woensdag 2 januari 2013

2 Januari….

 

 

De tweede dag van het nieuwe jaar is weer bijna voorbij, en ik denk er nu al niet meer aan om nog Gelukkig Nieuwjaar te zeggen. En ik vind het namelijk zo fijn…. dat al die dagen voorbij zijn. Lekker weer gewoon bezig zijn met je werk, en dan weer verlangen naar het weekend. De kerstboom is weer het huis uit, en alles staat weer voor ruim 11 maanden op zolder opgeborgen. De ramen zijn gezeemd, de was ligt in de kasten, er is goed gezogen en gedweild. En ik geniet daarvan……

 

038

Ook al mogen sommige dingen wel in huis blijven, zoals de amaryllisbol. Sorry, maar ook hier gaat de schaar erin als hij te ver uitloopt.

Vanavond zitten we moe maar voldaan lekker op de bank/stoel, met een kop koffie en iets lekkers erbij. En denken we terug aan de 2e Januari 1981, de dag dat wij elkaar het ja-woord gaven.

Nog één keer aan iedereen waar ik het nog niet tegen gezegd heb.

Gelukkig Nieuwjaar

53 opmerkingen:

  1. Hier is de kerstboom gisteren ook al weer opgeruimd en dat bevalt goed. Ik zag alleen vanmorgen op de tuintafel nog een kerstbal in een krans liggen, die moet ik dus nog opbergen ;).

    Ik heb hier de ideale amaryllisbol liggen, ik heb de bol al maanden in huis, maar uitlopen doet ie niet, terwijl ik dat eerlijk gezegd niet erg zou vinden. Maar zo kan ik er wel heel lang mee doen!

    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, dat wordt een borrel op de bank! Ik wens jullie samen nog veel gelukkige en gezonde jaren toe, Lia!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia.

    Ook voor jou een heel gelukkig nieuwjaar.

    En ook hier is alles weer lekker schoon,en opgeruimd, mijn eigen huisje zonder de tralala.

    Hoe fijn kan dit zijn he.

    Groetjes van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier zijn de kerstspullen al de deur uit. Had geen zin om te wachten tot het weekend. Van harte met jullie trouwdag. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met jullie 32 jarig huwelijk. Dat mag inderdaad gevierd worden met iets lekkers bij de koffie. Jullie houden het tenminste langer vol dan dat ogenschijnlijke droompaar die vandaag volop in het nieuws zijn :)
    Nog heel veel gezonde en gelukkige jaren samen. Een hele fijne gezellige avond,
    liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook een heel gelukkig en vooral gezond 2013.
    Wat ben je al heerlijk op dreef Lia. Hier staat de Kerstboom nog. Misschien dat ik morgen alles ga opruimen.
    Wat een mooi stilleven, prachtige foto.
    Op weer een inspiratie vol blogjaar.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniet er lekker van en van deze kant van harte gefeliciteerd zou ik zeggen....ook ik knip de groen van de bollen af hoor voor mij geen bloem erin hahahah als ik die zou willen koop ik hem wel ...wens je een fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je trouwdag !!..maak er een gezellige avond van..het heerlijke van geen kerstboom zetten is dat je het ook niet hoeft op te ruimen.....hihihi....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag enne gelukkig nieuwjaar dat je maar veel mag schrijven op je blog, dan kan ik genieten. Lieve groeten Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier is de kerstboom vandaag de deur uitgegaan. Ineens geen zin meer!
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog vele gelukkige jaren samen!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bruidspaar geniet van "jullie trouwdag" altijd heel bijzonder! liefdevolle groet, van deze trouwambtenaar BB

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beste wensen voor jullie en wat een heerlijke manier om het nieuwe jaar te beginnen: gefeliciteerd! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gisterenavond om 22.45u moesten onze boompjes er ook aan geloven :-)
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag, geniet van een heerlijke rustige avond samen!
    En natuurlijk ook voor jou en je gezin een fantastisch 2013 vol liefde en goede gezondheid!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto!
    Gelukkig nieuwjaar!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent net als ik. Vergeet ook al om mensen een gezond nieuwjaar te wensen. Wij hadden op oudjaarsdag alles al lekker opgeruimd. Normaal zijn we nooit zo snel...maar heerlijk hoor. De bolletjes kunnen het huis weer in....laat het voorjaar maar komen.

    Een gezond 2013 wil ik je nog wel even wensen.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O gelukkig! Ik had je al gefeliciteerd :))
    Fijne avond samen! En heerlijk dat de boel weer opgeruimd is, helaas zijn wij nog niet zover, vandaag volop geklust.. zaterdag ga ik aan de schoonmaak ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, hier is alle kerst versiering ook al lang de deur uit...En ja hier wordt de Amaryllisbol ook gekortwiekt als hij te ver uitloopt.

    Ik wens jullie een hele fijne avond!
    Veel liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Lia. Wat een mooie datum om te trouwen zo aan het begin van het jaar.
    Heerlijk dat jij al helemaal klaar bent, met alles ruimen. Ik had graag vandaag de boom eruit gedaan, maar totaal geen tijd, dus hoop morgen en de ramen,..ooh spreek me daar niet van met al die kaarsen...
    De Amaryles bol had ik graag al in huis gehad, mooi begin van het nieuwe jaar!!

    Geniet van een heerlijke avond samen!
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weet ook ondertussen niet meer wie ik nu wel of niet gehad heb......dusse....Happy new year! Enne...van harte met je trouwdag.......Ben ook blij dat alles weer 'gewoon' is, begin weer volop met mijn leus less is more....zien hoelang ik het dit jaar volhoud......

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En toch denk ik na het lezen van je stukje, zitten ze nu nog steeds samen op een stoel ;-)

    Proficiat Lia, en ik wens jullie nog vele mooie momenten samen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    En net als jou vergeet ik het nu alweer om de mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen.
    Je hebt weer prachtige foto`s erbij geplaatst.
    Een hele fijne avond
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Lia, voor jullie ook de allerbeste wensen. En weet je, als ik dit soort berichtjes lees, verzucht ik van binnen.......gelukkig, een zielsverwant!
    Ook ik ben niet zo van al die feestdagen, we hebben het gezellig gehad hoor, maar toch, heerlijk dat alles weer "normaal" is...
    Fijne avond, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    Ook hier zijn de kerstspullen weer naar zolder verhuisd... toch wel weer fijn zo'n opgeruimd huis.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wel een bijzondere dag om dan te trouwen he? Kan je man het ook moeilijk vergeten hi hi. Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en hier moest ook nodig gesopt worden. Dus vandaag ook lekker aan de gang geweest. Alles ruikt weer spik en span. Ik ben weer wat in de kamer bezig geweest maar ik heb alles weer terug gezet omdat het niet naar mijn zin was. Bij mij thuis kun je niet zoveel schuiven. Jan blij die zag die bui alweer hangen. Maar als je 2 weken van huis bent geweest waardeer je je huis des te meer. Ik heb van Seizoen en Stijl een staaltje stof gehad om wat kussens te maken. Dus ik ga gauw weer eens die kant op om de stof te bestellen. Want ik wil toch wel weer iets veranderen he?
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia, (en man), van harte gefeliciteerd met deze dag.
    En ja, heerlijk he, weer zo'n opgeruimd huis?
    Al kan t nog zo mooi staan, de gewone "leegte" in je huis voelt weer goed, hier ook.
    Ook voor jullie het allerbeste van wat 2013 te bieden heeft.

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel gelukkig nieuwjaar en van harte gefeliciteerd met je trouwdag. Ay, ik ben een beetje jaloers zeg. Alles gepoetst en gewassen. Het is hier nog een bende. Kerstboom staat er nog, kinderen hebben nog vakantie dus het heeft niet veel zin om te ruimen nu. Morgen ga ik lekker een dagje shoppen dus...... Nog even wachten. Groet,Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren samen!
    En natuurlijk een mooi en gezond jaar toegewenst.
    De boom is er hier gisteren uitgegaan, heerlijk!
    Lieve groet,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jullie ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar en gefeliciteerd vandaag met elkaar................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ha; ik zie dat ik nog minuut heb om je te feliciteren met je trouwdag!
    gefeli!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Lia,
    Ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar en wil je ook nog feliciteren met je huwelijksdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum!
    Leuk je amarillisbol... had zo'n ook ruwe schaal in de herfst met een herfststijloosbol...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lekker he als alle kerst decoratie weer veilig opgeborgen op zolder ligt ;)
    Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige en gezonde jaren samen gewenst. Ik vind jouw idee met de Amaryllis bol erg mooi! Die van mij loopt nu wel heel erg uit maar de bol ziet er nog erg mooi uit, misschien ook een keer proberen ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met jullie 32e huwelijksdag!
    Lieve groet. wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog van harte gefeliciteerd!En voor jou en je gezin ook nog de allerbeste wensen voor 2013!
    Lekker hè, de extra spullen weer allemaal aan de kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Lia,
    Voor jou en je familie ook een gezond 2013! Ik hoop dat we dit jaar vaak van je verhalen en foto's mogen genieten. Mijn huis is ook weer fris en opgeruimd, laat het voorjaar nu maar komen! En inderdaad, ik snap jou wel, ik ben ook liever gewoon aan het werk en in mijn normale ritme, dan zit iedereen beter in zijn vel.
    Groet
    Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik vind de feestdagen echt een heerlijke periode, maar nu de boom het huis uit is, met alle bijbehorende deco, en de ramen weer lekker zijn gelapt is het ook weer heerlijk genieten van de rust en ruimte in huis. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nog van harte gefeliciteerd Lia en nog veel gelukkige jaren !
    En voor het nieuwejaar alle goeds en vooral een gezond 2013 !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat Lia...en een prachtige foto...zoals altijd haha....Voor jou ook nog de beste wensen voor 2013....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lekker hé alles er weer uit !!! ruimte om je heen, heerlijk............
    En voor de laatste keer dan.....Gelukkig Nieuwjaar !! <3

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ha ha ha... ik ren dus zo naar mijn amerillesbol om hem af te knippen, wat een idee zeg.

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

    En alle goeds voor 2013!!!!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat met jullie trouwdag. En tóch nog een heel goed 2013 toegewenst. Dat kan nog de hele maand toch?
    Ik herken het gevoel: vandaag is hier de kerstboom opgeruimd, alles opgeborgen, schoongemaakt. Fris gevoel weer!
    Ga zo op pad om bloemen te kopen die niet meer aan kerst doen denken:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geweldige foto!!

    Nog gefeliciteerd met je trouwdag, en nu lekker op naar het voorjaar!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heerlijk hè al die kerstspullen weer weg! Hier zondag alle kerstspullen opgeruimd en maandag ramen en gordijnen wassen soppen en zuigen!
    Was lekker allen thuis( rest was werken of logeren) Top 2000 erbij ......en laat mij m,n gang maar gaan :-) !
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en is je zoon niet vorig jaar op dezelfde dag getrouwd ?
    Staat me nog zoiets van bij?
    Fijne week verder
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nog van harte met jullie trouwdag en ik wens jullie samen met jullie dierbaren een goed 2013 toe. Mijn amaryllisbol ziet er ongeveer net zo uit als de jouwe. Dat groene puntje moet inderdaad niet te groot worden he. Zag ze bij ons bij de bloemist in het dorp ook in kerstbakjes voorbij komen, dan hadden ze de bol gespoten, meestal in wit. Leek ook wel mooi. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben ook blij dat het gewone leventje weer doorgaat. Alle kerstspullen opgeruimd, lekker ruim weer. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, dat maken niet veel mensen meer mee tegenwoordig, zoveel jaren samen! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Lia,

    Excuses voor mijn wat late reactie, maar ik ben vandaag maar weer eens bij de baas langs gegaan en heb langer gewerkt dan ik normaal gesproken doe. De posten openen hier snel, dus ik heb er geen last van. Misschien is het bij jou inmiddels ook weer voorbij ;)!

    Een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik vergat het vandaag zelfs even op mijn werk, maar kan nog net, dus jij ook alle goeds voor 2013 enne gefeliciteerd nog met je trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Lieve Lia... hoeveel dagen waren dat ook alweer???:-)

    Heerlijk als die kerstopsmuk weer richting zolder verdwenen is he! Hier is het zelfs uit huis verdwenen, want we gaan het natuurlijk niet nu naar zolder sjouwen en het er over anderhalve maand weer vanaf halen... Moeders is blij met ons, want haar zolder, garage en schuur raken alsmaar voller haha

    Geniet van je schone huis (volgens mij gaat dat ook bijna overal hetzelfde na die feestdagen; poetsdrang!!!)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd!!
    & een sprankelend, gezond , liefdevol & gelukkig 2013!

    Heerlijk het voorjaar tegemoet ..... En genieten de eenvoud in styling, mooie foto!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ook nog even gelukkig nieuwjaar, kom niet echt aan bloggen toe, en ja heerlijk dat alles weer gewoon is al was het gezellig, het waren wel veel dagen dit jaar! nou ja mooi dat we zo tevreden zijn met het gewone leven..Wat een leuke onverwachtse trouwdatum hebben jullie, nog leuker dat jullie al zo lang samen zijn en ook nog zo goed samen kunnen klussen, haha

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte gefeliciteerd met je trouwdag.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Kijk dat is het leuke van bloggen.
    Daar lees ik ineens dat jij de amaryllis bol afknipt als ie té ver uitloopt!
    hihihi ik dacht dat ik de enige was..............
    Bollen in de tuin mogen groeien en bloeien maar binnen vind ik ze zo ook het mooist!
    liefs,
    Tina / LilaBlu

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtige foto. Het lijkt wel een schilderwerk van Helmantel!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia