woensdag 12 september 2012


Bibury
Toen we van Broadway naar ons hotel in Tetbury reden zijn we door enkele mooie plaatsen gereden, zoals onder andere Bibury…..
Ik had op internet al gezien dat er in Bibury een heel leuk straatje was met oude weverhuisjes, genaamd Arlington Rowe.  Omdat het allemaal niet zo ver uit elkaar ligt, zijn we hier dan ook even naartoe gegaan. En wat was dat leuk…..



Arlington Rowe in Bibury (6)


Arlington Rowe in Bibury (8) Arlington Rowe in Bibury (9)

Arlington Rowe in Bibury

Arlington Rowe in Bibury (10)

Met natuurlijk ook weer gewoon mooie natuur en de meest leuke plekjes, zoals het postkantoor en de tearoom. Waar we het niet konden laten om daar eens thee te gaan drinken. Leuke theepotten en heerlijk zelfgemaakt gebak en natuurlijk weer die scones met clotted cream en jam. En de dames gekleed met zo’n ouderwets schortje ommaakte het plaatje compleet. Maar geen foto’s om te laten zien, omdat ik iets mooiers wil laten zien.


Bibury (43)

Want als we na nog wat gewandeld te hebben, weer terug lopen bij de auto die we vlak bij de kerk geparkeerd hadden, besloten we om ook hier eens even bij die kerk te gaan kijken. Want we hadden er al een paar gezien, en van een hele bijzonder maar daar kom ik nog eens op terug.
Maar goed, die kerken hebben allemaal wel iets bijzonders, zo vredig en zo apart met die scheefgezakte grafstenen. En dan het groen tussen de graven in. Heel bijzonder….


Bibury (44)

Bibury (46)

Bibury (67)

Maar als we dan aan de andere kant van de kerk zijn, is daar een deur. En we mogen ook gewoon door die deur. En dan komen we weer in een andere prachtige omgeving. Het is een hotel en niet zomaar een maar een met een mooie tuin en water en een prachtig uitzicht op die kerk. Ik denk dat de foto’s voor zich spreken.


Bibury (48)

Bibury (52)

Bibury (66)

Bibury (62)

Bibury (63)

Bibury (57)

Bibury (56)

Bibury (60)

Dit was voorlopig Engeland, want ik ben met iets bezig wat met wonen te maken heeft, en hoop dat jullie mijn volgende post dan ook niet missen. Wat…. zeg ik niet. Maar ik ben de komende week even druk met hele leuke dingen…

42 opmerkingen:

  1. Geen Engeland posten meer???...jammer!!...je zou daar toch wonen...lijkt me heerlijk.....liefs van mij...ik heb er van genoten hoor....maar dat doe ik altijd op je blog !!...liefs Ria...ik ga werken......xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een sprookjesachtige omgeving.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig dorpje. Daar straalt zoveel rust vanuit. Heerlijk slenteren moet het er geweest zijn. Het is alsof je een stap terug in de tijd zet. Dank je dat je er ons even mee naartoe nam Lia!
    Ik ben nu al benieuwd naar je 'woonpost'.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal ontzettend mooi uit Lia!! Je denkt er meteen bij aan vroeger...ik vind het helemaal geweldig! Het hotel is een droomplekje, maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je ons in deze post laat zien! Ik wil naar Engeland, dat is wel duidelijk!!!

    Ik wens je een fijne & gezellige dag ;)! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze foto's spreken zeker voor zichzelf, prachtig!

    Het lijkt wel of je een paar eeuwen terug gaat in de tijd.

    Hele fijne dag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo wat is het daar prachtig zeg..dat straatje..je zal er maar wonen..dit is toch een sprookje..je maakt me wel nieuwschierig hoor...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het daar toch geweldig mooi. Ik ben benieuwd waar je wat interieur betreft mee bezig bent, spannend!
    Genietnog even van het mooie weer, lieve groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's...zucht...dat grote landhuis........
    Ben benieuwd naar je volgende post.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige plaatjes heb je geschoten hoor daar, je zou er toch blijven he ;-) ben erg benieuwd naar je volgende post nu, dus hou ons niet te lang in spanning he.. haha!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello!
    I just found your lovely blog!!!!
    And I love iT!
    So many nice photos
    Have a nice day
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een prachtige foto's van jullie uitstapje naar Engeland Lia en wat hebben jullie veel gezien.
    Prachtig al die oude huizen.
    Ik kijk uit naar je volgende post, je maakt me nieuwsgierig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, ik heb hier echt van zitten genieten. Echt Engels van hoe ik het ken. Het is een prachtige omgeving en ik zie jullie hebben ook het weer mee gehad, want soms kan het ook heel naders zijn daar, daar kan ik over mee spreken...
    Ik ben wel erg benieuwd naar je volgende post, wat je ons te vertellen hebt. Spannend hoor!

    Geniet van de dag
    Lieve groet,
    Patricia



    BeantwoordenVerwijderen
  13. schattig die huisjes en dat straatje, dit spreekt echt tot mijn verbeelding!

    spannend je volgende post..

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. even wat posten bijgelezen wat een prachtige foto's wist niet dat het daar zo mooi was ..heerlijk genoten daar dat zie je wel aan de foto's ....heel veel om lekker terug op te kijken en lekker van te genieten ....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wederom prachtige foto's Lia.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat prachtig of dat de tijd heeft stil gestaan,daar zou ik heel graag willen wonen,het straalt ook rust uit,ik heb zitten genieten van je foto`s,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In één woord prachtig je foto's, heb er wéér van genoten !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige oude huizen als een sprookje:)Ik wil daar te zien.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt genieten deze foto's....mag nog wel een keertje:) je maakt me nieuwsgierig! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou,je hebt niets teveel gezegd,wat is het er schitterend.
    En ook zo mooi gefotografeerd.
    Mijn complimenten,hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige omgeving en mooie foto's!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed dat je je een beetje had ingelezen! Dit straatje was het zeker waard om langs te gaan! Wat een sfeer..
    Veel plezier en succes met het woonding waar je druk mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een prachtige vakantie gehad en bedankt dat we met je mee mochten genieten. En ik denk dat we het met zijn allen helemaal niet erg vinden om op een later tijdstip nog iets meer foto's te zien. Van kerken, van mooie straten, van wandelingen of van wat dan ook.
    Prettige avond nog!
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke sfeer, wat is Engeland toch mooi.. echt even genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt ik heb weer genoten van je mooie foto's lia wat een mooi land is Engeland !
    Zo benieuwd naar je volgende post !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, wat ziet dit er prachtig sfeervol uit. Ik wil echt eens naar Engeland toe.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooohh wat is het hier een sprook je zeg wow MOOI..♥
    Engeland heeft mooie plekjes hoor.♥.!!
    Liefs en fijn weekend alvast Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een bijzondere ontdekking.Van mij mag je nog meer Engeland laten zien...maar naar het andere ben ik ook wel benieuwd??!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is het daar prachtig!! En vooral de eerste foto's...die huisjes met dat weggetje en het groen...zo mooi! Kan me voorstellen dat je daar foto's bleef maken...
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeeee is dat nou de deur naar de tuin van Jamie Oliver? Prachtig, nu wil ik ook daar naar toe.
    Dank je voor je mooie foto's heerlijke inspiratie.

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow ik kan mijn ogen niet geloven zulke prachtige foto's. Die straat met de wevershuisjes, zijn die huizen nog bewoond, dat vraag ik me af.
    Het hotel is super, zou er wel eens willen logeren hoor.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zullen jullie genoten hebben ,zo sprookjesachtig
    Je maakt ons wel nieuwsgierig met je nieuwe project hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige foto,s hoor!! Ook van mij mag je nog meer van Engeland laten zien hoor ! Haha!
    Maarre...... je bent dus druk met andere "dingen".....
    Je maakt het wel spannend hoor!!!
    Maar ik wens je er in ieder geval veel plezier mee!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,
    Ik geniet zo van alles dat met Engeland te maken heeft. Ik ben echt helemaal weg van dit soort oude Engelse straatjes, steegjes en vooral huisjes... Ik denk dat ik in Arlington Row ga wonen.. zou het wel willen...
    Je hebt ons weer prachtig mooie foto´s laten zien. De kerk is ook erg mooi en het hotel, wie wil daar nou niet een kijkje nemen.
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend, en ben heel benieuwd naar waar je mee bezig bent...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia,

    Wat een prachtige foto's van Bibury en omgeving. Ook hier zijn wij niet geweest. We hebben wat gemist zie ik. Wat een mooi dorpje. Zo super Engels!

    Ik wens je een fijn weekend toe!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige omgeving,zalig toch om daar lekker rond te slenteren :-)
    En nu dus bezig met wat speciaals ben benieuwd :-)
    Fijne zondag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goed voorbereid op reis gaan levert dus zulke prachtige plekjes op! Ben benieuwd naar je woonding...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. In één woord: prachtig :-)
    Je zou toch bijna gaan verhuizen !!!
    Nee hoor, HIER blijven hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooie foto's! Ik ga je volgen! groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia