook een fotocursus volgt, ik ben er nu ook eentje aan het volgen en vind het geweldig. Zeker in mijn grafische vak als dtp'er.

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De laatste foto ,daar smelt ik van ,wat lief en wat fijn dat ze samen goed kunnen vinden ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh.... wat zijn je poezen mooi zeg !!!!ik vond het wel grappig om te lezen dat jij ook met muziek in slaap valt !!!!!Ik ook hoor.....Heerlijk.
    Lieve groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al wist ik al heel wat weetjes vond ik het toch leuk om te lezen èn te kijken naar je mooie foto's, wat leuk dat je een cursus daarin volgt. Die foto van je 2 poezekinderen vind ik helemaal geweldig, wat een schatjes.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hoor denk ik nog bij de categorie nieuwe volgers en vind het heel leuk om te lezen!
    een fotografiecursus.. staat ook op mijn verlanglijstje:)

    fijne avond,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :) wij kennen elkaars top tien toch al hahah... Ik zie heel jouw ziel&zaligheid in je prachtige foto's eerlijk&puur.

    Ps. ik vond nog een korte versie No.11

    Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om je zo wat beter te leren kennen.

    Ik vind mezelf terug in puntje 5 en 7, zou ook niet zonder muziek kunnen en wonen is een echte passie geworden.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd leuk om te lezen. Wat een prachtige poezen heb je trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toch blijft het leuk om wat over iemand te lezen. Knap hoor dat je de vierdaagse al twee keer hebt gelopen, je seizoensfoto's vind ik erg mooi en wat een prachtig kado heb je gekregen voor je verjaardag!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tja, geen hele nieuwe dingen maar wel leuk om alles nog eens op een rijtje te zien staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Best leuk om weer te lezen, je vergeet toch dingen. Er zijn ook zoveel spelen in bloggerland ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. en toch blijft het leuk om wat meer over je te lezen ... de poezebeesten zijn super! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Punt 3 zou van mij kunnen zijn! En wat leuk een fotocursus. Slimme tips horen we graag.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dank je wel voor het meedoem, ben gek op zulke weetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke tag...En ik vind het wel bijzonder wat je doet hoor! Ik geniet van je blog en de manier waarop je ons een kijkje in je leven laat nemen!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia, wat leuk dat je toch mee hebt gedaan. Ik vond het leuk om al die wetenswaardigheden over jou te lezen. En wat die complimentjes betreft: je verdient ze gewoon!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk om te lezen Lia! En je bent n cursus aan het doen voor je camera? Is dat thuisstudie of...
    Zou ik ook wel leuk vinden!
    Lieve groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat knap twee keer de vierdaagse. Petje af.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stiekem ben ik blij niet getagd te zijn, want pff dingen-over-mezelf daar ben ik ook niet zo goed in maar jou is het met dit blogje weer prima gelukt! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia