maandag 20 mei 2013

Als blijk van dank…..

 

 

Ik wil jullie met deze grote bos Fluitenkruid bedanken voor de vele lieve en leuke reacties die ik kreeg op mijn vorige post. Ik zit ook weleens te denken van zal ik het eens een keer professioneel aanpakken, maar hoe begin je dan en waar enz enz. Want als ik iets wil of doe wil ik het ook wel heel goed doen. En dan is ook nog maar de vraag hoeveel mensen zouden het dan ook echt kopen. Hmmm, ik ga er eens over denken.

 

013

 

Ook heb ik op diverse manieren afgelopen week hele leuke felicitaties gekregen omdat ik jarig was. Echt uitgebreid vieren doen wij dat nooit zo, maar toch ben ik lekker verwend. Een prachtig boeket voor binnen en een voor buiten. Wat voor de uiterlijke verzorging, en……. ja, het gaat nu toch echt gebeuren. Ik mag met een ballonvaart mee, moet nog even een datum pikken. En als het kan een met mooi en lekker weer, maar ja dat weet je hier maar nooit hé. Gisteren viel het niet helemaal tegen, maar vandaag vind ik er weer helemaal niets aan.

De pot met fluitenkruid staat op de foto nog leuk onder het afdak, maar daar is ook weer heel veel veranderd, een werkje waar veel tijd in gaat zitten. Maar daar kom ik nog wel eens op terug. We hadden het erover op Hemelvaartsdag en jullie kennen Jan ondertussen ook al wel. Op vrijdag was hij toch vrij, dus waarom wachten……

Tja, er kan hier maar zo in een paar dagen iets veranderd zijn.

 

Fijne week allemaal…

38 opmerkingen:

  1. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lia! Gisteren zagen wij tijdens onze wandeling - hier vlakbij kunnen we zo de dijk op - een luchtballon, toen moest ik nog wel aan je denken! Heb nog gekeken of je er in zat hihi maar dat kon haast niet, dan was je wel erg ver afgezakt vanuit je eigen omgeving ;-). Ik had je trouwens tussen die hele kleine poppetjes op afstand niet eens kunnen ontdekken, dan had ik een verrekijker bij me moeten hebben.

    Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt...ik vind het wel erg stoer dat je dat gaat doen!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst nog proficiat met je verjaardag... en een ballonvaart wat leuk!
    Ik zou er toch echt ook eens over nadenken om je boek uit te geven, ik zou het in ieder geval gelijk kopen. het is zo mooi.
    Fluitekruid is en blijft mooi, in je stoere pot helemaal!

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé zo´n bos fluitenkruid.
    Heb er zelf ook 1 buiten staan.
    Vanaf hemelvaart.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en wat spannend en dapper een ballonvaart! Maak je dan ook weer foto's voor ons? Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi die fluitekruid in die stoere pot.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat gaaf dat je een ballonvaart cadeau hebt gekregen, lijkt me echt een geweldige ervaring.
    Veel plezier alvast!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben even terug gegaan naar je vorige post en ook ik kan niet anders zeggen dan dat je foto's prachtig zijn. Daar mag je met recht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch dat je een fijne verjaardag hebt gehad en veel felicitaties krijgen is altijd leuk, ook al vier je het niet echt uitgebreid.
    Een ballonvaart lijkt mij echt fantastisch, maar daar ga jij of vast wel foto's van laten zien ;-)
    Ook ben ik benieuwd naar jullie nieuwe project!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    Ik had je vorige post helemaal gemist, maar ik heb snel even teruggekeken. Ook heb ik je boek even online bewonderd. Wat een prachtig boek is het geworden... daar mag je heel trots op zijn...
    Wat leuk dat je een ballonvaart gaat maken. Ik heb dat een aantal jaar geleden ook gedaan, samen met mijn vader. Het was een geweldige belevenis en zeker aan te raden. Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaring...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte en alvast veel plezier gedurende je ballonvaart.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja,prachtig hè,dat fluitenkruid.
    Net heel fijn kant.

    Nog Proficiat met je verjaardag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een mooi cadeau een ballonvaart. Dapper hoor. Ja als ik uit mijn raam kijk staat de wal ook vol met fluitekruid. Zo mooi. Ja ik vind je foto's ook geweldig en zou zeker je boek kopen. Maar hoe vind je een breder publiek? Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke keus is. Maar de kwaliteit van je foto's is top. Ik ben echt benieuwd wat je keuze wordt. Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lia. Na bijna 5 jaar bloggen vergeet ik dit steeds, moet toch maar een keertje een blogkalender bijhouden.
    Wat een prachtig boeket, bedankt voor dit lieve gebaar.
    Ben wel nieuwsgierig naar de verandering. Leuk om zoiets ook meteen aan te pakken.
    Hier komt de regen met bakken uit de lucht, dus straks maar een film pakken...gewoon thuis op de bank.
    Wens je een fijne avond.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mijn moeder is vandaag jarig, dus hier ook feest en daarna eerst maar eens een weekje rustig aan doen na al die drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik heb vanavond je fotoboek zitten bekijken: Prachtig!
    Wat een super mooi boek, prachtige foto's!
    Ook hier staat het fluitekruid buiten en binnen!
    Ben benieuwd wat je hebt aangepakt vandaag:)
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ontzettend leuk dat je een ballonvaart cadeau hebt gekregen. Ik hoop dat je je fototoestel dan meeneemt. Dan kunnen we heerlijk met je meegenieten.
    Je maakt me ook wel erg nieuwsgierig naar je nieuwe project. We krijgen het vast en zeker snel te zien.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi bedankje krijgen we van jou.......zo,n mooie bos fluitenkruid ! Prachtig zijn ze hè voor op de buitentafel!
    Hier heb ik ze ook staan! Er staat genoeg langs de beek achter ons huis, en ik kom er elke dag langs met de hond en kan het niet laten om geregeld een bos te plukken!
    Maar wat een leuk cadeau heb jij gekregen zeg ..........een ballonvaart!
    Geweldig lijkt me dat ! Hier bij ons zie je ze zomers elke dag wel over ons huis varen,soms zo laag dat je de mensen echt kan zien.
    Maar er in gezeten dat heb ik nog nooit!
    Ben benieuwd naar de verandering van de overkapping ( zie ik soms een ander kleurtje op de achterwand ;))
    We zullen het vast snel zien!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi het fluitenkruid ......ga even terug lezen hoor.....volgens mij heb. Ik die gemist......fijne week....liefs Ria....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ik heb je vorige post gemist, en heb zojuist alsnog je boek bekeken.. hij is echt prachtig!!! Echt bijzonder.. de foto's zijn zo bijzonder, je foto's hebben wat extra's, net als je huis.. zo mooi!! Ik vind het knap van je hoor, wat zul je genieten van je prachtige huis!

    Bedankt voor je mooie bos Fluitenkruid, dit groeit hier ook volop.

    Fijne week verder, lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig cadeau, heerlijk om zo verwend te worden!!
    Leuk dat bij jullie de plannen ook meteen uitgevoerd worden.
    Het was al een plaatje, ben heel benieuwd naar de verandering!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjonge wat een mooi bek had je gemaakt!!! Klasse!!!!Dat moet je uitgeven..geweldig leuk! Ik vind het knap als je je huis zo kunt inrichten...wat is je stijl in alles terug te vinden! Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar dat hoekje dat veranderd is....Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als nog hartelijk gefeliciteerd. Ben nieuwsgierig naar de verandering.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een ballonvaart spannend zeg je laat vast wel wat foto's voorbij komen als het zo ver is, en ben natuurlijk benieuwd naar de veranderingen in je tuin en wat je gaat doen met je boek!

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, en een ballonvaart hoe gaaf!
    Ik vind je foto's en boeken altijd erg mooi worden, je zou er zeker eens over na moeten denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog gefeliciteerd Lia !!
    Prachtig dat fluitenkruid !! Ken benieuwd naar de verandering.....!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik geniet al een tijdje je blog als stille volger, maar heb zelf nu ook de stap maar gewaagd in blogland.
    Ben benieuwd wat de verandering is.
    Fijne week, Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, dat fluitekruid. Gelukkig bloeit het hier ook heel uitgebreid overal. Dus staat er steeds weer een pot met fluitkruid op mijn veranda.
    Ai..een ballonvaart. Daar benijd ik je niet om, ik zou het voor geen geld durven. Maar voor jou natuurlijk heel leuk, ik hoop dat je dan foto's kunt maken.
    En alsnog van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk, dat je de lucht ingaat! Mijn man gaat binnenkort ook, tenminste als het weer het toelaat. Dat is altijd afwachten. Mij krijg je er niet in, hoogtevrees...Maar het zal zeker een aparte beleving worden!!!
    Ik heb je vorige post dus ook gemist, dus heb even snel gekeken: MOOI!!!! En dan vraag je je af óf er iemand je boek koopt? Ik denk dat er genoeg gegadigden zijn...
    Ben ook benieuwd naar jullie nieuwe project, spannend.
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat gaaf dat je met een ballon mee gaat! Spannend! Nu dus wachten op mooi weer!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Alsnog van harte gefeliciteerd Lia! en wat ontzettend leuk dat je een ballonvaart gaat maken, dat wordt vast een te gekke ervaring! nog maar even wachten op beter weer.. dit is niets bah..

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog van harte gefeliciteerd. Prachtig dat fluitekruid.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog gefeliciteerd en wat een ontzettend gaaf cadeautje om te krijgen. Nu hopen dat je snel op kunt stijgen ... en genieten van je vaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nog van harte gefeliciteerd en wat een leuk kado!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd Lia met je verjaardag ,prachtig kado heb je gekregen ,we gaan het vast nog zien de foto's goeie vaart !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Talent zit al in je ;-)
    Oh ik ben te laat maar feliciteer je alsnog hoor....en wat een apart cadeau....
    Zou voor mij niks zijn met mijn hoogtevrees ;-)
    Dank je wel trouwens voor je mooie bedankje....een grote bos fluitenkruid :-)

    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia