donderdag 20 september 2012

Het is zover….

 

 

Dat mijn andere blog geopend is, zeg maar!!!

Ik heb jullie nu wel lang genoeg laten wachten, denk ik… Er waren al van die slimmerds die een rekensommetje maakte over de naam en plakten daar dan blogspot achteraan, of het via google gevonden hadden. Ik was echter ook zo slim, en had meteen de eerste post verwijderd. Maar leuk Caroline dat jij mijn eerste volger bent geworden, nog voordat de eerste post geplaatst was.

Goed, de nieuwe blog gaat dus over Seizoen & Stijl. En als je van stoer sober puur en stijlvol houd, dan vind je dit blog ook vast leuk. Wat ik wel even wil vertellen is dat ik dus geen woonadvies geef, maar alleen verantwoordelijk ben voor de foto’s en het verhaaltje.

Ik houd het maar kort in mijn post, en zou zeggen ga een kijkje nemen bij

Seizoen & Stijl

Seizoen_en_Stijl_029

en vergeet niet volger te worden.

21 opmerkingen:

  1. Lia, het is allemaal zo mooi!

    Ik heb mijn ogen uitgekeken, schitterende bloemen decoraties en prachtige spullen.

    Ga je ook een webwinkel openen?

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er supermooi uit Lia. Hef geeft de sfeer echt heel erg goed weer. Ik hou ervan, zo'n nieuwe mooie blog.
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi en wat een heerlijk sfeertje!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuk dat je me noemt!
    Ik was er per toeval achter gekomen...
    Ik heb net zitten smullen hoor, super dat je dit doet.

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga meteen een kijkje nemen

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga snel kijken en me aanmelden.Ben er wel eens geweest,me Martine.Erg mooi!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben gelijk even gaan kijken en kom even terug voor een reactie: Prachtig Lia, past helemaal bij jouw stijl! Veel succes! Ze mogen blij zijn met jou!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga snel een kijkje nemen...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga meteen kijken...zoeffffff.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het mooi weten vast te leggen. Ik heb me meteen aangemeld als volger. Nog meer mooi's om van te genieten.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,

    Ik ga zo gelijk een kijkje nemen!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,

    Dit is ook èèn van mijn favoriete winkels,kom er regelmatig omdat ik ook in de streek woon.

    Zelfs vandaag nog een pracht van een veldboeket uit de winkel gekregen voor mijn 12½ jaar dienstverband.

    leuk om de winkel via dit blog te volgen!

    groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net even gekeken en dit is je op het lijf geschreven! Wat een geweldige eer om dit te mogen doen...een schitterende winkel vertegenwoordigd op een prachtig nieuw blog!

    Veel succes ermee!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteravond ben ik zo naar je andere blog doorgefietst, maar ik wil je ook hier even laten weten dat het er prachtig uitziet!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er weer iets moois van gemaakt, ik ga snel weer verder kijken. Heel veel plezier met deze nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeel mooi
    Echt jouw stijl! Super.. ookal houd ik niet van nieuw, mocht ik ooit voor nieuw gaan is dit echt een prachtige stijl. Het bankje zou leuk staan bij ons hihi..
    Heel veel plezier met deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lia, Dat heb je prachtig gedaan. Het ziet er super uit, net als je blog hier.

    Uiteraard ga ik je daar ook volgen. ;)

    Fijn weekend.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ziet er geweldig uit Lia en ik ben uiteraard meteen volger geworden!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het heerlijk 'binnenkomen' op je blog. Mooi het 'nieuwe jasje' waar je je blog ingestoken hebt!
    Super zeg dat je dit voor Seizoen & Stijl mag doen, Succes!!
    En ik ga gelijk een kijkje nemen .....

    Fijn weekend!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,
    Wat heb ik veel gemist.....
    Even bijgelezen bij je, heerlijk!
    Ga nu even kijken op het nieuw blog, ben benieuwd!
    Maar ik weet nu al dat het genieten wordt.....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia