woensdag 11 april 2012

Van alles te doen……



Soms heb je van die weken dat je dagen tekort komt. Je bent druk met van alles en de vrije dagen die je hebt vullen zich automatisch. En dan heb je een dag extra vrij, en regent het pijpenstelen. Ja, en dan…….. gaan ook wij (manlief sleept ook van alles aan om op de foto te laten zetten) maar weer eens proberen om wat kwijt te raken op MP. Foto’s maken, adv plaatsen en volgens mij dachten er ook vele om op MP te gaan shoppen. Want we zijn al het een en ander kwijt, en dat in 1 dag….. Gisteren al 5 stuks naar het postkantoor gebracht, en er staan er al weer een aantal klaar. En het leuke is dat we dat straks weer lekker kunnen uitgeven aan iets wat we zo graag willen hebben.
klein
Natuurlijk hoort ook bij deze post een foto, en dus een van de spullen die ik te koop heb.

Verder is het hier rustig in huis, we zijn alle twee aan een beetje rust toe. Heeft manlief pijn in zijn rug, en ik…. och, een pijntje hier en daar. Af en toe naar de Fysio in de hoop dat de spanning van mijn nek en schouders overgaat en dan weer van mijn dagelijkse hoofdpijn verlost word. Dus wij doen een beetje rustig aan in huis en tuin. Jongste zoon loopt stage en is tot over zijn oren verliefd. Oudste heeft nu zijn eigen keuken klaar in het huis, en eet niet meer (iedere dag) mee. Kitty loopt, rent en ligt overal in huis. Joep loopt, rent en ligt op de meest idiote plekken in huis, en haalt kattenkwaad uit.
En deze week gevuld met werk, boodschappen doen, wassen-strijken, koken, fysio, verjaardag, en af en toe even bloggen, vliegt ook weer voorbij.
Dus tot later.

31 opmerkingen:

  1. hahaha ben de eerste jajaja soms heb je van die dagen he zo heb je niets en zo heb je alles ....een zzon die verliefd is dat is leuk ,maar pijn in je nek en schouders weer minder alles gaat over dat wel al zou de ene langer mogen duren en de ander niet ....kinderen worden groot gelukkig maar meer tijd voorjezelf ,hoop je dan hahahaha oke hoop dat je deze week een beetje tijd voor jezelf kan vinden tussen de was strijk fyso ed door fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    O wat herken ik dat. De dagen vliegen om. Hadden wij net de klus klaar van het toilet, hebben we dit paasweekend weer een andere klus aangepakt. Maar dan wel buiten, dus geluk gehad eerste paasdag met het weer...
    En dat van die spanning in de nek en (bijna) elke dag hoofdpijn is me ook niet onbekend. Doe het lekker een beetje rustig aan nu, hoop voor je dat het snel beter gaat.
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie koffers Lia! Doet mij een beetje denken aan de tijd van de koloniale periode. Daar hou ik van.
    thuis heb ik een Indonesische houten bank die in de loop van de jaren alleen maar mooier wordt.
    Ja de tijd vliegt. Ik heb op dit moment een vrije week maar ook hier volgepakt met dokteren beeehhhh! nou ja tussen door toch even lekker genieten! Op dit moment schijnt het zonnetje hier dus ik denk dat we maar eens even het bos in moeten!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe lekker rustig aan Lia en geef ook weer wat tijd aan jezelf.
    Geniet van elkaar en de poezen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk met van alles dus ,leuk dat je al wat spullentjes hebt verkocht op MP en zo je zegt des te leuker is het om weer wat nieuws te kopen !
    Sterkte voor jullie beiden en rust nemen is erg belangrijk weet er alles van !
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat de handel op MP goed loopt, zo kan er ook weer eens iets nieuws bij als er iets uitgaat. Hier vliegen de dagen ook voorbij, maar er is ook telkens wel iets te doen! Op tijd een rustmoment inlassen dus...vooral 's avonds, dan zit ik graag met mijn rug tegen de warme radiator :)!

    Nog een fijne dag Lia!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lieve Lia,rustig aan,hoor,...sterkte voor jullie beiden,...prachtige koffer,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    time flies when you're having fun zeggen ze, maar ik vind persoonlijk dat de tijd zowieso vliegt, ook als je geen fun hebt ;-)
    en het lijkt wel alsof het erger wordt naarmate je ouder wordt! voor ik een gezin had kon ik uren en dagen heerlijk vrij zijn en freubelen in huis, met hobbys bezig zijn, sporten, of gewoon lekker een dag helemaal niets doen! maar nu?? soms kijk ik op de klok en denk ik; huh?? hoe kan dat nou?? net was het nog maar ... uur! best frustrerend als je hoofd vol zit met ideeën en inspiratie maar je gewoonweg geen tijd hebt om er iets mee te doen.... Ach, als dat de ergste dingen zijn hé?
    ik hoop dat je goed verkoopt op mp en ben benieuwd wat het is dat je er zo graag voor terug wilt kopen... een aai voor de katten en jullie een hele fijne dag/avond!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rust, het staat boven aan mijn verlanglijstje....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Lia, wat een herkenning,(al is de verliefde hier een dochter) ook mijn nek en schouders zetten zich schrap en dus doet het hoofd pijn, moe word je er van!
    Gisteren ging het fout toen ik wakker werd, het duurde 2 uur voordat ik fatsoenlijk op gang was.. mocht gelukkig wat later op m'n werk verschijnen!
    Pas goed op jezelf Lia, en leuk dat er weer wat geld in het potje komt voor nieuwe vondsten :))
    Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed weer voor MP... dat dan weer wel, maar ik ben het toch wel beu hoor, die grauwe wolken die ik aanschouw vanaf m'n bedje!

    Doe het lekker rustig aan Lia en succes nog met de verkoop, liefs Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat je alle overtollige spullen via MP heb kunnen verkopen Lia.
    Ja....de dagen vliegen om, vooral nu we aan het klussen zijn is een dag zo voorbij.
    Alhoewel ik deze week weer vol heb zitten met andere dingen. Aankomend weekend gaan we met de hele familie richting Drenthe en ga ik een lang weekend genieten van rust en leuke dingen doen met elkaar.
    Ik wens jou ook een heerlijke rustige week toe, ook voor je man, want die heeft dat na al het klussen bij jullie zoon wel verdiend.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Druk, druk, druk bij jullie, hopelijk gaat de pijn bij jou en je man gauw weer beter!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh die nek en schouders, dat ken ik, en dan met als resultaat slepende hoofdpijn...pas je een beetje op? Spierverslappers willen nog wel eens helpen, maar je lichaam geeft je een duidelijke boodschap!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben druk aan het schoonmaken in huis ,t is er wel weer voor
    Manlief is weer gaan werken na een paar weekjes jicht in zn voet ,ja man thuis dan doe je zelf ook niet veel ,dus nu heb ik het drukdruk
    succes met je verkoop :)
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo'n verliefde zoon....sterkte verder beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, hier nog zo'n krakkemikkig geval met zere schouders,hoofdpijn en fysio. En nog veel meer, maar ach, niet gezellig om daarover te bloggen. Mooi die oude koffertjes, ze zullen vast al verkocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zou het aan dat sombere weer liggen; de bouwval moppert hier ook en tuurlijk weet ik dat dit deels komt doordat ik 'haar' aan het belasten ben, maar zonnestralen hebben altijd zoveel effect, dus kom maar op met die zon ... en tot die dag gewoon 'day-by-day'. Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och, ja, dat is het nadeel van een jaartje ouder worden... dan weet je al dat je het wat rustiger aan moet doen. En ja, als je dan een dag vrij bent en het giet als de pest, já, dat is dan echt minder leuk. Ik baalde ook van gisteren en van vanochtend: wéér regen, is toch niet leuk meer? ;-)
    Maar we houden goede hoop voor het weekend, laat de zon dan maar komen. Dan voelen we ons allemaal veel beter!
    Ben benieuwd wat jullie gaan kopen van de verkochte spullen.

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Doe maar lekker rustig,Lia.
    Want als ik je zo lees,heb je het best druk gehad.
    En wat goed,dat je zo snel van je spulletjes af komt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om met dit weer oude spullen op te ruimen. Wij zijn er ook mee bezig :-). Neem de rust die je nodig hebt en geniet ervan!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie koffers...eh...heb je een link naar je advertenties ???...doe maar lekker rustig aan hoor.....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. letterlijk....teveel last op je schouders...althans...volgens mijn visceraaltherapeut....;)
    Beetje gas terug en "gewoon"met de flow meegaan....lijkt je dat wat?;)

    Liefs!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Af en toe even relaxen om de druk van de ketel te halen! Leuk om spulletjes via MP te verkopen en dan zelf weer iets nieuws te kopen. Pas je goed op jezelf?

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia,

    Ook hier vliegen de dagen voorbij, er zitten gewoon te weinig uren in een dag.
    Een goed idee om spullen op MP te zetten, ik heb wat spullen die best wel weg kunnen en van het geld koop je wat moois terug.
    Ik ga het zeker eens proberen.
    Wat vervelend dat je zo'n last van je schouder en nek en daarbij ook nog hoofdpijn, ik hoop voor je dat het door de fysio snel over gaat.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat heerlijk dat je spulletjes zo snel verkocht worden, dat ruimt lekker op en levert een leuk extra centje op!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie koffers! Jammer dat je er geen link bij gezet hebt, heb nog wel een plaatsje hier voor ze ;-)
    Zou het aan het weer liggen dat iedereen met nek, schouder en hoofdpijn zit, ik zat me al af te vragen waar het bij mij vandaan kwam, heb niks raars gedaan wat het zou kunnen veroorzaken.
    Doe rustig aan!

    liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ken ik dat je van alles tegelijk hebt, hier ook al 3 verjaardagen achter rug en nog 3 te gaan, en allemaal in april elke middag werken,
    en ja ook last van schouders nek en rug loop dus ook de deur bij de Fysio plat, maar we gaan vrolijk door!

    Lieve groet Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bekend hoor, pakketje hier..werken daar..boodschapjes op dinsdag..een week is zo voorbij
    Rustig aan he
    Groetjes
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn motto tegenwoordig is:

    So little time and so much to do!
    Het was de bedoeling dat ik deze week vakantie zou hebben, maar door drukte van de studie is mijn week weg voor ik het weet....
    Ik hoop dat je klachten snel verdwijnen, er is niks aan als je je niet helemaal fit voelt. Hou je haaks en rustig aan!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed plan, dat moet ik binnenkort ook maar eens doen, een hoop op MP zetten. Vraag me soms af hoe je in zo'n korte tijd toch weer zoveel spullen "over" hebt. Alvast een fijn weekend Lia.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia