woensdag 24 april 2013

Joep vertelt….

 

 

032

 

Hallo blogdames!!!!

Jullie vragen de laatste tijd nog weleens naar mij hoor ik van mijn vrouwtjesbaas. Wel, ik ben de laatste tijd een beetje uit mijn doen omdat ik Kitty toch wel mis. Ok, ik plaagde haar weleens, maar toch was ze er altijd als mijn baasjes weg waren. En als ik gezelschap wilde dan mocht ik altijd wel naast haar liggen, niet te dichtbij maar toch… er naast en dus niet alleen. En tja, voor het eerst in mijn leven ben ik soms alleen en dan ga ik maar slapen. Want wat moet ik doen? En als ze thuis komt wil het baasje wel met me spelen, maar het is toch anders hé.

Maarrr, dat duurt niet lang meer. Want mijn vrouwtjesbaas vertelde me dat ik een broertje krijg en misschien wel een echt halfbroertje, is dat niet gaaf. Hij krijgt wel een andere kleur hoor, want wie is dan wie hé…

Ik moet wel geduld hebben, want hij moet nog geboren worden en mag dan nog niet bij z’n moeder weg hé. Dus het zal wel eind zomer worden, maar het is nu toch lekker weer, en dan kan ik buiten wel weer genieten van de zon, en de vogeltjes enzo. En me verstoppen tussen de buxus, en als mijn vrouwtjesbaas dan roept, reageer ik lekker niet en gaat ze mij zoeken. Maar ze weet me wel altijd te vinden.

Nee, dat komt wel goed met mij.

 

028 024

Maar ik ben wel bang dat vrouwtjesbaas jullie straks lastig gaat vallen met al die foto’s.

Oh, ik hoor ze ook al praten over een naam, want het moet goed klinken zodat hij luistert zeggen ze. Nou ik luister ook alleen als ik wil hoor, ssstttt niet zeggen.

Wat zou het worden Joep & ………, nou het duurt nog even.

 

Tot later……

57 opmerkingen:

  1. Joep, het komt vast allemaal wel goed en wat fijn dat je straks weer een kameraadje hebt.
    @ Lia: wat een prachtige foto's weer van Joep!

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is erg leuk nieuws Joep! Dan mag je straks de stoere en grote broer uithangen en hem alle mooie plekjes in huis en in de tuin laten zien. Voor jou heb ik echt een zwak, verliefd is een groot woord maar het zit er niet ver vandaan. En dat blijft Joep, al ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig naar je broer! Nu hier thuis kijken of ik nog een laatje vol geduld kan vinden want einde zomer duurt nog best lang...

    Lieve groet (ook voor je baasje ;-)), Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige post Lia ,en leuk dat er voor Joep een half broertje bij komt een nieuw speel kameraadje !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Joep geniet dan nu nog maar even van alle aandacht die je nu alleen krijgt. Dadelijk heb je geen enkel rustig moment meer en zal je nog met veel plezier aan deze periode terug denken hihi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh.. Lia, ik kan mij zo voorstellen dat je Kitty mist.
    Maar wat lees ik: Joep krijgt er straks een broertje bij, wat leuk!
    Mij kan je niet genoeg lastig vallen met foto's van het jonge beestje en als ze net zo mooi worden als de foto's van Joep, kijk ik er nu al naar uit.

    Een hele fijne dag en lieve groet,

    Loes


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heerlijk, straks weer een poezelig bolletje erbij! Fijn om naar uit te kijken en fijn voor Joep! En ben je mal..? Ik wil overladen worden met foto's hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een grappig verhaal en een emotioneel verhaal tegelijk.
    Leuk hoe je het verteld in de naam van Joep, maar emotioneel dat hij zijn maatje mist.
    Wat leuk dat er een nieuw vriendje voor Joep komt.
    Mooie foto's ook weer.

    Fijne Dag, en een aai voor Joep.
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    Een lief broertje voor Joep, 't wordt vast gezellig!

    Geniet van de dag!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat ben je toch een heerlijk beest, Joep.
    Fijn dat je weer een maatje krijgt om mee te spelen en misschien om wel een beetje te plagen..
    Zo en nu weer lekker luieren in het zonnetje, het zo heerlijk buiten. Ook wij gaan dan gauw doen.

    Dikke knff, ook van mijn dochter, want zij vind je zó mooi (en nu niet naast de 'schoenen' gaan lopen hè..)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie foto's van Joep. Leuk dat je er weer een jong maatje voor Joep erbij krijgt binnenkort.

    Lieve groet Roelie, de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk lieve Joep dat jij straks weer een kameraadje heb, en dan nog wel een halfbroertje ....is dat niet leuk. Ik kan me voorstellen dat je Miss Kitty heel erg mist.
    Je staat er trouwens weer prachtig op de foto, wat een heerlijke snoet.
    Ben benieuwd naar wat voor naam je broertje krijgt.
    Enne die verhalen en foto's zijn natuurlijk helemaal geen straf, vind ze echt superleuk.

    Een dikke knuffel en doe je baasje maar de groeten.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat Joep er een maatje bij krijgt! En natuurlijk willen we daar foto's van zien, hartstikke leuk!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat Joep straks een broertje krijgt! Kunnen ze weer lekker spelen en is hij niet meer zo alleen! Voor jullie wel goed, denk ik, dat het nog eventjes duurt voordat hij komt........dan is het verdriet om Kitty misschien een beetje verzacht en kunnen jullie 100% genieten van ............
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joep, bof jij even met zo'n vrouwtje. Leuk voor je hoor dat je een halfzusje/broertje krijgt. Misschien mag je wel meebeslissen over een naam hi hi. En je hebt gelijk hoor dat je je af en toe even verstopt heerlijk in het zonnetje toch? Doe je het vrouwtje de groeten van mij. Ik geef je een kopje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach Joep, wat ben jij toch een prachtig beestje. Wat naar dat je Kitty zo mist.
    Gelukkig krijg je straks weer een maatje om mee te spelen. Nog even geduld hoor!
    Een kopje van mij en van Spookie (onze kat), Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk dat Joep er weer een speelmaatje bij krijgt. En wat een heerlijk vooruitzicht voor ons: worden we weer vervend met prachtige foto's! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joep!!!!........Wat een leuk nieuws zeg!!!
    Fijn voor jou en je huisgenoten om naar toe te leven.
    Dan ben jij de grote broer! Stoer hoor!
    Geniet nog maar even van de rust en aandacht die nu nog alleen voor jou is!!
    Knuffel!!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Joep,dat je een fijn vooruitzicht hebt.
    En nog wel een echt broertje dus.
    Ja,dat hij dan een ander kleurtje heeft is dan wel makkelijk.
    Anders lijken jullie een tweeling.
    En je weet,een tweeling is haast niet uit elkaar te houden.
    En ik ben benieuwd naar de naam.
    Jaap zou best leuk klinken.
    Joep en Jaap.
    Past goed bij elkaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je een broertje gaat krijgen Joep! Enne dan geen ruzie met hem maken hoor, dat doen Boef en Pip wel en dat is net leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig, weer een room-mate...nog even genieten van je vrijheid Joep, voor er weer een kleine dreumes de aandacht vraagt! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. (Ik zie het zo voor me hoe Joep dit vertelt! Beetje als Minoes...)
    Nou Joep, we begrijpen dat je Kitty mist. Het was toch je speel-maatje! Maar je krijgt er dus binnenkort weer een ander maatje bij. Hoe gezellig is dat! Zul jij dan goed op 'm passen en de grote 'broer' zijn? Vast wel. En dat met die foto's: tuurlijk is zo'n klein pluizebolletje héél leuk om te zien, en kunnen we niet wachten om 'm te bewonderen, maar jij zult toch een apart plekkie in ons hart hebben...Net zoals je bij je baasje hebt, zeker weten! Jij blijft het grote foto-model! Zeker als ik je eerste foto weer zie: prachtig, hoe statig je daar kijkt. Daar zie je toch een professional bezig!!!
    Je krijgt een lekker kroeltje onder je kin van mij en je baasje de liefste groetjes!
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een goed nieuws joeppp ...eindelijk weer een maatje waar je alles mee kan delen ....enne zegt maar tegen het vrouwtje dat we graag de foto's zien ....knuf van mij ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed zo Lia.

    Ik zij toch koop maar gauw een broertje of zusje voor Joep.

    Is voor jou toch ook helemaal leuk he.

    liefs van Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh wat een spannend en leuk vooruitzicht! En met die foto's komt het vast goed, jij bent zo fotogeniek daar gaat geen camera aan voorbij:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha die Joep, mijn vrouwtje vond dat ik maar even moest reageren op jouw blogbericht. Ik heb namelijk vorig jaar hetzelfde meegemaakt, en laten we nou eerlijk zijn, ik was niet echt grote vrienden met Ienie, en heb haar net als jij Miss Kitty, ook wel eens gepest (best wel vaak eigenlijk), maar als ze er dan niet meer zijn, is het gemis toch wel groot.
    Wat fijn dat jij er straks een poezenvriendje bij krijgt. Bij mij zit dat er niet in, want ik ben al bijna 17, dus een hele ouwe man, en dat vindt het vrouwtje niet een goed idee. Ik zelf ook niet hoor, ik moet er niet aan denken dat ik haar met iemand moet delen! Nou, ik wens je veel speelplezier straks met je nieuwe maatje, en de hartelijke groeten en een kopje van je blogvriend Buster (en ook van Tineke natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou Joep, dat is wel iets om je op te verheugen, he?
    Kan me best voorstellen dat het leven leuker is met z'n tweetjes, hoor!
    Lief van je bazinnetje dat ze daar aan dacht.
    Ga je maar lekker verheugen op wat (wie) komen gaat!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk voor je Joep.
    Ben je niet meer zo alleen.
    Maar geniet nu maar lekker van de zon.
    En doe het vrouwtje de groeten.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk nieuws! Geweldig dat Joep weer een maatje krijgt.

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heerlijk voor Joep en zijn baasjes dat er weer een maatje voor Joep komt. Ik hoop dat we heel veel foto's van dit nieuwe huisgenootje gaan zien. En van Joep natuurlijk!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou Lia, kan Joep van jou mijn Skipper niet eens wat poseertips geven?
    Zodra ik mijn toestel pak, schiet mijn kat meteen weg, alsof ik m iets aan ga doen met dat ding, slapend lukt nog wel hoor, ik blijf proberen. Het zijn weer prachtige foto's van Joep!

    En Joep; Fantastisch een kameraadje erbij!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi Queenie rent ook elke keer weg als ik de camera pak ,grr

      Verwijderen
  31. Gezellig een vriendje erbij!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heerlijk, straks weer een klein bol britje in huis!!!
    Ben ook benieuwd hoe hij gaat heten.
    Joep en Jasper
    Joep en Joost
    Joep en Joris
    Onze brit heet Bowie trouwens.
    Ennuh Joep....wel lief zijn voor hem he!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk zeg.. een maatje er bij, wat gezellig voor Joep!
    Levert vast weer ook mooie kiekjes op!

    Maar..
    wat is Joep ontzettend mooi... ik zie weinig katten die zo fotogeniek zijn!!! (die ogen, lijken wel gephotoshopt;)

    Groetjes,

    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzettend leuk Joep !!...ik kijk er net zoals jij naar uit......liefs van mij ...Ria...enne geef even een koppie aan het vrouwtje.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oooohhhh, wat fijn voor Joep!! En voor bazinnetje! Dat wordt weer genieten!
    Onze Joep-look-a-like is ook in de bestelling, is ook nog niet geboren, maar wel in ontwikkeling, zeg maar. Een naam hebben we al: Jolo.
    Eigenlijk volgens mijn zoon moet het Yolo zijn, maar ik vind Jolo dan wel weer lekker eigenwijs.

    Ik kijk nu al uit naar de foto's Lia!

    Groetjes,
    Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat jullie ook weer een nieuw kameraadje krijgen.
      En nu niet op straat laten lopen.

      Verwijderen
    2. :) Ja he? Wat kan je je huisdier toch missen he?
      Het zijn ook net kinderen.....

      Ditmaal wordt het weer een poesje, en geen kater.

      Verwijderen
  36. Leuk Joep, dan kunnen jullie heerlijk spelen en samen slapen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ahh wat leuk voor jullie allemaal, maar een beetje meer voor die mooie Joep! Een nieuw levensmaatje!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is dat nu toch leuk voor Joep! Als zijn broertje dan net zo ondeugend is als hij, kan zijn baasje haar lol op en kunnen wij nog meer genieten van hun avonturen. Ik kijk er nu al naar uit... ;-)

    Groetjes Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Iedereen verliefd op Joep.. dat zal wennen zijn als er nog zo'n schoonheid bij jullie rondloopt;-)
    Weet je al welke kleur het gaat worden? Ik ben benieuwd hoe Joep reageert op een jong speels ding!
    Leuk vooruitzicht Lia..

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk ! een mini Joepje erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige foto van onze Joep, maar de kleine gaat straks ook vast een fotogeniek beestje worden.. Ik kijk nu al uit naar de foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Joep, wat een heerlijk nieuws, dat je een broertje gaat krijgen. Dan ben je straks lekker nooit meer alleen... Het duurt nog even, maar dan komt het helemaal goed...
    Fijn weekend hoor, ook voor je baasjes...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk, gezinsuitbreiding!

    Net nog je vorige posten gelezen; wat een gave tafel! Ben nu toch wel benieuwd wat er in die hoek komt hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Preciosas las fotografías y el modelo!
    Un abrazo .

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk een vriendje erbij :-) Ik ben benieuwd Lia. Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Joep wat gezellig zeg zo'n klein poezebeest erbij, leuk ... op een afstandje want ik snap niet zoveel van jullie hoor als ik voorbij kom wandelen. Hoor ik allemaal geblaas en gaan die ruggen omhoog en als ze dan in 'mijn' tuin komen wandelen, zijn ze nog boos ook als ik even de baas speel, beetje stoer ga blaffen enzo en ze niet weten hoe snel ze over de schutting moeten. Maarre mijn baas-mevrouw kan niet wachten op de foto's van jullie samen. Dikke poot van Guusje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Lia, wat een leuk nieuws dat jullie weer gezinsuitbreiding krijgen.
    Wat is Joep mooi he, mijn zoon heeft net zo'n kater. Wij zijn misschien ook weer van plan een nieuwe huisgenoot te nemen. Ik ga dan naar het asiel, daar had ik momo ook vandaan. En kreeg toen goed advies, dat hoop ik wel weer te krijgen. Een kitten is ook leuk, maar het asiel zit ook zo vol lieve dieren. En hij/zij moet ook weer bij Whoopy passen. Ik moet wel zeggen, dat ik momo nog ontzettend mis. Ik ben al een keer gaan kijken in het asiel, maar dat viel niet mee. Maar er is vast wel weer een huisgenoot die bij ons zal passen.fijne week, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ben benieuwd naar de naam hoor, Joep! Misschien wordt het wel een Katje. Joep & Katja.... dat klinkt toch wel? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat gezellig! En het verveelt ons niet hoor, m'n dochter (16) wil Joep ook altijd even zien en dan zitten we samen oohh..

    Fijne Koninginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. O Joep, ik hang aan je lippen;-) Zo leuk hoe jij vertelt!
    Wat een Super leuk nieuws!!

    Geniet van deze bijzondere dag!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo Joep heeft wel veek fans he? Ik ben er ook een van hoor! Joep is echt een fotomodel hij poseert echt voor je. Molly is gewoon een huis, tuin en keuken poes maar soms denk ik wel dat ze er van afstamt. Ik probeer Molly wel eens op de foto te krijgen als ze niet slaapt maar helaas ze wil niet stil staan of zitten. Ik geniet van de foto's van Joep !!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia