vrijdag 20 juli 2012


Blogpauze……

Vandaag begint onze vakantie, en de weersvoorspellingen voor komende week zijn goed, dus ik ga het er van nemen. Ik zal best wel eens hier en daar kijken, want ja als je toch thuis bent dan kijk je toch wat sneller op de pc dan wanneer je weg bent. Maar ik zal veel minder reageren, en ook ben ik eigenlijk niet van plan om zelf nog een post te maken. 
Maar ja, die deur…. is dus nog steeds niet geschilderd door dit snertweer, misschien dat ik het nog laat zien en anders hebben jullie nog wat tegoed van me.

005
Daarom sluit ik deze post maar met de annabellen op tafel. Door al die regen die hier maandag de hele dag naar beneden viel waren er toch behoorlijk wat gebroken. Ze waren ook zo groot, en als daar dan al dat water op valt en in de bloem blijft liggen, tja…..
De mooiste staan dan nu ook binnen, want weggooien kan altijd nog.

FIJNE VAKANTIE…….
en hoop jullie allemaal weer ergens in Augustus terug te zien.


25 opmerkingen:

  1. Lieve Lia,

    Ik wens je hele fijne vakantie met veel zonneschijn, geniet er van!!
    tot augustus!

    P.s. prachtige vaas voor je annabellen, staat super mooi!

    lieve groet Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,

    Dan wens ik jullie een héle fijne vakantie!! Met droog weer en hier en daar wat zon, dat zou toch al heel lekker zijn denk ik?!
    Graag weer tot in Augustus.

    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een hele fijne vakantie, hopelijk werkt het weer mee en kan je lekker buiten genieten.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk even blogpauze! En geniet van je vakantie !
    Doen wij hier ook ! Enne die voordeur loopt niet weg !
    Mooi hè zo die Annabellen had ze thuis ook op de vaas maar hier in Terschelling zie ik geen annabellen alleen de gewone hortensia,s in het roze ;-)) ook mooi hoor!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie Lia, het wordt volgende week zomers warm! Eindelijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer toch, al die regen. Maar een mooie foto van de Annabellen.

    Fijn weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend,je Annabellen.
    Bij mij is er gelukkig geen een gebroken,maar als ik dat bij jou zo zie,is dat ook eigenlijk niet echt erg.

    Ik wens je een hele fijne vakantie toe.
    Het weer ziet er in ieder geval gunstig uit,de komende week.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staan je Annabelle mooi op de vaas, Lia!! Ik wens je een hele fijne vakantie toe met veel zon, lekker bijtanken en doen waar jullie zin in hebben!!

    Heel veel plezier!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lia, een heel prettige vakantie met veel mooi weer.
    Liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne vakantie Lia en goed weer, dan hebben wij het ook. Hoop dat de Annabellen het een tijdje volhouden, staat zo mooi. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele fijne vakantie gewenst Lia, geniet ervan! Het weer belooft veel goeds...

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia,

    heerlijk dat je vakantie hebt ... het mooiere weer komt eraan, wat wil je nog meer.

    kan ook de deur geverfd worden,ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden hoor.

    Tot over een aantal weken dan maar ,
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo op tafel staan ze ook prachtig, maar altijd zonde als je er weer 1 geknakt vindt.

    Ik wens je een heerlijke vakantie toe, en uiteraard hoop ik dat je heerlijk weer hebt.

    Geniet ervan.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dan wens ik jou ook een hele mooie vakantie, veel genieten en veel mooie (foto)momenten.

    Geniet maar lekker Lia!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook een hele fijne zonnige vakantie!

    Groeten, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele fijne vakantie......maarre niet mijn feestje vergeten morgen hoor...hihihi....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jammer van de Annabellen hè?! Ik heb ook al diverse bossen weg kunnen geven..dát is dan wel weer leuk van die bloemenweelde :)
    Ik wens je fijne vakantieweken Lia!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele fijne vakantie!!
    Geniet ervan!

    Mooie sfeerfoto

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne vakantie Lia; ik hoor dat er eidelijk een zonnige week in het verschiet is dus...geniet er van!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijne vakantie! de foto straalt al zoveel rust uit..prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet van je vakantie en laten we hopen dat de rest van de annabella's gewoon buiten - in de zon - tot het einde van de zomer kunnen blijven staan. Hier had ik ook al van die geknakte versies, zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne vacantie geniet er van met alles wat je gaat doen!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele fijne vakantie! Hoop dat het snel lekker weer wordt zodat je de deur kan afmaken!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele fijne vakantie Lia, neem het er maar 's lekker van! Foto'tje van de deur kan natuurlijk best tussendoor, dan houden we het verhaal wel tegoed ;-)

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijne Vakantie!
    Het wordt prachtig weer (zeggen ze ..je kan het haast nog niet geloven :) )
    Geniet ervan,wij gaan het ook doen
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia