donderdag 2 februari 2012

Herhalen nr 2…….



Ik had jullie beloofd om voor de nieuwe volgers af en toe eens wat te herhalen, maar er is nog niets van gekomen. Maar beloofd is beloofd, en ik had de kastenkamer al laten zien dus  doen we nu maar een kiekje op de master bedroom. Wat klinkt dat hé… Soms veranderd er bij mij steeds iets, maar soms ook niets. Want wat goed is, is goed… Het bed staat nog steeds op dezelfde plaats en nog steeds met het zelfde dekbedovertrek, want ik heb nog steeds geen mooi dekbed gevonden. Nou ja, eigenlijk wel maar die ik mooi vind is zo ontzettend duur…..

037
Het voelt nog steeds goed als ik de kamer binnen kom, ben nog steeds blij met de kalkverf en de kleur en ook de vloer blijft heel goed. Hier en daar wat krimpnaden, maar dat mag. Hij blijft zelfs mooi als je een hele emmer water over de vloer gooit, en dat dan langzaam door al die naadjes loopt. Soms gebeuren er ongelukjes, toch!!

056
Er staan wat andere koffers op de kast, en naast de kast is ook wel wat veranderd. Ik heb de koffers en hoedendozen eens een keer uit de woonkamer gehaald. Maar er is altijd wel ergens een plaatsje in huis om ze weer neer te zetten.

003
En zo heb je toch veel bij elkaar, maar door dezelfde kleuren bij elkaar is het niet storend druk, want zoals je weet houd ik daar niet van.

010
Ook hier liggen wat kleine medicinale blikjes. Ik vind ze zo mooi van lettertype en kleuren. Gewoon sieraadjes om zomaar ergens neer te leggen.

026 009
                         I FOUND MY HOME
sl. k (3) 023

Alvast een heel fijn weekend.

40 opmerkingen:

  1. Wat een strakke kamer en wat een leuke accessoires, hier hou ik van!!! Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de reportage al in WLS gezien, maar het blijft zo mooi om te zien. De kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd, en die details he :). Ik geniet van je blog, ga vooral zo door! P.S. kan jij me vertellen welke kleur en welk merk kalkverf je gebruikt hebt? Wij zijn bezig met de gang en deze kleur vind ik zoooo mooi! Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er super sfeervol uit. Ondanks ik alles wit heb vind ik deze wat donkerdere sfeer ook super mooi! Hier kom je wel tot rust.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Lia,als ik dit strakke zo zie denk ik ,zal ik eens opruiming houden,maar ik heb zoveel wat mij lief is dat dat niet kan,ik kijk wel naar je foto's !!!!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie slaapkamer. Heerlijke rustige sfeer.Groetjes Karolina
    Een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van foto's van je mooie slaapkamer heb ik al eens eerder mogen genieten, maar dat ik ze nog eens zie vind ik totáál niet erg...het is telkens weer zó mooi!!!

    Alvast een fijn weekend Lia! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken de foto's al wel, maar ik geniet toch gewoon weer mee hoor Lia, prachtig !
    Fijn weekend gewenst, hop dat je, je goed mag voelen
    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je houdt ook van heel harmonieuze kleuren, he? Alles moet bij elkaar passen. Je hebt een mooie landelijke-stoere stijl.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak mij niet uit hoor Lia, al wandel ik meerdere malen door je huis of in dit geval je slaapkamer, ik blijf altijd genieten van het sfeertje.

    Ik wens ook een heel fijn weekend

    ennuh volgende keer weer een paar foto's van Joep, want ik ben super nieuwsgierig naar hem en hoe hard hij is gegroeid.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kamer, vind het zo fijne sfeer uitstralen. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het staat allemaal prachtig bij elkaar. Het is een rustgevend geheel. Heerlijk toch, zo'n slaapkamer. Miss Kitty voelt zich er ook wel thuis.
    Tja, wat is echt mooi beddengoed toch duur.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige slaapkamer heb je en schitterende foto's hoor, ik kan er echt van genieten, bedankt! Mag ik vragen welke verf je op de vloer hebt gebruikt en wat voor'n vloer het is? Alvast een heel fijn weekend! lieve groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik kan me heel goed voorstellen dat je telkens weer bij het binnenlopen van je slaapkamer denkt: oh wat een heerlijke sfeer!!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie rustige sfeer. Dat is toch vaak met de grijstinten, ook al staat er niet veel het is toch niet strak of kil. Als alles wit is kan dat soms wel het geval zijn. Wij hebben op de puberverdieping wit geschilderde vloerdelen, ook heel mooi hoor, al zie je er ieder haartje op. Ik denk er ook wel eens over om de vloer lichtgrijs te schilderen...maar de pubers denken daar anders over.
    Alvast een fijn weekend, groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi allemaal Lia.....je hebt een geweldige smaak en een geweldig huis...en je bent een geweldig mens volgens mij....fijn weekend....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve Lia, wat een mooie rustige slaapkamer.De foto's zijn ook weer erg mooi.
    Liefs Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had je slaapkamer al eerder gezien maar het blijft een plaatje om naar te kijken! Ik denk dat we dezelfde sprei op het bed hebben liggen(Ikea)? De sobere kleuren geven het geheel een sobere stoere uitstraling!
    Fijn weekend! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kamer, heerlijk om te zien!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia,

    wat een prachtige master bedroom!! mooie kleuren, warm sober!
    enne ik sluit me aan bij Tanja; heel graag weer eens een foto van mooie Joep!!! Fijne dag!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou zo van jouw sfeer, die mooie kleuren, die kalkverf. Ik probeer het ook zo rustig mogelijk te houden, maar ik vind zoveel dingen mooi. Eigenlijk moest je een soort opslagruimte naast je huis hebben, zodat je af en toe eens lekker kan veranderen. Zucht..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh kan me zo voorstellen dat je hier nooit flauw van wordt en het gevoel goed is als je er binnen stapt....
    Heerlijk rustig, ik word er ontspannen en relaxed van....
    Rust.....zalig.....

    Mooie kleuren, stijlvol ach ik houd maar op ;)

    Fijn winter wit weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi hoor ,het straalt rust uit ,en dat hebben we wel nodig op onze leeftijd :) hihii
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een rustgevende sfeer, wat zullen jullie heerlijk slapen in dit ware paradijsje.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hah ik heb hetzelfde probleem..zie veel leuke dekbedden (linnen h&m etc) maar voor twee persoons altijd zooo duur :S..en met mn twijfelkont is mn lievelingsdekbed niet meer te koop..snik

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ziet er prachtig uit..lekker strak..maaruh...als ik het vorige berichtje goed begrijp, zie jij er niet zo prachtig en strak uit....haha...
    Komt goed meis, en inderdaad, als het weer mag...
    Fijn weekend,
    Wame groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke slaapkamer....niet te strak, maar wel netjes en robuust. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja voor mijn ook hele bekende foto,s maar toch altijd weer leuk om te zien Lia!
    Die rust .... ik vind het zo knap om dat zo te houden!
    Maandag komt ons nieuwe bed en dus net vanmiddag bij L.B een nieuw dekbedhoes gekocht!
    We hadden ook willen sauzen en verfen maar door omstandigheden ging dat even niet door! Komt later dit jaar wel maar een nieuw dekbedhoes is dan toch wel leuk :-)
    Fijn Weekend!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze kamer heet met recht 'Master Bedroom'!
    Prachtige ruimte en de spots aan het plafond: wauw!
    Hoe vindt Joris het in de sneeuw? ;-) Hij kijkt er van op zeker?
    Fijn weekend!
    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind hem nog steeds prachtig! Niets aan veranderen hoor.
    Fijn weekend Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik stoor nog even, want ik hoorde Venice, goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lia ik vind je slaapkamer in één woord: gewéldig !!!
    Prachtig zijn je muren ...
    is dat gewoon kalkverf en heeft dat een beplaad nummer.
    Wij beginnen binnenkort ook met onze slaapkamer.
    Het bed en de nachtkastjes moeten wit worden.
    We hebben nog zo'n héérlijk ouderwets model met een hoge kant.
    Manlief stelde voor gewoon een nieuwe te kopen.
    Minder werk ;-) Maar ik wil geen andere hihi
    De muren in zo'n stoere look lijkt me super !!!
    FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijke slaapkamer, heel erg mooi die kleuren.

    Fijn weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kan geen genoeg van je huis krijgen, kom maar door met die herhaling. Meen me nog te herinneren dat je kast een hele bijzondere inhoud heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. je slaapkamer blijft prachtig!
    Maarre..heb ik iets gemist?? JORIS??
    Of vergist Marjolijn zich :))

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een sfeervolle slaapkamer, straalt echt rust vanuit! En je accessoires maken het geheel helemaal af.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het was opnieuw weer genieten hoor!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lia,
    Het is en blijft prachtig mooi. Eenvoud siert, zeggen ze niet voor niets. Alles past geweldig mooi bij elkaar en het straalt rust uit, die je ´s nachts heel hard nodig hebt...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi lieve Lia,in een woord prachtig,wat een heerlijke slaapkamer hebben jullie,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia ,
    Het blijft mooi om naar te kijken ,rust sober en heel sfeervol !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful home and photos! Love these! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia