zondag 10 februari 2013

Oefenen….

 

Pas geleden was ik boven de kasten aan het opruimen, en toen kwam ik allerlei sieraden tegen die ik werkelijk nooit meer gebruik. Oorbellen waarvan er een weg was, kettinkjes en armbandjes van goud. Iets wat ik nu ook echt nooit meer zou kopen laat staan dragen. Dus…. ik ben ermee naar zo’n bus gegaan waar je goud in kunt wisselen. Het ligt er maar te liggen en ik wist nog zo’n beetje wat ik er ooit voor betaald had, dus was ook heel nieuwsgierig naar wat het nu nog waard zou zijn. En daar keek ik me toch van op!!!

Nu wilde ik eigenlijk al heel lang mijn camera voorzien van een goede flitser, maar ja ze zijn allemaal zo duur. Dus nu had ik meteen een doel waarvoor ik dat geld ging gebruiken. En heb een flitser gekocht van Sigma. Maar ook daar maak je niet zomaar even wat foto’s mee. Er komt nog best wat bij kijken.

Gelukkig heb ik een model in huis, zoals jullie weten. En die bleef even prachtig stil liggen op die donkere bank, met donker weer buiten.

 

024

En het leuke is, dat ik nog over heb om eens een leuke armband of ring van deze tijd te kopen.

Nu is het momenteel niet zo heel donker buiten, want de aarde is weer bedekt met een laagje sneeuw. Morgen maar weer eens een heerlijke winterwandeling maken.

Jullie ook allemaal een hele fijne Zondag…

40 opmerkingen:

  1. Hallo Lia,
    Heerlijk toch, zo'n geduldig model...
    Ik wens je een heel mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je er zo'n mooie prijs voor heb gekregen Lia.
    Je heb er nu iets moois voor kunnen kopen en met zo'n geduldig en mooi model heb je goed oefenmateriaal hihi.
    Ik ga straks ook een wandeling maken.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia, Wat een mooie foto's. Ik volg je al een tijdje in stilte en je hebt mij intussen ook geïnspireerd om een blog te beginnen. Ben een week bezig en al helemaal verslaafd. Maar zo mooi als jou blog is zal me niet lukken. Ga zeker zo door..

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het super besteed........de foto is magisch mooi.......
    Hier ook sneeuw.......we genieten er maar van voordat het lente wordt ;)

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto, je hebt een goede aankoop gedaan.

    Fijne zondag

    Groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het geld is goed besteed Lia, prachtige foto van Joep heel mooi hoe je zijn oogjes hebt vastgelegd.

    Fijne zondag, liefs Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat loopt aardig op he .Je krijgt aardig wat voor je goud. Leuk dat je er al gelijk een mooie bestemming voor had. En wij ...genieten mee
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goed idee om het voor een flitser te besteden. Zelf gebruik ik het liefst geen flitser, maar volgens mij zit ik er dan nogal naast aldus ook mijn docent, waarbij ik een cursus heb gevolgd. Hij gebruikt als fotograaf juist altijd een flitser, ook overdag. Joep staat er weer prachtig op, zijn ogen komen ook zo mooi uit.

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een super foto! jeetje mineetje dit is wel een fotomodel hoor!
    ennuh ik ga er vandaag ook op uit want ook hier een klein laagje sneeuw!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dubbel leuk is het als opruimen behalve rust ook weer wat nieuws oplevert.
    Ik keek laatst ook eens naar een flitser, maar de prijs hield mij voor nu toch ook tegen..ik hoop gewoon op lichtere dagen.. maar hij blijft op m'n lijstje :)
    Heel fijn dat Joep zich als model beschikbaar stelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto! Leuk dat je dingen kon verkopen die nog wat waard zijn en er weer wat nieuws voor kan kopen.
    Have a nice day!

    Groetjes, Doety

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja het resultaat is dan ook te zien....wat een geweldige foto.....zo mooi.....je bent prof hoor....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Lia....fijne zondag !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is even boffen! leuk dat je er ook nog een sierraad van kunt kopen! Je hebt idd een dankbaar model, ha ha!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt geluk met zo'n mooi fotomodel, de katten hier zijn veel te nieuwsgierig :) Leuk dat je van het geld een mooie flitser hebt kunnen kopen, het lag er toch maar en nu kan iemand anders het misschien gaan dragen?

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto en model natuurlijk.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Léonie van de Cardigan-inn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh..nou dan moet ik ook maar eens op pad met mijn schatkist,er ligt hier ook nog heel veel van dat spul, sieraden enzo...ik draag meestal hetzelfde en hecht niet zo veel aan het andere dus dat mag wel weg.
    Daarna op naar de Bahama,s denk ik zo, hahahahaaaa.
    Joep kijkt wel een beetje sjaggie hoor Lia maar de foto is weer prachtig !! die mooie Joep toch...

    liefssssssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt genieten hoor van zo'n mooie foto. Wat een beauty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief de kaars voor Hennie .....
    Zo mooi hoe iedereen in blogland meeleeft met degenen die het nu moeilijk hebben.

    Wat een schitterende foto van een super model;-)
    Goed besteed en helemaal mooi dat er nog wat over is voor meer wensen.

    Fijne zondag!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je geld is goed besteed ,mooi hé je model !
    Fijne zondag !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele goede deal heb je gesloten, als het gevoel juist is wat je ingeeft heb je altijd gescoord! Tja en je model die zou je van mij extra mogen verwennen met een visje, die Joep. En een ring, ik heb heel veel schik met een Melano (nl fabrikaat) geweldig al die balletjes sommigen €3,- per stuk en je hele dagelijkse outfit past bij elkaar, kijk maar eens wie weet ..... Groetjes `bb

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt je geld goed besteed. Ik vind dat je niet kan zien dat deze prachtige foto met flitser is gemaakt, dus goed gedaan lijkt mij. En ik blijf verliefd op Joep hoor. Wat een prachtige kat! Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk dat is nog eens leuk opruimen Lia :-)
    Gaaf hoor dat je er een flitser van hebt kunnen kopen en dat er nog wat te besteden is.
    Wat is Joep toch een fantastisch fotomodel....schitterende foto Lia!
    Fijne zondag!

    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie foto en leuk om op deze manier iets te kunnen kopen..;-)
    Mooie foto, mooi model!

    Fijne zondag!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zeg van dat goud.

    En je heb een prachtig model.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Moet gelijk even aan die Marktplaats reclame denken :-) (je nieuwe sneakers staan voor de deur) bij in het inruilen van goud tegen een flitser ... hier ligt ook een doosje te wachten om de inhoud in te ruilen. Jouw ruil is prima keuze als ik zo naar je foto kijk, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende foto van een pracht model!
    En wat leuk om op deze manier een mooie flitser te kopen!
    Wij hadden van de postcodeloterij een camera gewonnen :-)) en dus zijn vanmorgen met de hond naar het bos geweest en heb dus geoefend in de sneeuw!Ik had in 1,5 uur meer dan honderd foto,s haha! Lang niet allemaal even mooi hoor ! Dus kan nog nu nog even stoeien op de pc maar een nieuwe hobby is misschien wel geboren!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige foto weer. En wat een bijzondere kat is dit toch. Die ogen... zo mooi! Foto's maken met flitser vind ik erg lastig. De foto wordt vaak zo flets en fel. Maar bij jou zie je niet eens dat de foto met flitser is gemaakt. Mooi hoor.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is nog eens leuk kopen op deze manier. Ik zal ook eens kijken wat ik heb liggen. Want tja, die sieraden gaan ook met de mode mee. Ik heb nu ook een heel andere sieradensmaak dan jaren terug.
    Je hebt idd een dankbaar fotomodel :)
    Een fijne avond, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige foto, waar goud al niet goed voor is.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is een perfecte foto geworden. Wat leuk he dat je voor wat spulletjes nu een flitser hebt kunnen kopen. Fijn voor je hoor. Zelf loop ik ook te denken om een fotocursus te gaan volgen. Het lijkt me zo geweldig om echt zulke mooie foto's te maken. En het model van jou doet het bijna gratis he ha ha een blikje kattenvoer is al genoeg voor haar/haar. Een lieve groet
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja leuk hè? Ik herdacht een paar jaar geleden ook gedaan met oud goud. En nu ben ik blij met een eigentijdse gouden armband en een mooi horloge! Ik ben benieuwd naar nog meer foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie foto van miss Kitty. Leuk dat je je geld zo goed besteed hebt. Je kan op de foto niet zien dat de flitser is gebruikt hoor.
    Zelf zou ik best een fotocursus willen volgen. Lijkt me zo enig.
    Een fijne avond nog
    Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Opruimen, verkopen en iets nieuws weer kopen wat op je verlanglijstje staat; leuk! Je foto is erg mooi geworden.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als ik je foto zie, moet ik wel even slikken hoor, zo kon onze poes ook kijken. Vind je foto's altijd al prachtig hoor. Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is nog eens een goede ruil Lia! De foto is prachig!!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat is het toch een geweldig prachtig beest! die ogen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een mooie manier van "recyclen" Lia ;-)
    Hihih en die lieverd staat er weer hip op hoor!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel leuk om op deze manier iets nieuws voor jezelf te kunnen kopen!
    Prachtige foto :-)
    Met ons klein prinsesje gaat alles heel goed! Gisteren heeft ze haar eerste hapje gekregen. Binnenkort ga ik een oud kinderstoeltje opknappen voor aan onze tafel.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia