zondag 16 september 2012

Een nieuw blog…..

 

Zoals jullie zien heb ik mijn blog weer een andere jas aangedaan. Want we gaan nu echt in de herfstsfeer, met weer gezellige avonden binnenshuis. De avonden worden weer langer en de kaarsen gaan ook weer aan in huis, net als de verwarming. En ik vind het dan ook leuk om ook mijn blog te restylen. Alles is weer net iets anders geworden. Tijdschriften hebben immers ook steeds een andere kaft. Maar ook omdat ik wat aan het vogelen was met toevoegen van labels, wat niet helemaal lekker ging. De teksten liepen opeens in elkaar, de letters werden kleiner. Sorry als jullie daar wat van mee gekregen. Dus nu alles in een eenvoudiger lettertype, en wat toch fijner werkt.

 

Seizoen_en_Stijl_027


In mijn vorige post had ik jullie al verteld dat ik het nu over wonen ging hebben. En het is zo dat ik een leuke uitdaging heb gekregen. Bij Seizoen & Stijl kwamen al vele mensen die door mijn blog de weg wisten te vinden naar Ochten. En het leek Jose wel leuk om ook zoiets bij te gaan houden, maar de tijd die daar in gaat zitten had ze eigenlijk niet. Dus tada….. heeft ze mij gevraagd om voor haar een blog bij te gaan houden. Ze weet natuurlijk ook dat dit helemaal in mijn straatje past, en ik ga mijn best doen om jullie te trakteren op steeds weer leuke items.

Het is bijna klaar, en het zal niet lang meer duren voordat ik het openbaar maak.

Voor wie niet weet wat Seizoen & Stijl is. Het is een winkel met 500 m2 meubels, woonaccessoires en bloemen voor ieder seizoen.

Het blog word een soort tijdschrift waarbij je lekker binnen kunt kijken in de winkel, en waar leuke items voorbij komen. En met verrassingen die je niet wilt missen. 

Dus houd mijn blog in de gaten……

.

52 opmerkingen:

  1. Goh wat leuk ,een echte uitdaging voor jou
    Ben benieuwd ,gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je blog er weer prachtig uit.
    Beetje leverkleur en bruintinten.

    En ik kijk er echt naar uit,naar het andere blog.

    Nog een fijne zondagavond.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, dat vinden we leuk natuurlijk,en mooie foto,s en inspiratie kunnen we wel gebruiken.
    Je blog ziet er prachtig uit !!!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Lia..♥
    Dat word dus een hele leuke uitdaging voor jou ..;))
    Ben dus heel benieuwd hoe het word en je blog is mooi van kleur..♥
    Liefs en fijne week Gaby.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia ,ja dat past helemaal bij jou komt zeker helemaal goed...als je een keer naar ochten ga wil ik graag een keer met je mee rijden..
    Liefs Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Lia. En dankzij jou kom ik er nu ook heel erg graag. Afgelopen week was ik er 2 keer. Dinsdag was ik er met een vriendin en hoorden we ineens iemand roepen. Was er nog iemand uit ons dorp en die had het ook via via gelezen dat het zo'n mooie winkel is. Lachen he? Op ons dorp komen we elkaar niet tegen en dan ineens zo ver weg bij Seizoen en Stijl wel.
    Je blog ziet er weer helemaal tiptop uit, heerlijk sfeertje.
    Alvast een fijne week, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh dat klinkt goed! ga ik zeker doen:)
    Fijne avond Lia!
    Lieve groet uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rustige uitstraling van je nieuwe herfstblog....ik ben benieuwd het woonblog en blijf je zeker volgen..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie metamorfose van je blog Lia en ik ben erg benieuwd naar de/jouw blog van Seizoen en Stijl. Dankzij jou ben ik er inderdaad ook een keer geweest, het was de moeite absoluut waard. Schrijf mij dus alvast maar in als volger ;)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch, een nieuwe blog! Jouw ge-re-stylde blog vind ik in elk geval heel geslaagd. Ik denk er ook soms aan om alles eens in een nieuw/ander jasje te steken maar daar was naast het bloggen zelf gewoon nog geen tijd voor dus blijft het maar wat het is voorlopig. Mijn header moet wel dringend eens veranderen want die straalt nog echt zomer uit.... denk ik altijd als ik mijn eigen blog open ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige sfeer heb je op je vernieuwde blog. En wat een leuke uitdaging om een blog te maken voor je favo winkel.

    Lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je header ziet er weer prachtig uit! Een blog erbij, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blog is prachtig en fijner te lezen. En die nieuwe blog daar kijk ik ook naar uit. Jose mag maar wat blij zijn met jou!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Lia,
    Echt iets voor jou!
    Heel veel succes ermee maar dat is jou wel toevertrouwd!
    En wat is je blog mooi geworden,
    mooie kleuren en prachtige foto,s...
    liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blog ziet er prachtig uit hoor...en wat leuk zeg !!!..succes ermee...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je blog ziet er echt leuk uit zo, heel sober maar echt passend bij jouw stijl.
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe uitdaging.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een felicitatie waard....
    Van harte! Wat super zeg en wat een eer om te doen.....
    Nu ik ga het op de voet volgen, want ik weet zeker dat dit genieten gaat worden.......

    En je header....elke keer denk ik mooier kan toch niet.....en waarachtig.....je hebt het weer voor elkaar.....

    Fijne avond

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf! Van harte! En je blog ziet er weer prachtig uit :-) Heerlijk om de herfst weer in te gaan.

    Fijne week!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    PS Ik hoor nu 'Fields of gold' van Sting, maar wie zingt dit?! PRACHTIG! Zelfs mijn vriend kwam even kijken wat ik aan had staan op de computer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet je blog er super uit Lia.
    Ik ben erg benieuwd naar het blog wat je maakt voor Seizoen & Stijl, wat gaaf dat je dit gaat doen!

    Heel veel succes.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,

    Ook ik heb heb de rit naar Seizoen en Stijl al diverse keren
    gemaakt,mede door jouw enthousiaste verhalen.
    De winkel straalt altijd eèn en al gezelligheid uit.en je gaat er bijna nooit met lege handen naar huis.
    Je bent er dus een goede ambassadrice voor hoor.
    Ga het blog zeker volgen.
    Je eigen blog ziet er ook weer erg gezellig en warm uit.

    Lieve Groet,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je je blog weer prachtig aangepast aan het seizoen Lia en wat een mooie uitdaging. Ik hou die Blog in de gaten en ontdek ik Seizoen en Stijl ook eindelijk.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super mooi ziet het er uit en prachtige kleuren heb je gebruikt ...van harte gefeliciteerd wat leuk omdat te mogen doen zeg super wens je heel veel succes en veel plezier ermee ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er mooi uit! En leuk om een blog voor Seizoen en stijl te gaan doen. Ik maak nog regelmatig posten voor en met Lia en dat is erg leuk. Succes en ik ben benieuwd! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je blog heeft een geweldige metamorfose ondergaan! Leuke uitdaging heb je gekregen. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe blog!

    Fijne nieuwe week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je blog ziet er weer heel mooi uit!
    Wat een leuke uitdaging. Een blog voor een ander maken. Lijkt me leuk om Seizoen en Stijl te leren kennen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Lia,
    ik ben een "stille volger" van je blog en ben elke keer weer verrast wat je ervan weet te maken in huis en op internet! Onlangs ben ik ook bij Seizoen en Stijl langs gegaan...wat een geweldig mooie winkel. Ben dan ook heel blij dat je ons daar gaat laten binnenkijken, succes!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. PS...zie ik het nu goed? Is de muur achter je witte kast al geverft in een mooi groen grijze kleur? Prachtig!:) Groet, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi zo je blog goed duidelijk, ben benieuwd naar de woonblog van Seizoen en stijl.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia,
    Ik ga ook regelmatig langs bij Seizoen en Stijl. Laatst heb ik er prachtige houten kandelaars gekocht. Ik ben helemaal gek van Hofzz en dat verkopen ze veel. Dus ik had de winkel ook al ontdekt hoor. Een hartelijke groet
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ben benieuwd! Vind het altijd leuk om je blog te lezen en je foto's te bekijken, succes!
    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig ziet je blog eruit mooi en rustig van kleur !Wat geweldige een nieuwe uitdaging leuk succes !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Lia,

    Mooie lay-out van je blog.
    Fijn lettertype weer om te lezen.
    En wat een compliment om gevraagd te worden voor Seizoen en Stijl! Ik ben nav jouw blog er ook een keer gaan kijken, en wát een mooie winkel.
    Ik hou het in de gaten wanneer je "in de lucht gaat".

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is echt mooi geworden Lia! Nu krijg ik ook weer kriebels om in het restylen te duiken, maar dat gaat voorlopig toch niet gebeuren, ik heb er gewoonweg geen tijd voor op het moment.. jammer!!
    En natuurlijk ga ook ik het blog over Seizoen & Stijl volgen.. maar dat wist je al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik vind je blog prachtig geworden hoor...mooie kleuren ook..leuk voor je die uitdaging van het woonblog...ik weet zeker dat het prachtig gaat worden..ben heel benieuwd
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Lia,
    Je nieuwe uiterlijk is heel mooi, en heerlijk rustig op deze manier. Ik kijk uit naar je eertste item op je blog van Seizoen & Stijl...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lia,
    Ik kom toch nog even terug op je prachtige blog. Het ziet er gewelig uit hoor. Mijn complimenten
    En ik kijk reikhalzend uit naar je nieuwe blog en ga hem ook zeker volgen. Als ik het zo zie dan krijg ik ook de kriebels om weer met wat nieuws te gaan beginnen.
    Een lieve groet
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha Lia; ik heb genoten van de engeland foto's en verhalen. Ben er 1x op tuinenreis geweest en heb ook zo genoten van alles....helaas durven wij zelf niet links in t verkeer te rijden dus gaan we er niet zo snel weer heen...jammer...
    Ben benieuwd naar t nieuwe blog!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je nieuwe blog layout is mooi geworden Lia! Het past goed bij jou. Ik heb zojuist de foto's bekeken van de tea bij Corine. Wat ziet het er gezellig uit!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een prachtige herfst tinten heeft de layout gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een prachtige lay-out heb je weer gemaakt! Leuk dat je voor haar een blog gaat bijhouden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. De verwarming is hier nog niet aangeweest (nieuwbouw he hihi), maar de kaarsen branden wel dagelijks en de herst is overduidelijk in aantocht!

    Je blog ziet er mooi uit, je banner is supersfeervol!

    Wat leuk dat je een blog mag gaan bijhouden van zo'n leuke winkel. Heel veel succes met het opzetten en onderhouden daarvan, maar dat gaat jou vast en zeker lukken!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hee Lia wát ontzettend leuk meis !!!
    We hebben buren die een tijd terug naar Ochten zijn verhuisd. Misschien een goede reden om dit eens te combineren met een bezoekje aan Seizoen & Stijl :-)
    Ik ben benieuwd ... Suc6 en we laten ons verrassen.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een warme kleuren, Lia, erg mooi. Ik ben erg benieuwd naar de blog voor Seizoen & Stijl. Ik ben daar nu ook een paar keer geweest, via jouw blog en vind het een prachtige winkel. Af en toe gun ik mezelf een dagje uit en dan rijd ik naar Ochten en combineer dat vaak met de andere mooie adresjes. Ik woon bij Zwolle, dus ik plan gewoon een dagje vrij. Heerlijk! Maar veel succes met je eigen blog en de nieuwe! Warme groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat ziet het er weer sfeervol uit! Een leuke uitdaging, waar je vast iets heel moois van gaat maken.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat is je blog weer mooi geworden Lia!

    Ik ben er nog steeds niet erg vaardig in, maar het gaat steeds beter!

    Wat leuk dat je ook voor Seizoen&Stijl gaat bloggen!

    Voor mij is de winkel echt een behoorlijk eind uit de richting, maar alleen al de website laat me watertanden!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dat is een leuke uitdaging Lia. Daarbij kun je nu naar hartelust stylen én fotograferen met die leuke spullen van Seizoen & Stijl. Jij boft maar weer !!
    Ik kijk naar dat eerste blogje uit hoor.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  48. via via kom ik op je blog.
    leuk hier!!
    Ik ben heel benieuwd naar dat nieuwe blog en wat jij allemaal zoal schrijft.
    Dus ik ga je volgen.
    Groet vanuit De Provence Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jij hebt gedaan wat ik al zolang op de planning heb; binnenkort toch ook eens met mijn header gaan knutselen. Is jou weer prima gelukt, helemaal in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ziet er weer toppie uit!

    We zijn ook niet anders gewend bij jou.

    Verheug me op de nieuwe blogjes. Helaas is de winkel voor mij te ver.
    Maar dankzij jou kan ik dadelijk toch heerlijk genieten van de winkel.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk dat je dit gaat doen, Lia.
    Weet je dat ik gisteren al iets langs zag komen op FB, klikte daarop, maar zag niks. Ik had deze post nog niet gelezen, vandaag dat bij mij het lampje nog niet ging branden.
    Ik ga een kijkje nemen op je andere blog en je krijg mij als volger erbij, want ik geniet altijd zo van je mooie foto's en leuke verhalen erbij.
    Heel veel succes!

    Fijne dag vandaag
    warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia