maandag 23 januari 2012

Drie jaar alweer…

24-01-2009 / 24-01-2012

Vandaag is het alweer drie jaar geleden dat ik na heel lang een stille lezer op diverse blogs te zijn geweest, zelf de stap maakte om een blog te beginnen. Ik zat in een dip en lichamelijk ging het helemaal niet lekker, en na het verlies van een dierbare en het opvangen van mijn partner ging het helemaal bergafwaarts. Ik heb in die tijd ook heel veel geleerd van en over mensen. En dan ga je het internet op, en zoek je iets….. Zo kwam ik toen op de blog van Hetty, en via haar weer verder en verder, en toen dacht ik  “Zou ik dat ook kunnen”. Foto’s maken heb ik altijd al leuk gevonden, maar de kinderen werden groot en gaan dan niet meer zo graag op de foto. En ik was altijd met mijn huis bezig, dus waarom ook niet. Door het maken van foto’s en posten, ging ik me steeds beter voelen. Opeens krijg je ook reacties, en die maken het natuurlijk nog leuker. Want ook al doe je het voor jezelf, het is toch wel heel leuk. Je krijgt steeds meer contacten met diverse dames, ook al zijn ze virtueel. En dat is zo leuk…. Ik heb de laatste tijd ook wel wat mensen irl mogen ontmoeten en dat is ook heel apart, je bent vreemden van elkaar en toch ook weer niet.

blog kop (2)
En er zijn zoveel mooie blogs te vinden. De ene vind ik mooi om de foto’s, de ander om zijn schrijfstijl en weer een ander omdat ik de woonstijl helemaal geweldig vind. Die woonstijl hoeft niet altijd mijn woonstijl te zijn, want er zijn zoveel stijlen. Omdat ik het zelf leuk vind om reacties te krijgen probeer ik dan ook altijd wel regelmatig een reactie bij een ander te plaatsen. Wat niet altijd lukt, sorry….

inrichting huis
En dan zijn er opeens alweer drie jaar voorbij, en daar is heel veel in gebeurd. Sommige dingen deel ik met jullie, maar lang niet alles. Omdat mijn blog te openbaar is geworden, kan ik het niet maken om alles hier neer te zetten.  Sommige posten die ik maak worden ook vaak weer gedeletet na het herlezen.  En mijn blog is in de loop der tijd ook wel veranderd van kleur en opmaak. En dan het aantal volgers… soms gaan er weleens wat volgers weg, maar er komen er ook nog steeds bij. En hoe graag ik het ook zou willen, ik kan jullie niet ook allemaal volgen. Want dat gaat me een dagtaak kosten. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Collages (2)
Tussen het schrijven door plaats ik enkele foto’s van verschillende banners/headers die ik in de loop der tijd gehad hebt..

blog idee 5
We gaan nu voor het 4e jaar, waarin we wel weer het een en ander van plan zijn, en hoop jullie dan nog steeds te mogen verwelkomen op mijn blog.

Fijne week…..

62 opmerkingen:

  1. Proficiat Lia,met het driejarig bestaan van je Blog.
    Maar het is vooral fijn,dat het nu veel beter met je gaat,dan toen je met je Blog begon.
    Ik hoop dat er nog vele mooie blogjaren mogen komen en ik blijf je graag volgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop nog heel lang volger bij je te mogen zijn! Dank je wel voor het delen van vooral jezelf. I found my hone = Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lia..Van harte gefeliciteerd met je 3-jarige blog. Ik ben zelf nog niet zo heel lang bezig maar ik weet wel dat het heel erg leuk is om te doen. En net wat je zegt..je maak vrienden die je eigenlijk niet eens kent maar door de warme sfeer op blogger voelt het snel eigen! Ik hoop nog heel veel van je te mogen lezen. Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeiciteerd Lia! De tijd vliegt hé, als je er plezier aan beleefd;-)
    Het had mijn eigen verhaal kunnen zijn. Toen ik bijna uit mijn dieptepunt was, wilde ik alleen maar positieve dingen ervaren en alles vergeten. Maar volgens mij ben ik mijn eigen verjaardag vergeten..ga straks meteen kijken.

    Maar wat heb je er een mooie post aan gewijd! Leuk gedaan..om er verschillende banners in te verwerken. En wat heb je veel bereikt in die drie jaren, het is bekroond met een prachtige reportage in Landelijk Wonen!

    Nee zeg, zoveel volgers kan je ook niet onderhouden! Ik voel me vaak schuldig...en probeer echt wel mijn best te doen. Maar er is meer in het leven en dat heeft ook aandacht nodig, toch? Ik heb mijn levensles wel gehad en deze wil ik niet slijten aan, alleen maar een virtuele wereld.

    Wees niet gevreesd..hihi Ik kom je in je vierde blog jaar zo nu en dan gewoon gezellig opzoeken hoor!

    Geniet van alle verjaardag bezoekjes;-) Fijne week!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet kom ik net kijken,alles nog zo nieuw,maar Lia ik geniet werkelijk achter mijn scherm.
    Zelf zit ik ook in een rot periode,blogland draagt een steentje bij,dat ik me weer een beetje beter voelt,dat ik er beetje bij hoor.
    Dat is een fijn gevoel,warm gevoel.
    Ik geniet van jou blog!!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk blijf ik graag komen, tenslotte ben ik fan vanaf het moment dat ik zelf met een blog begonnen ben, ruim een half jaar later. Je weet inmiddels al lang dat ik je huis héél erg mooi vind!! En dat we elkaar in oktober bij de Potstal hebben ontmoet vind ik nog steeds super leuk!

    Ga vooral door met je mooie posten in het 4e jaar!!

    Een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tjee lia 3 jaar al weer. gefeliciteerd . je blog is echt een succes geworden. en iedereen volgen kan niemand denk ik. het groeit je soms boven je hoofd. maar het is ook wel super leuk om te doen toch..op naar nog vele mooie blog jaren
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geniet altijd van je blog en ook van je huis. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia,
    Zo ben ik ook begonnen, eerst als stille lezer, toen hier en daar een reactie en daarna, door een zetje in de rug van een van de blogdames zelf mijn eigen blog gemaakt... En wat geniet ik ervan zeg...
    Ik ben een trouw volger van jouw blog en ik hoop dat je er nog met heel veel plezier heel veel posten op blijft plaatsen.
    Voor nu wens ik je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte met je 3 jarig bestaan.
    Ben al lezer en fan van het 1e uur......en raak nooit uitgekeken.
    Op naar nog vele jaren.

    Wat een pracht headers toch......

    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het 3-jarige blog jubileum! Ik breng graag een bezoek aan je blog vanwege je moie foto's en de mooie sobere stijl en ik blijf je graag volgen. Ik blog zelf nog maar een paar maanden maar heb er al veel plezier in. Jij hebt zoveel volgers, ik kan me voorstellen dat het onmogelijk is bij iedereen 'langs te gaan'. Wel bijzonder en leuk om ook mensen irl te ontmoeten! Geniet van je blog en een gezellige week! Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,

    Ik geloof dat ik van het begin af al jouw blog volg, en nog steeds met veel plezier :-)
    af en toe zit het mij wel eens op de nek dat ik niet bij iedereen zo trouw terug kan reageren, (en heb zelfs meerdere malen overwogen om er mee te stoppen)maar zo makkelijk gaat dat niet, het is te leuk !
    Hoop dat je een mooi 4e jaar in gaat en nog lang plezier in het bloggen mag houden
    lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he?? dat bloggen...alweer 3 jaar geweldig toch ??.....ik bijna 2 jaar......ik vind het fijn om op je blog te komen...het voelt als thuis komen........heerlijk...je blog is mooi...jij bent een eerlijk en een pracht mens,...dat vind ik zo fijn hier...ook al kennen we elkaar niet persoonlijk.....het voelt zo goed......ik hoop dat je nog lang blijft...liefs fijne dag van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, proficiat met je 3 jarige blog bestaan. Wat een tijd zeg. In het bloggen gaat wel veel tijd zitten maar het is toch heerlijk om te doen en is er eens minder tijd om iedereen te beantwoorden, dan is dat ook goed.......Fijne week en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefelicteerd Lia, met jouw drie jarig jubileum! Ik heb jouw foto's voor het eerst gezien op picasa en later ben ik jouw blog gaan volgen en ik lees het nog altijd met veel plezier!

    Ik hoop dat je er nog lang mee door gaat, en vooral dat je er zelf nog veel plezier aan mag beleven!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Lia
    Ik kijk graag hier bij jou.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Lia,
    Gefeliciteerd met je driejarig blogjubileum!! En blijf vooral lekker doorbloggen, ik lees en kijk hier graag, ik vind je huis geweldig mooi. Ik reageer niet zoveel/zo vaak als ik zou willen, daar heb ik gewoon de tijd niet voor. Ik lees bijna alles in Reader, maar nu ik ben doorgeklikt om te reageren, zie ik meteen hoe prachtig je blog eruit ziet (mooie header en prachtige kleuren).
    Ik moet mijn blog ook hoognodig eens updaten/mooier maken, maar ook dat schiet er al bij in.
    Veel blogplezier gewenst, ook in je vierder blogjaar.
    Lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lia, ik ben een 'nieuwe'volger en geniet altijd van je mooie foto's en berichtjes. Ik hoop dat ik nog lang bij je langs mag komen.
    Liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog Lia!!!
    Ik volg je al wel heel lang. Zo,n 2 jaar denk ik,reageren pas veel later maar alles wel vaak terug gelezen en geniet nog steeds erg van je blog.Je foto,s zijn zo mooi, je schrijft zo gezellig en je huis is prachtig en altijd een inspiratiebron voor mij. Komt ook doordat we in een (bijna)zelfde huis wonen alleen in spiegelbeeld.
    Ga zo door zou ik zeggen!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met 3 blogjaren! Je headers zijn plaatjes en zo echt Lia! Jou blog heeft zo'n eigen stijl, daar houd ik van.
    Geniet lekker verder van je blog, dan doen wij dat ook.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als eerst dan maar een dikke proficiat met je 3e jaar bloggen.
    Keer op keer als ik hier kom geniet ik van je verhalen en ook zekers van de foto's die je maakt. Precies hoe jij dat zegt, je lees graag bij de ander, ook al is de sfeer toch anders dan dat je zelf hebt, maar wat maakt het. Ik vind fijn om hier bij jou te lezen, het is een stukje rust wat ik vind en dat doet goed. Je zet ook een stukje van jezelf hier neer, heel mooi.
    Dank je wel, Lia, voor je altijd mooie verhalen en foto's en hoop hier nog heel lang van te mogen genieten!!

    Vele lieve groeten,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. van harte gefeliciteerd met je 3 jarige blogverjaardag Lia en ik hoop nog heel lang te mogen meegenieten van je mooie blog!
    al lang voordat ik zelf met bloggen begon bezocht ik regelmatig mooie blogs en dus ook jouw blog en mede daardoor heb ik uiteindelijk ook de stap gezet!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 3 jaar, wat een tijd en nog steeds weet je ons te verrassen..!
    Ook nu weer, spannend, je plannen voor het 4e jaar!
    En dat je niet iedereen kan bijhouden, snap ik!
    Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen, het is ieder keer genieten om bij jou binnen te stappen!
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lange tijd al Lia !!
    En ik ben een fan van jou Blog dit mede door je woonstijl,de kleuren,het mooie sobere en natuurlijk een fan van Joep !! haha mischien door de kleur ??
    Kortom ik kijk en lees heel graag bij je en hoop dat ook nog lang te mogen doen.

    lieve groetjes

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hieperdepiephoera...3 jaar!!!
    Maar je stijl is wel hetzelfde gebleven: Prachtig gewoon...gewoon prachtig dus...
    En ik ga je in het vierde jaar gewoon verder volgen....lekker puh, omdat je een mooie schrijfstijl hebt, en ons altijd hele mooie, en inspirerende plaatjes laat zien...met een lekker muziekje erbij...mmm...
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd, ik volg je blog nog niet zo lang maar het is altijd leuk om even een kijkje te nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt een hele mooie stijl, die mij erg aanspreekt. Dit was ook de eerste blog, waar ik toevallig opkwam. Ik wist helemaal niet dat er woonblogs bestonden (dom he)! Nu heb ik pas zelf een blog en al heb ik nog niet veel bezoekers en volgers, ik vind het hartstikke leuk om te doen en al die inspiratie die je opdoet, heerlijk!
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte!!En ik hoop dat je nog heeeel lang zulke mooie posten mag schrijven (met de bijbehorende prachtige foto's)
    Ik geniet er steeds weer van
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beste Lia,

    gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je Blog! Uiteraard doe je het voornamelijk voor jezelf maar weten dat zoveel mensen genieten van hetgeen jij op je Blog plaatst is heel bijzonder en een prestatie!! Je weet al die mensen al 3 jaar te inspireren want er is natuurlijk een goede reden je zo trouw te blijven volgen! Ik geniet ook altijd van je posten en zoals ik al eerder schreef, ben je een grote bron van inspiratie voor mij, samen met Gea van G-style. Jullie stijl is zó Eigen, en zó herkenbaar. Ik hoef maar een foto te zien en ik weet dat het van jou is of van Gea. Zó mooi vind ik dat... Beste Lia, ik hoop dat je nog lang blijft Bloggen zodat we van je kunnen blijven genieten maar voornamelijk hoop ik dat het Bloggen je nog zoveel goeds gaat en blijft brengen als dat het tot nu toe al gedaan heeft.

    Heel veel liefs,

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd, ik ga je zeker nog volgen. Genieten van je prachtige foto's en mooie woonstijl.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig om te lezen wat er wel niet kan veranderen in 3 jaar tijd! Net zoals jij bij Hetty in stilte mee las, las ik al ruim 1,5 jaar in stilte bij jou mee. De inspiratie die ik hierbij kreeg heeft me doen besluiten om ook een blog te beginnen! Ik hoop dat je nog lang verder gaat want iedere post die je plaatst inspireert me nog steeds!
    Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou Lia ik blijf je volgen hoor...kom maar op met het vierde jaar...ik geniet van jou prachtige foto's en mooie teksten dus helemaal compleet voor mij!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte gefeliciteerd Lia met het driejarig bestaan van je blog. Ik denk dat je er al heel veel mensen blij mee hebt gemaakt. Je hebt mij er in ieder geval veel plezier mee gedaan. Bedankt daarvoor.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je driejarig blog-bestaan! Blog vooral mooi door!
    Je hebt echt een schitterend en uniek blog, ik wordt er altijd blij van en het werkt zo inspirerend; bedankt!
    Voor mij een van m'n favorieten en dat zal zeker voor vele anderen hetzelfde zijn.

    Je mag er met recht supertrots op zijn!

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohh...ik blijf je zeker volgen, want ook al ken ik je niet irl, je blog en stijl spreken mij enorm aan en je blog voelt altijd "vertrouwd"....ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...Veel succes in je 4e jaar.
    Lieve groetjes van Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. proficiat met 3de blogverjaardag. Mooie banners.
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeetje is het alweer 3jr?
    Gefeliciteerd ,heel knap want ik weet niet altijd wat ik moet posten ,soms heb je dagen met veel ideeen en zo weet je het even niet meer ,vooral als je je priveleven prive wilt houden ,ook ik wil het alleen maar bij het wonen en wat uitjes houden
    Je hebt een mooie rustige blog ,ik hou ervan (we worden een dagje ouder he ?pfff )
    Zoals je weet ben ik al es eerder begonnen met een blog maar t is best arbeidsintensief ,hopelijk houden we nog even vol :)
    enne.......queenie heeft (durf het bijna niet te zeggen)nog niet aan de tak gezeten ,miss toen ik er even niet was ???
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte met je 3 jarige bestaan ....je hebt een prachtige blog en dat kan je zeker zien aan al je volgers ...natuurlijk gaan er weg en komen erbij ... maar geen sorry hoor natuurlijk kan je niet iedereen bezoeken..geniet elke keer weer van je mooie foto's en hoop er van te blijven genieten dus ga nog maar een paar jaartjes door hahahah ....een fijne week geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd! Wat heerlijk he het bloggen, het blijft gezellig zelfs na jaren! Ga lekker door op jouw mooie manier, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat! blijf je ook volgen dit jaar. Je blog is inspirerend, en je foto's zijn prachtig!

    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Lia, hartelijk gefeliciteerd met het 3 jaar bloggen. Jij 3 jaar, ik 3 weken.
    Ik ben ook lang stille lezer geweest en het is zo mooi al die mooie blogs dat ik de sprong gewaagd heb.
    Wat leuk dat je die drie jaar nog even beschrijft en de mooie headers erbij.
    Ik geniet altijd heel erg van je blog en hoop je nog lang te blijven bezoeken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heerlijk zo'n hobby die energie geeft! En nog leuker doordat er zovelen mee kunnen genieten :) Ga maar gewoon door Lia, we willen je niet graag missen...
    Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Lia,

    wat heerlijk dat het bloggen je zoveel moois heeft gebracht en ook geestelijk goed heeft gedaan.

    En voor ons natuurlijk heerlijk omdat we daardoor mee kunnen genieten van je mooie huis , sobere decoraties en de klus-resultaten van je man.

    Op naar de volgende drie jaren !

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Drie jaar alweer! Hetty had dat bloggen al veeeeeel eerder ontdekt dan ik... Ik dacht dat dat allemaal veel te ingewikkeld was voor mij en hield het dus maar bij picasa (waar wij elkaar dus ook van 'kennen'). Maar ook ik ben blij dat ik toch het bloggen ben aangegaan en picasa blijft er inmiddels ver bij achter!

    Jouw blog is een van mijn favorieten en ik ben dan ook blij te lezen dat je lekker doorgaat met bloggen! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat Lia met je 3 jarig blog!!
    Ik geniet altijd van jou posten met mooie foto's en ook ik kan niet overal reageren, dat is toch normaal er komen idd steeds meer volgers bij,
    maar kijken doe ik bijna altijd, want het is zo leuk en fijn om al deze blogs te lezen, kijken en volgen...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Op naar de volgende 3 jaar, ik geniet elke weer van je prachtige foto's en de sfeer die ze ademen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je 3-jarig blogbestaan! Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen, zodat ik kan blijven genieten van je verhalen en sfeervolle foto's.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik volg je inmiddels bijna 2 jaar, werd gelijk getriggerd door je stijl in je huis (ook al is dat niet mijn stijl). Blijf je dus zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ben zelf ook bijna 3 jaar bezig, de tijd vliegt! Echt een verslaving dat bloggen, zo ontzettend leuk om te doen!
    Hoop dat we nog lang van elkaars blog kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nog vele mooie blogjaren toegewenst.
    Ik kom graag langs.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat met je drie-jaar-blog-verjaardag. Net dubbel zo lang als mezelf.
    Ik blijf gewoon langskomen hoor want kom hier heel graag!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nou van harte gefeliciteerd Lia! 3 jaar alweer, wat n tijd, zeg!
    Ben benieuwd naar jullie nieuwe plannen, dus blog maar lekker verder!
    Fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Lia,
    gefeliciteerd!! drie jaar alweer, wat vliegt de tijd. Ben al fan vanaf het eerste uur en kom nog steeds graag bij je langs. Ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Lia,

    ook ik hoop nog heel lang van je mooie blog te mogen genieten.

    Zelf ben ik ook een stille lezer en heb (nog) geen blog.

    Heb er al een dagtaak aan om al die mooie blogs te volgen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd Lia met het bestaan van je 3jarige blog ,ik lees hier graag en hoop dat nog veel en lang te doen!
    Fijne dag !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd1 :) Drie jaar alweer, ik hou nog geen eens 1 jaar vol. Ik verander te snel naar een nieuwe naam of nieuw domein. Op naar het volgende jaar en ik blijf je zeker volgen.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Lia,

    Gefeliciteerd met je drie jarige blog jubileum. Wat gaat gaat de tijd snel.....Ik hoop dat we nog lang van je mooie foto's en interieur mogen genieten!

    Een gezellige avond.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Kennen wij elkaar dan alweer zo lang, waar blijft de tijd, ik vind jouw super, echt je bent altijd even bij mij op visitie en je blog, heerlijk inspiratie, daar krijg ik nooit genoeg van :) Ps. als jij het niet bent! wie dan wel? hint:sneeuw hahaha

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lia, van harte gefeliciteerd met alweer 3 jaar bloggen. Ik ben ook begonnen als stille lezer, maar vond het een soort gluren en ben toen ook een blog begonnen. Ik vind het knap dat je elke keer weer van die leuke posten plaatst met de mooiste foto's erbij. Heerlijk om te lezen en naar te kijken. Ik hoop ( en velen met mij) nog lang van je blogs te kunnen genieten.

    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een prachtig huis heb je toch en een prachtige blog waar ik heel veel inspiratie op doe. Hopelijk nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Alweer 3 jaar, gelukkig heb ik je blog ondekt een jaar geleden toen ik zelf begon. En eigenlijk geniet ik van al je foto's maar nog altijd het meest van die mooie foto's van Joep. Op naar het 4e jaar Lia dat het je maar weer veel goeds mag brengen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  62. 3 jaar bloggen. Gefeliciteerd hoor.
    En ik lees ook graag het komende jaar weer met je mee.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia