maandag 17 december 2012

Knuffel…..

 

Ook dit jaar heb ik weer meegedaan met de groepsknuffel. Het is altijd weer afwachten voor wie je iets moet maken/kopen, en van wie jij wat gaat krijgen. Dit jaar ben ik voor het kopen gegaan, door tijdsgebrek. En vorige week kreeg ik al de enveloppe van, Tja van wie????

Ik heb hem netjes laten liggen en vandaag opengemaakt.

008

009

Uit de enveloppe kwam een leuk pakje met een lieve kaart.

 

010 012

013 014

Dank je wel Hannie, ze komen zeker van pas. En ze passen ook heel goed bij mijn stijl.

Groet Lia

21 opmerkingen:

  1. Wat een warme knuffel Lia.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he ??...al die kadootjes zo te zien......liefs van mij...geniet !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die komen zeker van pas Lia :-)
    Wát ontzettend leuk die HART verwarmende kerstknuffels.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje heb je gekregen! Mooi ingepakt. Nog nooit eerder van de groepsknuffel gehoord. Veel plezier met je kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia,
    Wat is dat leuk hè, om zo'n pakje te ontvangen. Ik heb mijn knuffel vanavond uitgepakt, zo leuk allemaal...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    fijn dat het pakje goed is aangekomen..
    geniet ervan!
    Je hebt er mooie foto's van gemaakt!
    Lieve groetjes,
    Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijft toch iets bijzonders deze 'blog-knuffel' Leuk om te zien wat voor moois iedereen in de bus vindt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de diverse kerstknuffels te zien her en der. En deze is ook leuk! De kaart helemaal passend bij de servetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om te zien wat iedereen heeft gekregen echt super deze kerst knuffels!!!

    die van mij staat ook al op me blog ... zo leuk!!

    wat worden we allemaal verwent

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit toch leuk zeg die groepsknuffel! Je hebt leuke dingetjes gekregen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Lia dat Hannie jou blij heeft weten te maken met deze kerstknuffel. Het blijft een bijzonder leuk initiatief van Lynda.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een sfeervol pakketje!!! Goed gekeken en prima terechtgekomen, het BLIJFT zo leuk dat allemaal te zien!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dingen heb je gekregen, geniet er maar van. Je bent flink verwend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstknuffel heb je gekregen en wat een lief kaartje...geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo leuk om nu op vele blogs de kerstknuffels te zien verschijnen!
    de jouwe is ook erg leuk!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om al die knuffels voor bij te zien komen, en dank je wel voor je berichtje op mijn blogje. Deed mij goed.

    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk zeg deze knuffel. leuk dat iemand moeite neemt op iets speciaal voor je uit te zoeken
    liefs hannie...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er heel leuk uit,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zonde om te gebruiken. ze zijn echt leuk.
    gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je een kadootje gekregen hebt wat bij jullie sfeertje past. Veel plezier ermee X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zo groepsknuffel: heerlijke kerstsfeer :) Hele fijne dagen en een super liefdevol 2013
    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia