donderdag 29 november 2012

Positief blijven……

 

 

Degene die mij al lang volgen weten dat ik niet graag over mezelf praat. En ook niet over de familie en vrienden, want ik wil niet degene zijn die hun naam op het www gooit. Niet iedereen is daar namelijk van gediend.

Maar vorige week kwam ik er dus achter wat een volgers ik heb, en die steeds kijken op mijn blog hoever het met de kamer is, en of de stoelhoes gelukt is. Wel de kamer is redelijk af, ben nog niet helemaal tevreden met hoe het staat, maar heb eigenlijk geen tijd om eraan te beginnen. En als ik tijd heb dan komt er niets uit mijn handen. En dat heeft een rede. Het is namelijk zo dat mijn schoonmoeder vorige week een hele nare valpartij heeft gehad en daarbij diverse nek en ruggenwervels heeft gebroken. En het gaat eigenlijk helemaal niet zo lekker met haar. Daar bovenop heeft mijn oudste zus gisteren te horen gekregen dat ze ziek is, ongeneeslijk ziek. En dan heb ik het maar niet over mijn eigen tobberij met lichaam en geest, want nogmaals het is niet aan mij om over bepaalde zaken te praten. Gelukkig gaat het met de andere zus de goede kant op. Maar  jullie begrijpen nu dat ik gewoon af en toe geen tijd en inspiratie heb om iets te doen. Want de dagen vullen zich met werk, rijden naar en bezoeken van het ziekenhuis (wat niet in de buurt is), bellen hoe het met iedereen gaat, en dan de dagelijkse dingen erbij….

Ik zeg dit dus niet omdat ik wil horen hoeveel ik momenteel te verduren heb, maar alleen omdat ik sinds vorige week besef hoe trouw jullie mij volgen.

En daarom sluit ik toch positief af, en laat jullie het stukje kamer zien waar de kast staat.

 

061

003

 

 

En voor jou zus…..

028

Heel veel sterkte en ik hou van je.

56 opmerkingen:

  1. Achhh meissie.....ook jij bent toch gewoon mens net als ieder van ons......weet je mag op je blog doen en zeggen wat jij wilt hoor.....en mijn ervaring terugkijkend naar het afgelopen jaar...heeft het bloggen me er ook grotendeels doorheen gesleept hoor......al die positieve berichten die je telkens krijgt zo fijn....het leven is zo zwaar soms......en diegeen die even niet begrijpen dat je het even niet kan of er even niet bent...die zijn je niet waard om mee om tegaan....ik wens je alle sterkte toe....voor jouw ...je schoonmoeder en voor je lieve zus.......dikken knuffel van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg dat je zus ziek is Lia, wat zul je je onmachtig en verdrietig voelen. Natuurlijk komen alle nare dingen dan ook nog weer samen, zoals meestal en dan heb je even geen zin en inspiratie om te bloggen, dat is logisch. Heel veel sterkte met alles.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia, heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie in deze moeilijke tijd!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff heftig Lia.. heel begrijpelijk dan zijn andere zaken in één keer veel belangrijker.. Heel veel sterkte met alles.. en Pas ook een beetje op jezelf.
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo sta je tijdens hele succesvolle dagen passe partous uit te delen en dan krijg je gisteren te horen dat je oudste zus zo ziek is. Het zit bepaald niet mee en dit zijn geen zaken waar je prettig de feestdagen mee in gaat. En de val van je schoonmoeder is ook heftig, ik hoop dat zij er toch boven op weet te krabbelen. Gelukkig in ieder geval dat het met je andere zus wél goed gaat!

    Geen wonder dat je weinig tijd en inspiratie hebt, ik miste je al. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lia, wat een narigheid allemaal!
    Ik kan me heel goed voorstellen hoor, dat de tijd en de energie je even ontbreekt! Er voor anderen zijn kost gewoon heel veel energie.
    Voel je niet bezwaard als de tijd om te bloggen wat minder is, je bent 'ons' als volgers, volgens mij niets verschuldigd..

    Heel veel sterkte en pak je rust zodra het kan!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte voor jou en je dierbaren, natuurlijk gaat dat allemaal voor en is die kamer ook helemaal niet zo belangrijk meer..

    Zorg ook goed voor jezelf, dat je op de been blijft.

    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verdrietige berichten lieve Lia.
    Ik wens je heel veel sterkte met dit alles.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ellende zeg. Heel veel sterkte met alles. En vergeet ook niet af en toe eens een beetje tijd voor jezelf te nemen. Niemand heeft er tenslotte wat aan als je helemaal instort. Nogmaals sterkte en pas goed op jezelf.

    Groet van Wilma (stille volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Lia, hier ook geen tijd en geen zin om te bloggen. Wel lees ik af en toe mee. Weet dat er hier ook aan jullie gedacht word! Daarom wel even deze reactie bij jou! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Life's treasures are not always found in sculpted dreams and fulfilled aspirations. They often lie buried in those precious little moments that bring a smile to your face. From friends and family. Your home will always be a house, your mother and your sister is the most precious there is. Don`t worry Lia, just take good care of each other. And send my best wishes.

    ~ Aina ~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat afschuwelijk Lia....heel veel sterkte met alles !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of ik je trouw volg.......en met veel plezier, net of ik je een beetje ken....dus ik draag je bij deze een heel warm hart toe.

    Nu zijn andere zaken in je leven even belangrijker.
    Liefs en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lia,

    Opeens ben je niet meer zomaar iemand, maar voor vele iemand met een gezicht.
    Er gebeuren nu eenmaal dingen in het leven die we niet in de hand hebben.
    Een beetje steun kan nooit geen kwaad, maar is juist fijn.

    Ik wens je hele veel sterkte & steun en zo nu en dan een rustpuntje.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. .............hoe moet je nu positief blijven...waar moet je dat dan nu vandaan halen ??
    Ik weet niet wat ik lees,jeetje Lia...
    Het is op zich al zo'n moeilijke tijd nu,tenminste ik heb daar altijd last van in Nov en Dec, bahhh en nu heb je dit..
    Ik weet niet zo goed wat ik nu moet schrijven meis alleen dat ik jullie heel veel kracht en sterkte wens en je lieve zus ook.......

    XXX
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel veel sterkte in deze vervelende en zware tijd....

    vergeet niet opjezelf te passen...

    groetjes Manuela.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vervelend nieuws allemaal. Ik wens je vanuit hier veel sterkte. En vergeet je zelf niet in deze periode.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lia, wat heftig, ik wens je heel veel sterkte en kracht. Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Hier hetzelfde, ik zit nu te dubben hoe en wat ik op mn blog zet over mn vader. Je foto's zijn mooi. Neem af en toe je rust en prioriteiten stellen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh,hier word ik echt heel stil van.
    Ik weet hoe je je voelt.
    Ook mijn zus is erg ziek geweest.
    Notabene mijn tweelingzus.
    Ze is nog onder strenge controle.

    Ook ik vertel heel weinig over mezelf op internet.
    Maar wat dapper,dat je dit even met ons deelt.
    Ik wens je heel veel sterkte,hoor.
    En ik geef je een virtuele knuffel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia hier ben ik nu even stil van. Bel je zo snel mogelijk even heel veel sterkte..lfs alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Lia,
    Ja, daar gaat heel veel tijd en energie in zitten, het zorgen (maken) voor (om) familie. Maar dat is nu duidelijk je eerste prioriteit en daarvoor hoef je je niet te excuseren. Ik zou precies hetzelfde doen. Ik hoop dat het met je schoonmoeder de goede kant op gaat en dat je zus een toch draaglijke tijd tegemoet gaat. Ik wens haar en jou heel veel sterkte. Een zware tijd...!
    Dus rustig aan en één ding tegelijk. Wij gaan nergens heen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat naar allemaal, lieve Lia ik wens jou en je familie heel veel sterkte met alles.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Lia, wat komt er veel op je af!
    Al wil je dat niet horen.... toch is t zo.
    En ook al weten we dat je allemaal tijden hebt waarin het voorspoedig gaat en tijden hebt van minder leuke dingen, het feit dat je dierbaren getroffen worden trekken toch een wissel op je.
    Ik wens je heel veel sterkte bijmdit allesnen voor je zus en schoonmoeder alle, alle sterkte!!

    Lieve groet van (inderdaad) een trouwe volger,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte en kracht om alles toch aan te kunnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een zorgen Lia! Sterkte met alles, ook voor je familie. Je kast is prachtig!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En omdat je mijn blog zo trouw volgt zeg ik maar gewoon wat in me op komt: meis wat een zware dingen zijn er op dit moment op je weg. Wat een zorg om je schoonmoeder die natuurlijk al op leeftijd is en zo akelig gevallen is. En wat vreselijk erg om te moeten horen dat je zus ongeneeslijk ziek is. Dat zijn regelrechte nachtmerries.
    Ik zou willen dat m'n armen lang genoeg waren om je even te omhelzen en je kracht te wensen bij dat, wat komen gaat.
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Wat zal de maand december dubbel zijn voor jullie nu..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte met alles ...

    Lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het valt allemaal niet erg mee.
    Sterkte jij en je familie.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och Lia,wat heftig allemaal
    Wat kan een mens ineens veel op d'r dak krijgen
    Ik wens jullie alle sterkte toe
    Lieve groet
    Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het zijn weer prachtige foto's Lia. Ik wens je veel sterkte en kracht.

    Lieve groet,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heftig allemaal Lia. Ik wens jullie heel veel sterkte met alles.
    Ook ik heb je vorige week ontmoet bij Seizoen & Stijl en dus het gezicht achter dit blog gezien, een warme uitstraling. Schrik dan nu ook erg van je post. Gisteren op tv 'sta op tegen kanker' gezien, wat is het toch een verschrikkelijke ziekte.
    Sterkte en pas ook op jezelf.
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Lia,

    Ik wil je veel sterkte wensen. Het is niet niks wat je allemaal beschrijft. Kon je sommige dingen maar veranderen....

    Liefs,
    Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Lia,
    Ik geloof dat er momenteel overal en bij iedereen veel ellende is. En toch raakt het me steeds om te horen en te lezen wat er overal gebeurd.
    Heel veel sterkte en ook ik weet hoe druk je leven kan zijn en hoe weinig tijd er over blijft om even bijtetanken, in blogland of gewoon op de bank!
    Maar toch moeten we afentoe even tijd voor onszelf nemen om daarna er weer voor iedereen te zijn.
    Liefs
    de andere Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach Lia, lieve Lia, ik vind dat je nooit je hoeft te verontschuldigen, je bent een mens met gevoel en dat dit je pijn doet dat is toch heel logisch.
    Dan is de kleur van een kast, een stoelhoes helemaal niet belangrijk maar jijzelf zoveel meer.
    Ik wens je heel veel sterkte en geef je hier een virtuele knuffel.
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Lia! Wat een verhaal. Logisch dat je even hele andere dingen aan je hoofd hebt. Heel veel sterkte met je zus en met je schoonmoeder. Denk om jezelf en ontspan zoals jij dat wilt. Of dat nu met een blog is of met een wandeling.
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Lia,
    Het wordt mooi bij jullie! Nu al...en dan ben je dus nog niet klaar.:) En over de tegenslagen die je beschrijft....het blijkt dus maar weer...ieder huisje heeft z'n kruisje. Maar voel je niet bezwaard dit hier te delen. Het is net als in een mooie vriendschap. In voor- en tegenspoed. Ik wens je veel sterkte toe. Het komt ook allemaal tegelijk zo te horen. Op mijn (nu niet actieve) blog brandt een kaarsje. Ook voor jou en je dierbaren. Het veranderd niets aan de situatie voor jou maar weet dat er een heleboel mensen hier in blogland met je meeleven. Ik hoop dat je hier kracht en energie uit kan halen.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel veel sterkte Lia, voor jou en je familie.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hallo Lia

    Ik ben een "stille Blogger" die regelmatig even kijkt of de stoelhoes klaar is...
    Ik wil jou en je familieleden heel veel sterkte en kracht toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heey veel sterkte en vooral Kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Lia,
    Je mag alles met 'ons' delen, maar je moet niets, hé?
    Heel veel sterkte in de moeilijke dingen die op je levensweg komen!
    ook sterkte met het aangeven van je eigen grenzen..
    lieve groet,
    Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Lia,
    Sprakeloos. Wat afschuwelijk allemaal. Jullie krijgen wel heel veel te verduren in één keer.
    Heel, heel, veel sterkte en kracht voor de komende tijd!

    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een heftige dingen. Niets is zo belangrijk als gezondheid. Een leuk interieur of wat dan ook kunnen we kopen, maar gezondheid jammer genoeg niet. Daarom wens ik jou , je zus, schoonmoeder en al hun dierbaren heel veel sterkte toe.
    lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een nare berichten Lia....heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Lia
    Wat heftig allemaal ik kreeg gewoon even een rilling. Meisje wat zou ik je graag willen helpen. Hoeveel kan een mens hebben? Ik stuur je dan ook al mijn warmte en liefde toe. Heel veel sterkte met dit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ach Lia toch,
    Wat naar en heftig allemaal !
    Wens je heel veel sterkte !
    Pas ondanks de zorgen voor de anderen ook op jezelf hoor!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel veel sterkte Lia de komende tijd.
    Wat een heftige dingen allemaal.

    Ik wens je heel veel kracht!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Vanavond ben ik voor het eerst weer eens op mijn blog en lees jouw post. Lieve Lia, wat een narigheid, ja, dat is ook de rede dat ik zo stil ben, veel nare berichten in mijn familie en vriendenkring.
    Ik wens je veel sterkte,

    liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. dag Lia, je hoeft je niet te verontschuldigen. De mensen die je lief zijn en aan het hart liggen gaan voor. Wij kunnen wel even wachten...Het allerbeste voor je familie en voor jou. sterkte voor vandaag en morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lia heel veel sterkte wens ik jou en je familie ,ik denk aan je !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik krijg helemaal kippenvel...we hoeven ook niet alleen maar positieve dingen te delen....dapper van je dat je dit opschrijft, het is behoorlijk heftig en ik kan me voorstellen dat je nu wel even andere dingen aan je hoofd hebt. Sterkte en een dikke knuffel van Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Soms dan lijkt het alsof de hele wereld alleen maar uit ellende bestaat... :(
    Veel sterkte voor jou en de jouwen, Lia!

    Ik ben ook zo'n stille volger van je, en wat heb je toch een prachtige kast. Om over de rest van je huis maar niet te spreken. Ben een stille aanbidder, en hoop het ook ooit eens zo mooi op elkaar afgestemd te krijgen...

    Liefs, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. I completely agree with you. I really like this article. It contains a lot of useful information. I can set up my new idea from this post. It gives in depth information. Thanks for this valuable information for all. And of course nice review about the application.
    vakantiehuis dordogne

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia