zaterdag 24 november 2012

Stil van……

 

 

Druk, héél druk waren de afgelopen drie dagen voor mij.

Maar wat waren het leuke dagen…. Ik heb er intens van genoten dat ik bij Seizoen & Stijl als gastvrouw vele van jullie heb mogen begroeten. Zo leuk om eens de gezichten achter de blogs te zien. Maar er waren ook veel stille volgers, die zich even kwamen voorstellen. En even kwamen vertellen dat ze mij ooit eens gemaild hadden over een deur, een kleur, een compliment over de reportage in de WLS of over een eventuele uitgave van mijn fotoboek. En ik moet zeggen dat ik eenmaal thuis, daar steeds weer aan moest denken. Ik vond en vind het nog steeds heel bijzonder dat er zoveel mensen zijn die mijn blog volgen, en daardoor geïnspireerd raken. En ik wil jullie dan ook uit de grond van mijn hart bedanken voor al die lieve reacties die ik gekregen heb. Ben niet alleen stil door het vele praten van de laatste dagen maar ook hierdoor.

Ik heb niet met iedereen een gesprek kunnen voeren want ik moest natuurlijk de passe partout uitdelen, en dat heb ik zeker zo’n 150 keer per dag gedaan.

En het was dan ook een heel groot succes, waar ik op het blog van Seizoen & Stijl deze week nog op terug kom.

 

059

Ik wil jullie bedanken met een virtueel boeket van mijn favoriete bloemenwinkel.

Aankomende week ga ik snel weer aan de slag om mijn eigen huis weer op orde te maken, maar eerst morgen nog wat laatste klusjes doen.

Fijne zondag….

38 opmerkingen:

  1. Jij ook lekker nagenieten en uitrusten. Ik zag je nog wel in de drukte maar niet gesproken. Het was ontzettend leuk, hopelijk volgend jaar weer..
    Wat ook erg leuk was dat de naam van m'n blog heel vaak viel in het huis van Marianne Metz omdat ze het herkenden van de foto's die ik een tijdje geleden geplaatst had.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij ook Petra; we spraken gister nog even met haar man, haast overtuigd dit huis in een tijdschrift gezien te hebben maar hij gaf aan dat dit zeker niet zo was. En toen opeens wist ik het; de blog van Petranel! Gister de linkjes van je blog en huisjekijken naar mijn vriendin doorgemaild. Leuk om zo binnen te mogen lopen!

      Verwijderen
  2. Dank je voor de mooie bloemen:-)
    Zo jammer dat het net te ver was. Maar ik heb prachtige foto's op blogs voorbij zien komen. Zo was ik er toch een beetje bij.
    fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer genoeg kon ik niet komen kijken, dus ik hoop op een herhaling volgend jaar .
    leuk om overal die enthousiaste verhalen te lezen ook voor jou lijkt mij .
    en leuk dat het zo'n succes was.

    geniet nog maar lekker even na dat heb je zeker verdient als goede gastvrouw.

    een hele fijne zondag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Lia,
    Wat vond ik het leuk om je te ontmoeten. Ik geloof graag dat je heel moe bent, want met iedereen een praatje maken vergt veel energie.
    We hebben genoten van de prachtige huizen, de lieve mensen, het lekkers, de mooie omgeving etc.
    Natuurlijk ook nog wat moois gekocht, en veel inspiratie opgesnoven.
    We komen graag weer eens terug in de mooie winkel, en wie weet ontmoeten we elkaar nog eens.
    Heel veel lieve groetjes, en rust maar heerlijk uit vandaag.
    Ingrid 1967 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet vandaag maar lekker na van die 3 topdagen. Ik heb de eerste foto's van mijn vriendin al gezien die door alle inspiratie, maar ook door jouw adviezen de boel aan het omgooien is. Leuk om jou (ook in je rol als gastvrouw) te mogen ontmoeten. Wij hebben zo ontzettend genoten! Fijne zondag Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had je rol als gastvrouw niet beter kunnen doen Lia, ik weet ook zeker dat jouw blog en de bereikbaarheid er van een grote rol heeft gespeeld in het succes! Daar mag je trots op zijn! Super leuk dat je zoveel blogsters hebt ontmoet!!

    Nu lekker bijkomen, dat heb je dik verdiend!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is wel duidelijk.. het was een geweldig succes! En ik kan me helemaal voorstellen dat jij ook hebt genoten van al die gezellige mensen die je even sprak :)
    Ik wens je een heerlijk rustige 'nageniet-week'!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ik je gisterenmiddag net gemist? Geniet heerlijk na, dat doe ik ook! We hebben een heel goed gesprek gehad bij Jose thuis met Carola en gaan straks met het huiswerk aan de slag ..... groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    In een woord geweldig deze inspirerende 'on tour' die al begon in de prachtige winkel. Zo leuk om jou daar te zien, het gezicht achter jouw inspirerende blog. Ik kan mij ook voorstellen dat je stil bent van alle leuke reacties!
    De huizen waren allemaal verschillend maar allemaal inspirerend en wat een warm ontvangst overal.
    Ik heb er erg van genoten en weer volop ideetjes opgedaan. Geniet jij maar even lekker na van deze succesdagen in jullie mooie warme en fris geschilderde huis.
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het zo jammer dat het mij aan tijd ontbrak om te gaan..
    Maar goed dat het zo'n succes is geweest..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je was een heeeeele goede gastvrouw!
    Mag je vast nog wel vaker doen;-)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat was het leuk en bijzonder om zomaar bij deze mensen binnen te mogen kijken!
    Wat een werk tijd en energie moet eraan vooraf gegaan zijn bij alle mensen die deze drie dagen er bij betrokken waren! Petje af hoor!
    En wat een mooie sfeervolle winkel ook! Kan me voorstellen dat hier je hart ligt Lia! Zo leuk om je even gesproken te hebben !
    Geniet nog maar fijn na van deze dagen en succes met het verder herinrichten van je woonkamer
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt als een tevreden mens! lekker van nagenieten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was gezellig...wij hebben ervan genoten...en nu lekker uit rusten !!...of kom je mij helpen deze week ???...hihihihi....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben blij dat het zo'n succes is geweest, wat zul jij moe zijn van alle indrukken. Vind het heel jammer dat het zo ver bij ons uit de buurt was. Anders was ik er zeker geweest. Als ik de foto's zie, geweldig. Gr. ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas ging dit feestje aan onze neus voorbij door de dikke mist die over het land hing, we durfden het niet aan om anderhalf uur in de auto te zitten met dit weer, jammer echt balen....Geniet nog maar even lekker na en succes verder met je woonkamer.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijzonder om zulke mooie reacties te mogen ontvangen! Jammer dat we zo ver weg wonen, ik was ook graag gekomen...
    Succes met de laatste klusjes!

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik vond het geweldig om je weer te mogen ontmoeten, Lia.
    Ik heb genoten van de prachtige woningen en veel, heel veel inspiratie opgedaan. Wat een sfeer hebben jullie daar neer gezet. Mijn complimenten!!

    Overigens heb ik er net ook een post aan gewijd.

    Nu lekker relaxen, je hebt het verdiend!
    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb er op diverse Blogs al over gelezen Lia, wat een leuk evenement. Bijzonder om bij de mensen binnen te mogen kijken en wat leuk dat je zoveel lieve blogster heb ontmoet de afgelopen dagen.
    Geniet nog maar heerlijk na.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Lia heerlijk voor jullie allemaal dat het goed gegaan is..helaas kwam ik er niet aan toe..nu nog lekker nagenieten van alle aandacht..lieve groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lees her en der dat het super geslaagd was....dusse.....met recht kun je trots zijn op alles. Toch logisch dat men zo geniet van je blog ;).
    Heb veel gemist.......maar geniet van alle verhalen en beelden......

    Rust maar even lekker uit.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,

    Ook wij zijn er geweest, ik heb je nog gezien maar je niet durven aanspreken, je was hartstikke druk.
    We hebben ongelooflijk genoten van deze dag.
    De gastvrijheid en de mooie sfeerbeelden die treffen je toch op zo'n dag.
    Bij deze heel erg onze dank aan degene die hun huis zomaar opengesteld hebben, voor Seizoen en Stijl die dit mogelijk hebben gemaakt maar ook voor jou omdat je op de beide blogs (deze en het blog van S&S) zo enthousiast geïnformeerd hebt!
    Hoop dat het volgend jaar een vervolg krijgt?
    Ik kom graag in december nogmaals naar de winkel om de Kerstsfeer te proeven en wellicht nog een mooie aankoop te doen.
    Enorm bedankt!

    Lieve groet,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lia het was super ! Goed georganiseerd en bijzonder inspirerend. En..ook zo leuk om je een keer te ontmoeten! en het gezicht achter je blog te zien. Ik vergat je zaterdag nog te zeggen dat ik ook zo geniet van de foto's en verhalen over Joep en Miss Kitty. Zo herkenbaar...
    Lieve groeten, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend boeket.
    En erg fijn,dat het zo'n succes is geweest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zul jij moe geweest zijn zeg. Geniet vandaag maar lekker na van die 3 drukke dagen.
    Je had je rol als gastvrouw niet beter kunnen doen.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dat het zo'n succes is geweest Lia! Ik geniet er ook iedere keer weer van om mijn blogvriendinnen te ontmoeten :-)

    Het boeket is prachtig!

    Fijne week.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Lia,
    Zo te lezen was het een groot succes en zo'n tof initiatief voor al de creatievelingen. Nog een vraagje over je mooie kalkmuur. Kan ik een gewoon geverfde muur (verf op waterbasis) ook met kalkverf overschilderen ?
    Nog een fijne avond. Grtjes Mien
    www.charming-home.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En nu fijn nagenieten van dit succes!

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Lia,
    Het was PRACHTIG! We hebben zo genoten afgelopen vrijdag. Met z'n vieren hebben we heel wat staan te kwijlen. Zoveel moois op 1 dag. Overenthousiast en supergelukkig.
    Wel grappig dat jij de passepartouts hebt uitgedeeld in de winkel. Je vroeg aan ons hoe wij hier terecht kwamen. Ik zei: via Lia. Niet wetend dat jij Lia bent. Ik volg al lang je prachtige blog. Heel inspirerend.
    Dank jullie wel voor deze super mooie dag.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Lia,
    Wat heerlijk dat het allemaal zo geslaagd was... Misschien volgend jaar weer?
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia wat een leuke reactie allemaal ,jammer maar helaas kon ik niet komen maar misschien volgend jaar !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, ik heb echt het idee dat ik wat gemist heb..Maar ik ga er vanuit dat het prachtig geweest moet zijn!
    Lekker verder in je huis, is ook weer leuk toch!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook wij hebben erg genoten van de tour. Ik was samen met mijn oudste dochter en we hebben met zo veel leuke mensen gepraat, zo veel mooie dingen gezien, een leuke inspiratiesessie gehad en veel ideeën opgedaan. Vooral Oudste die een oude boerderij in de buurt van Ochten heeft gekocht heeft veel inspiratie opgedaan en staat nu al twee dagen achtereen te verven:-)
    Hartelijk dank voor de mooie organisatie!
    Overigens vind ik je blog ontzettend leuk om te lezen. Evenals het blog van Seizoen en Stijl.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi bloemen. Het spijt me te ver van de winkel "Seizoen &Stijl" ook ik graag naar de winkel De Stamkamer en De Potstal maar te ver. Ik zie dat in Nederland veel zijn leuk winkelen dan hier.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hallo lia wat een succes .leuk je te zien .als mijn blog klaar is zal ik het gauw laten zien vriendelijke velpse groetjes ellen .

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia