dinsdag 17 januari 2012

En dan…….



Jullie weten dat ik niet graag over mezelf praat, en ook niets van mijn prive leven hier laat zien en lezen. Maar ik maak even een kleine uitzondering. Gewoon om te laten weten dat je leven in een mum van een tijd op de kop kan staan, en je met zulke dingen ook nooit moet blijven lopen. Want afgelopen dagen stond mijn leven ineens op de kop. En dat gebeurt dan in een paar seconden. Vrijdags voelde mijn borst opeens een beetje pijnlijk. Dacht dat het van de bh was, maar na onderzoek wat ik toch best vaak doe voelde ik een knobbel in mijn borst, schrik…... En dan is het weekend en wacht ik dus tot het Maandag is. Intussen zorgde ik dat er genoeg te doen was, zodat je niet hoeft te denken. En op Zondag met kraambezoek en enkele verjaardagen lukte me dat ook aardig goed. Natuurlijk wel Jan ingelicht, maar verder houd ik het maar even voor me, al die onrust die je dan bij anderen teweeg brengt. Dus Maandagmorgen kon ik meteen terecht, en ook de dokter voelde iets in mijn borst zitten. En dan zit ze aan de telefoon om zelf even een afspraak te maken voor het ziekenhuis. En ook al denk ik niet meteen aan het ergste, de zenuwen waren me toch even de baas. Ik probeerde gewoon mijn werk te doen, en alles wat daarbij komt kijken. Concentreren op andere dingen ging niet. Dus gistermiddag maar een heerlijke wandeling gemaakt. Intussen de jongens toch maar ingelicht…

images (2)
foto: nationalgeographic.nl

Woensdagmorgen kan ik naar het ziekenhuis. Maar Maandag laat in de middag belde het ziekenhuis dat ik de volgende morgen al kon komen. De rust begint me nu toch parten te spelen, en ik doe de hele nacht geen oog dicht. Zie de film “Komt een vrouw bij de dokter” vanzelf voorbij komen in mijn gedachten. Maar ik probeer het s ’morgens naast me neer te leggen en denk positief en mocht het fout gaan dan ben ik zeker van veel hulp en liefde om me heen. En praatte ik er nog met Jan over, en ik werd steeds rustiger. Nog steeds rustig ga ik me om 10 uur melden bij de balie om eerst maar eens een nieuw ponskaartje te laten maken. En dan rustig wachten in de wachtkamer tot ik aan de beurt ben. Wat gelukkig al snel gebeurt, eerst het lichamelijke onderzoek en dan de mammografie en de echo. En als de radioloog dan zegt, dat hij een cysten ziet, kan ik hem wel kussen…. Wat een opluchting, want ook al worden heel veel vrouwen beter van borstkanker, er zijn er ook nog die het niet redden. De cysten heeft hij meteen leeggezogen omdat de boel een beetje aan het pruttelen was en zodoende pijn veroorzaakte. Om 13 uur loop ik weer stralend naar buiten, de zon schijnt nog steeds en ik heb de kids meteen maar ingelicht met het goede nieuws en vanavond heb ik weer lekker gegeten.
Maar wat heeft het voelen van een knobbel een impact op je leven…. Want het kan mij net zo goed gebeuren als een ander. En je word wel weer even flink wakker geschud.
Ik wens jullie allemaal een fijne week.
En blijven controleren…….

87 opmerkingen:

  1. Oeps Lia, ik ben het verhaal met kippenvel aan het lezen. Pffft, , het eindigt gelukkig goed. wat zal dat een opluchting zijn. Ik weet zelf , dat je je in het ziekenhuis dan heel klein voelt en dat alle materiële dingen je dan gestolen kunnen worden. Wat ben ik blij voor jullie. Wat een opluchting.

    Ik wens jullie zowel letterlijk als figuurlijk een zonnige week,

    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff..heftig zeg!! Een paar dagen van grote onzekerheid. En dan...is het wel ontzettend fijn dat het niet DAT is!!!!! Kan me voorstellen hoe de opluchting voelt.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herken je angst en gevoel helemaal.
    Had hetzelfde 2 week voor mijn trouwen..dokter..ziekenhuis..'mammagrafie...god zij dank ook een cyste...fijn voor je dat alles goed was,nu maar weer ademen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is alsof ik hier mijn eigen verhaal lees, de herinneringen komen ook meteen naar boven. Ook bij mij was het een cyste, ik bleek er trouwens veel te hebben. Daardoor is zelfonderzoek voor mij erg lastig (het stikt er van de knobbels, een paar daarvan zijn dagelijks pijnlijk) en laat ik al een tijd elke twee jaar een mammografie uitvoeren. Elke keer is dat weer spannend...!

    Wat ben ik blij dat de uitslag goed bij je was Lia...wat een nare dagen heb je achter de rug. Gelukkig kun je nu opgelucht ademhalen en weer écht genieten van de dingen om je heen!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las je berichtje met hartkloppingen. Volgens mij is dit verhaal voor iedere vrouw zo herkenbaar. De angst en die grote onzekerheid. Gelukkig heeft jouw verhaal een goede afloop.Ik ben blij voor jouw.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een rilling over mijn lijf lees ik je bericht....wat zul je geschokken zijn, en wat er dan door je heen gaat.....brrrr.
    Hoe groot is dan de opluchting als blijkt dat het cysten zijn.
    Heel veel sterkte met het geven van een plekje, want de inpact van zoiets, positief of negatief, kost veel energie. Ik wens je/jullie een fijne week toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat moet jij een paar rotdagen gehad hebben. Gelukkig dat alles goed blijkt te zijn. Maak in mijn omgeving op dit moment ook andere dingen mee..... En ja, je wordt dan wel weer even wakker geschud. Dus geniet zo veel je kunt van alles om je heen. Zo geniet ik telkens weer van jouw blog!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lia, wat mooi dat je het deelt en wat ben ik blij dat de uitslag goed is. Wat zul je met je beide benen op de grond zijn gezet.

    Hele dikke knuffel
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsof ik mijn eigen verhaal lees! Ik heb het ook een paar keer gehad en steeds waren het cysten. En steeds weeg je 100 kg lichter als je het ziekenhuis weer verlaat.

    Fijn Lia dat bij jou ook de schrik veranderde in grote opluchting. Ik hoop dat je gewoon weer je dagelijkse dingen kunt oppakken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig Lia wat een schrik!
    En sjonge, wat een opluchting dat het niets ernstigs is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees vaak je blogberichten, net als nu, pfff wat heftig zeg, even ziet de wereld er anders uit, maar het is gelukkig goed afgelopen. En ja dan geniet je weer extra van de "gewone" dingen om je heen. Dat is waar Lia, goed controleren is zo verschrikkelijk belangrijk!!
    Ik wens je een hele fijne week (dat zal zeker wel lukken),
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OEF!!! achtbaan!! maar WAT een opluchting!!! Blij voor je, schudt het af!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een spanning moet jij gehad hebben Lia en wat ben ik blij voor jou dat het allemaal goed is afgelopen....Wat een opluchting zeg !!!!Ik wens je een hele mooie week en een hele lieve groet....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Lia,

    Zo dicht bij elkaar ligt geluk en zorg. Het geluk bvan een kleinkind, heerlijk en goed van genieten en dan plotseling de zorg en de puinhoop in je kop die je beheersbaar probeert te houden. Wat zul je ongerust zijn geweest, onzekerheid voelt verschrikkelijk, niet te beschrijven. Fijn dat het goed is afgelopen, nu dan ook maar genieten van je kleinkind en je eigen dagelijkse dingen.

    Liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och lia, zit helemaal in spanning jou verhaal te lezen maar wat heerlijk dat laatste stukje, het goede bericht. Gefeliciteerd, wat zal jij in je rats gezeten hebben zeg. Volgens mij gaat je fantasie de vrije loop krijgen en ook heel logisch en begrijpelijk natuurlijk.

    Ben zo blij voor je dat het allemaal goed is.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wanneer ik dit verhaal lees moet ik wel even slikken, inderdaad een knobbeltje kan zo veel inpact hebben.
    Gelukkig was het goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jeetje wat heb jij in spanning gezeten, gelukkig alles oke.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik voel je opluchting hier...zo voelde het voor mij ook enkele jaren geleden. Gelukkig dat het niets ernstigs was. Het zet je wel aan het denken en je beleeft je leven weer heel intens.
    Ik ben blij voor je, Lia.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Lia wat schrikken maar wat een fijne uitslag!
    Wat kan het leven ineens op je kop staan dan hè.
    Ik wens je een hele fijne week!
    Zulke dingen maakt dat je nog meer bewust bent van de kleine /gewone dingen in het leven!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jemig Lia ik schrik ontzettend als ik je verhaal begin te lezen. Wat heb je in spanning gezeten het weekend. En toen heb ik je nog wel gezien, knap dat je toch afleiding heb gezocht. Wat ben ik blij om te lezen dat het onschuldig is en hoe blij je dan bent. Iedereen kent om zich heen wel iemand met een minder positieve uitslag. Gelukkig dat je nu weer opgelucht bent ook voor Jan en de kinderen.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeeehhh...wat een opluchting!! Dan is het dubbel genieten van al het moois om je heen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och Lia,
    Wat is dat schrikken zeg, een knobbel in je borst. Maar wat een opluchting dat het ´maar´ om een cyste gaat. Ik heb het gelijk even opgezocht, want al heb ik er vaak over gehoord, precies weet ik eigenlijk niet eens wat het is...
    Dus gelijk leeggezogen, behandeld dus en dan hopelijk meteen ook van de pijn af? Ik ben zo blij voor je... Ik controleer zelf heel regelmatig en ben gelukkig nog nooit iets verdachts tegengekomen. En dan is er nog het landelijk onderzoek, waar ik verleden jaar voor de eerste keer voor ben opgeroepen. Je kunt er nooit te vroeg bij zijn toch?
    Nu kun je met een gerust hart genieten van de rest van de week... en nog veel langer natuurlijk.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAT BEN IK BLIJ VOOR JOU!!
    ALS IK DIT SOORT VERHALEN LEES DAN KRIJG IK EEN BROK IN MIJN KEEL.

    TOETIE MIJN DOCHTERTJE HEEFT GEHOORD VOOR DE KERST,DAT HAAR JUF BORST KANKER HEEFT.

    DAT HAKT ER IN!

    IK BEN HEEL BLIJ VOOR JE!!

    DOE VOORAL RUSTIG AAN EN GEEF DIT EEN PLAATS.

    FIJNE WEEK EN LIEVE GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik geef je even een dikke pakkerd Lia...wat een opluchting.......fijn hoor.....en ja ...ik kan alleen maar hopen dat ik volgende week woensdag net als jij zo van de dokter vandaan kom...ik heb alle vertrouwen dat het goed zit...kus van mij ik ben zo blij !!!...xxx...eng he?? over jezelf vertellen op je blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje Lia!!

    Dat is echt schrikken!! Gelukkig dat het allemaal meevalt maar ik kan me je onrust heel goed voorstellen (heb iets soortgelijks meegemaakt en een oma met borstkanker-achtergrond)

    Zo zie je maar weer hoe betrekkelijk alles is, het zet alles weer even in een ander perspectief...

    Ik wens je een hele fijne week en geniet!!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gelukkig ...een onschuldige cyste .

    Ook ik heb in 1 borst gevoelige plekken en ga er vooralsnog ook maar van uit dat het cystes zijn...

    Moet er niet aan denken dat het wat anders zou kunnen zijn .

    Fijne week verder ,
    liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is alles dan ineens onbelangrijk als het je gezondheid betreft! Gelukkig goed afgelopen.
    Fijne week nog,
    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een opluchting, Lia ik wens jou ook een hele fijne week!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kreeg kippenvel toen ik je verhaal las! Ik ben zo blij voor je dat je een goede uitslag gekregen hebt!
    Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh lieve Lia, wat ben ik blij voor je dat je opgelucht het ziekenhuis kon verlaten...de spanning en de zorgen, praat me er niet van! Je leven kan plotsklaps op z'n kop staan. Gelukkig kan je opgelucht ademhalen en is de rest je bespaart gebleven. Maar het hakt er behoorlijk in.

    Wat zal het eten je goed gesmaakt hebben;-)

    Dikke knuffel XX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. zo, dat gaat je niet in de koude kleren zitten!! wat zul je je blij en dankbaar voelen en heeeeel intens de mooie dingen omarmen, zoals dat grote kleine wonder Jelke!
    GENIET!!
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig is je nachtmerrie goed afgelopen. Ik ben blij voor jullie..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oei,dat is een heftig verhaal,Lia.
    Maar gelukkig met een goede afloop.
    Ik denk,dat toen je het ziekenhuis verliet,je de wereld weer omarmde en je je als herboren voelde.
    Echt heel fijn,dat het goed is afgelopen.
    En lief,dat je dit met ons wilde delen.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel blij dat het 'maar' cysten zijn!
    Herkenning ook, alsof je uit een draaimolen wilt die maar niet stopt...wat een opluchting als het dan meevalt!
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. pfffffff.....heftig verhaal maar wat ben ik blij voor je dat het oke is....

    zo zie je maar...niks is gewoon en vanzelfsprekend...

    fijn hoor....
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Pfffff.....opluchting na een paar spannende dagen...kan ik me heel goed voorstellen..
    En al roep je je zelf tot de orde dat de zenuwen niet de overhand gaan krijgen....maar dat overkomt je...
    Jemig wat een rot weekend zul je gehad hebben.. gelukkig de zon schijnt weer en je kan het in je rugzakje stoppen als "geweest"...!

    Ben blij voor je....!
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Pff, wat spannend allemaal, goed van je om dit te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jemig Lia, ik kan me voorstellen dat je daar flink van schrikt. Ik ben blij dat het onschuldig is en hoop dat je inmiddels geen pijn meer hebt. Sterkte! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia, ik ben heel blij voor jou. Je verhaal is voor mij ook heel herkenbaar, ik heb het zelf ook en krijg ze vaker terug maar ik vergeet nooit de eerste keer, de spanningen en het gevoel wat erbij kwam..... iedere keer dat ik weer moet gaan, speelt de angst weer een grote rol......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lia dank je voor het delen van deze persoonlijke noot..ik heb `m gelezen met kippenvel..

    Ik kan geloven dat jullie geschrokken zijn..en dan dat wachten tot je terecht kan..

    Gelukkig dat het een happy end heeft... GEFELICITEERD HOOR!

    Na blue monday heb jij vast een sunny week!!

    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat heb jij in spanning gezeten....En wat een geluk dat je goed nieuws kreeg!! Zo zie je maar geniet van elke dag...
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb helaas een andere ervaring.
    Bij mij was het een deukje.
    En voor je het weet volg je een heel traject .
    Maar ik ben een Overlever!!
    Herken je angsten, en ben zoo blij voor je dat het een cyste Was.
    Geniet maar van een mooie dag!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jeetje,wat een heftig verhaal!!Dan wordt je weer even met je neus op t feit gedrukt dat t allemaal ook anders kan.Dat gezondheid niet vanzelfsprekend is.Maar wat heerlijk dat bij jou t verhaal goed afloopt!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Bij het begin van je verhaal krijg ik meteen al kippenvel, was meteen even 5 jaar terug in de tijd, dus ik weet hoe je je moet hebben gevoeld. Gelukkig kreeg je goed nieuws! En juist ja, blijven controleren, ik was er destijds gelukkig ook vroeg bij door zelfcontrole. Een fijne dag Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohhh....lieverd, wat een opluchting. Dan schijnt de zon ineens veel mooier.
    Ik schrok zo toen ik het begin van je post las, ik voelde bijna zelf de zenuwen weer door mijn lijf gieren.
    Je houdt jezelf voor niet meteen het ergste te denken....maar toch
    Ik ben zo blij voor je Lia.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel veel spanning gehad en nu met opluchting en bevrijd van de pijn weer verder. Geniet van het "goede"nieuws en een hele ontspannen week gewenst! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd. Inderdaad het had zo anders kunnen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gezondheid is alles...en dit was dus echt schrikken...
    Gelukkig ben je gerustgesteld. Geniet maar weer lekker van alles om je heen..
    Heb het ook een keer gehad dat ik met spoed doorgestuurd werd en het gelukkig ook loos alarm was, maar op dat moment gaat er van alles door je hoofd.
    Een hele fijne week verder! Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb gespannen je verhaal gelezen!!Ppfftttt
    Meid wat fijn dat alles goed is, ik kan me voorstellen dat je een paar vreselijke dagen meegemaakt hebt.
    Nu maar weer genieten van het leven want je ziet het kan zo veranderen!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oh Lia wat kan ik me je angst en je ongerustheid goed voorstellen.. en je opluchting daarna!! alsof je een beetje opnieuw geboren wordt.. ooit heb ik hetzelfde gevoeld, helaas was het bij mij wel borstkanker.. maar gelukkig heb ik het overleefd.. al voel ik ieder jaar rond de controle wel weer die spanning..
    geniet van de goede uitslag!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Pfff wat moet dat schrikken geweest zijn voor je Lia .Zat echt even in de rats het zal toch niet waar zijn maar gelukkig is het goed afgelopen .Vanmiddag mag ik weer voor 2jaarlijkse borstonderzoek ben altijd weer blij als ik bericht krijg dat alles goed is.

    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve Lia

    Deze gevoelens zijn heel herkenbaar.

    En dan krijgt je het goede nieuws en stapt je buiten en plots lijkt of de wereld je groter, mooier en vriendelijker lijkt, want wij houden van het leven.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wow.... wat een schrik ik zit hier met tranen in mijn ogen... wat ben ik blij voor je.... en is de pijn nu weg?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. O Lia,wat een opluchting,een dikke pakkerd van mij.Ik schrok van je post,jeetje zeg.Ik ontdekte afgelopen zomer een knobbeltje onder mijn oksel gelukkig was er niks ernstigs aan de hand maar,de schrik en angst,.......Dikke kus,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Lia,
    Ik las je verhaal in spanning...hoe loopt dit af....
    GELUKKIG dat alles goed is....zo zie je maar weer he, geniet van het leven!!!!
    Geniet van de mooie dingen om je heen....
    BLij dat alles goed is Lia!!
    Hartelijke groetjes,
    Angélique36 (Country Chique)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Een hele schrik en wat een spanning, maar gelukkig liep het goed af!

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Lia,

    mijn hart sloeg over toen ik aan je blogje begon te lezen. Gelukkig is het goed afgelopen. Wat zul je in spanning hebben gezeten.
    Werk zelf bij huisartsen en zie veel voorbij komen. Zelfs mijn collega hieraan verloren.
    Zo zie je maar ineens kan alles dan anders zijn.

    Daarom pluk de dag!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hi lief mens, ik denk dat het niet nodig is om je te zeggen HOE ongelofelijk blij ik voor je ben dat het niet is waar je bang voor was. We weten als geen ander hoe een foute uitslag je hele leven op zijn kop zet !!!!
    Gewoon even een dikke klapzoen op je neus X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Pff ... en adem uit, wat ben ik blij voor je. Maakte van dichtbij een foute uitslag mee en alles daarna. Dit is weer zo'n moment dat je beseft dat je vooral ook van vandaag moet / mag genieten! Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Die 3 super mooie zonnige dagen (zo,ma,di) waren speciaal voor jou!
    Zo zie je maar weer, hoe we moeten genieten van iedere dag.
    Mooi ook hoe je de ontlading beschrijft "vanavond heb ik weer lekker gegeten" Jij staat met beide benen op de grond!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mijn hart bonkte van schrik! Het leven kan dan zo in een tel veranderen, griezelig gewoon! Ben super blij voor je dat je een goede uitslag kreeg. Omarm het leven opnieuw....

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Het leven hangt aan een zijden draadje... en daarin worden geen uitzonderingen gemaakt! Fijn dat het bij jou allemaal leek mee te vallen!!!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve Lia, ik weet hoe het voelt en wat ongelooflijk fijn dat het allemaal goed is...geniet weer even extra van het leven! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hi Lia,
    Wat zul je geschrokken zijn en wát een opluchting dat het alleen om een cyste ging, pffff.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een schrik moment, verschrikkelijk. Zou niet weten hoe ik zou reageren. Zo zie je maar dat positief zijn en denken je al veel kan helpen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Lia,
    Gelukkig dat alles goed is. Wat een opluchting! Het zal je goed doen dat er zoveel met je meeleven.
    Geniet er maar van!

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh Lia,

    Wat een verhaal. Ik kan mij je angst zo voorstellen. Ik ben ontzettend blij dat het zo goed is afgelopen!!!!

    Veel liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hello Lia, Reading your saga and scare was a deja vu for me! I relived my own experience through your very accurate description. Mine was unfortunately malignant...but there's a good ending to my situation too...20 years cancer free! It truly is a life-altering experience. Glad all turned out so well for both you and me.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Tjee wat een verhaal, da's echt even schrikken en dat gevoel wat je dagen hebt mee gedrgen, ik geloof graag hoe dat geweest is. Maar wat fijn te lezen dat het allemaal goed is. Zo'n opluchting en zeker niet alleen bij jou, net zo bij je kids en manlief.
    Meid, er valt echt even iets van je af. Wat zullen die zonnestralen je vandaag veel goeds hebben gedaan!!

    Geniet van deze hele goede uitslag waar je dagen over in hebt gezeten..

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het allemaal goed is afgelopen. Ik heb met ingehouden adem je stukje gelezen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Poeh he wat zal jij opgelucht zijn. Wat fijn dat het niets ergs was. Ik merk dat ik met ingehouden adem je verhaal heb gelezen. Maar goed zo'n punctie is ook niet niks.
    Schut de stress maar van je af.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ja, je leven kan echt zo maar op zo'n kop staan.
    Lia, wat een emoties. En dat maar in een paar dagen. Eerst de zorgen en twijfels en daarna gelukkig die hele grote opluchting en blijdschap.
    Wat een dankbaarheid dat het goed is maar ook wel weer een reden om dat goed te beseffen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo herkenbaar, je wilt je niet druk maken als het niet nodig is, maar je hebt pas echt rust als je weet dat het goed zit. Gelukkig maar. Het is zo cliché, maar pluk de dag, want het kan zo maar anders zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Pfff....kippenvel moment toen ik het las........
    Gelukkig niets ernstigs.......
    wat weer een rijkdom dan....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  75. zo heftig zeg ,ja dan staat je wereldje wel even op zn kop zeg
    Gelukkig was alles goed
    pfffffff
    Liefs Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ppfff gelukkig dat het goed is gegaan maar wat een schik he ....gelukkig alles goed gekomen ....maar even met beide voeten op de grond ....lekker eten weer en genieten heeeelll veel genieten ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Och, lieve Lia, je hebt er in ieder geval een hele spannende post van gemaakt! Ik lees deze nu pas...Tjonge jonge, met spanning las ik je verhaal. Ik móest even een reactie achterlaten hier, ondanks dat ik het rustig aan moet doen.
    Wat een geluk heb je gehad dat het maar om een cyste gaat, en gelukkig hebben ze deze ook maar meteen leeggezogen.
    Je hebt geluk gehad dus. En ja, blijven controleren is inderdaad heel belangrijk. Ik doe het zelf nooit, erg he... Gauw maar aan beginnen denk ik. En ik heb ook nog wat van je post geleerd: NOOIT in het weekend, of vlak voor het weekend voelen. Stel je voor... zoals ik dat bij jou las... dan moet je zo lang wachten...
    Nou, je gaat zelf nu met een gerust hart het weekend in!
    Enjoy!
    Knuffel van mij! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ff kijken of ik nou wel iets kan plaatsen!
    Toen ik het las was het zó herkenbaar. Precies hetzelfde mee gemaakt. Wat een geluk dat het een cyste was, dat zal een opluchting zijn geweest meis. Jippie!
    Liefsss Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een spanningen. Gelukkig goed afgelopen.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik lees nu pas deze post, wat een spanning!
    En aan het einde van al de reactie's kan ik alleen maar zien, dat het veel vaker voorkomt, en dat er veel vrouwen zijn die het meemaken.
    Wat een spanning bij allemaal!
    Ik hoop dat je weer snel de rust mag vinden!
    Gezondheid is een wonder!
    Lieve groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wow Lia wat heftig,zo blij dat het niet ernstig is,wat een last viel er van je af,toen je dat hoorde,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Pff wat een schrik Lia, wat een weekend hebben jullie achter de rug meid, maar wat zal je opgelucht zijn dat het een cyste is (hoeft dit trouwens niet te worden weggehaald ?)
    wat word je dan weer met de neus op de feiten gedrukt he...
    Ben blij voor je dat je zulk goed nieuws hebt gehad

    Lieve groetjes Yvon

    ps, wat een schatje is het nieuwe wereldburgertje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Jeetje ik schrok me een hoedje bij het lezen maar gelukkig een cyste ! Pfieuw ik kan me helemaal je onrust voorstellen ik zou gek worden hele weekend ! Ben blij voor je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh, Lia, ikkom weer rijkelijk laat; wat heb je een spannende tijd achter de rug! Ik brand met terugwerkende kracht een kaarsje voor je..! Fijn dat het goed is uitgepakt..!

    Dikke kus uut 't Oost'n

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Dag Lia, ik kom wat achteraan met lezen vandaar dus ook mijn late reactie op deze verschrikkelijk spannende post. Pffft wat zul jij een angst gehad hebben. Ben erg blij dat het zo is afgelopen. Hou het wel goed in de gaten allemaal. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia