woensdag 3 april 2013

Plaid….

 

Enige tijd geleden deed ik mee met een give away. Ik doe niet snel mee omdat ik alleen maar dingen in mijn huis zet die ik echt mooi en leuk vind, dus als je meedoet en je wint dan moet je het ook wel een plekje kunnen geven.

En Vosgesparis had een hele leuke give away van een sponser genaamd Basic Goods. Nadat je de pagina op fb had geliked en een reactie op het blog achter liet zat je in de race voor dat mooie plaid. Je kon kiezen tussen drie kleuren, en ik had voor de beige gekozen. Ik was al weer vergeten dat ik meegedaan had toen ik een mail kreeg dat ik de winnaar was.

Afgelopen Zaterdag was ik buiten de stoep aan het schoonmaken toen de pakkerbezorger met de doos aankwam. Het is een plaid van een prachtige kwaliteit. En het komt mooi uit in mijn interieur. ‘S avonds zat ik heerlijk bij te komen van een “voor mij” zware dag onder een lekkere plaid.

 

025 

En een plaid kun je nooit teveel hebben in huis, zeker niet als je naar de afgelopen winter kijkt. Want toen heb ik best vaak lekker onder zo’n plaid gezeten, en nog…..

 

014

 

Het is vandaag ook weer geen stralende dag, en al helemaal geen Lentedag. Maar doordat de stoep schoon is, ziet het er alweer ruimer en zonniger uit buiten. Och, en die zon komt heus nog wel…..

43 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een mooi plaid en de kleur past ook helemaal bij je. Plaids worden hier door mijn dochters ook veel gebruikt. Vanaf vandaag hebben ze een proefwerkweek en het liefst zitten ze aan de eettafel te leren, allebei met een plaid om zich heen geslagen. Nu maar hopen dat deze aangename temperatuur bijdraagt aan goede resultaten ;-).

    Hier schijnt de zon overigens al de hele dag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je aan een give away hebt meegedaan ,ik doe het trouwens ook niet .Maar fijn dat je hebt gewonnen en hij is prachtig !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur hoor, weer eens wat anders dan grijs ;-)
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent met zo'n cadeau
    Mooi materiaal zeg!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook hier schijnt de zon volop vandaag ;)
    Wel gaat het steeds harder waaien en met de wind uit de verkeerde hoek heb je dan die mooie plaid wel weer nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Give Away! Past helemaal in je sfeertje. Ik ben zelf ook een liefhebber van mooie plaids. Ik ben dan ook een echte koukleum! Dus deze lange..lange winter is dan ook niet aan mij besteed. In Friesland schijnt het zonnetje wel volop maar de wind is erg fris. Volgende week wordt het beter, zegt Piet (Paulusma). Ik hoop het. Tot die tijd kun jij heerlijk genieten van je warme plaid.
    Fijne dag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige plaid...hopelijk hebben we die vanaf volgende week niet meer nodig hihihi..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo,n mooi warme plaid!! Maar goed dat je deze keer mee gedaan had! Haha!
    Hier liggen ze ook altijd bij de hand! En maken dochterlief en ik altijd dankbaar gebruik van!
    Fijne week verder
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een prachtig plaid en daar kun je er nooit te veel van hebben! gefelciteerd, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat prachtig bij jou!
    Geniet ervan...

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleur, met deze lange winter kan je het inderdaad goed gebruiken!
    Hier begint het langzaam (eindelijk) lente te worden, al kunnen wij hier ook nog warme plaids gebruiken zo s'avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat enorm leuk voor je dat je gewonnen hebt. Gefeliciteerd hoor.
    Lijkt me heerlijk om over me heen te hebben.
    Hier ligt er ook een hoor, en daar kruipen onze jongste en ik 's avonds samen onder als we tv kijken.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...heel mooi, en wat leuk dat je hem gewonnen hebt! Je zal hem inderdaad nu nog wel even gebruiken...maar wie weet hoeft dat niet lang meer..en kan je er heerlijk alleen naar kijken:)

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n plaid en zo mooi ook! Wat leuk dat je dit gewonnen hebt!
    En met deze kou kun je er nog even lekker in wegkruipen:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige plaid en hij staat ook nog eens super in je huis.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunt er niet genoeg van hebben, plaids. Mijn favoriete is nog steeds mijn (nep) bontplaid. Die ligt er zomer en winter. Met de andere plaids varieer ik wel naar gelang het seizoen. Wat leuk dat je deze gewonnen hebt zeg. Heerlijk genieten. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen Lia en nog wel met zo'n prachtig plaid. Het staat mooi en ze komen altijd goed van pas.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, gefeliciteerd!
    Wat is het een mooi plaid, hij staat erg mooi en de kleur is super!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een hele mooie give away! En hier zijn we ook dol op plaids, lekker om mn benen s avonds, genieten:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is boffen Lia, zo'n mooi plaid winnen. Ik lig ook graag onder een plaid hoor. Dat vind ik zo fijn. Echt genieten. Gaat het een beetje met jullie en Joep?
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal toch ook eens mee moeten doen met zulke leuk give aways.
    De prijzen gaan mij vaak mijn neus voorbij.
    Het plaid ligt erg mooi op de stoel en past helemaal bij jou.
    En wij geniet ook zodra de zon een beetje te voorschijn komt.
    En het zonnetje komt inderdaad wel.
    Fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een plaid komt nu wel goed van pas, want het was hier vandaag ijskoud.
    De plaid ziet er heel mooi uit, mooie kleur ook!

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige plaid.
    Mooie kleur ook.
    Past in bijna elk interieur,lijkt me zo.
    Proficiat dat je gewonnen hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lia,
    Jeetje, deze is ook al zo mooi... Wat zal hij heerlijk warm zijn.
    Jammer dat bij jou de zon niet schijnt, hier is het al vanaf 7 uur vanmorgen zonnig, maar nog steeds erg koud jammergenoeg. Hopelijk komt daar heel snel verandering in...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van Harte met je mooie plaid ...ik ben erook gek op ...en het is altijd weer leuk om te zien wat voor mooie foto's daar van komen ...wens je een fijne week met hoop een beetje meer zon ...zoals je zegt komt vanzelf ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige plaid en zeer passend in jouw interieur. Ik zelf ben ook een groot liefhebber van plaids, ben net herstellende van een zware migraine, raad eens wat er over mijn bene ligt, juist een plaid :-)

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi plaid.
    Nog gefeliciteerd.


    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een prachtig plaid gewonnen! Helemaal passend in je interieur en nog goed te gebruiken met de frisse avonden.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mazzelaar! Dat is een leuk plaid. Staat erg leuk over die stoel.
    Een warm plaid geeft ook meteen een warme huiselijke sfeer, vind ik.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier scheen de zon ook volop maar wel met een frisse windt, maar dan is een mooi plaid wel heerlijk om onder te kruipen!

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi kleed hoor....het was zonnig vandaag maar erg koud hoor!!...liefs Ria.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige plaid. Heerlijk even wegkruipen.
    Maar hij mag nu alleen nu even dienst doen als plaid voor zwoele zomeravonden haha.
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van Harte met je mooie plaid. Een plaid komt nu wel goed van pas want het weer zit nog steeds niet mee he?. Ik heb er zelf ook 2 op de bank liggen en gebruik ze helaas nog steeds. Nog een fijne avond.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Acabei de conhecer o seu blog e achei maravilhoso. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met het winnen van deze leuke give-away. Plaids kun je nooit teveel hebben. Zeker niet met deze kou in april! Maar in de zomer is het ook lekker om op een koudere avond lekker om je heen te slaan en er lekker in weg te kruipen, kijkend naar de sterren...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alsof deze voor jou gemaakt is Lia !!
    Je hebt het ook wel verdiend na het hele gebeuren met de poes hoor,geniet er maar fijn van,s'avonds altijd lekker met de voetjes eronder hé zelfs op lange zomer avonden..........wat zijn dat ook alweer...lange zomeravonden ;-)

    liefs van mij

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Terwijl ik je prachtige foto's bekijk zie ik dat jullie ook een heel mooi kleed op de vloer hebben liggen.
    Mag ik vragen waar je dit kleed hebt gekocht?
    Want wij zijn opzoek naar zo'n kleed.
    Bedankt! En geniet heerlijk van je nieuwe plaid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kleed is van Carte Colori, en heb ik gekocht bij de Stamkamer in Lienden.

      Verwijderen
  37. Gefeliciteerd bofkont :) prachtig en mooi aan jouw gegund: Heerlijk zo plaid nu het nog veeeelste fris is.
    Kram, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een fijne prijs om te winnen! En zeker met deze koude dagen... heerlijk om onder te kruipen! Geniet!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi plaid zeg! Dat was een aangename verrassing voor je! Toch weer een voordeel dat de temperatuur nog niet zo omhoog wil. Heb jij weer een goed excuus om onder je plaid te kruipen!

    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia,

    Ik heb even op de site van de Pagter gekeken, en inderdaad daar lijkt het op.
    Maar bedankt voor de tip, want ik zie daar ook hele mooie spullen, die ga ik ook zeker onthouden.

    groetjes en een fijn weekend,
    inge, my choice.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige plaid.......wat leuk dat je die gewonnen hebt.
    En nu maar hopen dat je hem gauw kunt gebruiken lekker buiten in de tuin, als je na een hele dag buitenzitten 's avonds laat denkt.......hmm het wordt nu toch wat frisjes!!
    (ik geloof dat ik nu ook een winterdip heb!!)
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia