dinsdag 1 mei 2012

Schoonmoederdag….


Heel vaak lees of hoor ik moppen en verhalen over schoonmoeders…. Soms gaat het over de schoonmoeders van de mannen, maar ook wel andersom. En iedere moeder word ooit ook een schoonmoeder. En net zo vaak zijn het verhalen die toch niet echt leuk zijn, verhalen over die bazige bemoeial, of die moeder die haar zoon niet los kan laten. Och, eigenlijk kennen we ze allemaal wel.
Maar het kan ook heel anders, want vandaag was ik uitgenodigd door alle drie mijn schoondochters voor een high tea. Het zijn hele leuke lieve meiden, verschillend en de een komt natuurlijk al langer over de vloer dan de ander, maar ze houden ieder van een van mijn zonen. En ik laat ze allemaal gewoon lekker hun eigen ding doen, en probeer me ook nooit ergens mee te bemoeien. Het was een voorloper voor moederdag, omdat ze alle drie druk zijn hebben ze samen voor deze middag gekozen. En als je drie zonen hebt, dan is het nog maar de vraag of de meiden onderling ook wel met elkaar overweg kunnen. Gelukkig is dat wel het geval. En ik heb enorm genoten van deze schoonmoederdag….
Lieve meiden bedankt……
Xx….

006
En nee, ik had geen fototoestel mee, en ook geen moderne mobiel, dus geen foto. En privé houd ik ook graag privé. Daarom een foto van een kransje wat ik pas gekocht heb.

Fijne week…..

38 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Wat een heerlijk gevoel moet het zijn om 3 dochters erbij te hebben!
    Ikzelf zeg al heel veel jaren dat ik de beste schoonmoeder van het hele land getroffen heb! Schat van een mens en zo gastvrij, er kon daar altijd álles!
    En voor jouzelf: je moet maar zo denken, als je een draak van een schoonmoeder voor ze zou zijn, zouden ze je niet zo verrassen, toch? Genieten dus!!

    Lieve groet van mij,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n middag met allemaal dames! De krans is ook erg mooi, waarvan is die gemaakt?

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om zo verwend te worden door je schoondochters! Leuk om te lezen dat het ook anders kan zijn en dat jullie allemaal goed met mekaar kunnen opschieten!!!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een rijkdom!! 3 zonen en 3 schoondochters!! en wat leuk zo'n verassing! ik hoop dat ik later ook een leuke schoondochter krijg, of schoonzoon want dat kan natuurlijk ook ;-)

    Fijne dag en liefs van Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het klikt je hoort inderdaad dat het wel eens anders gaat,leuke verrassing!

    Fijne dag
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zit wel goed met die schoondochters van jou!
    Fijn ! Geniet er maar van!
    Kan iid genoeg anders

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen dat je naast 3 mooie zoons er nu ook 3 mooie (schoon) dochters bij hebt gekregen. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop ooit ook op deze manier schoonmoeder te mogen en kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je het zo treft met je schoondochters!
    Als moeder van drie zoons weet ik dat ik in de toekomst waarschijnlijk met hetzelfde krijg te maken..;-))
    Hoop het net als jij dan ook gezellig te hebben!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verassing van je schoonmeiden!
    Zelf heb ik geen schoonmoeder, ze overleed toen mijn man 16 was en ik heb haar dus nooit ontmoet.
    Maar schoonzonen heb ik al in vele soorten langs zien komen, lange en kleine jonge mannen, blank en gekleurd en we zijn nog steeds benieuwd welke een blijvertje zal worden haha.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,
    Wat lief van die meiden, om je mee te vragen voor een high tea. Heerlijk hoor. Dat zal genieten zijn geweest voor jullie allevier.
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je rijk Lia, met drie van zulke schoondochters!
    Ik kan me voorstellen dat je daar van geiet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n leuk initiatief van je schoondochters ,heel lief
    Je hebt groot gelijk ,prive prive houden ,doe ik ook hoor (t is en blijft toch internet he?)
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat ze je zo verwent hebben ,en fijn dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ontzettend leuk Lia en dat je deze leuke uitnodiging kreeg van je 3 schoondochters zegt wel wat over jou als schoonmoeder!!
    en wat fijn dat ze alledrie onderling ook goed met elkaar overweg kunnen, dat houdt de familie bij elkaar, zo belangrijk!
    gelukkig heb ik het ook getroffen met mijn schoondochter en schoonzoon!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om zo eens verwend te worden :) en groot gelijk privé is privé we hoeven niet alles met iedereen te delen.

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die schoonmoeders... Hier kunnen ze niet gemist worden hoor, zowel mijn schoonmoeder niet als die van m'n man:-)

    Wat leuk dat jouw schoondochters deze bijzondere middag georganiseerd hebben, dat is toch een lieve manier om hun waardering en liefde naar jou toe te uiten.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O het was al zover?? Fijn dat jullie genoten hebben!! En wat een leuk kransje Lia :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful!
    Greetings from Poland✿ܓ
    Magdalena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je zo hebt genoten.....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om zo in de watten gelegd te worden...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk,zo'n schoonmoederdag.
    Een bewijs,dat ze boffen met jou,lijkt me zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. och wat lief van die meiden!!! Daar heb je geen foto's voor nodig, dat vergeet je zo ook niet snel;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je schoondochters dat voor jou hebben gedaan en natuurlijk reuze gezellig.

    Een mooie herinnering.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartstikke leuk, Lia, ik kan me voorstellen dat je je rijk voelt!
    Tof zullke schoondochters!
    En je kransje is prachtig!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig cadeau Lia! Fijn dat jullie het zo goed met elkaar hebben. Ik hoop dat het bij ons later ook zo is. Tot nu toe heb ik een schoonzoon en dat is gelukkig een lieverd!

    Een gezellige avond.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Volgens mij moet je daar heel blij om zijn, het kan zo anders! En dat ze alledrie zo goed met elkaar op kunnen schieten is ook iets aparts. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat fijn Lia, dat de meiden goed klikken en ook allemaal een goed band met jullie hebben, je hoort idd wel eens anders"-) Ik heb het ook erg getroffen met mijn schoonouders en Lucas ook met mijn ouders:-) Gezellig lijkt me dat 3 meiden over de vloer....zijn ze net als jij ook gek met inrichtingen etc??

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is toch veel beter dan de standaard moederdag-cadeautjes? Geweldig zeg die 3 schoondochters van je en wat een leuk idee zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Lia

    Wat je er in steekt krijg je terug.

    Groetjes van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lieve schoondochters heb je Lia, heerlijk dat ze jou zo'n onvergetelijke "High Tea" hebben aangeboden.

    SUPER ook dat jullie het onderling allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden. Wat zal het gezellig zijn als jullie allemaal samen zijn.

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heerlijk dat de band tussen jullie zo goed is en wat hebben ze je verrast met een heerlijk Moederdagkado.
    Ik heb het zelf ook gelukkig getroffen met mijn schoondochter, ook zo'n lieve meid.
    Mooie krans heb je gekocht en de foto is ook supermooi.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De meiden komen vanzelf zeggen ze altijd. En wat zijn ze leuk zo te horen! Je kransje is ook mooi, ik ga m'n ezelsoren ook maar 's afplukken in de tuin denk ik...

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super zeg!! Zowel de leuke high tea, dat jullie het zo gezellig hebben met elkaar en het kransje. Mooie foto!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk kado en fijn dat jullie het zo gezellig hebben met elkaar!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoe gezellig is dit! Je hebt het getroffen, je hoort zo vaak anders. Heerlijk toch! Nu lekker nagenieten... Fijne dag. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat bijzonder zo'n high tea met je schoondochters :-)
    En zoals jij boft met drie van zulke meiden zo boffen zij met jou !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia