dinsdag 13 november 2012

Druk…. maar wel leuk.

 

 

Ik had jullie verteld dat ik veel te doen had, en dat was wel waar maar ook weer niet zo als jullie dachten. Ik had al eens verteld dat we een vakantie kado gekregen hadden van onze zoon en schoondochter. Samen met hen zijn we dan ook 8 dagen naar Tenerife geweest, en hebben een heerlijke en mooie vakantie gehad, maar ook veel gedaan. En vannacht zijn we weer thuis gekomen.

We kwamen op een bewolkt Tenerife aan, maar de temperatuur was heerlijk. We hadden 3 dg een auto gehuurd, en de eerste dag dat we naar het noorden gingen hadden we echt waar…. alleen maar regen. Dus terug naar het zuiden om aan het strand te liggen. Ook op de dag dat we naar de de Teide (vulkaan) gingen, liep de temperatuur terug van 26 naar 6 gr…. De temperatuur is in het noorden ook heel anders dan in het zuiden, waar we gelukkig wel ons hotel hadden. We hebben dus de El Teide bekeken, zijn naar het Loro Parc geweest met dolfijnen en orka’s, en zijn ook naar het Siampark geweest, wat een enorm waterpark met allerlei glijbanen is, (waar ik heel wijs aan de kant bleef)… Maar zijn ook de Atlantische oceaan op geweest om de dolfijnen en walvissen te bekijken. Het was erg mooi, ook al heb ik er maar een gedeelte echt van meegekregen, want ik werd zeeziek….. Gelukkig werd er gefilmd, en die heb ik dan ook maar gekocht zodat ik het thuis toch nog kon zien.

Maar verder hebben we ook heerlijk van de zon genoten en van elkaars gezelschap. Het was een vakantie met een gouden randje.

Ik heb even wat collages gemaakt om toch wat te laten zien.

 

2012-11-13 Tenerife

                                  VAKANTIE GROET UIT TENERIFE

2012-11-13 Tenerife1

 

Ik kom snel weer bij jullie kijken……

33 opmerkingen:

  1. Welkom thuis! Wat een overgang van de warmte naar de kou!
    Mooie foto's heb je daar gemaakt. Heerlijk genoten van en met elkaar! Een prachtig cadeau van zoon en schoondochter!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit!!! Heerlijk genoten, zo te horen en zo te zien. Nu op naar de gezellige decembermaand :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk wij zijn er ook wel eens geweest.
    Mooi eiland.
    Leuke foto's.

    hgr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ruig landschap. Ik vind het wel wat hebben.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het ondanks wat rafels toch een week met een gouden randje was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat je ondanks de tegenvallers het als een vakantie met een gouden randje hebt ervaren!
    Dat noemen ze ook wel: altijd de zonzijde zien...;-)

    Prachtige foto's!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig die massieve rotspartijen. En even helemaal je hoofd leeg lijkt mij ook geweldig.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh....wat heerlijk die Lia.
    En wat een prachtige collage.
    Een mooi kado met onvergetelijke herinneringen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heerlijk 26 graden!! Lekker hoor zo'n weekje er tussenuit. Walvissen en dolfijnen, geweldig! Nouja, behalve dat je zeeziek was.
    Brrr, ik hou ook niet van bootreisjes, word al zeeziek op een waterfiets haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk Lia, Tenerife brengt bij mij zoveel mooie herinneringen terug in gevoel en je foto's zorgen voor zoveel meer herinneringen, dank je wel. Heerlijk om te lezen dat je genoten hebt, jammer dat je ziek bent geworden op de catamaran, want ik heb daar zo van genoten, de wind en de zon, en de dolfijnen.
    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en je foto's,

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verwennerij Lia!! Prachtige foto's heb je gemaakt, dat is lekker nagenieten :)
    Lieve groet uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel bijzonder uit, dacht al waar zit je toch? Leuk dat je het zo goed hebt gehad ( op de zeeziekte na dan he)

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te lezen dat jullie samen genoten hebben van een heerlijke vakantie!
    Prachtige foto's, dat zijn we wel gewoon van jou :-)

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto,s van die massieve rotspartijen, heerlijk om even helemaal je hoofd leeg te kunnen halen.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht al waar ben je nou toch.....ik dacht die is druk met die gezellige dagen....volgende week.....liefs van mij...heerlijk meis ...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat was ik graag mee gegaan, ik vind 26 graden zo aangenaam klinken, het lijkt mij heerlijk om weer even die zomerwarmte te ervaren. Wij zijn jaren geleden naar Tenerife geweest, we zaten toen in Playa de las Americas en huurden daar ook een auto. Daarom heb ik ook beelden bij je verhalen over de Teide en de dierentuin. Fijn dat je zo genoten hebt, maar ook gezellig dat je er weer bent ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi om dit te beleven met zoon en schoondochter!
    En ook de collages zijn mooi geworden, kunnen zo in het kaartenrek.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig.
    Wat een heerlijke fotocollages.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk om samen te genieten van een vakantie, mooie collages heb je gemaakt.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige collage!
    Dus nu nagenieten van al het moois :-)
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er prachtig uit, een mooie vakantie zo te lezen/zien.
    Wat gaaf met die dolfijnen en orca's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige collage's.
    En ik vind je header super mooi!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's heb je daar gemaakt.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoorde van een kennis die op Gomera (een eiland naast Tenerife) was geweest dat het daar ook al zo slecht was geweest met het weer. Gelukkig maar dat je toch genoten hebt, een andere cultuur en omgeving is altijd leuk om er even uit te zijn hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wat heerlijk!! en die dolfijnen.. wow!!!
    nu lekker nagenieten:)

    fijne avond!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer dat het weer tegenviel maar je foto's zijn wel prachtig en het klinkt toch wel als een heel leuke vakantie.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw,Lia wat n kado.Wat dacht je ik zal ze eens leren hoe je ook groeten uit....kaarten maakt?Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er prachtig uit ,jammer dat je ziek werd
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie collage Lia en fijn dat jullie het zo hebben genoten maar jammer dat je zeeziek werd !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn te zien dat jij en Jan zo genoten hebben op Tenerife... Wat een geweldig eiland is het he! Ik vind het het mooiste eiland van de Canarische Eilanden. En tja, het weer is in het noorden inderdaad minder, maar de natuur des te mooier en hoe bijzonder dat je op zo'n relatief klein eiland van twee kantjes kunt snoepen: In het noorden van de natuur en in het zuiden van het strand! Waren jullie de Teide opgeklommen of met het liftje gegaan?

    Anyway... Als ik het goed begrepen heb, gaan jullie komend weekend alweer aan het klussen (verven?), dus de vakantie modus kan weer uit;-)

    Fijne dag X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat heerlijk zeg..soms heb je dat toch gewoon ff nodig of niet dan..zalig
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat fijn dat jullie hebben genoten en wat een prachtige foto's! Wij zaten een paar weken geleden op Fuerteventura; heerlijk om te genieten van elkaar en de zon.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een verwennerij en wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Het zijn prachtige foto's geworden. Maar wat ik nog leuker vond is dat ik je vanmiddag gezien heb. Jammer dat we weinig met elkaar hebben gesproken. Het is altijd een beetje onwennig vind ik. Misschien volgende keer beter. Maar de grote pot die ik gekocht heb bij jullie staat prachtig op mijn tafel. Ik heb een geweldige dag gehad. En heel veel inspiratie opgedaan. Wat een prachtige huizen hebben we mogen bekijken.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia