zaterdag 22 september 2012

Volgers……

 

 

Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn nieuwe blog van Seizoen & Stijl. Ik had niet verwacht dat er zoveel zouden zijn die zich zouden aanmelden als volger, iets wat nog beloond gaat worden.

Ook zie ik nog steeds aanmeldingen van nieuwe volgers op mijn blog, en wil jullie daar ook voor bedanken. Ik heb onlangs weer eens even iedere volger aangeklikt die ik nog niet kende, want wie zijn nu al die volgers. Sommige volgen alleen en andere hebben zelf ook een blog. Sommige volgen mij al vanaf ik begonnen ben in 2009, en zelf heb ik ook bepaalde blogs die ik volg vanaf de dag dat ik begonnen ben. En je bouwt door de jaren heen toch een bepaalde vriendschap op, ook al ken je elkaar niet, het is toch vertrouwd. Dat bleek wel weer toen ik onlangs een high tea had met Hetty, Corine en Ingrid. Wij hadden weer een hele leuke middag, die om vloog en die is zeker voor herhaling vatbaar. Ook jullie nog bedankt voor die hele leuke dag meiden.

Ik heb dus bij iedereen even gekeken, en me bij sommige aangemeld en bij andere niet. Dat is omdat ik echt niet iedereen kan volgen, daar gaat zoveel tijd in zitten. Want als ik een melding krijg in mijn leeslijst dan voel ik me ook een beetje verplicht om te reageren, omdat ik weet hoe leuk het is om een reactie te krijgen. Maar weet dat ik af en toe echt bij jullie allemaal een keer kijk.

 

JOEP in pot (6)

JOEP in pot (8)

Kijken of wel uitkijken naar Joep doe ik ook nog steeds, want soms ben ik hem nog steeds kwijt. Om hem vervolgens dan weer te vinden op plaatsen waar ik hem dus niet zou verwachten. Zoals hier in de pot op de houten zuil, en je kunt roepen tot je een ons weegt. Meneer reageert niet en kijkt je dan aan alsof hij zeggen wil “je ziet me immers toch wel”. Het blijft een bandiet, maar wel een hele lieve:-)

Fijne zondag…

45 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijn weekend verder, er is altijd wel iets om van te genieten...
    groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zie hem daar nou zitten, heer en meester...een echte mooi-boy ;))
    Ben zo benieuwd naar hoe je hem in de tuin houdt!

    fijne zondag,
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Joep is een schatje! Ik ben echt een katten liefhebber en als ik er al niet zoveel had (4) nam ik er ook zo eentje! Wie weet, later nog eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig beestje, Lia! Ziet er ook zo mooi uit!
    Fijne zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig hoe hij daar zit ja zien doe je hem wel hahahaha of hij er voor gemaakt is super mooi .... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What beautiful photographs. Just look at those eyes. Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wel of niet volgen is inderdaad soms een lastig verhaal. Ik probeer het aantal blogs dat ik zelf volg wel beperkt te houden maar als iemand anders mij heel enthousiast volgt met lieve reacties, terwijl zij ook een eigen blog heeft, dan ga ik toch om. Want dat reageren bij elkaar is juist zo leuk en daar komen ook de vriendschappen uit voort. Het was inderdaad een erg leuke middag, waar ik ook met veel plezier op terug kijk. Erg leuk trouwens dat je op je andere blog zoveel enthousiaste reacties hebt gekregen, maar het verbaast mij niets! En die Joep...dat is een beste!!

    Voor zo meteen: slaap lekker ;)! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En hij past wonderwel in het geheel. Prachtige foto!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij mag dan een bandiet zijn, maar wel fotogeniek! Wat een spetter!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is ook helemaal in kleur!
    En het blijft een poezenbeest, die blijven doen waar ze zin in hebben...

    Fijne zondag.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, ik kende jou nog niet. Ben ook nog hartstikke nieuw en zie nog steeds weer leuke nieuwe blogs. En ja je krijgt hele leuke contacten, mensen met dezelfde 'tik'.
    Mooie kat, prachtig koppie. Groet, Martine. http://martinevianen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk gek beest is het toch. En nee je kunt niet overal reagerenen niet uit onwil maar omdat je ook nog een leven naast je blog hebt!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh,wat een prachtkerel is Joep.
    En die tweede foto is werkelijk helemaal af.
    Gelijk een koning op zijn troon.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zorgt twee prachtige foto's op. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er zijn ook zoveel leuke blogs om te lezen en te volgen. Ik ruim vaak mijn lees-lijst op, om het niet teveel te laten worden. Uren lang blogs lezen is niet de bedoeling.
    Ik wens jouw ook nog een hele fijne zondag,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och Lia, wat een plaatje die Joep! Kan me voorstellen dat je hem af en toe kwijt bent met z'n 'schutkleur'!!
    Ik ga snel op je andere blog kijken hoor, word nieuwsgierig!
    Fijne zondag!
    Liefs uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij je eerste foto dacht ik nog even dat je Joep speciaal ergens geparkeerd had voor een prachtige fotoshoot ... bij foto 2 werd me duidelijk dat hij zelf zijn fotogenieke momentje en locatie in de tuin had uitgekozen, heerlijk boefje is het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia,wat een prachtige foto's en poezebeest...
    Geweldig dat je een high tea hebt gehad met enkele medeblogsters..
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou leuk toch dat iedereen zo enthousiast is! Geniet er maar van!
    Fijn Weekend.... en wat een mooie foto,s weer van die Lieve Deugniet!!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige foto's weer...mag ik de Joep foto op mijn pinterest board gebruiken bij mijn favorieten blogs???..laat even weten als je het niet wilt dan verwijder ik hem gelijk !!..liefs fijne zondag !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O Lia, die foto van Joep, het wordt al een echte draak, zijn smoeltje straalt zoveel moois uit maar vooral zo trots van kijk en hier lig toch maar! alsof het de gewoonste en normaalste plek is die hij heeft. Aan zijn oren kun je wel zien dat hij heel gespitst is op jou alsof hij ook wel weer weet dat hij iets doet wat jij misschien niet leuk vindt.

    Fijne zondag verder
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAt n geweldige foto weer ,ja het blijven deugnieten hoor
    Maar zooooo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach onze kinderen luisteren ook weleens niet, maar die zijn ook lief. En hij ligt daar veel te lekker hahaha. Fijn dat je nog steeds nieuwe volgers krijgt (dat is trouwens logisch met zo'n mooie blog). Bij mij staat het al een tijdje stil. Nog een fijn weekend verder, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,

    Joep past zich goed aan , hij valt haast niet op daar bij die grote tak! Lief hoor..

    fijne zondag nog.

    groetjes, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijkt me een geweldig beest, die Joep!
    Fijne zondag!

    Lieve groet
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een echte deugniet :-)

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige foto's weer van Joep en wat blijft het een deugniet hihi.
    Fijn dat er zoveel de weg naar je nieuwe Blog en deze hebben gevonden Lia. Het is toch een grote waardering dat zoveel mensen met plezier op je blog langskomen.

    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik volg je met heel veel plezier. Ook je blog van Seizoen & Stijl is weer zo sfeervol. Jou blog staat bij mij op nummer 1 van de leukste die ik volg.

    Wat een boef is Joep zeg! haha.
    Wij (mijn moeder en ik) gaan morgen haar kat June ophalen. Nog zo een deugniet erbij. Wel spannend hoor allemaal. Hoe zal de andere britt gaan reageren?

    Geniet van je zondagavond!
    Lieve groet,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, *smelt* ..... Van mij mag Joep alles;-)
    Knuf!!

    Fijne zondag verder .....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die Joep past toch ook wel helemaal perfect in het plaatje he:-)

    Altijd leuk als er nieuwe volgers bijkomen, maar om iedereen te volgen is inderdaad simpelweg niet haalbaar... Maar ach, gewoon wat rondsurfen in blogland en her en der wat lezen, genieten en inspiratie opdoen, is ook heerlijk, toch?!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Meesterlijke foto van Joep. Hij lijkt wel een kameleon zoals hij in de vaas zit. Prachtig. En uiteraard wens ik je heel veel steun met je zus. Toen ik mijn blog plaatste wist ik eigenlijk al dat het voor sommige mensen heel dubbel zou zijn. Mijn bedoeling zal nooit, maar dan ook echt nooit zijn om mensen in het harnas te jagen, of te veroordelen, maar ik hoop dat mensen inderdaad de dingen doen in het leven waar ze blij van worden. Zelf hebben we 2 loodzware jaren achter de rug en we willen eigenlijk maar 1 ding. Genieten van elkaar. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat het de goede kant op zal gaan met je zus. Heel veel liefs van Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat wat je schrijft over volgers is helemaal waar,het is soms echt te veel,dus als ik tijd heb,reageer ik veel en anders niet,het is ook leuk om soms gewoon overal te kijken en de sfeer op te nemen,wat een geweldige foto`s van je deugniet,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Joep is geweldig! hahah Wat een heerlijk poezenbeest!
    Ik ga snel op je nieuwe blog kijken!
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is het toch een eigenwijs poesebeest! hihihi uuh beetje vrouwelijk zo dus kattebeest!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat zijn die katten toch heerlijk eigenwijs he wat een prachtige foto's weer van joep.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh Lia.
    Ik kan er zo van genieten.

    Groetjes van Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hahahah die Joep prachtig Lia hoe je hem hebt weten vast te leggen :-)
    Wat gezellig dat je al zoveel volgers hebt op je nieuwe blog. Suc6 meis !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  38. die Joep zo leuk!! hij past zo goed in het plaatje!!
    erg leuk zoveel volgers erbij en het bloggen brengt inderdaad bijzondere vriendschappen, iets om van te genieten!

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Idd er is geen beginnen aan om iederéén te volgen ook ik doe dat niet hoor ,maar er zijn blogs die zo mooi zijn zoals die van jou en ik volg je al een hele tijd en een reactie blijft leuk om te geven en te ontvangen ,zelf je nieuwe blog Seizoen&Stijl is echt fijn om inspiratie op te doen dus ik ben blij je te mogen volgen !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Lia, kom weer langzaam terug in blogland na een hele drukke periode. Aangezien ik ook op facebook zit heb ik jouw pagina ook 'geliked'. Facebook werkt net iets sneller dan de bloggerwebsites. Je hebt een prachtig blog/site aangemaakt en ik weet nu al dat ik zal genieten van jouw bijdragen.

    Succes!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een heerlijke ondeugende kat :) Als ik hem was ging ik ook op deze mooie troon eeeh schaal liggen.

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Lia,
    Wij zijn vorig weekend in die mooie woonwinkel geweest, we hadden er wel een ritje voor over vanuit het Brabantse.
    Wat een lieve eigenaresse, we kregen een lekker kopje koffie en thee. En we hebben een prachtige lamp gekocht ( in de opruimingskamer ) maar dat maakt niet uit. Ook nog wat heerlijke geurkaarsjes en een mooi schaaltje.
    Ik houd je blog goed in de gaten hoor, en zal zeker nog een keer die richting uit gaan.
    Lieve groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Lia,

    Zal ook eens kijken op de nieuwe blog, leuk dat je dat bij gaat houden (weet niet of ik het allemaal bij ga houden, want het word me een beetje teveel allemaal)
    wat ligt Joep er prachtig bij zeg, echt fotomodel!
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hahaha, die gekke Joep. Bandiet of niet...volgens mij ligt dat daar best lekker zacht. Hij is niet gek hoor :)
    Ik ga nu snel even op je nieuwe blog kijken.
    Wens je een fijne dag. Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia