zondag 13 januari 2013

Uit de boom op een schaal…

 

 

De ballen van Hoffz werden gebruikt om ze in de kerstboom te hangen, maar om ze nu op te bergen is natuurlijk zonde. Dus waar zal ik ze neer leggen…. Soms loop ik dan met het een en ander door de kamer, want ja als er hier wat bijkomt dan moet er vaak ook weer wat weg. Want ik houd van rust…..

Maar ik denk dat ze hier wel een poosje kunnen liggen. Op een schaal die ik ooit in een tuincentra gekocht had. En die schaal staat op de poef..

 

037

Ik was nog net op tijd om er toen een paar uit te zoeken bij S&S, en heb zo’n vermoeden dat er ook wel een paar bij een van jullie liggen.

 

044

De houten ballen, het touw en de ruwe stenen schaal. Helemaal mijn ding…

Fijne week..

38 opmerkingen:

  1. Een goed idee Lia! In de schaal staan ze ook erg mooi.

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kan je nog zeker van genieten!
    Super mooi zo, ook je foto's zijn erg mooi!!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat herken ik. Als ik iets nieuws heb, kan ik daar ook zo een hele tijd mee rondlopen. Ze zeggen er hier niks meer van, ze zijn dat ondertussen gewend. Vind ze wel gaaf hoor. Fijne week alvast, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zag ik ze vandaag ook bij Colinda en als ik mij niet vergis was zij een paar maanden geleden ook on route ;)! Deze ballen horen inderdaad niet op zolder thuis, ze staan prachtig zo in deze schaal!

    Een fijne week Lia! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je me betrapt;-)

    Ik vind deze combi super!

    Grtjs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ballen die kan je het hele jaar wel laten zien.
    Mooi op de schaal ook.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, ze zijn inderdaad erg mooi, ben ook gek op die stoere materialen! Mooie plaatjes.

    Fijne avond,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg stoer en gaaf hoor....fijne week liefs ria .....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow mooi hoor Lia en deze ballen zijn echt tijdloos :-)
    Erg stoer zo in die schaal. Daar heb nog heel lang plezier van.
    Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa prachtig ... en de foto's die je ervan gemaakt hebt, zijn ook weer zo mooi !

    En ik geloof direct dat er bij een aantal bloggers of bloglezeressen wat van die ballen
    in huis liggen. Ze zijn gewoon heel erg leuk en decoratief op een stoere
    en eenvoudige manier.

    Fijne week alvast Lia,

    lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,
    Het is dan ook een prachtige combi geworden zo... Helemaal Lia!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaak goed, kun je er nog lang van genieten. groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie eenvoud!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn gewoon te mooi om op te ruimen Lia.
    Staat prachtig in de schaal die ik ook heel mooi vind.
    Fijne week en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn idd veel te mooi om na de kerst op te bergen. Stoere combinatie samen met de schaal!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van mijn schoonmoeder een mooie schaal met 5 ballen voor mijn verjaardag gekregen, ben er zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb deze week een hele middag zo rond gelopen..
    ik wilde 1 ding anders neer zetten..maar dat werd de hele woonkamer op zijn kop :)
    Je ballen zijn een prachtig hoekje geworden met die schaal en dat touw!
    Ook al is mijn sfeer in huis anders, hier kan ik ook erg van genieten!
    Fijne koude dag :)
    Liefs,
    Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze doen het prima op die schaal. Leuk. Fijne week, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi deze houten ballen en ik vind ze niet alleen bij kerst horen...
    Ook de schaal is mooi erbij....sober en stoer....jouw stijl....prachtig gefotografeerd.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! En zeker niet alleen voor kerst!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja ...ook mijn ding, en nee k heb ze niet.....snifff

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige foto's, snap dat je deze niet zo maar ine en doos doet voor op zolder...super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa, mooi! Ik heb ze nu ook in een schaal liggen. En herkenbaar dat rondlopen met iets, want waar staat het nu het mooist? Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi stoer! Ook nu nog heel leuk in een schaal.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had er gewoon meer mee moeten nemen, zo leuk vind ik ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi hoor, zo heb je er het hele jaar plezier van!!! Gr. Jac.......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja ze zijn heel mooi en passen bij je. Mooie plaatjes, echt iets voor Pinterest.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. passen perfect bij jou...echt heel mooi...
    liefs hannie
    bedankt nog voor je mail....ik heb gereageerd maar helaas nog niks gehoord dus ik blijf maar ff afwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoooo gaaf! Maar ik heb ze helaas ook nog niet. Lieve groet, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat is dit een mooi blog zeg!
    En wat een leuke ballen Lia, stoer en daar hou ik ook wel van....
    Vind je blog en je manier van schrijven zo leuk dat ik je ga volgen....dus je zal mij vanaf nu wel vaker tegenkomen....ben zelf vandaag pas begonnen met bloggen ;-)
    Groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn mooi. Waarom heb ik ze niet gezien???
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Héééél mooi die houten ballen, passen perfect in jullie interieur. Zou inderdaad zonde zijn om ze met het kerstgerief weg te gaan stoppen.
    Winterse groet Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O dat is een goede koop geweest ,die kunnen gewoon altijd !
    Heel stoer
    Gr. Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi zijn ze de houten ballen idd die horen gezien te worden !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zoiets moois berg je inderdaad niet op zolder op... Staat prachtig in combi met de schaal en het stoere touw.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia