zaterdag 30 maart 2013

Fijne Pasen….

 

 

Eerst wil ik jullie bedanken voor de vele reacties die ik van jullie kreeg nadat ik Kitty heb laten inslapen. Het was een beslissing die ik uit liefde genomen heb, maar wat ben ik daar stuk van geweest. Tussen het lezen van de reacties hier en per mail, heb ik heel wat zakdoekjes moeten pakken omdat ik het niet droog hield.

Voor degene die naar Joep vroegen, het gaat goed met hem. Ik moest hem de eerste dagen wel constant pakken, want als hij naar boven ging, dan lag hij op bed en kwam niet meer naar beneden. Ik ben druk met hem aan het spelen, en hij begint weer een beetje Joep te worden. Maar ik merk dat ook hij iemand mist.

Verder stond alles even op een laag pitje dus voor een foto heb ik even in mijn albums gekeken voor een passende foto.

 

pasen (5)

 

Hoop dat jullie allemaal een mooi en leuk Paasweekend hebben, en vergeet niet dat vannacht de tijd een uur vooruit gaat.

Liefs Lia & Joep.

38 opmerkingen:

  1. Hier is onze kat die ik bij me ouders heb mee genomen juist rustiger geworden, maar ze moet ook dubbel aandacht.

    Fijne paasdagen en dankjewel voor de herinnering. Ik was het stiekem beetje vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    Ook voor jullie hele fijne en gezellige Paasdagen! Extra knuffel voor Joep!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook fijne Paasdagen voor jullie, en een aai voor Joep over zijn bolletje.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serene foto heb je neergezet...
    Ik wens je gezellig paasdagen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me helemaal voorstellen hoe het voor jou en Joep nu voelt. Heb het al een paar keer meegemaakt een hond of kat in te laten slapen, en dat hakt er behoorlijk in. Je kunt jezelf troosten met de gedachte dat ze een heel fijn thuis heeft gehad en jullie tot het laatst toe goed voor haar hebben gezorgd. Voor jou en Joep een hele dikke knuffel. Hier sneeuwt het nu trouwens als een gek. Fijn paasweekend. Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook gezellige dagen, een knuffel voor Joep! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor Joep zal het ook wel even raar zijn...
    Wens je een heel fijn paas weekend en hopelijk kan je wat afleiding vinden..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lia, ook voor jou en je gezin een heel fijn paasweekend!

    ps Ik heb de plaid vanochtend ontvangen. Wat is hij mooi!!!
    Heb jij de jouwe ook al?

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,
    Ik wens jullie ook een heel fijn paasweekend. Het zal voor Joep ook niet meevallen, zijn maatje en grote voorbeeld kwijt...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jullie toch een goed weekend Lia, natuurlijk mis je de poezedame, maar fijn dat je ook weet dat het goed is zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Lia wens jullie ook fijne paasdagen en een dikke knuffel voor Joep wat zal hij zijn maatje missen dus veel aandacht is extra nodig ,maar ook dat komt weer goed !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia,
    Fijn dat het met Joep ietsje beter gaat. Ook hij voelt dat gemis natuurlijk duidelijk. Ik wens jouw en je gezin hele fijne dagen toe. Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto!! Inderdaad ja de klok gaat een uur vooruit, dat wordt nog haasten om op tijd bij de paasbrunch te zijn, morgen. Knuffel Joep maar extra veel!
    Een fijn paasweekend Lia!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne paasdagen Lia

    Ik weet precies wat je mee maakt ,onze vorige poes hebben we ook moeten laten inslapen ,ze had keelkanker ,die lieve schat
    Als ik eraan denk schieten nog de tranen in mn ogen ,die beslissing die je dan moet nemen ,afschuwelijk !
    Maar ik heb dr erger lijden bespaart ,en jij denk ik ook :)

    Hou je daar maar aan vast !
    Lieve Groet Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel begrijpelijk dat het heftig is geweest om miss Kitty in te laten slapen en dat het tijd nodig heeft.

    Ik hoop dat je desondanks toch van het paasweekend gaat genieten. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Koop maar gauw een broertje of zusje voor Joep,met zijn tweeen is het gezelliger als alleen he.

    Fijn Week-end lekker bij de kachel.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat er zo met je meegeleefd wordt, het heeft ook zo'n behoorlijke impact. Toen we Roxy hebben moeten laten gaan kon ik er dagen niet van eten.
    Och en voor die kleine Joep zal het ook heel erg moeten wennen nu hij zijn maatje moet missen.
    Ik wens je ook fijne Paasdagen toe Lia.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne dagen, Lia..
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Joep voelt ook het gemis van Kitty, het is toch een leegte.

    Ook voor jou en de mensen om je heen, hele fijne paasdagen en een kopje voor Joep.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja,voor Joep is het ook een heel gemis.
    Hij is immers zijn vriendinnetje kwijt.

    Ook ik wens je hele fijne Paasdagen toe
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Lia, ik heb een paar posten gemist, wat akelig van Kitty, wat zul je dat lieve schatje missen...
    Hoop toch dat je fijne Paasdagen hebt, geef Joep maar een extra knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat erg is dat hé..........ik weet precies wat je voelt...
    Sterkte en een dikke knuf voor Joep.

    liefs
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je een beetje troost kunt vinden bij Joep. En hij bij jou. Ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de paasdagen.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOh lieverd wat een verdrietig nieuws. Ze heeft het goed gehad bij jullie: Wat een leeg gevoel zo: ze is nog wel een poosje bij jullie zijn. Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jullie ook hele fijne paasdagen gewenst en een knuffel voor Joep.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijne Paasdagen Lia!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jullie ook fijne paasdagen. met joep komt het wel goed.
    al moet ik eerlijk zeggen dat we het gemis ook voor hem niet kunnen onderschatten.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel fijne paasdagen Lia!

    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jullie zullen allemaal weer moeten wennen, valt niet mee als een huisdier na zo'n lange tijd wegvalt. Dikke knuffel voor Joep! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben zo weinig in -blogland- dat ik lang niet alles meer mee krijg. Zo schrik ik hier van je bericht dat jullie Kitty hebben moeten laten inslapen. 15 jaar voor kat is ook wel een leetijd maar ze kunnen ook zomaar 20 worden. Missen kan je die beesten niet hè. Zo hebben wij ook altijd 2 katten, als er dan 1 weg valt dan is er tenminste altijd nog 1 ook al kan die natuurlijk niet de plek van het gemis invullen, het is altijd een troost als helemaal geen kat meeer....Joep zal dr ook missen, Nemen jullie nu joep alleen is er ook weer een kat bij? Ik wens je sterkte....ik weet hoe het voelt om een beestje te moeten missen.

    liefs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele fijne dagen...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wens jullie toch fijne paasdagen ! Fijn misschien om even rustig bij te komen van alles!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Lia,
    Ik kwam gisteren per ongeluk op je blog, en ik geniet van de enorme rust die je foto's uitstralen. Mijn man en ik zijn op zoek naar kleuren waarmee we ons huis willen gaan opknappen en ik moest gelijk aan deze blog denken. Ook mijn man vindt het enorm mooi en een prachtig voorbeeld.
    Dank je wel hier voor.
    Fijne Pasen.
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gezellige dagen Lia en een extra dikke knuffel voor het stoere poezebeest met die mooie ogen, want wat zal Joep zijn vriendinnetje missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat fijn dat je zoveel steun krijgt.
    Ook voor jou nog fijne paasdagen.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia, Ja je andere kat markt het ook he.
    Bij mij is dat ook zo, maar we geven haar graag een aai en een knuffel extra.
    Ik kreeg een heel mooi gedicht van Dick staat op mijn blog.
    Ja onze poezen laten een grote leegte achter.
    Sterkte, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia