zaterdag 4 mei 2013

Kledingkamer…

 

 

Ik ben al enige tijd bezig om een nieuw fotoalbum te maken. Het is alweer ruim twee jaar geleden dat ik mijn vorige maakte, en in de tussen liggende tijd is er weer genoeg veranderd. En waar het niet echt veranderd is, maak je toch weer wat andere foto’s. Zo ook deze foto’s van de kledingkamer. Jullie hebben het weleens voorbij zien komen, en voor degene die het niet weten, mijn kledingkamer is de kleinste slaapkamer in huis waar Jan van 4 oude deuren een mooie kast heeft gemaakt.

De kamer is echter zo klein dat ik niet echt makkelijk een foto kan maken. Maar vanaf de overloop en later in de hoek van de kamer gaat het net.

 

052

 

044

050

Op die kamer staat een oude maar nog steeds leuke stoel, hij is een beetje gammel maar voor kleding maakt dat niet zoveel uit. En ik kan er ook nog wel op zitten, omdat ik weet hoe. Je ziet duidelijk allerlei gebruikers sporen op de stoel, maar dat maakt het alleen maar mooier.

En op de stoel zie je een van mijn lievelingskleding op die stoel liggen. Ja, een jeans is voor mij onmisbaar in de kast. Ik voel me er heerlijk in, kan me lekker bewegen, zitten in allerlei poses, en je kunt het stoer en toch ook vrouwelijk dragen.

En…. er leuke foto’s van maken.

32 opmerkingen:

  1. De droom van iedere vrouw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eigen kleding kamer...luxe hoor!!...fijne zondag....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, een kleedkamer!

    Die wens is er bij mij zeker, en qua keldingkast zou het zeker op zijn plaats zijn..maar ik heb die geen kamer die ik daarvoor wil opofferen!

    Prachtig die oude deuren!

    Fijne avond en mooie zondag!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!! Bovenaan de pagina zie ik ook prachtige, nieuwe foto's en bij je blogprofiel ook, daar ben jij echt een kei in!!
    Het lijkt me heerlijk om zo'n kamer te hebben, met zo'n kastenwand, waar al je kleding in ligt/hangt.
    Ik ben benieuwd hoe je nieuwe fotoboek gaat worden, leuk!!
    Een fijne zondag, ga je nog naar de Appeldijk?
    Ik ben nu bezig met een post, kun je vast zien hoe het eruit ziet ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende ingebouwde kast !! Jullie kunnen echt trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kledingkamer heb je.
    Je hebt je blog verandert, wat mooi, en je profielfoto... daar zit ik van te smullen , zo mooi.
    Komt het beeld van seizoen en stijl? ik vind het zo mooi.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ideale kamer voor een prachtige kledingkast. En een mooie jeans is hier ook onmisbaar, in de winter draag ik bijna niet anders...en zomers wissel ik af met wit.

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een droom van elke vrouw.....zo'n mooie kleding kamer......
    Enne jeans...yep....een must have!

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat je zo'n handige man hebt. Wij hebben ook zo'n kamertje maar daar staat gewoon een ikea schuifdeurenkast. Erg mooi bij je. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De droom van iedere vrouw! Heerlijk hoor een kledingkamer. Mooi ook met die oude deuren. Wij hebben onze kledingkast ook gemaakt van oude deuren (foto daarvan wilde ik vandaag of morgen gaan plaatsen).
    Ik vind je nieuwe header ook erg mooi!
    Fijne zondag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kledingkast en zo je eigen ruimte hebben zal wel leuk zijn. Zo'n kleine ruimte is ideaal voor een kledingruimte, en bij het lezen van jouw blog geef je mij een geweldig idee om mijn kleine rommelkamer om te toveren tot een echte kledingkast.
    Bedankt!!

    Fijne zondag, liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijk me heerlijk om een kledingkamer te hebben :P Ik moet nu genoegen nemen met 1 kledingkast die vriendlief en ik moeten delen. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig zeg zo'n kledingkamer; het zou hier kunnen, maar dan moet ik de boek-en-zo kamer leeghalen of de pubers uit huis jagen. Denk dat ik dan gewoon nog maar een jaartje of 10 geduld heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je blog is veranderd, mooi zeg. Een geweldige kleedkamer, prachtig die deuren. En de kleur op de muur. Mooie foto's.

    Fijne zondag, Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de deuren in de kledingkamer helemaal geweldig!
    En jeans...je kan mij er in uittekenen...

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk hoor zo,n kledingkamer het is de wens van iedere vrouw !
    Prachtige header heb je gemaakt !
    Fijne dag !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kamertje wie wil dit niet als vrouw hahahah mooie foto,s ....fijne zondag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel handig zo'n kledingkamer ;-). Wij hebben van het kleinste slaapkamertje ook een een kledingkamer gemaakt.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben benieuwd naar je nieuwe boek. En die jeans standaard uitrusting in mijn kledingkast hoor.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mevroi heeft het prima voor elkaar hihi ;-)
    Prachtig zo'n kledingkast (kamer)
    Hoewel we ruimte genoeg hebben heb ik zoiets niet hoor!
    Wie weet ... Als alle klussen klaar zijn! Eerst nu de tuin.
    Enne een jeans: ik zou niet zonder kunnen. Ik woon er nog net niet in.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie blauw van de jeans: ik ooook volgens mij gewoon ook als we nog 85 zijn :)
    Prachtige stillevens. op naar een volgend fotoboek .

    Kram /Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Lia,
    Ik ben vooral helemaal weg van jullie deuren... Zo mooi!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk zo'n kastenwand met die prachtige deuren! Wie wil dat nu niet?!
    En jeans: ook hier met stip op 1.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je een fotoboek maakt! En mooie foto's weer...!!

    Die jeans... ja echt onmisbaar. :)

    Lieve groet,
    Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk in ben benieuwd naar je foto album, en een jeans is in mijn kleding kast ook onmisbaar.

    Fijne zonnige dag, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is luxe zeg! Zo'n inloopkast c.q. kastenkamer. Dat zit er voor mij (nog) niet in. Alle kamers zijn bezet. De kledingkast op onze slaapkamer puilt werkelijk uit. Laatst heb ik nog een hele vuilniszak kleding naar de tweedehandswinkel gebracht. Maar het heeft niet echt geholpen. Dus òf nog meer wegdoen òf nooit meer wat kopen òf een kastenkamer. Wat zal ik kiezen?
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeans is inderdaad het meest ultieme kledingstuk in iedere kast volgens mij! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig om een aparte kamer voor je kleding te hebben! Lijkt me heerlijk!
    Mooi die nieuwe header van je blog.
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is het toch een prachtige kast. Ik wou oprecht dat mijn Jan ook zo handig was. Geweldig ook die deuren. Echt smullen hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! http://www.shopfish.nl/shop/wehkamp-1

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia