zondag 24 maart 2013

Een beetje kleur….

 

 

Jullie weten natuurlijk allemaal dat ik niet van kleurig hou. Niet in mijn huis, en ook niet in mijn kleding. Sommige vinden het saai, maar ik voel me er lekker bij. Maar heel af en toe mag er wel een beetje kleur in huis door een bloem, nou ja bloem bij mij zijn het meestal takken…

Zo heb ik nu eens voor een paar simpele bloesemtakken gekozen met een heel klein roze bloempje, en met een magnoliatak erbij is het precies genoeg voor mij.

 

009

 

Over kleur gesproken, vrijdag ben ik foto’s wezen maken in het huis van een leuk jong stel, en op mijn andere blog kun je even binnen kijken in het huis.

En met Kitty gaat het steeds beter, en ze eet in middels alweer zelf, en komt als het koffietijd is weer een snoepje halen.

Rest mij jullie een heel fijn weekend te wensen, en het binnen lekker gezellig te maken want buiten is het nog steeds guur en koud. Hier komt net weer een Ingense Molenkoek uit de oven, de kaarsjes zijn aan en de boeken liggen klaar.

43 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het weer iets beter gaat met Kitty. Ik was al benieuwd hoe het met haar ging.
    Ik vind deze takken erg mooi. De magnoliatak is altijd prachtig. Maar ook het andere bloesemtakje vind ik erg mooi. Het steekt mooi af bij het grijs.
    Fijne zondag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk Lia dat het met Miss Kitty weer wat beter gaat. En die bloesemtakken heb je die in het water staan? Ik heb die potjes ook maar durf er geen water in te doen.
    Ik wens je ook nog een hele fijne zondag hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig plaatje, een paar takken in een stoere pot. En een klein beetje kleur mag best!

    Een fijne zondag, hier zijn we ook heerlijk aan het relaxen (en af en toe een wasmachine aan het legen :-)).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te horen dat het weer een stuk beter gaat met Kitty, gelukkig zeg!!!
    Bloesemtakken vind ik ook mooi, gisteren ook nog een bosje magnolia gekocht, die al een beetje uitgelopen was en dat staat hier ook hartstikke leuk. Natuurlijk want het blijven immers takken he ;-)
    Ik heb hier ook nog een voorraadje Ingense molenkoekmix staan, toevallig heb ik m afgelopen woensdag gebakken voor mijn vriendin.
    Ik eet me helemaal stijf aan, niet zo goed he, maar wel enorm lekker!!
    Fijne zondag nog, ik ga mijn haard aandoen, kaarsjes zijn ook al aan, lekker coconnen ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook al kleur in huis, plaats ook net een kleurige post.
    Mooi de bloesemtak, heel subtiel zo! Fijn dat het weer wat beter gaat met Kitty.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vleugje kleur Lia en de pot waar de takken in staan vind ik ook gaaf.
    Ik ben blij voor je dat het met Miss Kitty beter gaat, wat een opluchting.
    Fijne avond en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het met Kitty weer beter gaat.
    Je takken zijn super leuk.
    Geniet van je Ingense koek.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die magnolia! En wat fijn dat het met de dame weer wat beter gaat. Geniet van de zondag! ( maar dat gaat zo te lezen wel lukken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend fijn te lezen dat Kitty al een beetje de oude is! Dat roze is net leuk qua kleur aan dat takje zo vind ik. Geniet van het binnen zijn. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer heel mooi je vaas met takken en en wat fijn dat het met Miss Kitty weer zo goed gaat!
    Ja binnen maar weer gezellig maken hè. Het is buiten toch bar en boos !
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia

    wat fijn om te lezen dat het goed met Kitty gaat, ik ben erg blij voor jullie, mooie takken heb je, ik ben wel erg nieuwsgierig wat een Ingense Molenkoek is
    groetjes en een fijne zondag verder
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een Ingense molenkoek is meel dat in Ingen bij de molen koop.

      Verwijderen
  12. Heerlijk zo lekker aanrommelen in huis op een zondag. Kun je de rest van de week er weer tegen! Je 'bloemen' staan prachtig. Meer heb je niet nodig. En wat fijn dat Kitty weer opgekrabbeld is, gelukkig! Geniet nog lekker va je zondag!
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bloesemtakken daar hou ik ook wel van en dan mogen ze ook wel een beetje roze zijn...Fijn dat het wat beter gaat met Kitty.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend,de takken in de vaas.
    Trouwens de vaas is ook bijzonder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staat erg mooi deze takken, en met een subtiel kleurtje
    is het vast wel vol te houden.
    Fijn om te lezen dat het met Kitty beter gaat.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt je gezellig gemaakt binnen en groot gelijk! En dat beetje rze...met kunnne hoor! Ik vind het mooi en subtiel! groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Roelie de Vriesmaart 24, 2013

    Wat een mooie takken met een lieflijk kleurtje Lia, past er helemaal bij.
    Wat is een Ingense Molenkoek precies?
    En wat fijn dat Kitty opknapt! Moet je wel een heerlijk gevoel geven :).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi subtiel deze kleuren. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een beetje kleur is waar we op dit moment allemaal zin in hebben!
    En ik vind het prachtig staan, heel subtiel maar zo mooi!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig gaat het beter met Kitty, zo'n lieverd..
    Ik ga gauw naar de foto's kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha Lia,

    net als jij bij mij ook niet zoveel kleur...
    maar zoals je weet is er iedere week voor mij een aanbod aan bloemen (en gelukkig ook takken) en komt er bij bij mij ook wel eens een kleurtje in..;-))
    Staat mooi hoor, juist omdat de rest zo sober is!

    groetjes,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat het wat beter gaat met Kitty.....hele fijne week liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi!
    groetjes en geniet van je avond,
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh, wat fijn om te horen dat Miss Kitty zo aan het opknappen is.
    En wat een mooie takken heb je in de vaas staan. Echt, een beetje kleur in het 'kleurloze' huis kan echt wonderen doen. Voor even dat weer wel ;-) Want dan hebben we er weer genoeg van, hahaha.

    Liefs, Marjolijn ♥

    P.S. Met mijn gehoor gaat het goed! Ben er nu echt helemaal aan gewend, en kan nu al niet meer zonder eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, gelukkig gaat het weer beter met Kitty, fijn.
    Whow, wat mooi die takken in je vaas.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat het beter gaat met miss Kitty. Wat zullen jullie blij zijn. Hopelijk zet jet zo door met Kitty.
    Ik vind de tak met de roze bloemetjes mooi staan bij de grijze muur.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De tak staat prachtig tegen de grijze wand Lia! Fijn dat het met Kitty beter gaat!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi door eenvoud!
    Gelukkig gaat het beter met Kitty.

    Fijne nieuwe week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal jouw style :) Prachtig.

    Kram, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je beetje kleur kan ik wel waarderen..
    ik merk nu ik mijn huis ook rustig door de kleuren heb, ik ook minder behoefte aan kleur in huis heb...
    Het geeft zoveel rust!
    Fijn, dat Kitty weer een beetje opkrabbelt!
    Fijne week,
    Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia,
    Wat fijn dat het met Kitty weer zoveel beter gaat... Nu op naar een gehele genezing, maar dat heb je nu vast alweer wat meer vertrouwen in...
    Prachtig die rose bloesem bij al die mooie grijstinten. Heerlijk rustig en fijn om te zien.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Staat prachtig zo die paar takken Lia....
    Wat fijn dat het beter gaat met Kitty :-)))
    Zat nog even op die andere site die je meldde....maar jee wat een verschil kan kleur maken en hoe andere meubels dan veel beter tot zijn recht komen....
    Prachtig...
    Fijne week Lia
    Lieve groet, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Toch leuk hè zo'n toefje kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg leuk....en het mis taat zeker niet bij jou een beetje kleur:)
    Fijn dat je poes weer opknapt!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mensen hebben af en toe kleur nodig, waarom zouden er anders zoveel kleuren bestaan?
    En in de natuur zie je juist de meest felle kleuren aan het begin van de lente, ook niet voor niets, precies na het seizoen waar weinig kleur in de natuur te zien was. Ik vind het prachtig 'geregeld'. Jouw toefje kleur staat echt super mooi, zo met die muur op de achtergrond. Ik wordt er blij van.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb op je andere blog gekeken.
    Ik vind dat je het geweldig gedaan hebt.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind het een prachtige combinatie!
    Gelukkig voelt Kitty zich alweer wat beter en eet ze weer wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat fijn dat het met Kitty weer beter gaat .En een vleugje kleur is mooi zo met de magnolia !
    Fijne week !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een opluchting voor jullie dat het met Kitty weer iets beter gaat. Heb even teruggelezen en de foto met je jongste in innige omhelzing is heel ontroerend! Wat een kou buiten he? Hier ook gewoon lekker binnen met een stapel leeswerk en als het zonnetje op de tuindeuren staat is het best heel aangenaam als je je ogen sluit.

    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind je tak mooi. Houd zelf niet van bonte kleuren, maar af en toe mag er voor mij echt wel wat kleur te zien zijn. Ik zag gelukkig in de woonbladen dat er toch langzaam wel wat kleur in de interieurs terug komt. Daar ben ik zelf heel blij mee. Vooral de verschoten, vale tinten vind ik echt wel mooi.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een stoere pot met een beetje kleur; een mooie combi!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia