dinsdag 3 juli 2012


Post…….

Vorige week Donderdag kwam de pakketpost aan de deur met een doosje…. Ik had niets besteld, maar misschien een van de kids. Die weten immers dat de post het hier gewoon achterlaat. Maar nee, het was voor mij. Toen ik de afzender zag dacht ik nog…. “wat kunnen die nou sturen”.

002
Ik maakte de doos open en er lag een mooi pakket in. Helemaal nieuwsgierig natuurlijk naar wat erin zit, toch eerst even die foto…. En toen kwam er een prachtige strandhanddoek uit. Met zo’n mooie handdoek maak je toch helemaal de blitz op het strand…. Maar ook gewoon in een tuinstoel of als je even wat om wilt slaan als je in die hele hete zomer eens in een bikini loopt en je moet de deur openen. Want ik ga er gewoon vanuit dat we nog een hele hete zomer gaan krijgen. 



We hebben nog helemaal niets gepland voor de komende zomervakantie, maar voor mij is het al vakantie als de wekker niet afgaat. En wij hebben geen kleine kinderen meer, dus kunnen gaan wanneer en hoe we willen. Maar deze prachtige handdoek gaat zeker mee als we in November op vakantie gaan naar Tenerife. Dat had ik nog niet verteld, maar dat hebben we kado gekregen van onze zoon en schoondochter, als blijk van dank voor al het klussen.
Je kon het op de eerste foto al zien van wie ik deze strandhanddoek kado heb gekregen….. Van Show Home, als dank voor mijn bijdrage aan die prachtige en leuke site waar je zeker af en toe moet kijken. Je vind daar leuke verhalen, binnenkijkers, het laatste woonnieuws, tips en de leukste woonblogs (waar ik er een van ben).

Dus ga eens kijken……

26 opmerkingen:

  1. Inderdaad,een schitterende handdoek.
    En wat lief,dat je zoon en schoondochter jullie zo'n mooie vakantie cadeau doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat attent van Showhome...en wat een geweldig cadeau van de kinderen! Hier komt je badlaken mooi van pas!

    Nog een fijne avond.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een prachtig bedankje! Wat ook een mooie kleuren.
    En wat lief dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gekregen.
    Geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, leuk gedankje zeg ! Ik zal zeker eens gaan kijken.

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie handdoek. En we blijven positief: die handdoek is al versleten vóór jou vakantie in november. Want het wordt hier natuurlijk een hele warme zomer, zodat jij de handdoek dagelijks nodig hebt :)

    Lieve groet, martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig cadeau Lia! Dat is nog eens leuk om zomaar te krijgen. Geniet ervan!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat strandlaken en nog leuker dat je deze in november vast gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Lia, geven een vakantiegevoel, heerlijk.

    En wat leuk dat je naar Tenerife gaat, super lief van je kinderen, en iets heerlijk om naar uit te kijken. Want als wij hier in de kou gaan zitten dan zit jij daar straks lekker in de zon te genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia, ik kreeg hetzelfde kadootje vorige week ook, vond het best leuk (en spannend). Alleen het doosje dat erbij zat, kon ik niet helemaal thuisbrengen. Een andere mede-blogster dacht dat het misschien badzout was. Dat hadden ze er misschien even op moeten zetten, want onze kleinste dacht dat je het op kon eten hahaha. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is de leukste manier om een kado te krijgen, als je van niks weet!

    Hij is prachtig.

    Geniet ervan!

    Lieve groet, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief en wat een mooie handdoek en ook nog eens een heerlijke vakantie voor de boeg,dubbel genieten,wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat n leuke verassing !
    ja showhome ,ik ken het ,heeeel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat leuk zeg! Ben de plaid al bij anderen tegengekomen. Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je blij verrast bent!
    (En ondertussen zie ik het al helemaal voor me: jij in je bikini, de plaid helemaal om je heen geslagen... hihi, ik lach je niet uit hoor! Nu maar hopen op meer van deze zomerse dagen zoals vandaag en gister!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,

    Ja ik had er ook een, andere kleur. M'n dochter gaat 'm meenemen op vakantie..
    Leuke verrassing hè? Dat doosje is denk ik ook badzout. Misschien voor onze vermoeide voetjes?

    Nou ik vond het i.i.g. hartstikke leuk van Showhome!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om zo verwend te worden!
    Geniet ervan...

    Fijne zonnige dag gewenst
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wát een fleurig "dank je wel" is dit !!!
    Inderdaad errug blitz Lia hihi
    Neuh hier ook (nog) geen plannen voor de zomervakantie. Ik word vrijdag geopereerd aan mijn arm en schouder en dan ben ik wel een poosje uit de running. Met één been en één arm begin je niet veel ;-)
    Wens je nog een heerlijke zonnige dag !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem ook super...lekker fleurig.....weer eens iets anders....daar hou ik wel van.
    Leuk een om een vakantie te krijgen...erg lief van je kinderen....leuk om naar uit te kijken !!!!
    Voor vandaag wens ik je een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kado Lia ,en nog leuk van kleur ook !
    En wat lief van je zoon en schoondochter om jullie zo te verwennen met een heerlijke vacantie leuk om naar uit te kijken .Ik ga over 3 weken en moet nog op zoek naar een mooi badlaken haha !Fijne dag nog !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de mijne is al gewassen en ligt klaar bij de vakantiestapel!!!:D
    Cadeautjes....vinden wij leuk!:)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn soms "dingen groot of klein" die het doen, ze komen op de je pad of zoals bij jou de brievenbus!
    Soms moet het zo zijn, koesteren Lia ....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zijn nog eens twee heerlijke verwen cadeaus.....oh ik voel mooie foto's aankomen hierbij ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo ........die is leuk! En zeker straks heerlijk te gebruiken als wij hier in de kou zitten en jullie op Tenerife ;))
    Dat komt samen weer mooi bij elkaar die 2 kado,s!
    Hebben ze vast van elkaar geweten Showhome en zoonlief ;)))
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ontzettend leuk en wat is ie mooi en zo lekker fleurig!!
    wat heerlijk dat jullie naar Tenerife gaan, ook een geweldig kado!
    mijn hoofdpijn is gelukkig aan het zakken, heb vandaag lekker relaxt in de tuin en voel jij je weer helemaal fit?

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kon me niet beheersen, geen foto van het mooie pakje helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met deze prachtige handdoek steel jij straks de show op Tenerife; wat een heerlijke kado's!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie cadeaus ! en wat lief zeg zo'n vakantie!
    Geniet er lekker van !
    Ga straks ook even op die site kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia