zondag 30 december 2012

De laatste uren tikken weg….

 

 

De laatste dagen, uren en minuten van 2012 tikken weg, terwijl we non-stop luisteren naar de top 2000.

Het afgelopen jaar bracht me geluk, ontroering, pijn, angst en verdriet. En ook al beginnen we 2013 ook niet echt juichend, we gaan ervoor om het een goede start te geven. Door de loop der jaren komt er bij iedereen meer in je rugzak te zitten. Dingen die bij het leven horen, zoals huwelijken en geboortes, maar ook ziektes binnen je gezin en familie, en het overlijden van dierbaren. Vriendschappen die niet meer gaan zoals je gewild zou hebben geven na enige tijd ook rust in je leven. Maar hoe moeilijk ik het soms ook had en heb, door mijn gezin kan ik alles aan. Maar ook door jullie, want wat is het toch bijzonder onder ons blogdames, dat we in staat zijn om elkaar te steunen terwijl we elkaar helemaal niet kennen. De reacties die ik het hele jaar van jullie volgers en stille volgers kreeg op dit blog of per mail hebben mij vaak diep ontroerd, en opgebeurd als ik het even zwaar had.

Daar wil ik jullie heel graag voor bedanken, en een heel mooi 2013 wensen.

 

klok

Ik wil in het bijzonder Karin van de tuinkamer extra benoemen, omdat zij nu een moeilijke tijd tegemoet gaat. En ik wens haar héél veel sterkte.

Graag tot het volgend blogjaar.

Liefs Lia

35 opmerkingen:

  1. Hallo Lia,
    Het was dan ook een waar plezier jouw mooie blog te volgen. Zulke mooie foto's steeds en telkens een goed geschreven stukje... Het is me een eer je via je blog te hebben leren kennen...
    Ik wens je een heel mooi nieuw jaar,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lia, ik kan me helemaal vinden in jouw woorden! Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven Lia en het klopt als een bus. We hebben allemaal te maken met mooie maar helaas ook minder mooie momenten. Dat doet pijn maar gelukkig hebben we ondanks dat ook altijd nog oog voor het positieve om ons heen. Zelfs verdriet en verlies brengen mooie dingen naar voren, zoals een arm om je heen of een lief woord uit een hoek, waar je het misschien niet van had verwacht.

    Het bloggen is inderdaad bijzonder, die lieve reacties van blogsters die je niet kent doen elke keer weer zó goed. Maar het is ook bijzonder om een paar blogsters wél te kennen is mijn ervaring ;)!

    Ik wens jou voor het nieuwe jaar veel gezondheid en alle goeds toe! Op naar een mooi (blog)jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie woorden Lia. Het is idd erg bijzonder dat we in blogland zoveel steun en begrip van elkaar krijgen zonder elkaar echt te kennen. Mijn eerste jaar zit er bijna op. Het was 1 van de beste beslissingen van 2012 om een eigen blog te beginnen!
    Vanmorgen werd ik stil bij het lezen van het verschrikkelijke nieuws van Karin, een mooi gebaar om hier even bij stil te staan op je blog.

    Ik wens jou en je familie een fantastisch 2013 vol liefde en goede gezondheid!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia,.. en zo is...!! Mooi geschreven.. en lief dat je even de gedachte aan Karin hebt.. pff heftig..!!
    Ik wens je een heel mooi jaar en ongetwijfeld zal daar weer de nodige geluk en verdriet voorbij komen.. maar met je dierbare kun je het aan..
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie post lieve Lia...ik wens jou ook een heel goed gezond en bijzonder nieuw jaar toe.....bedankt dat je er ook voor mij was !!....en zo bijzonder dat je Karin ook even benoemd...ze zou het echt nodig hebben dat wij aan haar denken.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn te horen dat je ondanks alles,2013 ziet als nieuwe kansen,zo zie ik het ook,ook al neem ik verdriet en pijn mee het nieuwe jaar in.
    Ons pad is ook niet over rozen gegaan,maar we gaan er weer voor,en hopen op het beste.
    En dat wens ik jou ook het beste!
    Lief dat je ook even een extra woordje hebt voor Karin.
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lia, ik wens jou ook heel veel voorspoed voor het nieuwe jaar. Hoe moeilijk het soms ook lijkt, om toch weer een nieuwe start te maken. Het voelt ook weer goed, nieuw jaar, nieuwe kansen. We hopen er het beste maar van. In blogland is het altijd goed en vredig, wat er dan ook in je leven gebeurt.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elk jaar levert altijd zijn ups en downs, de weegschaal is niet altijd in balans, maar we blikken toch hoopvol naar 2013. Soms krijgt hoop een andere dimensie, zoals je Karin al benoemd. Ik wens je dan ook een hoopvol, gezond en gelukkig 2013 toe,

    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lia,

    voor mij ben je een grote inspiratiebron,en kan ik genieten van de woorden die je naast onze gedeelde passie voor wonen schrijft. Net als zovelen heb ik soms een (te) volle rugzak, maar waardeer de mooie dingen zoveel te meer.

    Alle goeds in het nieuwe jaar!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe mooi verwoord.
    Heel herkenbaar, voor velen denk ik.
    Ook voor jou samen met je gezin het beste van 2013.

    Lieve groet,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer erg mooi geschreven.
    Ik hoop op een mooi en voorspoedig jaar voor je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Lia, ik wens je een betoverd mooi jaar / Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, samen met je gezin in jullie mooie huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie, ware woorden Lia en wat was het gezellig vanmiddag! Het blijft superleuk dat er mooie blogvriendschappen groeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je van hieruit een zo goed als gezond nieuw jaar toe, vol liefde, warmte en vriendschap. Wil je bedanken voor het afgelopen jaar...je mooie posten...je lieve reacties........
    Op naar 2013

    Fijne jaarwisseling

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve andere Lia,
    Ik sluit me aan bij jou mooie woorden!
    Bedankt voor je lieve reakties en mooie inspirerende posten.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor een sfeervol nieuw jaar!
    En hoop je nog vaak tegen te komen in ons mooie blogwereldje!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een heel liefdevol 2013!
    Lieve groet uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas bestaat een jaar niet alleen uit hoogtepunten... ik wens jou een gezellige jaarwisseling en voor 2013 veel geluk, liefde en gezondheid.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik sluit me aan bij je mooie woorden , bedank voor je reactie's op mijn blog en altijd weer te mogen genieten van al je mooie plaatjes ...wens jullie een fijne jaarwisseling toe en een gezond en gelukkig 2013 ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wens je een gezond en gelukkig 2013!
    Wat lief dat je stilstaat bij Karin....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie woorden lieve Lia.
    Vreugde en verdriet gaan hand in hand, ook hier.
    Vanaf de zijlijn heb ik gemerkt dat het voor jullie ook moeilijk was.
    Blogland is dan net die extra warme deken ;-)
    Dank je wel ook voor jou HART verwarmende en meelevende woorden.
    Wens jullie een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja wat een mooie woorden weer van jou! Maar zo is het wel! En zo te lezen bij iedereen wel!
    Ook hier!
    Ik geniet al drie jaar van je blog en wil je daar voor bedanken en hoop nog een lange tijd mee te mogen lezen!
    Wens je alle goeds en geluk liefde en gezondheid toe in 2013!!
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie beschreven, helaas gaan veel dingen samen zo ook vreugde en verdriet.
    Het ene begin is weer ook weer een ander einde.
    Ik wens je een jaar vol geluk en liefde en dat 2013 een beter jaar voor jouw mag worden.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maak er een fantastisch jaar van ... gezondheid komt toch nog altijd op de eerste plaats, met veel geluk en liefde voor jou en je gezin.
    Lieve groeten Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie woorden!
    Dank je wel voor het bijzondere blogjaar met mooie posten en lieve reacties.

    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woorden die je raken...jij ook alle goeds toe voor het nieuwe jaar.

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi onder woorden gebracht Lia. Ik wens je een fijn eindejaar en een heel mooi begin van het nieuwe jaar!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie post Lia, zo waar om te lezen, mooi neergezet. Ik wens jou een fijne jaarwisseling en ik wens je een heel mooi nieuw (blog) jaar!

    Bedankt voor al je reacties bij mij en ik hoop je weer heel veel te lezen in 2013!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dag Lia,
    Dank weer voor je mooie foto's! Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed, inspirerend en vooral gezond 2013!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op naar een mooi nieuw blogjaar , het is altijd genieten van je posten en verhalen .

    Lieve Lia , ik wil je ook sterkte wensen voor komend jaar , zal niet altijd meevallen , toch
    hoop ik dat de mooie momenten overheersen .

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie eindejaarsblog. Ik vond het ook ontzettend leuk je nu eens in het echt ontmoet te hebben! Ik wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013, op naar weer een mooi blogjaar. Liefs, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fijn dat je Karin ook even noemt, ben er ook al een paar dagen naar van. Wij hadden hier vandaag dankdag en ik ben zo dankbaar dat wij nog zoveel hebben om dankbaar voor te zijn. Ik denk dat dat een mooie manier is om het jaar af te sluiten. Groetjes en het allerbeste toegewenst voor jou en je gezin, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wens jou en je familie ook een heel mooi 2013.
    Ja, je hebt helemaal gelijk met die rugzak. Ook hier zit er inmiddels meer in dan ik zou willen.
    Maar we blijven positief en genieten van de positieve dingen en dat lukt gelukkig goed.
    Ik lees heel vaak je blog maar laat niet zo vaak een reactie achter. Niettemin wil ik je van harte bedanken voor alle mooie posten van afgelopen jaar. Ik zal ook dit jaar zeker vaak bij je op bezoek komen.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het was en is een genot je blog te lezen en je mooie foto's te bekijken. Ik wens je alle goeds toe en een beter 2012 jaar als 2012.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia