vrijdag 7 oktober 2011

Mooi door zijn eenvoud….


Tijd om weer eens mijn blog aan te passen, en door het zoeken in mijn fotomapjes naar de geschikte foto kom ik erachter dat ik sommige dingen helemaal nog niet heb laten zien. Zoals de foto van dit bankje op de slaapkamer.
Ik had al een bankje op onze slaapkamer staan, maar er mankeerde iets aan, althans dat vond ik…. Een poot was lelijk en hij was het net niet qua kleur. En als iets me niet helemaal bevalt dan blijf ik zoeken tot ik de betere versie heb gevonden.

009
En in de zomervakantie zagen we toen dit bankje staan, en we wisten meteen dat dit de vervanger was. En het staat hier geweldig. De kleur is gewoon beter, stoerder en het is gewoon ook een beter bankje. Een bankje wat mooi is door zijn eenvoud.

012
Het kussentje wat op de grond ligt word momenteel heel veel gebruikt door onze Miss. Als Joep een beetje druk is dan gaat ze heel graag naar boven voor de rust. En verder ligt er gewoon weer hetzelfde plaid op omdat ik daar tevreden over ben. Je moet ook niet alles willen veranderen, want wat goed is, is goed….

007 010
En dat zoeken naar net dat ene exemplaar doe ik met meerdere dingen. Zoals een plaid, want die wil ik dan niet alleen met de goede kleur maar ook het materiaal moet goed zijn. Zo zag ik pas deze liggen, ik dacht al dat het de goede kleur was. Maar thuis gekomen is het gewoon precies dezelfde kleur als mijn stoel. En door een wollen plaid op de velours stoel te leggen heb je een prachtig contrast.

011
Ik vind het zo gezellig als er wat plaids in de kamer liggen, het geeft een behaaglijk gevoel. En als ik naar buiten kijk, dan denk ik dat ik het vanavond ga gebruiken.

FIJN WEEKEND….

37 opmerkingen:

  1. Ik weet het zeker dat je ze vanavond kan gebruiken. Koud is het ..... Wat een meer dan prachtige foto toch. Die kleuren zo mooi. Echt een groot genot om naar te kijken........ Fijn warm weekend onder je mooie plaids... Liefs leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knus knus knussssss en helemaal Miss op dat kussen...wat aandoenlijk en hartverwarmend lief!!!!!
    Plaids zijn zo'n fijn item om mee te stylen....instantsfeer!!!
    heb een behaaglijke avond!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer super uit zeg prachtig en dat bankje word er verliefd op wat is hij lekker stoer zeg ... prachtig plaid ... wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia:)Zeeeeer mooi oude bankje ook ik ben zoek op oude bankje voor de slaapkamer of de woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo bezig zijn je huis als een passende jas te krijgen. Zoeken (kleur en vorm) en voelen (materiaal) en ineens komt je het tegen... zo heerlijk als het precies is wat je dacht!

    En wat ligt Miss lekker op het kussentje... ze heeft het ook gevonden...

    Fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een plaid om me heen zit ik gezellig blogs te lezen, het is idd een avond om zo knus en warm te genieten.
    Je hebt echt een heel mooi bankje op de kop getikt en je plaid is prachtig.
    Geniet lekker van je avond!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je nieuwe banner! Het bankje is ook prachtig! Fijn weekend, kruip maar lekker in een van je plaids ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé met dit weer onder een plaid en wat voor een je hebt wel een hele leukerd gevonden.
    Je bankje staat ook erg leuk daar en het is een heerlijk plekje voor poes. Fijn weekend, Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In eerste instantie dacht ik dit bankje toch eerder gezien te hebben, maar dat bleek dus niet juist! Ook deze staat daar erg mooi! Miss Kitty kan ik geen ongelijk geven...het is een heerlijk plekje om tot rust te komen!

    Kruip maar lekker onder je plaid, hier heeft het vandaag flink geregend en gehageld!

    Een fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zeker een heel mooi bankje ( maar vond je oude ook erg mooi hoor al zeg ik het zelf ). En je mooie wolle grijze plaid vind ik ook super, je kan er heerlijk in weg kruipen met kouder weer of als je je niet zo fijn voel.
    Ook je dierendag post vind ik erg leuk, wat een heerlijke poezen foto's.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige plaid, mooie kleur en die is denk ik ook wel lekker warm. Dat mag ook wel met dit herfstachtige weer.


    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige aanwinst; ben gek op zulke bankjes, leuk om gezellige hoekjes mee te maken. Fijn hoor onder een plaidje op de bank...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf bankje Lia! Hier gaan de plaids zoveel mogelijk terug in de kist omdat Guusje dol op dekentjes is en de hele dag met zijn eigen 3 exemplaren rond sleept ... kan ze dus nooit gezellig laten liggen, jammer :-) Groetjes en fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je blog is prachtig Lia......heel mooi !!...heel fijn weekend...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat is je header mooi geworden.....
    Wat een plaatje dit bankje!
    En dan het wollen plaid op de velourse stoel geeft zeker een prachtig contrast.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi,Lia.
    Stoere rustige kleuren.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier gaat het net zo, kom elk weekend met wat anders thuis, maar als er wat in komt moet er ook weer wat uit..mag niet alles zelf houden :P
    Mooie fotos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een mooie header. Zoals je zelf al zegt mooi van eenvoud. Ik wens je een fijn weekend, het plaid kan je dan vast gebruiken want zo warm is het niet.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plaids zijn zeker nu echt onmisbaar. Het is ook gevoelig kouder geworden in huis ondertussen en de warmte van plaids zijn welkom totdat echt de verwarming aan gaat. Het bankje is ook geweldig.
    Snap jou helemaal; soms denk ik nog "misschien moet ik even wennen", maar meestal komt het dan toch niet goed en ga ik opzoek naar wat ik wel vind passen.
    Wens je een heel fijn weekend.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een heerlijk blogje en wat een zalig muziekje, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zwijmel altijd helemaal weg bij jouw prachtige foto's! Zzzucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik dacht toen ik hier net aankwam dat ik de restyling van je blog ook gemist had de afgelopen weken, maar lees nu dat je het net hebt gedaan. Ziet er prachtig uit, heerlijk rustig, op z'n Lia's :) En zo'n plaid is, wat mij betreft, onmisbaar. Je zult er heel wat avonden plezier van hebben, zeker weten! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo je header is mooi Lia, heel bijzonder en heel apart, supermooi zijn je foto's weer, dat bankje maar vooral de kleuren erbij, echt heel mooi.

    Leuk die nieuwe foto's van Joep, het blijft een lekker droppie.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia,je header is heel mooi geworden en het bankje is prachtig in al zijn eenvoud. Zoiets zoek ik nog voor op de badkamer maar is nog niet gelukt. Maar ik heb geduld net wat je zegt niet alles hoeft in 1 keer.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige eenvoud, geniet van een fijn weekend met warmte en gezelligheid.

    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig bankje Lia en wat ligt ze lief op der kussentje,ja ik wil ook nog wel eens een plaid,is namelijk heel behagelijk en je blog ziet er schitterend uit en ook ik zoek vaak naar iets beters als het andere het toch niet is,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. o wat heb je een mooie nieuwe banner!
    Ja hoor lekker onder je plaid ,kachel kan ook weer aan ,we maken er maar wat van ...
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,

    Wat passen alle kleuren bij jullie in huis toch prachtig bij elkaar! Zelfs de poezen passen in het interieur ;-)!

    Een heel gezellig weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De kleuren van je slaapkamer en je plaid, komen terug in je achtergrond. Mooi hoor. De kinderen en ik liggen nu regelmatig lekker onder een slaapzak op de bank. Genieten. Prettig weekeinde Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Helemaal eens Lia, deze is mooier! Die dubbele ligger tussen de poten..mooi! Maar verdorie hoe is het jou nou toch met je header gelukt ??
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oooh wat heb ik je gemist, zo veel te vertellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtig bankje maar dat was de vorige óók ;-)
    De temperaturen zijn weer geschikt voor een plaidje.
    Een mooi exemplaar heb je op de kop getikt.
    Soms moet je er gewoon letterlijk tegenaan lopen.
    Maak het lekker knus :-) FIJNE ZONDAG
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt bijzonder mooi Lia, vind het altijd heel knap van je dat je met veel geduld opeens precies datgene weet te kopen waardoor het totaal plaatje helemaal af is. Schitterend die eenvoud, en je mooie plaid zal je zeker gebruikt hebben met die onaangename kille herftsweer.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Lia,
    En je hebt gelijk...dit bankje is helemaal goed, al vond ik je vorige bankje ook erg mooi hoor... En die lieve Miss Kitty, zo lekker haar plekje onder het bankje, heerlijk voor haar..
    Je nieuwe plaid is prachtig, met dat mooie steekje erin... Doe maar lekker om vanavond, lekker behaaglijk...
    Fijne avond gewenst Lia,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben dol op deze kleuren.....en heb gauw al mijn plaids gewassen want we hebben ze nodig vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat je zegt, mooi in zijn eenvoud. Maar dat bankje is perfect. Ik heb heb een hoop gemist in mijn afwezigheid en ook weer niet, want ik heb je reportage in de WLS gelezen hoor en was onder de indruk maar zag natuurlijk ook bekende dingen van je blog er in terug.
    Je hebt er een nieuw familie lid bij, wat een prachtige kat is Joep zeg en lekker ondernemend.
    Ik ben trouwens ook helemaal weg van je plaid.
    Ik zag nog meer mooie dingen bij je voorbij komen, in een vorige post had je twee van die oude fotolijstjes staan, schitterend.
    En je blog is ook erg mooi geworden.
    Nou zo is het wel weer genoeg voor vandaag, ik wens je nog een fijne zondag, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat heb je je Blog weer prachtig veranderd Lia. Inderdaad mooi van eenvoud, het straalt rust uit.
    Wat een prachtige aanwinst is het bankje en je plaid over de stoel vind ik ook prachtig.
    Ik wens je een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia