dinsdag 22 mei 2012

Joep in beeld……

Ik weet dat jullie ook wel een beetje meegenieten van Joep en zijn capriolen.  Daarom laat ik jullie meekijken wat er gebeurde toen ik voor de volgende post foto’s aan het maken was, Joep kwam natuurlijk ook weer kijken wat ik aan het doen was. En toen ik een foto wilde maken van de buxus dook hij opeens op in beeld, en toen….
005

….zag meneer opeens mijn waterkan staan, en voor ik er erg in had zat meneer er met zijn kop in. Nou, ja kijk zelf maar…..
007 006
013 010
012 019
Geen woorden nodig toch…….

Waar ik wel woorden voor heb, is dat ik mijn blog vandaag bij een ander heb gezien. En dat zag er niet zo uit als bij mij thuis. Raar, maar waar…) Ik vond het helemaal niet mooi, want het lettertype dat ik gebruik is dus helemaal niet te zien op mijn blog. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een ander lettertype gebruik van live writer, en heb nu maar even mijn thema bijgewerkt. Als dit niet helpt, ga ik het dus maar weer veranderen. En de kleur kwam daar ook zo anders over…. Tja ik bekijk mijn blog ook alleen maar op mijn eigen lappie. Maar wat ik me dan afvraag, wat zijn dan de echte kleuren…)

42 opmerkingen:

  1. Jaja, dat doen ze, pootje erin...neeee, ze zijn niet nieuwsgierig hoor...hier nog twee van zulke poezenbeesten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie toch een fantastische mooie Britse korthaar Lia.
    Een lieve deugniet is het. Schitterend de foto's van zijn actie, daar blijf je toch naar kijken, prachtig gewoon.

    Wat zal je geschrokken zijn toen je vandaag jou blog bij iemand anders bekeek en het er niet zo uitzag zoals je het eigenlijk bedoelt.

    Nu heb ik zelf ook al gemerkt dat wanneer ik mijn eigen blog bekijk bij Explorer of bij Chrome, dat daar wat de indeling betreft ook enig verschil is te zien. Alleen de kleuren zien er dan wel het zelfde uit.

    Heb net van een gedeelte van jou blog even een printscreen gemaakt en zal het je zo per e-mail opsturen, dan kan je zien hoe ik jou blog nu zie en of dat de kleuren zijn en lettertype zoals je dat eigenlijk wil hebben.

    Hoop dat je daar wat aan hebt.

    Fijne avond verder,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig hahaha joep moest even afkoelen denk ik ....heb dat ook wel eens op gemerkt dat mijn lettertype er anders uit ziet op pc dan op de laptop...wens je fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren van je blog zijn gewoon de kleuren van Joep :))
    Hier tenminste wel...
    Wat raar dat het er bij die ander dan anders uitziet!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achh...wat een schatje...inderdaad daar heb je geen woorden voor nodig...de foto's zeggen al genoeg...om van te genieten!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een poeppie ......ik vind je blog mooi hoor echttt!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn het ook een clowns hè. Hij dacht zeker dat er vis in zat of hij had gewoon dorst. Als onze poes niet op tijd te drinken krijgt, drinkt hij (ja heus) uit de WC-pot. Moet hij wel schoon zijn natuurlijk hahaha. Groetjes en geniet van het heerlijke weertje, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n poes moet natuurlijk ook even alles keuren. En wat je blog betreft vanaf hier ziet het er prachtig uit, een licht grijze achtergrond en een mooi en duidelijk letter-type, maar of dat is wat jij hebt ingesteld weet ik natuurlijk niet. Het is natuurlijk ook maar net hoe iemand zijn kleuren enz. insteld op zijn of haar computer. Ik heb de mijne ook eens bij een ander bekeken en dat was bij lange na niet wat ik hier zie, maar daar kun jezelf weinig aan doen. Fijne week verder, groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een komisch gezicht Lia, Joep zocht blijkbaar ook wat afkoeling en ik kan hem geen ongelijk geven!

    Wat je blog betreft....hier is je achtergrond egaal lichtgrijs en je lettertype is volgens mij Papyrus. Of dat bij iemand anders ook zichtbaar is, is volgens mij afhankelijk van het feit of op die betreffende pc dit lettertype aanwezig is. Ik sluit mijn posten vaak af met Vivaldi, dat zie ik op mijn pc wel maar niet als ik mijn blog op de laptops van mijn dochters bekijk.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kostelijk, Lia! Inderdaad geen woorden nodig.
    Slaap lekker zometeen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die Joep van jou heeft mijn hart gestolen hoor. Vind het zo'n schattig kattebeest. En ja, hoe ziet je blog eruit. Heel rustig qua uitstraling vind ik. De linkerkant is leeg, in het midden je blog en aan de rechtkant de foto's en zo en wat over jou natuurlijk.
    De achtergrond is licht van kleur. Het lijkt wel heel lichtgrijs. En je lettertype is goed leesbaar hoor. Vind het er prima uitzien.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van Joep en de junior hier doet het ook. Als ik mijn glas water op tafel zet dan moet ik uitkijken of er zit een kattenkop in om het water op te likken...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige foto`s,zo doet onze poes Noa het uit de gieter die ik vul met slootwater enne voor mij ziet je blog er prachtig uit,mooi sierlijk lettertype en zacht grijs,zo zie ik het sinds je het,hebt veranderd,fijne week nog,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik bekijk m'n webshop ook wel eens bij anderen, en schrik me soms het apezuur! Lettertype en kleuren komen soms compleet anders in beeld, beslist niet fraai! Pasgeleden wilde ik de achtergrond van mijn webshop aanpassen (zachtgrijze tint, leek fantastisch op mijn laptop) maar op pc's van vrienden en collega's zag het er helemaal niet mooi uit. Heb het snel weer gewist!

    Mooie foto's van Joep!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhhh wat is dit toch genieten die lekkere dikkerd met zijn leuke toet....moet je zien hoe hij zijn koppie in het glas steekt hahaaa..

    Katjes ze houden je vrolijk..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan zet je Joep toch naast het kleuren staaltje dan heb je zo een hele eigen kleur ach en zo lang we je tekst kunnen lezen zonder vergrootglas, genieten we van je leuke foto's! warme groet, BB

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit vind ik nou echt leuk! Dat si het eigene cvan katten en wat gezellig zo om je heen...haha! Een prachtig beestje zeg! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. tachterhuisjemei 22, 2012

    Die Joep van jou is precies mijne "Zazou" echt ik heb drie grijze poezen waarvan een brit. Ze zijn zo schattig en van al hun capriolen kan je wel een boek schrijven. Ik volg je hoor.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super lieve foto's van een neiuwsgierige kater. Genieten toch om hem zo bezig te zien.
    Ik denk dat je blog er bij mij helemaal uitziet zoals 't hoort hoor. Echt mooi lettertype is dit én mooie kleur. Zelf had ik ook graag een ander lettertype gebruikt voor mijn blog maar de keuze bij blogger is niet zo groot en van de lettertypes die ik op mijn computer staan heb, kan ik er geen kiezen. Misschien moet ik toch maar eens posten via live writer, zou dat een verschil kunnen maken. Haha, ik ben een goeie, stel jij een vraag en krijg je er een vraag van mijn kant bovenop. Sorry hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed dit te lezen, ga ook eens bij een ander op de computer kijken hoe mijn blog eruit ziet.

    Die Joep toch!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke foto's zijn dat van Joep.
    Wat zijn katten toch heerlijke schattebouten,hé.

    Vreemd,je verhaal over je Blog die er anders van kleur uitziet,als je het bekijkt via het Blog van een ander.
    En het lettertype ook anders.
    Ik heb weleens,dat als ik mijn Blog maak via Chrome,de indeling van de letters via Explorer anders zijn.
    Dan bewerk ik dat even op Explorer,om het net zo te krijgen,als dat je mijn Blog op Chrome ziet.
    Kun je het nog volgen ?
    Tsja,Blogger blijft je verrassen,van tijd tot tijd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige foto's van Joep, de kleur op mijn laptop van je blog zijn hier licht grijs ik denk iets lichter dan Joep verder ziet het er mooi uit hoor!
    Fijne dag
    Groetjes, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig deze foto's. Echt geweldig zo leuk. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahaha,wat een heerlijke kat hebben jullie toch !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het blijft gewoon leuk om naar te kijken....de prachtige foto's die je van Joep maakt Lia.
    Ik heb hetzelfde ontdekt....ik was even op man's laptop en zag toen ook dat mijn blog de standaard letter had. Heel anders dan ik op mijn eigen PC zie.
    Maar ik zie bij jou wel een mooi lettertype en een zachtgrijze achtergrondkleur.
    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gekke kat ;-)

    Zo kan trouwens ook de breedte van je blog soms anders zijn bij anderen ivm met de instellingen van het scherm. Daarom heb ik zowel op de website als op mijn blog maar gekozen voor een witte achtergrond. En niet te breed...

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is het toch een heerlijk beest daar blijf je naar kijken hé !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,
    Wat ontzettend leuk, die plaatjes van Joep. Zo heerlijk ondernemend is hij... Dit levert natuurlijk steeds heel leuk materiaal op.
    Ik heb, net als Ingrid, je tekst in word gecopieerd en daar is het lettertype dan ook papyrus. De achtergrond is lichtgrijs en je tekst is wat donkerder grijs... Maar inmiddels heb je dan van veel anderen ook al begrepen.
    Ik zie mijn blog op mijn pc en ook op de ipad en dan ziet het er wel steeds hetzelfde uit, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan...
    Ik hoop dat je het niet gaat veranderen want voor zover ik het kan beoordelen is het geweldig mooi zo....
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier ook verschil of ik op de iPad kijk of op de laptop!
    Op de iPad vind ik de kleuren en lettertype mooier!
    Op de laptop is de achtergrond bijna wit en standaard lettertype. Maar voor mij hoef je het niet te veranderen hoor!
    Ik vind je foto,s en tekst sowieso gezellig om te kijken en te lezen!

    Hoe krijg je het voor elkaar zulke mooie foto,s van Joep!
    Prachtig zijn ze en verveeld nooit!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  30. je kan alvast niet zeggen dat Joep niet ondernemend is! wat een prachtige kleur heeft je poes. wat de kleuren betreft, ik heb het ook als 'ns ondervonden dat de kleur op een andere computer helemaal anders overkomt. in ieder geval ... bij mij is je achtergrondkleur heel stijl- en sfeervol. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja dit is toch genieten met een hele grote G. Geweldig Lia, die Joep het is en blijft een droppie, en het mooie is dat voor mij het gedrag zo herkenbaar is, leuk om te zien en om te lezen.

    Bedankt voor het even meegenieten van jouw Joep!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldige beestjes zijn het toch, Simba zit ook regelmatig met haar pootje in het waterbakje of onder de waterkraan. Zo leuk om te zien..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je de capriolen van Joep mooi vastgelegd! Wat raar dat je blog er bij een ander anders uitziet, geen idee hoe dit kan...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haha wat een prachtige foto's van Joep! Britten doen me nog het meest denken aan ontdeugende kleutertjes.
    Wat jij met je blog hebt herken ik.
    Ik tik mijn posten op mijn vaste pc en daar zit google chrome op.
    Daarna zet ik de laptop aan waar explorer op zit en pas daarop de regelafstand weer aan.
    Ik vind je achtergrond kleur en lettertype prettig lezen hoor.
    Fijne dag!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lekker beest is het!
    En zo echt typisch 'poes'....met z'n pootje in de waterkan!
    Je foto's en kleuren zijn op mijn Mac prachtig hoor, maak je geen zorgen..;-))

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, die Joep, zo snoezig!!
    Genieten deze foto's .....

    Ik vind je blog erg mooi, zo ook het lettertype. Hoop dat je het zo laat;-)

    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldige fotos van Joep !
    Queenie ligt de hele dag plat ,veeel te warm ,alll dat haar ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. What a cutie)) such beautiful color) I wish I could have one if it was not for my allergy)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Och sweet cat...ik kan niet omdat ik heb allergie katten.groetjes karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hahahah die Joep !!!!
    Lijkt wel of ie vissies aan het vangen is ;-)

    Als ik mijn blog op de ipad bekijk heb ik ook een eenvoudige lettertype :-( Bovendien ben ik bezig met een eigen website. En als ik mijn blogjes doorlink naar die website veranderd het lettertype ook weer naar dat eenvoudige lettertype. Ik begrijp er niets van.
    Mocht jij de oplossing weten dan hoor ik het graag !!! :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hai Lia,

    Al even niet op je blog gekeken. Geweldig die Joep!!!! En dat ie ook gewoon blijft doorgaan waar hij mee bezig is terwijl jij foto's maakt. Ik heb een Bink(zwarte kater), die gaat je alleen maar aankijken zodra hij fototoestel ziet en komt dan aangelopen... Ik vind je tuin super, ben zelf bezig met een goed idee te bedenken voor onze tuin, maar zie absoluut leuke ideeën. Bedankt weer Lia voor je inspiratie! Fijn weekend nog verder.
    Gr. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia