zaterdag 8 december 2012

We gaan weer verder…..

 

 

Het leven gaat alweer heel snel op de gewone manier verder. Het werk word hervat, de dagelijkse dingen gaan ook weer zoals het altijd ging. En niet alleen hoort dat ook zo, ze zou dat ook zo gewild hebben. Al blijft er een donker randje om deze maand heen hangen, we gaan er gewoon weer wat van maken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele lieve reacties die ik per post, mail, tel, of op wat voor manier dan ook kreeg. Het heeft me goed gedaan.

 

Inmiddels is de kamer helemaal klaar, alles is weer schoon en staat op de plaats, nu de foto’s nog maken. Moet nog even kijken wanneer dat kan gebeuren, want dan wil ik eigenlijk alleen zijn, zonder dat er iemand op de bank hangt.

 

067

En nu gaan we ook alweer richting de kerst, en manlief wil dit jaar een boom. Dus dat word zoeken, want ik ben nogal vervelend met een boom. Ik vind ze namelijk altijd te breed, te hoog, te kaal enz enz….. En omdat ik ook geen vrije hoek in huis heb, is dat extra moeilijk. Maar we gaan er vast weer uitkomen.

 

079

Op de oude Franse tafel naast de bank staat naast de lamp een oude houten doos waar een oud hotelzilveren schaaltje op staat met voorlopig een paar dennenappels, want straks komen daar een paar amaryllisbollen te liggen. En met een oude trekbel is voor mij het plaatje compleet.

Fijn weekend….

28 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat en dat je de gewone dingen weer opgepakt hebt!
    Heerlijke sfeerfoto's...ben heel erg benieuwd naar het totaalplaatje! Succes met de boom :-) Hier gelukkig geen groot exemplaar.

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat foto's maken doe ik ook het liefst op m'n gemak en in m'n eentje ;)
    Die oude spanen doos is mooi naast je balusterlamp!
    We waren vanmiddag nog in de buurt (Kesteren).. heb je de knuffel gevoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lia,

    Het blijft voor jullie idd een maand met een zwart randje...ik wens jou en je gezin dan ook alle sterkte.

    Ben benieuwd naar jullie boom!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, zo gaat het leven gewoon weer door, he? zal af en toe best wel vervreemdend zijn.
    Wat heb je een mooi hoekje gemaakt! En wat een mooie doos!
    ben benieuwd naar de foto's van je laatste verfklus!

    Fijn weekend!

    lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dat vast onverwacht en snel gegaan.
    Bij deze nog gecondoleerd met je schoonmoeder en voor manlief met zijn moeder, had het gemist.
    Dan ben je even stil......

    Logisch dat deze maand voor jullie anders dan anders zal zijn......maar voor altijd in jullie hart......

    Vind je sfeer weer stijlvol en classy.....

    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia.

    Het word vast wel weer gezellig bij jullie.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lia
    Ik heb deze week veel aan je gedacht, en ben blij weer wat van je horen. Het blijft moeilijk he? Zeker in deze maand. Je hebt weer een mooi plaatje gemaakt. Heel veel sterkte
    een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,
    Gewoon weer doorgaan klinkt volgens mij makkelijker dan het is, maar het wel de juiste weg, denk ik.
    Je huis is weer helemaal mooi zo...
    Sterkte nog verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe ouder een mens word hoe meer vervelende maanden er zijn Het is nog zo vers bij jullie, pijn en verdriet. Maar inderdaad het leven gaat verder. En dan ga je gewoon weer de dingen van alledag doen Raar maar waar. Geniet van het kleine. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd wat voor boom het gaat worden.
    Maar het zal vast erg mooi worden,want dat is je wel toevertrouwd.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Lia.......liefs van mij.....neem je tijd hoor niks overhaasten...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Lia,

    Het zal best moeilijk zijn om alles weer op te pakken, maar je kan weinig anders. Ik wens jullie veel sterkte toe, maar ook veel plezier met het optuigen van de boom.

    Een goed weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Lia,

    Goed dat jullie de draad weer op proberen te pakken, je schoonmoeder heeft gelukkig genoeg mooie herinneringen achtergelaten om haar nooit te vergeten, bij wat je ook doet en waar je ook gaat.

    Hier staat vanwege dat vervelende al een aantal jaren een kunstboom, jaren geleden hadden we één keer per jaar een huwelijkscrisis en je raadt het al...dat was bij het uitzoeken van de boom ;). Minder fraai maar het gaf wel een heleboel pais en vree :). Succes met het uitzoeken van een geschikt exemplaar.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zal best moeilijk zijn de draad weer oppakken, neem er de tijd voor.
    Succes met de boom.
    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je decoratie ziet er prachtig uit, ik bewonder je hoe mooi je dit kunt.

    Oh... een kerstboom uitzoeken vind ik ook zo´n gedoe, vorig jaar stonden we buiten in de harde wind en regen een boom uit te zoeken, voor een mooie boom moet je wat over hebben toch.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes



    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dit ontzettend mooi opgeschreven, treffend de tekst.
    Sterkte er mee.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn voor jou dat het beter gaat. Niets overhaasten en gewoon doorgaan...

    Je huisje is weer mooi gedecoreerd!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo goed om de gewone dingen weer op te pakken. Dat donkere randje zal er ook nog wel blijven, maar er samen wat van maken is de beste weg door het verdriet heen. Sterkte!

    Ben benieuwd naar de boom;-) succes met uitzoeken.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, het leven gaat door, best gek maar wat kan je anders doen..
    Boom doen we niet meer hier, mannetjes zit altijd te schelden op naalden en eigenlijk was ik altijd blij als hij weer was was.
    Misschien buiten een in een mand met alleen lichtjes, ook gezellig.

    Ben benieuwd naar je kamer, leuk dat het af is.

    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je je weer wat beter voelt Lia,en de Decembermaand,tja.....wat zal ik er eens van zeggen,..heel tegestrijdig allemaal en voor mij.....ik vind het ook weer moeilijk hoor,een paar jaartje terug lagen onze laatste drie ouders die maand alle drie in het ziekenhuis........wij zaten midden in de verhuizing en de tijd daarna zijn ze ook alle drie overleden.........twee zelfs binnen een maand tijd..
    Dus December was al in en in triest en dat gevoel heb ik elk jaar weer, bovendien is ons lieve hondje vorig jaar oudjaarsdag overleden, och man ik ben nu liever een Mol en duik even onder om in Januari weer boven te komen, bahh
    Maar mischien is het toch het beste om het maar een beetje leuk te maken want we zijn niet alleen hé
    Doe jij dat ook maar Lia...en geniet ook een beetje hoor,geef Joep een dikke knuffel dat doet ook wonderen !!

    Lieve groetjes van mij

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes met boom en ik wens u sterkte gaan verder.
    Een fijne zondag
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi Lia zo als je dit vertelt en idd het leven gaat (gewoon ) door maar zo gewoon is dat niet, maar het moet daarom nogmaals sterkte en succes met het uitzoeken van de kerstboom !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is allemaal ook wel veel zeg... Dikke knuf X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja het leven gaat weer verder .......dat is ook zo......maar toch anders verder......!
    Hoop voor je dat je een mooie boom zult vinden en dan toch in je nieuwe kamer (een beetje) van de decemberdagen
    kunt genieten.
    Liefs Erika


    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sterkte, het zal een bijzondere kerst voor jullie worden...lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat jullie de draad weer op kunnen pakken Lia. En wat je zegt.....december zal voor jullie altijd met deze herinnering zijn. Sterkte deze maand en ik hoop dat er toch een hoop genietmomenten zullen zijn.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De draad oppakken... het klinkt zo eenvoudig, maar zoiets blijft toch moeilijk; sterkte!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De draad oppakken maar toch net even anders dan anders in december. Hoop toch dat je er een mooie decembermaand van kunt maken.

    Is het nog gelukt met de boom? Wij hadden uniek momentje vandaag; tuincentrum in, boom uitkiezen, inpakken en betalen en dat allemaal in nog geen kwartier. Gewoon in één keer een prima boompje die mee mocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia