woensdag 21 december 2011

Voor jullie allemaal…..



dec 2010 (14) - kopie met tekst

Ik zou jullie allemaal wel een kaart willen sturen, maar ken jullie adressen niet. Dus doe ik het maar op deze manier. Deze foto heb ik vorig jaar een paar dagen voor de kerst gemaakt, en hier mijn kerstkaarten van laten maken. Wat een verschil met dit jaar….
Deze kaart is voor alle volgers maar ook voor de stille lezers, en degene die mij altijd mailen. En of je hier nu vaak of af en toe komt, maakt niet uit. Hoop dat jullie ook dit jaar gezond mogen blijven en dat we weer een jaar lang mogen genieten op elkaars blog, vol met leuke verhalen, mooie foto’s van natuur, dieren en interieur, of gewoon leuke verhalen. Verheug me op een nieuw jaar met jullie,want als jullie er niet waren om te lezen en niet zouden reageren dan is het toch een stuk minder leuk. En natuurlijk kom ik zelf ook weer graag bij jullie in het nieuwe jaar.
Ik heb nog steeds dat kerstgevoel niet, en dat komt denk ik ook omdat de verbouwing/verhuizing van onze zoon zoveel tijd opslokt. Daarom neem ik even een pauze en zie jullie graag weer in het nieuwe jaar.
Ik wil nog wel even Bianca van BP Wonen bedanken voor haar kerstknuffel, gisteren lag bij thuiskomst een dikke enveloppe op de mat. Heb hem meteen opengemaakt en er zaten mooie hartjes in, maar omdat ik dit jaar geen boom heb zitten de hartjes even in een oude juskom. Maar volgend jaar komen ze in de boom.

019
Dank je wel….

Liefs Lia

53 opmerkingen:

  1. Lia bedankt voor je mooie kaart, wat een ander tafereel dan dat je nu naar buiten kijkt. Ik wens jou ook hele fijne feestdagen. En dat 2012 je alle gezondheid, liefde en vreugde mag brengen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je mooie kaart vol sneeuw (dat zal er de komende dagen vast niet in zitten) en succes met alle werkzaamheden, ik hoop dat je tussen de bedrijven door toch nog een beetje kerstgevoel gaat ervaren.

    Ik wil jou ook bedanken voor je mooie posten, je lieve reacties en natuurlijk voor onze bijzondere ontmoeting, ik kijk daar altijd nog met veel plezier op terug...één van de hoogtepunten van blogjaar 2011 ;-)!

    Hele fijne kerstdagen en een gezond en sprankelend 2012 gewenst!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die foto, tja een witte kerst zit er dit jaar niet in dus is het even genieten van jou mooie plaatje .Ik wens jou en diegene die je lief zijn hele fijne kerstdagen en een gezond 2012 !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto. Zo anders is het nu. Hopelijk vindt je de komende dagen een paar momenten van rust.
    Fijne feestdagen Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lia, wat een prachtige foto. voor jou en je gezin ook alle goeds voor 2012. Ik kan alleen maar zeggen dat ik geniet van je verhalen want je schrijft op zo'n leuke manier. Ik begrijp dat je ven pauze neemt maar vindt het wel jammer. Ik kijk uit naar je nieuws posts in januari.Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lia, jij ook een hele fijne kerst en jaarwisseling!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Kerstknuffel Lia, zo staan ze ook mooi in de sauskom.
    Wat een prachtige kerstkaart. Ik dacht eerst even....het zou nu toch niet sneeuwen bij jou, want dan kom ik meteen je kant op hihi.

    Ik heb ook voorlopig mijn laatste post geplaatst. Vrijdag heeft Fred vakantie en dan ben ik wat minder actief. Volgend jaar hoop ik weer te genieten van je blogposten Lia. We zijn in januari alweer 3 jaar aan het bloggen.

    Ik wens jou ook hele fijne Kerstdagen en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,dank je wel voor de prachtige kerstkaart en voor de lieve wensen.

    Wat prachtig je hartjes van Bianca,super mooi.

    Fijne kerstdagen en een mooi/sprankelend 2012 toegewenst en,tot volgend jaar,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je gezin ook hele fijne dagen en een gelukkig en gezond 2012!!
    Met idd een hoop blogplezier voor t nieuwe jaar!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, zo van die sneeuw... heerlijk. Nee, dit jaar nog steeds geen sneeuw en als ik de weersberichten goed lees, wordt het geen witte kerst...
    Dank je wel voor je mooie kerstwens en dan wens ik jou en je gezin ook heel fijne kerstdagen en het allerbeste voor 2012. Tot later..
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lia,

    Dank je wel voor de mooie kerstkaart, als het weer zo is bij jou, geen dan een seintje, dan ik ik even bij je langs ´-)

    Ik wens jou een prettig uiteinde, neem je af en toe even tijd voor jezelf, en is zijn huisje he?!
    En voor volgend jaar de beste wensen en vooral veel gezondheid.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gut ja, had ik natuurlijk even op tijd mijn adres naar je moeten mailen ;)
    Nee hoor, helemaal goed zo Lia en ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om jou en je gezin een hele fijne kerst toe te wensen!

    (de ♥-tjes zijn leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,

    prachtige foto!

    Wens je ook sfeervolle kerstdagen en een liefdevol 2012.Met veel gezondheid.

    Doe het rustig aan en hopen je snel weer te mogen zien zodat wij weer heerlijk kunnen genieten van je mooie blog.
    Zal je missen hier, je bent nl een van de eerste altijd bij wie ik even kijk.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je mooie kerstkaart en lieve woorden die je ons (reageerders)allemaal meegeeft voor het nieuwe jaar!
    Hetzelfde geldt natuurlijk voor jou en je gezin!
    En dat we volgend jaar maar weer heerlijk van je blog en mooie foto,s mogen genieten.
    Kan me de blogpauze wel even voorstellen met al dat verbouwen/verhuizen en geklus!
    Probeer rustig aan te doen ,denk aan jezelf, geniet ervan en tot volgend jaar!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart, toch wel jammer dat er dit jaar niet een beetje sneeuw ligt... Ik wens je fijne en gezellige dagen toe en hoop dat ik in het nieuwe jaar weer vaak mag komen genieten van je prachtige en sfeervolle posten!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Lia,
    Dank je wel voor je mooie kaart en wensen.
    Ik wens jullie ook fijne dagen toe, al is dat midden in een verbouwing.
    Heel veel succes en sterkte!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een verschil he... zo'n pak sneeuw vorig jaar en nu... nada, noppes, niks! Jammer!
    Nou, zo de kershangers in een sauskommetje is helemaal mooi toch??!! Prachtig.
    Ik wens jullie ook heerlijke feestdagen toe en hopelijk tot volgend jaar!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, vorig jaar lag er een dik pak sneeuw, zo ontzettend sfeervol als het Kerst is. Nu heb ik het idee dat het voorjaar is, en als het zonnetje schijnt heb ik helemáál geen kerstgevoel meer.
    Ik wens je alvast hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Lia, dit is nu de 5de keer dat ik erg snel je post lees, Ik ben een "nieuwe"volger sinds je reportage in WLS. Wil je bedanken voor de mooie foto"s en posts. Ik wens je fijne kerstdagen en een mooi nieuwjaar. Dank je Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. in de boom of in de juskom, ze zijn LEUK!!!
    En mennnn krijg ik heimwee naar vorig jaar...SNEEUW!!!
    Hoop dat je toch nog een kerstrig kriebeltje krijgt hoor Lia!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stiekum vind ik zo'n kerstplaatje heel mooi, maar hoop ik echt dat het ons deze winter bespaard blijft ;)
    Dank voor je vriendschap Lia!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wens jou ook fijne feestdagen, en veel succes met de verbouwing van jullie zoon. Liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Lia,

    Ondanks de 'natte voorspellingen' blij ik op een witte kerst hopen :-)! Je weet maar nooit!

    Ik wens jou en je familie hele gezellige feestdagen en een mooi en gezond 2012!

    Veel lieve groetjes,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Lia, mooie kaart, mooie tekst!
    Neem lekker even de tijd om te genieten van alles: even rust inbouwen is soms erg belangrijk!
    Erna kan je weer ver springen!
    Dit is een vrije vertaling van een frans gezegde!!!
    Fijne kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar, waarin ik hoop dat we allemaal veel van elkaars blog mogen genieten en zo een beetje bij elkaars leven betrokken zijn!
    Liefs
    die andere Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Lia, wat een prachtige kerstkaart en was er maar een beetje sneeuw dit jaar, jammer. Ik wens jou en je familie ook hele fijne warme feestdagen en volgend jaar weer veel blogplezier...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor de mooie kerstkaart en je wensen op dit blog! Ik blog nog niet zo lang maar lees je posten met veel plezier! Ik wens jullie ook hele gezellige dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    En wat bloggen betreft dat we maar weer gezellig bij elkaar kunnen lezen en kijken...heerlijk toch?
    Enne...nog veel klusplezier!
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wens je een fijne kerst en alle goeds en gezondheid voor 2012....voor jou en hen die je lief en dierbaar zijn!

    Een warme wintergroet,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Lia

    Dank je voor de mooie lieve kaart...
    Ik wens jou en al de mensen die je liefhebben een mooie kerst en een inspirerend 2012!

    En succes met de verbouwing..

    Lieve groet peet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor je mooie kerstkaart Lia, en ook bedankt voor je mooie posten dit jaar. Hoop er volgend jaar ook weer van te genieten!

    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dank je wel voor je kerstkaart met z'n mooie tekst. Jij ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2012. Op naar weer zo'n mooi blogjaar. Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank je wel voor je mooie kaart. De sneeuw mis ik echt dit jaar. Ik wens jullie ook samen hele fijne kerstdagen en een liefdevol en gezond nieuw jaar.
    Bedankt voor je reacties dit jaar op mijn blog.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele fijne dagen lieve Lia....bedankt voor het afgelopen blogjaar.....je steun en liefde waren geweldig voor mij....xxx....liefs Ria....


    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super mooie kerstkaart van de sneeuw, echt een plaatje.Bedankt hoor ik doe hem bij de rest van de verzameling.
    De afgelopen tijd weer zo enorm genoten van je posten en verhalen en altijd zulke prachtige foto's. Muziekje op de achtergrond. Kan er ZO van genieten. Hele fijne feestdagen en de beste wensen gewenst voor het nieuwe jaar.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook jij hele fijne dagen toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Lia..
    Bedankt voor je prachtige kerstgroet. Ik wens jou en je gezin ook hele warme en fijne dagen toe en een geweldig 2012.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia,
    Ik ben ook een nieuwe volger van je sinds je repotage WLS.Fijn dat we mogen meekijken in jullie mooie woonst.Kan er echt van genieten telkens weer,mooie teksten en foto's die je zo prachtig maakt.
    Gezellige en warme kerstdagen en een gezond 2012!

    vele groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor de mooie kaart, Lia! en voor jullie ook heerlijke feestdagen en een goed 2012!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia, voor jou ook hele fijne dagen en een jaar vol mooie dingen en natuurlijk bloginspiratie. Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lia, op deze manier wil ik ook wel een kaart ontvangen, hoor. Bedankt hiervoor!
    En je kunt niet iedereen een kaart sturen, ik vind het er wel bijhoren.
    Dat kerstgevoel blijft achter, doordat we voor de kerst geen vrije dagen hebben (althans de kids), tenminste hier wel, dus je bent écht niet de enige. Weet je wat, we laten de boom (oh nee, die heb je niet)- de kerstversiering gewoon een week langer in huis...zou dat de oplossing zijn?

    In ieder geval vanaf deze kant wens ik je hele fijne feestdagen en een fantastisch 2012!

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tja, dit jaar kunnen we bijna de paaseieren in de boom...uhhh...juskom leggen...haha...
    De hartjes zijn prachtig....
    Bedankt voor de lieve kerstwensen(ja, ik voel me ook aangesproken), en in 2012 gaan we gewoon weer verder...
    Lieve kerstknuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lia,

    Wat een mooi wit kerstplaatje, bijna niet voor te stellen vanuit Texas, toch hebben we hier een beetje sneeuw in de weersvoorspelling voor vrijdagnacht, wie weet! Ik geniet ontzettend van je posten en foto's en zal je zeker blijven volgen in het nieuwe jaar.
    Ik wens jou en je familie fijne festdagen en voor 2012; 'health and happiness'!

    'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  42. In je sauskom komen ze ook mooi tot hun recht. Ook voor jou fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Waanzinnig mooie foto Lia, en inderdaad een totaal andere wereld deze periode vorig jaar. Toen zaten we al zes weken in de sneeuw.

    Bedankt voor je lieve wensen en je prachtige posten van afgelopen jaar.

    Wens jou ook fijne Kerstdagen toe en al het goede voor 2012.


    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. jullie ook hele fijne dagen en succes bij jullie zoon
    Geweldige knuffel!!
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wens je hele gezellige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012. In het volgende jaar mag je zeker weer reacties van mij verwachten want ik vind jouw logjes altijd heerlijk om te lezen.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtige kaart, Lia. Dank je wel..
    Ik schaam me een beetje, ben al een tijdje niet meer op je blog geweest. Tja we hebben het allemaal druk gehad de laatste dagen zo voor de Kerst. Ik wil graag bij iedereen even een persoonlijke Kerstgroet plaatsen (als me dat lukt..)dus ook bij jou.

    Lieve Lia, ik wens je hele fijne en liefdevolle Kerst toe. Geniet van het samen zijn, met de mensen waar je van houd en je dierbaar zijn

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Lia,

    Ik wens je hele fijne dagen en een goede jaarwisseling. Geniet elke keer van al het moois wat je op je blog zet.

    Een van je stille fan.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie foto! Dat is inderdaad wel een heel ander gezicht ....Ik wens je met je familie liefdevolle feestdagen toe, en alle goeds voor 2012!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Lia, dank voor je mooie kaart :-)
    Wens je samen met allen die je lief zijn
    een warme en sfeervolle kerst en alle goeds voor 2012.
    Bedankt voor je altijd leuke, lieve en meelevende reacties !!!
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  51. lieve lia

    Ik wens jou en je gezin alle alle goeds toe. En een super 2012. En ik hoop dat we nog vaak met elkaar kunnen bloggen.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze ster ★ kun je kopieeren en plakken Lia en het ♥ doe je dmv alt en de 3 van je nummerieke toetsenbord. (of je doet hierbij ook ctr c en ctr v) Succes ermee. Fijne kerst ★★★

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige kaart,ik wens je een fijne 2e kerstdag,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia