donderdag 1 november 2012

Foto’s kijken….

 

 

Ik heb inmiddels de kussens van de stoel klaar, en ze zitten als gegoten. En afgelopen weekend heb ik mijn foto’s weer eens bekeken en in mapjes gedaan. Want je hebt al snel, heel veel foto’s op je pc…. Maar goed toen kwam ik nog wat mooie foto’s tegen uit Engeland. En ik wil die toch nog even laten zien.

 

klein kerkje (4)

Dit is de ingang van een heel klein oud kerkje, een kerkje wat we tegen kwamen toen we een zijweg namen van een doorgaande weg.

Het was echt een oud kerkje, waar eigenlijk geen gezonde lucht hing door de schimmel op de muren, maar zo mooi en vredig. Nu ga ik het niet over kerken en geloven hebben, maar dit kerkje deed me op de een of andere manier iets.

 

klein kerkje (8)

Eigenlijk heeft dit geen woorden nodig hé.

 

klein kerkje (15) klein kerkje (10)

klein kerkje (18) klein kerkje (11)

 

klein kerkje (9)

Buiten tussen het gras een paar van die hele oude scheef gezakte graven. Waar je op gepaste wijze langs loopt. Héél bijzonder.

 

klein kerkje (22)

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend. Ik heb de komende tijd nogal wat te doen, dus ben even iets minder hier en daar te vinden.

Over daar gesproken, daar word morgen het laatste nieuws bekend gemaakt over de On Route. Dus ik zou zeggen, kijk even….

29 opmerkingen:

  1. Het kerkje ziet er zo vredig uit, mooi dat oude verweerde. Veel succes met alles.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer !! ...geniet van een heerlijk weekend...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n vredig kerkje roept toch een bepaald gevoel op, ook omdat je weet dat het er al jaren staat en er veel is gedeeld, lief en leed.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend, succes met alles wat je moet gaan doen ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supersnel hoor, je hoes alweer af!
    En wat een mooie foto's uit Engeland....dat bankje bij de ingang zou je zo mee kunnen nemen, prachtig!
    Wat kun je lekker nagenieten met foto's he, in gedachten loop je er zo weer!

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje...deze kerk zou ook heel goed in een oud Italiaans dorp passen! Mijn schoonvader weigert me inderdaad niets. Sommige dingen die ik in ons interieur wil toepassen snapt hij wel niet altijd, denk dat dit een mannenkwaaltje is :-)

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kerkje heeft iets sereens, succes met alles wat je van plan bent.

    Lieve groet Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig, je ziet er zo een film bij!
    Ga ik ook nog even daar kijken..

    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt hele mooie sfeervolle foto's.
    Daar loop je inderdaad met gepaste eerbied rond,in zo'n kerkje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die prachtige foto,s. Wat zijn het prachtige ruimtes die kerken met hun sobere uitstraling.

    Gauw weer opknappen en lekker genieten van je vakantie. Kom je vast weer thuis met mooie foto,s en kunnen we meegenieten,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooit in de bergen in Italië liepen wij ook zo'n klein kerkje binnen, het gevoel van toen komt terug bij het zien van jouw foto's. Ook graven vind ik bijzonder. Midden in Middelharnis ligt een oude begraafplaats, tot op heden nog nooit gedurfd om er foto's te maken maar wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lia,
    Wij houden er ook van om zulke kerkjes te bekijken, er gaat altijd een serene rust van uit... Prachtig!
    Fijn dat je ze nog even hebt gedeeld.
    Maar ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar die mooie hoes voor je stoel..
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is inderdaad wel iets bijzonders.
    Ik houd d'r van :-)
    Vrede, rust en stilte: het heeft alle drie de elementen.
    Mooi en sober: dank voor het delen.
    Wens je een heel fijn weekend !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn altijd kadootjes, de sfeer in zo'n leeg kerkje.. Fijn dat wij even mochten meegenieten!
    En succes met de drukte komende tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je word er gewoon stil van he wat een mooi kerkje .
    en je hebt het weer erg mooi in beeld gebracht .

    ben ook wel erg benieuwd naar de stoelhoezen hoe ze geworden zijn .
    die heb je ook snel af zeg.

    al vast een heel fijn weekeind grtjs saskia


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's Lia, daar zijn idd geen woorden voor nodig.
    Succes met al de dingen die je gaat doen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een sfeertje hè? Zou dat bankje hier wel in de kamer willen. Fijn weekend alvast, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig sfeertje ..daar wordt je stil van he
    fijn weekend
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige sobere sfeer, zo mooi verstild, woorden zijn idd overbodig, gewoon genieten met de grote G....
    Bedankt voor je lieve berichtje, hoop af en toe bij je aan te komen op de blog
    Fijn weekend &
    liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kerkje zeg. Het lijkt wel of de tijd even heeft stil gestaan. En dan dat bankje stond het niet los ha ha. Maar ik ben ook erg benieuwd hoe je hoes geworden is.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad een prachtig kerkje. Vind het bankje ook zo mooi bij de ingang. Heel bijzonder, net zoals je al zei. Fijn weekend Lia en succes met je drukke bezigheden. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerk zeg.. en de binnenkomst is al heel erg sfeervol met dat mooie bankje...

    Fijn weekend en liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kerkje.
    Waarschijnlijk ook heel oud.
    Heel bijzonder

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's van zo'n bijzondere stilteplek. Succes met de drukte en fijn weeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat je ons die prachtige foto,s nog laat zien!
    Ik weer even meegenoten van je engelse reis!
    Succes met alle drukte en fijn weekend
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's van een prachtige plek! Wat spannend om je stoel zelf te bekleden; succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaaaffff!
    Veel foto's op je pc, hoe kom je erbij?
    Waar het hier eerst vooral om interieurfoto's ging, wint nu het exterieur meer plek !

    Jij ook 'n fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het kappelletje ziet er prachtig uit Lia! Een prachtig plekje om even tot rust te komen.

    Fijne zondag!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige foto's uit de kerk.Ik ben gek op oude bankje houten echt zo prachtige.
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie en sereen sfeertje stralen de foto's af.
    Daar kom je toch helemaal tot rust!

    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    ALma

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia