zaterdag 3 maart 2012

Kijken……



Als jullie een keer tijd over hebben, moet je echt eens kijken.
G Joep 9 sept

Waar??? NOU HIER
Lynda heeft het wel vaker over Showhome.nl, dus geheel onbekend zal het niet zijn. Maar ook zij en zij maken daar posten op hun showhomeblogs. Ze hebben een vernieuwde site met een nieuwe categorie Woonblogs, webshops en leuke tips. En in de categorie woonblogs staat mijn blog ook tussen vermeld. Voel me best wel vereerd, dat ze die daar tussen willen hebben.
Natuurlijk had ik al weleens gekeken, maar het ziet er nu met de nieuwe layout toch wel heel mooi uit. Mijn complimenten…… Ben je nieuwsgierig geworden, dan zou ik zeggen ga eens een kijkje nemen op showhome.nl
Het is de moeite waard…

Heel fijn weekend.

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto :) En ik ga gouw eens een kijkje nemen, de nieuwschierigheid is gewekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Joep vindt het wel wat zo te zien
    Ja ik kon de site al ,hij is leukk!
    Sta je er ook in met je huis ?



    Queenie nesteld dr eigen elke keer boven op de bovenste kussentjes van de nieuwe bank ,want ja ,als je hoog ligt zie je des te meer natuurlijk he?!
    (tja ze mocht altijd op de bank ,je kan het nu niet meer tegen houden natuurlijk ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lia,

    Wat leuk dat je op showhome vermeld wordt. Ik ga er vanavond eens goed voor zitten en op mijn gemak showhome bekijken. Maar.. ik zie dat je al een secretaresse ( o nee, secretaris) hebt die alles voor je op de laptop regelt? hi hi.

    fijn weekend,
    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, de snoes! Super foto, wat is Joep toch fotogeniek.
    Vind de foto's uit je vorige post ook geweldig! Mooie aankopen .....
    Super dat je er vermeld staat, daar hoor je toch zeker! Geniet elke keer opnieuw van de wooninspiratie op jouw blog!!
    Ook mijn complimenten voor ShowHome.nl en voel me ook best vereerd ;-)

    Fijn weekend .....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je blog ertussen staat. Ik heb er een tijdje terug op verzoek eens wat foto's van m'n huis op gezet, maar eerlijk gezegd vond ik er persoonlijk niet zoveel aan. Maar de nieuwe layout is wel een verbetering!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, door Joep ben ik gaan kijken! Leuk! Een hooop bekenden :-)

    Fijn weekend, liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk sta jij daar tussen met je prachtige blog !! en dik verdiend hoor !! leuk...

    lieve groetjes en natuurlijk een knuf voor Joep (die lieverd)


    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo die foto is wel heeeeelll erg leuk..ik ga ff kijken hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is Joep toch veelzijdig, deze foto is zo leuk!! En blijkbaar is hij ook een groot fan van je blog, ik vermoed in ieder geval dat hij hier jouw blog op Showhome aan het bewonderen is...:)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik Joep zo zie dan moet je toch wel even doorklkken toch?

    Leuk dat je er tussen staat!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Lia !!...dat wil ik ook......hihihi!!...ben al aan de mail met Lynnnnnn....kuch...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,

    Heb al gekeken en is echt heel erg de moeite waard. Mooi overzichtelijk hele mooie blogs bij elkaar! En ja, logisch dat jij erbij staat toch?

    Fijne zondag nog!
    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Lia met de vermelding van je blog op Showhome.nl
    Ik zal gelijk eens gaan kijken.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtige foto van Joep, gefeliciteerd met je vermelding. Super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vind ik deze foto van Joep !!!!Ik had al eerder gezien dat jij er ook tussen stond en het verbaasde mij helemaal niet hoor.....Jij hoort met je prachtige blog hier gewoon helemaal tussen te staan !!!!
    Groetjes ...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de tip, zeker leuk om even op deze site even rond te neuzen.
    Wat heb je toch een geweldige kat!!
    En je foto's zijn zo prachtig. Ik probeer van onze eigenwijze zwarte Bink ook van die mooie foto's te maken, maar dat lukt niet zo goed als jou. Echt mijn complimenten.
    Het is weer heerlijk even je blog te hebben bekeken en gelezen. Fijne avond nog. Gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk voor je.
    En je secretaris is erg lief.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha wát een nieuwsgierig wijsneus ;-)
    Prachtige foto Lia !!!!!
    Ik zal eens gaan kijken maar LEUK die vermelding :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Lia, nou ik heb op de site gekeken en werkelijk geweldig, leuke ideeën, prachtige foto's van interieurs, die komt in ieder geval bij de favorieten. Wat leuk dat jij erbij staat.
    Joep is echt een prachtstuk....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig beest is het toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. niet meer dan normaal dat je blog er tussen staat !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een GEWELDIGE foto!!!
    die Joep toch... zelfs zijn naam is leuk!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontzettend leuk dat je erbij staat Lia! Ik ga zometeen gelijk een kijkje nemen.

    Een gezellige nieuwe week!

    Lieve groet van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very Nice Post Thanks for sharing this information which is useful for all.

    php web development

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Watching a movie???
    Looks so cute!

    Greetings,
    Tibs
    shoptravelfood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahaha, Joep ook al internet verslaafd.
    De site is zeker inspirerend en leuk natuurlijk dat jouw blog er ook op vermeld wordt.
    Nog een fijne avond.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahahaha maf poessebees enne ik heb er al gekeken,ziet er super uit..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Lia,wat ontzettend leuk dat je erbij staat,heel terecht met zo`n mooie blog,....en wat een schitterende foto,...mooi hoor,een heel fijn weekend,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. The pictures of your cats make me smile a lot!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia