zondag 2 december 2012

We gaan je missen….

 

 

Wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige post, en meedelen dat mijn schoonmoeder op Zaterdag 01-12-2012 is overleden.

 

images traan

Af en toe zat en zit ik wat posten door te lezen van jullie, niet in staat om een reactie achter te laten, maar meestal was het even kijken en lezen wel fijn om mijn gedachten tot rust te brengen, voor zover dat gaat.

Ik zie overal alweer de decemberversieringen tevoorschijn komen, en dit jaar gaan wij met gemengde gevoelens de decembermaand in. Ieder jaar bakte ze nog met heel veel plezier oliebollen voor de kinderen en kleinkinderen. En dan niet een pakje, nee er werden ponden meelbeslag in geslagen van de bakker, en honderden bollen gebakken. Die wij dan ook als de lekkerste bol van de wereld betitelden.

Ik ga je missen ma, want bij jou waren die moppen over die nare schoonmoeder niet van toepassing. Ik voelde me als een dochter voor jou en jij was als een moeder voor mij.

102 opmerkingen:

  1. Wat enorm verdrietig Lia en dan ook nog eens die aanleiding: een nare val met grote consequenties! Zo net voor de feestdagen maakt dit het verlies nog verdrietiger dan het al is. Mijn welgemeende condoleances en heel veel sterkte toegewenst!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel heel veel sterkte meis, neem je tijd en koester haar bestaan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Lia ,ik schrik ervan!
    Ik wist niet dat het zo ernstig was
    Jeetje wat zullen jullie in een roes leven nu
    Ik wens je alle sterkte toe
    Knuffel
    Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verdrietig bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met dit grote verlies, wat zullen jullie haar missen.
    Zoals je over haar schrijft is ontroerend.
    Sterkte voor jullie allemaal in de komende tijd.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, wat erg, Lia.. Heel veel sterkte samen en koester haar herinneringen als een kostbaar geschenk. Ook in komende maand veel sterkte als al die dagen ook zoveel herinneringen oproepen. Ik herken het want ook mijn moeder is mij 2 jaar geleden ontvallen... Deze maand mis je je dierbaren extra.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Lia, ik wens jou en je familie sterkte. Sterkte voor vandaag en morgen. Mogen alle warme herinneringen aan je lieve schoonmama jullie hart verwarmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd,een zeer groot verlies. Koester de mooie herinneringen aan haar en veel sterkte gewenst de komende tijd voor jullie allen.
    Catja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tranen staan me in de ogen bij het lezen van je bericht...heel verdrietig voor jullie om zo de decembermaand te moeten beginnen.
    Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd en veel sterkte

    groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat naar voor jullie, en dat zo voor alle feestdagen!
    Mooi zo liefdevol als je over haar schrijft en wat fijn dat je haar als een moeder hebt mogen ervaren!
    Heel veel sterkte gewenst!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd Lia en heel veel Sterkte Gewenst voor jullie .

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen


  13. IK WENS JOU, KINDEREN, ZEKER JE MAN, DIE NU ZIJN MOEDER MOET MISSEN.

    HEEL VEEL STERKTE DE KOMENDE TIJD MET DIT GROTE VERLIES.

    LIEVE GROET,

    MIRANDA


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lia, wat is dit verdrietig.

    Ik wens jou en de mensen om je heen heel veel sterkte voor de komende tijd.

    Lieve groet,

    Loes



    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd, heel veel sterkte deze dagen van afscheid en de komende tijd..

    Veel liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wil je bij deze heel veel sterkte toewensen voor nu en voor de komende tijd.

    lieve groet,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Achhhh Lia.....wat een vreselijk bericht......dit is zo moeilijk ...en vooral deze maand......ik wens je heel veel sterkte lieverd......sla even een arm om me heen ....ik voel je pijn...liefs dikke knuf Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lia, wat een verdriet en dat net aan de start van een feestmaand; van een lichtpuntje hier wordt ze een sterretje daarboven. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en alle anderen die haar zo dierbaar waren. Liefs, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gecondoleerd Lia....
    Wat naar zo aan het begin van December,maar daar wordt niet naar gevraagt hé....het oliebollen bakken komt me zo bekend voor meis....mijn schoonvader deed dat altijd,we missen het....nu doen we het zelf maar toch.......
    Ik wens je zoooveel sterkte de komende tijd.


    XXX
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat verdrietig, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie. Het zal een maand met gemengde gevoelens voor jullie worden. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met lezen en niet reageren. Ik heb bij vlagen hetzelfde, het geeft wel afleiding. Nogmaals sterkte en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat erg zeg heel veel sterkte ,gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst dédy linden

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooo wat erg Lia, helemaal omdat dit naar aanleiding van een nare val is ...... Dit is dan zo onverwacht .

    Ik wens jullie heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat dit een hele moeilijke maand wordt
    voor jullie.

    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Héél veel sterkte meis.......denk aan je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh jee gecondoleerd en heel veel sterkte..
    Snap wat je bedoelt over de feestelijkheden van december.
    Hier hetzelfde toen mijn schoonvader op 24 december plotseling overleed..kerst met een zwart randje..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel sterkte Lia, van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh Lia wat erg.. zo'n groot gemis.. ik wens jullie heel veel kracht en sterkte!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte deze komende dagen.
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel veel sterkte voor jou en je familie Lia! Ik denk aan je.
    Warme groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lia, wát een ontzettend verdrietig nieuws.
    Ik wens je / jullie samen ontzettend veel sterkte en kracht toe.
    Een virtuele knuffel van mij komtie XXX
    Denk aan je ... !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel veel sterkte Lia ik denk aan je.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik lees al een hele tijd je blog zonder te reageren, maar nu wil ik je heel veel sterkte wensen met al deze nare berichten. Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lia en familie, gecondoleerd met dit verlies. Wat een verdriet komt er zo in jullie leven. Juist in deze decembermaand, waarin alles in het teken staat van familie en gezelligheid is dat zo schrijnend. 11 december is het 22 jaar geleden dat mijn moeder heel plotseling overleed, dus helaas weet ik uit ervaring hoe dat voelt. Heel veel sterkte allemaal deze dagen en voor de komende tijd.

    Groet van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn oprechte condoleances!
    Sterkte voor jou en je familie.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach...wat een triest bericht...
    Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen met dit verdriet.
    Liefs, anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gecondoleerd! Veel sterkte!!!

    Dikke knuffel,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Och Lia, wat verdrietig voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh Lia, wat een verdriet - gecondoleerd met haar overlijden en oneindig veel sterkte gewenst de komende tijd. Ondanks dit verdriet wens ik jullie een mooie en bijzondere uitvaart toe die eer doet aan wie ze was voor jullie die haar zo lief hadden.
    Morgen is het 4 jaar geleden dat mijn sch.moeder overleed dus ik weet hoe raar de rest van de maand december voelt dan. Alles zal anders zijn. Ook hier heel veel sterkte mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ach Lia wat een naar bericht!
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor
    de komende tijd!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Lia,

    Wat ontzettend naar om dit berichtje te lezen op je blog. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Ik hoop dat jullie veel mooie herinneringen hebben aan je (schoon) moeder.

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. lieve Lia,
    Wat een verdrietig nieuws,gecondoleerd voor jou ,je man en ieder die je lief is.
    Wij willen jullie veel sterkte toewensen voor nu en de komende tijd. We denken aan jullie.
    Liefs, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ach wat een intens verdriet moeten jullie nu hebben....dubbelop nog wel..
    Ik wens je veel sterkte en kracht toe..

    lieve groet Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gecondoleerd lieverd. Geniet van de mooie herinneringen aan haar, zo blijft ze voor altijd bij je.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gecondoleerd heel veel sterkte.
    Een warme groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gecondoleerd Lia, ik wens jullie en de familie heel veel sterkte de komende tijd.
    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een verdrietig nieuws!! Heel veel sterkte toe voor jou en je familie! Gecondoleerd!!
    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gecondoleerd Lia voor jou, je man en familie...
    Tijd heelt geen wonden, Tijd leert je leven met verdriet en wachten zeer geduldig tot je weer schoonheid ziet
    En tot de tederste herinneringen zo diep vertakt zijn in je ziel dat ze die zere plekken kunnen overgroeien.
    Heel veel sterkte
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gecondoleerd, Lia en veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gecondoleerd met dit grote verdriet. Sterkte met alles.
    God Bless Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een naar bericht Lia. En is dit gebeurd n.a.v. de val? Wat ontzettend triest en wat naar om zo december in te gaan. Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat verdrietig
    Ik wil je sterkte wensen
    Liefs leni...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gecondoleerd Lia. Wat een verdrietig bericht....heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ach wat erg.
    Die val zal teveel zijn geweest,denk ik.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    En gecondoleerd.
    Ook voor de rest van de familie.
    Jullie zullen elkaar hard nodig hebben.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat verdrietig voor je. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen met dit verlies.
    Liefs, Doety

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heel veel sterkte in deze moeilijke periode....


    Lieve groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ach Lia, wat vreselijk verdrietig allemaal. Dat die val zulke ernstige concequenties had dat is wel een schok! Zo te lezen bij je stond ze nog zo vol in het leven. Wat zullen jullie haar missen...
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, jou en je hele gezin en familie...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel veel sterkte hoor Lia.
    Herrinner de mooie momenten,dan blijft ze altijd bij je.

    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder Lia. Wat vreselijk dat zij zo snel na de val overleden is. Wens jullie heel veel sterkte met alles de komende periode.
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie allemaal veel sterkte. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wat een vreselijk tijd voor jullie !!!
    heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal !!!


    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Lia, wat een verdrietig bericht. Nu in deze mooie december maand, zo'n groots verlies van je schoonmoeder, zij die als een moeder voor je was. Probeer, hoe moeilijk het is, toch een lichtpuntje te zoeken deze mooie december maand. Koester de mooie momenten.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal komende tijd.
    Een omhelzing voor jou..
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. O Lia wat een naar bericht...en dat door een valpartij...wat verdrietig! Gecondoleerd hoor en ik wens je veel sterkte, ook mbt jouw zus, he ook al weer een naar bericht, soms lijkt alles wel tegelijk te komen.
    Mijn moeder heeft ook een paar jaar geleden haar nek gebroken, het is kantje boord geweest...het is bijznder dat ze erdoor is gekomen, zij het met wat beperkingen maar als ik dit zo weer lees kan ik er weer van huiveren...meid, sterkte en Kracht!
    Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een droevig berichtje. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Tjonge Lia...da's niet makkelijk voor jullie,gecondoleerd & heel
    veel sterkte toegewenst. Ik zal aan je denken.

    Een warme groet, Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lieve Lia,
    Wens een ieder van jullie veel sterkte toe met dit verlies en wat heerlijk dat je zo'n fijne schoonmoeder hebt gehad....is helaas niet voor iedereen weggelegd !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een verdrietig nieuws!
    Heel veel sterkte voor jou en je familie!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat enorm verdrietig. Zo net voor de feestdagen maakt dit het verlies nog verdrietiger dan het al is. Mijn welgemeende condoleances en heel veel sterkte toegewenst voor iedereen in de familie!

    Liefs Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Heel veel sterkte Lia, voor jou, voor je man en je (schoon)kinderen.
    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ohhhhh....lieve Lia wat een vreselijk verdrietig nieuws.
    Een valpartij met een hele nare afloop.
    Gecondoleerd met het verlies van jullie 'schoon'moeder en oma en ik wens jullie voor de komende tijd veel sterkte toe.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een bijzondere, zal bijna zeggen spiritueele datum om afscheid nemen van deze wereld. Wat een geluk, dat zij een fijne schoonmoeder was voor jou - een geschenk en een fijne herinnering aan haar - voor altijd een geschenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gecondoleerd met je schoonmoeder Lia. En heel veel sterkte. Ook met het verdriet om je zus. Wat een verdrietige tijd maken jullie mee.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  72. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat verdrietig, veel sterkte met het verdriet van jullie [schoon]moeder en oma.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gecondoleerd en ik wens jouw en je familie veel sterkte toe.
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ach jeetje, ik was eerlijk gezegd al eventjes niet bij je geweest (even niet zoveel tijd gehad om bij andere bloggers langs te gaan) en nu kom ik in je verdrietige verhaal terecht. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen de komende tijd, samen met je familie. Dikke kus Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gecondoleerd met je schoonmoeder en heel veel sterkte de komende tijd.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Mijn oprechte medeleven voor jou en je gezin.
    Heel veel sterkte,liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  78. O Lia wat een verdrietig nieuws. En dat door een val, wat is het allemaal onverwachts gegaan dan. Gecondoleerd met dit grote verlies. Wens jou en je familie heel veel sterkte.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Lieve Lia, ik ben maar weinig in blogland en krijg daardoor niet alles mee. Ik surfte wat door mijn leeslijst en toen las ik dit schokkende bericht. Wat erg na een val...om zo aan het einde van je leven te komen. Gecondoleerd met je schoonmoeder en heel veel sterkte met je zus. Wat een ellende toch allemaal. Met mijn schoonvader gaat het ook niet goed. Heeft darmkanker, is inmiddels geopereerd maar er komen allemaal compicaties bij. Nieren werken niet meer, buikvliesontsteking en noem maar op. Zaterdag wordt ik 40 en we hadden zo`n 40 man uitgenodigd, je snapt het wel je wil graag het huis in sfeer. Nou het kan me allemaal wat.... het is nog de vraag of we het wel door laten gaan. Lia ik wens je sterkte en kracht met het verwerken van het verlies van schoonmoder.

    Liefs, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat erg Lia, en dat na een ongelukkige val, heel triest
    Ik wens jullie heel veel Sterkte toe, ook voor je zus heel veel Sterkte gewenst
    De berichten raken me erg Lia, hoe snel kan alles toch ineens anders zijn he
    Lieve groet voor jullie allemaal, en in gedachten ben ik bij je
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lieve Lia gecondoleerd met verlies van je schoonmoeder ,ik wens jullie heelveel sterkte !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  82. hoi lia
    las net je vorige post..wat schrikken allemaal zeg..vreselijk..ik wens jullie heel veel sterkte bij het verlies van je lieve schoonmoeder en ook met je zus..familie is zo kostbaar....dikke kus ..hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  83. ik vind niet altijd de tijd om bij blogs te reageren maar nu wil ik jullie heeel veel sterkte toewensen.. !!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Lia, wat is het hard gegaan.. Wat een verdriet voor jullie! Van harte sterkte toegewenst in de ze moeilijke periode!

    Hartelijke groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Van harte gecondoleerd!
    Voor deze week veel sterkte toegewenst,Lia!
    Je zal haar missen...fijn dat je een goede band met haar had, dat blijven mooie herinneringen!
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gecondoleerd met dit verlies! Veel sterkte ook met het verdriet om het trieste nieuws van je zus!
    Lieve groet,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Lieve Lia, wat een verdrietig bericht... gecondoleerd en ik wens jullie sterkte toe bij dit grote verlies.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik vind het prachtig dat je kunt schrijven dat je je als een dochter voelde voor je schoonmoeder en dat de herinneringen aan haar alleen maar positief zijn. Dat maakt het verdriet er uiteraard alleen maar groter om. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze sombere en moeilijke tijd en hoop dat je kracht mag putten uit de mooie herinneringen en steun kan vinden bij elkaar.
    Heel veel sterkte,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Gecondoleerd
    Veel sterkte en kracht voor jullie allemaal.

    Liefs, Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik was even niet in blogland geweest dus zat wat door oude posten te scrolle ,reageren doe ik dan niet meer tot ik jou berichtje zag natuurlijk.

    heel veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder vooral in deze tijd is dat erg zwaar.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe, liefs Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Sterkte in deze moeilijke tijd! Ik wens jullie alle kracht om dit verlies te dragen...
    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ach Lia, ik lees je post nu pas. Meid, gecondoleerd en veel sterkte voor jullie met dit gemis.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. wat moet dat fijn zijn als je je schoonmoeder wel als "moeder" kunt zien.....je hoort het inderdaad ZO vaak anders. Ikzelf heb GEEN contact met mn schoonmoeder, en mn man dus niet met zijnn moeder, en mn kinderen kennen haar dus niet....Rowwen Heze zong eens dat het "beter"is om iets te missen dan het nooit te hebben gehad.....jij hebt beslist heel wat mooie herinneringen aan deze speciale vrouw, ze heeft een flinke footprint achtergelaten en dat vind ik mooi......

    hou je taai!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Veel sterkte voor heel de familie.
    Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Dear Lia, this is very sad news!! I am very sorry to hear that your mother in law died. Unbelievable that a fall could cause something that tragic. Life is really fragile, it really is. I hope you find the strength to cope during this difficult time. May you be comforted by the outpouring of love surrounding you.

    ~ Aina ~

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh wat een afschuwelijk bericht. De laatste tijd weinig tijd gehad om blogs te lezen, dus vandaar deze late reactie!
    En dit allemaal n.a.v. een nare valpartij...........vreselijk......heel veel sterkte en kracht voor jullie de komende moeilijke tijd! Wel fantastisch te lezen dat je schoonmoeder zoveel goeds en liefde achter gelaten heeft, dat ze zo liefdevol herdacht en gemist wordt!
    Liefs,
    Tina/ LilaBlu

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Nog gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia