woensdag 27 maart 2013

Afscheid.

 

 

KITTY 032

Een laatste aai over haar bolletje.

We gaan je missen.

 

Het ging zo goed met haar, ze at weer, zat weer te wachten met koffietijd op een snoepje of 6,7,8…, en liet Joep zelfs weer duidelijk merken dat hij niet met haar moest sollen.

Dus wij zagen het weer helemaal goed komen met haar. En dan opeens zo van het ene op het andere moment, wilde ze niet eten, en begon met spugen. We hebben haar een beetje met rust gelaten, en ik probeerde weer net als vorige week haar aan het eten te krijgen.

Vandaag heb ik de hele dag met haar op de bank gezeten, en nog wat laatste foto’s gemaakt en vanavond hebben we haar laten inslapen.

 

kitty 2

Ik snap dat het zo beter is, maar we missen die “Muts” enorm, want 15 jaar lang was ze overal waar wij waren.

108 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig Lia, maar voor miss Kitty is het misschien wel beter zo. Ik moest vanmiddag telkens aan jullie denken, was benieuwd wat de dierenarts je had gezegd.

    Vijftien jaar is een lange tijd, het zal erg wennen zijn dat ze niet meer om jullie heen loopt...

    Veel sterkte gewenst! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach jeempie meis, toch nog...net nu het wat beter ging.
    Wat een moeilijke beslissing... in je hart weet je dat je het juiste heb gedaan maar met je gevoel...
    Heel veel sterkte.

    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg tranen in mijn ogen terwijl ik dit lees. Afscheid nemen is zo moeilijk....Wij moesten het een paar jaar geleden midden in de nacht doen. Poes werd van het ene op het andere moment heel erg ziek. Dan kan je niet eens meer goed afscheid nemen...dat doet ook pijn. Maar je hebt dan geen keuze.

    Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

    Liefs,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet "zeggen". Alleen dat ik met je meeleef. Ik weet zo goed hoe je je nu moet voelen. Ook wij moesten deze beslissing eens nemen. Je verstand zegt dat het goed is. Maar je gevoel zegt iets heel anders. Ik wens jullie sterkte met het gemis van jullie bijzondere Miss Kitty!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och gossie, wat sneu die ga je zeker missen, 15 jaar is niet niks.
    Sterkte, mooie foto's heb je van haar gemaakt.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Lia, wat vind ik dat verdrietig voor jullie. Wat zullen jullie haar missen.. en wij ook een beetje... Gelukkig heb je veel mooie foto's gemaakt.

    Heel veel sterkte,

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och Lia wat een afschuwelijk bericht. Juist nu het weer een beetje beter ging. Ik heb de foto's nog eens goed bekeken en het emotioneerde me echt. 15 jaar is niet mis hoor. Heel veel sterkte en een dikke kniffel van mij. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och..toch nog, wat verdrietig voor jullie.
    Sterkte voor de komende tijd.

    Groeten,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och Lia, wat zul je verdrietig zijn en ik voel zo je pijn, want dit vriendinnetje te moeten laten gaan doet verschrikkelijk pijn en nu voelt het nog niet zo maar weet dat je zoveel liefde hebt gekregen en gegeven hebt aan Miss Kitty.

    Bij je eerste foto kwamen ook bij mij de tranen, je mag je verdrietig voelen over het verlies van dit vriendinnetje. Wat heb je een mooie foto's van haar geplaatst.

    Sterkte meis,
    Dikke knuffel
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verdrietig bericht lieve Lia.
    Wat zal ik je posten over Miss Kitty missen.
    Veel sterkte.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had zo gehoopt dat het nog goed zou komen met jullie miss Kitty. Ik wens jullie heel veel sterkte.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och Lia, ik heb tranen in m'n ogen, wat verdrietig dat jullie toch afscheid moesten nemen. Zo veel jaren je maatje en nu een lege plek. Sterkte gewenst en een arm om je heen..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè wat ontzettend verdrietig Lia ik hoopte zo dat ze er weer bovenop kwam. Ik vind de eerste foto en je tekst zo aandoenlijk, het bezorgt me een brok in mijn keel. Je voelt zoveel liefde voor je beesten. Wat fijn dat je vandaag bij haar bent gebleven en haar niet pijn hebt laten lijden. Joep zal haar ook wel missen. Sterkte, lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och lieve Lia,

    wat sneu , ik voel zo met jullie mee .
    Missen doe je ze altijd als ze er niet meer zijn, vooral als ze zo lang
    bij je zijn geweest .

    Sterkte !

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. he jakkes......toch nog.T'is altijd een gemis. Toch een deel van het gezin wat dan ineens wegvalt. Joep zal haar ook nog wel gaan missen. Ik weet zeker dat ze prachtige jaren bij jullie heeft gehad. Sterkte voor jullie allemaal.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aah gossie... wat vind ik dat nou erg voor jullie! sterkte en gecondoleerd met dit verlies... 15 jaar zeg... lieve groet, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Lia,
    Wat verdrietig dat het toch nog is misgegaan. Wat zullen jullie haar gaan missen.
    Voor Miss Kitty zal het beter zijn maar jullie waren hier nog lang niet klaar voor...
    Ik wens jullie veel sterkte...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aw Lia, I am so sorry to read this. It is so hard to lose a little furry family member. I understand the pain you feel. I hope that soon your memories of her will bring a smile to your face. Rest in peace, sweet one. hugs, Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat erg he, je raakt zo gehecht aan zo'n dier, die hoort echt bij het gezin en tja, er komt ooit een moment van afscheid, dat is onvermijdelijk en dat doet ontzettend veel pijn.
    Ik las al vandaag op een ander blog, waar jij op reageerde, dat het niet goed met haar ging.
    Ik had vandaag foto's willen posten van mijn huisdieren, maar dat heb ik nog niet gedaan, want dat vind ik naar voor jou.
    Sterkte Lia!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Veel sterkte. Ik denk dat we allemaal gehoopt hadden op beterschap. Zo jammer dat het niet mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat sneu, je wilt ze nooit missen he.
    Maar soms is het beter, dus sterkte met je verlies.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit erg.
    Een huisdier missen is echt niet niks.
    Ik kan er over meepraten.
    En wat heb je prachtige foto's van haar.
    Sterkte hoor.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ...Ik wil het zo graag geloven,
    is er ook een poezenhemel boven?
    Staan daar dan mooie gouden mandjes?
    Met van die lekkere zachte randjes?
    Het allermooiste mandje is voor jou,
    als dank voor je onvoorwaardelijk vertrouwen,
    je vriendschap, liefde en trouw...
    je was een poes heel wijs,
    wens jou een goede reis...
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach, wat een verdriet. Wat een gemis ..... Sterkte voor jullie allemaal.
    De foto's van haar zijn zo mooi!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie foto collage,
    Maar wat een gemis, heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een verdrietig bericht! Sterkte voor jullie allemaal.
    De foto's die je van haar hebt geplaatst zijn erg mooi.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat vervelend dat ze alsnog na een betere periode achter uit is gegaan. Moeilijke maar moedige beslissing van jullie om haar rust te geven na alle mooie jaren die jullie samen hebben gehad.
    Heel veel stertke met het gemis van jullie Miss Kitty.

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje zeg, dat verwacht je dan niet meer van die sterke Miss Kitty, heel veel sterkte meis...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lia,

    ach wat vreselijk nu toch afscheid te moeten nemen.....
    Weet hoe het voelt,ook wij hebben het met Mandy en Beardie gehad.
    Zo'n beestje hoort toch echt bij je gezin he ,wens je sterkte hoor.
    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat jammer een moedige beslissing, ik wens jullie heel veel sterkte.
    Wij hebben 2 weken geleden afscheid moeten nemen van onze hond, maar dan om een andere reden, hij zit bij mensen die hem meer kunnen bieden...Maar het is vreselijk kaal in huis.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. o wat rot. zeker nu je dacht het komt goed.
    sterkte ermee.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tranen in mijn ogen en wat een moeilijk besluit hebben jullie moeten nemen. Mijn kat Spoekie (bijna 18 jaar) is ook ziek en ik weet dat we van hem dit jaar ook afscheid moeten gaan nemen, maar o, wat zie ik daar tegenop. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat verdrietig!!
    Ze hoorde echt bij jullie en kwam regelmatig in beeld op je blog..
    Jammer dat ze er niet meer is en veel sterkte!

    Liefs
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeeee wat verdrietig zeg. Ja daar kan je flink stuk van zijn. Wij hebben een half jaar terug onze 16 jarige lieve kater laten inslapen maar ik mis hem ook nog elke dag. Dus heeeel veel sterkte ermee.

    Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik snap je verdriet.
    Een paar jaar geleden heb ik onze teckel ook moeten laten inslapen.
    Hij was ook 15 jaar.
    Krijg nu weer tranen in mijn ogen.
    Maar het is goed zo.
    Muts heeft een leuk fijn leven gehad....

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat moeilijk, net nu het weer wat beter leek te gaan, toch afscheid moeten nemen. Heel veel sterkte bij het gemis.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat verdrietig om te lezen, de laatste berichten waren juist weer zo goed.
    15 jaar is een mooie leeftijd (menig kat haalt het al niet meer) maar 15 jaar is ook lang om zo'n lieverd in huis te hebben... ze is echt een familie lid geworden
    Veel sterkte de komende tijd..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zit hier met een brok in mijn keel... Och, arme Kitty...En het ging net zo goed...En wat is het dan zwaar om die stap te zetten als blijkt dat het niet meer gaat...Herkenbaar, wij hebben onze Noortje ook na 15 jaar moeten laten gaan...zo zwaar...je hart doet pijn...en zeker als je haar ziet op de eerste foto...zó mooi!!!Jullie hebben haar een gelukkig leven en thuis gegeven. Dat is zo waardevol!!
    Heel veel sterkte met dit verlies...
    Liefs, Peetje (De Witte Lanteern)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ach wat verdrietig...ze hoorde bij je blog....sterkte ermee!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ach wat verdrietig, je weet dat het "goed" is zo maar er blijft altijd zo'n vreselijk gemis en leegte achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Lia,

    Da's echt om te huilen,ik vind het super rot voor je.
    Dit zal vast niet meevallen...15 jaar lang was ze jullie maatje.
    Ik ken helaas het gevoel, onze Swiebertje missen we ook nog elke dag.
    Gelukkig heb je mooie herinneringen en foto's, maar dat gemis blijft....
    Sterkte, ik denk aan je !

    Liefs Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Lia ik weet hoe je,je moet voelen,dierenliefde is zo groots,je collage zo mooi,ik wens jullie sterkte,het gemis is zo groot,liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. sterkte joh , tis niet niets om opeens je beessie te moeten missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat zou je haar gaan missen...en ja een hele lange tijd samen hoor!!...sterkte lieverd...xxx...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ow wat ontzettend verdrietig. Een moedige beslissing en ze heeft het heel erg goed bij jullie gehad een mooi leven. Heel erg veel sterkte de aankomende tijd.
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hai meid sterkte hoor!
    voor jullie allemaal.
    Knuffel Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Lia, wat een verdriet. Ze zeggen wel eens gedeelde smart is halve smart.
    Ik weet precies wat je voelt. Ik moest vandaag helaas precies hetzelfde bericht plaatsen. Jij ook veel sterkte.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een lieve mooie poes, sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ach Lia wat verdrietig wat zullen jullie haar missen en joep natuurlijk ook !
    Mooie collage heb je gemaakt van Kitty ,sterkte hoor!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  50. O wat is dit erg voor jullie, wat zullen jullie haar gaan missen. Wordt er naar van...
    Veel sterkte hoor.
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Die bovenste foto zegt zoveel.

    We weten allemaal dat er tijd gaat komen dat we afscheid moeten nemen van onze geliefde dieren.......maar het is zo verschrikkelijk moeilijk als dat moment daar is......

    Rust zacht Kitty.

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ben helemaal geschrokken......idd...het ging net zo goed weer......
    En dan gebeurt waar je zo bang voor bent........
    Ben er stil van.........

    Wat een gemis zal dit zijn en worden.......sterkte, heel veel sterkte....en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  53. aaachhhh...wat erg..wat zullen jullie haar missen zeg..sterkte
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel veel sterkte, ik weet precies wat je voelt. Gelukkig dat je nóg een poes hebt, anders is het toch wel zo leeg in je huis. Het lijkt misschien raar, maar af en toe denk ik dat ik het belletje van onze poes nog hoor. Mooi dat je nog afscheid van haar hebt kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. He Lia, wat verdrietig, je weet wel dat het beter is zo, maar je kunt ze eigenlijk gewoon niet missen...
    Loopt Joep haar niet te zoeken, hier waren de katten altijd van slag als er 1 in niet meer bij was
    je hebt wel een hele mooie collage ter nagedachtenis gemaakt, nu moet je het op mooie herinneringen en foto's verder doen...
    Sterkte !
    liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Och net nu het weer wat beter leek te gaan...
    We zullen die lieve Miss Kitty allemaal gaan missen op je blog, Lia.

    Heel veel sterkte,
    Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat zul je haar gaan missen. Ik wens je veel sterkte!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I don´t know your language, but I know what you are writing about....and this post made me cry now! Believe me when I say, I can exactly feel what you are feeling now , it is always so sad, when our animals are going away from us and I wish you all the best for this hard time! sending you a big hug and strength from Germany!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Liebe Lia, es tut mir so leid. Ich weiß, was sie jetzt fühlen. Ich mußte mein Alice vor 4 Monaten einschlafen lassen. Es tut immer noch weh.
    Alles Liebe Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zo verdrietig voor jullie ! Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat afschuwelijk, nadat het juist beter leek te gaan. Een huisdier is een gezinslid en wordt natuurlijk vreselijk gemist! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel veel sterkte. Miss Kitty heeft een geweldig leven bij jullie gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een verdrietig bericht!
    Heel veel sterkte gewenst Lia.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Och Lia, wat een verdrietig nieuws. Net als je denkt dat ze er overheen gaat komen!
    Ik weet natuurlijk wat je voelt want onze Bruuntje is nog maar een paar dagen geleden gestorven. Zo'n lange tijd een beestje in huis...dañ duurt het even voordat het gemis minder wordt!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat zal het huis nu leeg zijn.
    Maar wat heb je een prachtige foto's van haar. Koester deze maar.
    Sterkte Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik hoopte zo met jullie mee dat het toch nog goed ging komen met miss Kitty, heel veel sterkte, liefs Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Och wat jammer...net als je denkt dat het weer goed komt...

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat jammer te lezen dat je haar toch in hebt moeten laten slapen!
    Zal een lege plek zijn. Hier went t langzaam dat ons oudje er niet meer is.
    2,5 week geleden onze poes van bijna 18 jaar weg moeten brengen.
    Blijft heftig. Je houdt toch van zo'n beestje.
    Sterkte ermee!

    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. :(, nogmaals....heel veel sterkte want inderdaad, 15 jaar samen is niet niks, en ook al zegt je verstand dat dit beter is voor je lieverd, helemaal gelijk met je gevoel loopt dat verstand niet.....wat zijn we gehecht aan die pluizebollen he!

    gossie......

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hallo Lia,

    ik ben een stiller volger van je blog, zelf heb ik er geen. En heb het nieuws betreft je lieve katje Kitty gevolgd.
    Ik wilde toch eventjes mijn medeleven betuigen. Ik weet wat een leegte en gemis het je geeft als je al zolang met heel veel onvoorwaardelijke liefde voor zo,n beestje zorgt. Neem de tijd om het een plekje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh wat naar zeg, dit is geen leuke dag voor jullie. Ik zal je leuke, grappige, lieve blogberichtjes over miss Kitty erg gaan missen. Koester de mooie herinnering die jullie met haar hebben. Heel erg veel sterkte!

    Hartelijke groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heel verdrietig maar beter voor het beestje, wens je veel sterkte met het gemis aan haar... moge vele mooie herinneringen aan haar je altijd omringen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Heel veel sterkte lieve Lia, wij hebben ook 3 katten, en onze Sjors is ook op leeftijd en soms aan de sukkel. Ik word er een beetje verdrietig van. Lieve groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Goh joh war verdrietig zeg, terwijl het eerst wat beter leek te gaan. Veel sterkte.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat naar... Je zult haar nog vaak, verwacht maar ook en misschien wel vooral onverwacht, missen. Na 15 jaar is zij toch een deel van jullie leven. Veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ooooh nee ,heel erg jammer,want ze maken toch deel uit van je gezin he huisdieren.
    Je hebt gedaan wat je kon, er heel goed voor gezorgd en een heel mooi leven gegeven.
    Veel sterkte voor jullie,
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Zo verdrietig, die laatste momenten wetende dat je afscheid gaat nemen, nog een aai, nog een knuffel en dan moet je haar laten gaan. Met je verstand weet je dat je de beste beslissing hebt genomen, maar voor je gevoel had je haar nog zoveel jaar bij je willen hebben. Zo herkenbaar! Sterkte meis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat vreselijk om dit te lezen.
    Heel veel sterkte met dit verdriet!!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hallo Lia,
    Ik heb de blogs over Kitty gelezen en hoopte zoooo dat het goed met haar zou gaan.....
    Ook ik was een klein beetje blij toen ik las dat het beter met haar ging....
    En net lees ik.....Afscheid.....oooooh lieve Lia....ik leef heel erg met je mee...ik weet wat het is een dierbaar dier te verliezen.....ze horen zo bij je gezin he....sterkte Lia!!
    Lieve groet,
    Angélique Willems

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Och, lieve Lia, toch wel... Nou, Miss Kitty heeft in ieder geval een heel mooi leventje achter de rug...
    Wat een mooie foto's heb je geplaatst!
    Wens je heel veel sterkte de komende tijd... wat zul je haar missen...

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Och Lia, sinds kort lees ik je blog en las al dat het met de kat niet zo goed ging. Dus toch, ik ken je niet eens, maar de tranen stromen over mijn wangen. Afschuwelijk, om dit mee te maken. Vijf maanden geleden hebben we onze hond Jessie van 12 jaar moeten laten inslapen. Veel verdriet vooraf al gehad(ze raakte verlamd en dat werd steeds erger). En dan de beslissing moeten nemen. Net wat je zegt, je verstand zegt dat het goed is, maar ja, je gevoel he? En dan onze kat Minous van bijna 17 jaar, 3 weken geleden waarschijnlijk een bloedpropje gehad, viel om, zwalkte van links naar rechts. Is gelukkig weer aardig hersteld, maar heeft ook nog nierfalen. Je hoopt dat ze nog even mag blijven,maar is toch al behoorlijk op leeftijd. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en denk ook maar met een glimlach aan al die ondeugende dingen die ze heeft gedaan. Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hai Lia, wat verdrietig! Het verdriet om het verlies van mijn eigen meisjes komt weer helemaal boven. Weet heel erg goed hoe het voelt. Sterkte voor jullie allemaal !! Fijn dat je nog zoveel foto's hebt en dat je rustig afscheid van haar hebt kunnen nemen.
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zo'n verdrietig bericht.Ik las het vanmorgen al maar mijn computer wilde niet wat ik wilde.
    Er is nu al zoveel gezegd en ik sluit me hierbij aan.
    Miss Kitty heeft een heel mooi leventje bij jullie gehad,liefde gegeven en gekregen.
    Ze laat een lege plek achter en dat is moeilijk voor jullie.
    Veel sterkte en liefs,
    Hermine.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ach dit doet veel pijn...het gemis ik weet er alles van en ze lijkt zoveel op mijn poes die ik een poosje geleden heb moeten laten inslapen.
    Veel sterkte hoor een groot verdriet om een geliefd beestje te moeten missen..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ach.... wat verdrietig nou toch. Zit hier met tranen in de ogen, voel zo met je mee, want het gemis is groot. Maar je hebt alles gedaan wat gedaan kon worden, met heel veel liefde, en soms is liefde ook...... te besluiten dat het klaar is, hoe zwaar ook.
    Sterkte, liefs, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  86. o jeetje ik weet niet wat ik lees ineens !
    Wat zal je dr gaan missen
    Wens je alle sterkte (heb het zelf div keren moeten meemaken ,t blijft een gemis

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Roelie de Vriesmaart 28, 2013

    Ach jeetje.... ik schrik er gewoon van.
    Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Lia, wat verdrietig nu. Lieve Miss Kitty.
    Dit beslissen is zo moeilijk ondanks dat je weet dat dit voor haar op dit moment het beste was. Dat je rustig die laatste dag met haar hebt kunnen doorbrengen zal je na een tijdje als het verdriet wat minder is geworden gaan koesteren. Net zoals alles wat je met haar hebt meegemaakt.
    Sterkte voor jullie.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ondanks je verdriet om Miss kitty wil ik je toch fijne dagen toewensen. Voor Kitty is het beter zo. En de dierbare herinneringen blijven.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Lieve Lia,
    Ik wil net mijn pc afsluiten en zie bij jou ook afscheid staan....
    Moet ineens aan Kitty denken en helaas is wat ik dacht werkelijkheid.
    De beslissing heb je met liefde gemaakt...net zoals je al die jaren met zoveel liefde voor haar hebt gezorgd zelfs tot op het laatste moment....niet wetende dat....
    Ik wens je heel veel sterkte toe en van mij een megadikke knuffel en liefs,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hallo Lia,
    dat is schrikken, ik had het totaal niet verwacht dat jullie jullie lieve Miss Kitty nu al moeten laten inslapen. Het ging juist beter... Wat jammer. Ik ben ervan overtuigd dat ze een prachtig leven bij jullie heeft gehad en gelukkig heeft ze niet meer hoeven lijden.
    Sterkte! Liefs, Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gadsie Lia,..dit zijn geen leuke berichten...nooit leuk om afscheid te moeten nemen van iets wat je dierbaar is...
    Heel veel sterkte.
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat moet het moeilijk zijn geweest om haar te laten gaan. Ik wens jullie sterkte toe!

    Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  94. *** slik ***
    Ontroerende eerste foto..

    Wat ontzettend moeilijk is dit he? Eat ga je van zo'n beestje houden. Heel veel sterkte, ze heeft vast een prachtig poezenleven bij jullie gehad.

    Liefs,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Och Lia..wat een verdriet...

    Heel veel sterkte...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Afscheid nemen van je huisdier die al 15 jaar bij je is, wat verdrietig.

    Heel veel sterkte

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat erg voor je.Het is verschrikelijk je kat te moeten missen.
    Wij hebben onze katten met 2 jaar tussenpozen in moeten laten slapen.
    De een 15 de andere 23 jaar.

    Heel veel sterkte.

    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik heb moeite om te reageren, de tranen stromen...
    Ben een kattenmens, altijd geweest en zal ik altijd blijven. Nu zit ik hier een reactie te typen. En weet niet zo goed wat te zeggen. Altijd als er eentje dood gaat, is het huis hier in diepe rouw. Al de kinderen rouwen, wij rouwen. En sommige mensen snappen dat uiteraard niet zo. Maar zo horen erbij. Ze zijn er altijd en hebben hun eigen gewoontes. En juist die zijn zo leuk!
    En natuurlijk voelt de andere kat dat er een weg is. Ze zijn echt niet gek.
    Sterkte ermee. En prachtige foto van je zoon met dat pootje. Trouwens de hele collega is geweldig.
    Liefs Martine X
    Ik heb paar maanden geleden ook weer afscheid moeten nemen. (epilepsie waarschijnlijk, dat was ook niet leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hallo Lia,
    Ik ken je niet maar kom geregeld kijken op je mooie blog.
    Wat ik wel ken is de intense liefde die je kan delen met je huisdier(en).
    Het verlies van je lieve Kitty is dan ook erg pijnlijk en daar wens ik je veel sterkte mee.
    Je hebt echter een moedige en wijze beslissing genomen, al ben je nooit klaar voor het droeve afscheid...

    Mensen zonder dieren zullen nooit helemaal begrijpen hoe zeer zo een dier deel uitmaakt van je leven en hoe diep geworteld je band kan zijn.
    Maar de mooie foto's van Kitty spreken boekdelen...

    een liefdevolle groet en een knuffel voor Joep...
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoi Lia,

    Ik schaam me diep. Er is bij jou heel wat gebeurd en ik heb niets laten horen. Terwijl jij altijd zo trouw reageert op mijn blog. Er is iets aan de hand met mijn google of zo. Krijg dus geen mail als een blogger iets plaatst en zo heb ik dus ook niets geweten van Kitty.
    Als geen ander weet ik hoe heftig het is om een huisdier te verliezen. Ze zijn deel van je gezin en er altijd bij. Maar goed dat je deze beslissing hebt genomen. Ze verdient het immers ook om pijnloos heen te gaan, net als wij.

    Alsnog sterkte,
    Liefs Mirjan

    BeantwoordenVerwijderen
  101. wat een prachtige reportage heb je gemaakt! vooral die bovenste, de laatse kroel....ach!
    wat zullen jullie haar missen.......
    sterkte hoor, krijgt Joep nog een nieuw kameraadje tzt?

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik lees heel vaak jouw blog,maar je kent mij niet
    nu was ik er een tijdje niet en is Kitty er niet meer...

    Heel veel sterkte..hoe klein zo'n beestje ook is het doet zo'n pijn als ze er niet meer zijn....

    Groetjes Raajsree

    BeantwoordenVerwijderen
  103. bah...1 van de moeilijke dingen...heel veel sterkte X

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Nieuw hier las ik las ik dit 'blog' over Kitty.
    Aangezien ik veel poezen heb gehad heb ik dit paadje vaak moeten bewandelen en iedere keer weer is dat met lood in de schoenen geweest..... Altijd een vreselijke gang, die laatste ogenblikken.

    Een van de laatste poezen was vorig jaar februari. Onze Snoopie is niet oud geworden helaas. Door ernstig nierfalen moesten wij haar, pas 7 jaar oud, ook laten inslapen want ze was op. Zij was heel speciaal, een beetje het midden tussen een kat en een hond, en wij missen haar nu nog steeds....
    Ik hoop dus dat het voor jou ook een 'plaatsje' zal krijgen

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia