donderdag 30 mei 2013

Kletspraat….

 

 

014

 

Ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig, dat ik niet weet waar ik als eerste een post van zal maken. Soms heb je van die momenten dat alles tegelijk komt. Helemaal niet erg, maar dan moet je kiezen wat je even laat zitten. En helaas, dat zijn dan toch jullie.

Maar nu heb ik tijd en maak er even een gezellig kletspraatje van. Om te beginnen met de foto, daar zie je de groene overblijfselen van mijn verjaardags boeket. De rozen waren uitgebloeid maar de rest is mooi om ook gedroogd te bewaren. Ze staan in een oude Engelse urn, die ik onlangs gekocht heb. De kleuren passen perfect bij de kleuren die ik in mijn huis gebruikt heb. En de aanslag die erop zit is ook gewoon mooi. Nu met dat gedroogde boeket, maar met een kaars erop is hij ook heel leuk.

 

006

Verder zijn we (lees Jan) nog met het afdak bezig, en ik doe het knip en snoeiwerk in de tuin. Zo zijn de taken mooi verdeeld, toch! En de markt is heel goed gegaan, ik heb zo ontzettend veel verkocht, en de restanten staan sinds gisteren op MP KLIK.

Verder ben ik weer foto’s wezen maken voor S&S, en het was zo leuk om bij iemand te komen die een trouwe stille volger van mijn blog was, en zodoende S&S ontdekte. Carola bedankt voor de gezellige binnenkijker.

Ook heb ik tussen de bedrijven en de buien door stevig gewandeld, en als de zon scheen ook even heerlijk zitten niksnutten in de tuin.

 

021

Morgen moeten de boodschappen gedaan worden, en Zaterdag mogen we eindelijk bij onze nieuwe kitten gaan kijken. We hebben trouwens unaniem gekozen voor de naam Yoris. Bij poezen is het nl zo, dat ieder nieuw nestje op alfabet gaat. Dit is dus het Y-nestje en vandaar Joris met een Y. En nu heb ik straks ook een beetje de drie J’s in huis.

 

003

Fijn weekend…..

31 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar, met van alles tegelijk bezig zijn! Mooie foto's zeg, en dat boeket ziet er goed uit!
    Als kattenliefhebster ben ik zeer benieuwd naar je nieuwe kitten. Plaats je ook een foto van Yoris? Veel plezier met je bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad ook zonder rozen blijft je boeket erg mooi, wat een sfeertje in combinatie met die nieuwe urn!
    Leuk dat jullie zaterdag eindelijk naar Yoris mogen gaan kijken!!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, nu het tuinseizoen weer aangebroken is,blijft er toch voor andere dingen minder tijd over.
    Mooie engelse urn heb je, zeer sfeervol.
    Ik heb je beeldje gevonden hoor! Het staat in bestelling bij de Stamkamer. Bedankt voor de tip.

    Alvast een fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi het boeket groen zo !!!...oww wat leuk de nieuwe poes komt eraan......heel fijn weekend...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk, druk en nog eens druk dus. Logisch dat je ons dan even laat zitten. Je moet tenslotte prioriteiten stellen. Fijn dat je goed hebt verkocht op de markt, je had dan ook mooie spullen. Ik zag nog wel veel meer dingen die ik had willen hebben, maar ja, prioriteiten stellen he. Ik zei het al. Ik vond het leuk om je even ontmoet te hebben alhoewel ik niet goed wist wat ik moest zeggen. Voel me dan toch altijd een beetje ongemakkelijk. Later bedacht ik me dat ik ook niet eventjes naar Joep had gevraagd. Ik ben iets beter in kletsen op papier denk ik. Ik wens je alvast een fijn weekend toe. Leuk dat jullie zaterdag naar Yoris gaan. Leuke naam weer trouwens. Ik hoop niet dat jouw 3 J's voor je gaan zingen. Hihi. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige urn en nu kan je nog extra lang genieten van je verjaardagsboeket. Ik ben benieuwd naar Yoris, leuke naam in ieder geval.

    Groet, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je toch even tijd hebt kunnen maken en leuk ook dat je zo goed verkocht hebt! Mocht je het boek Belle Blanc nog niet kwijt zijn, dan heb ik wel interesse (lees dan is ie bij deze verkocht).

    Ik ben benieuwd naar Yoris en ook hoe Joep op hem gaat reageren...het is te hopen dat hij de rol aanneemt van een lieve grote berschermende broer.

    Fijn weekend en veel plezier zaterdag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,
    Soms ben je zo druk dat je inderdaad prioriteiten moet stellen. Maar wel fijn dat je nu even tijd had. Mooi hoor die urn. Kun je deze bos groen dan zo laten drogen?
    Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zucht...prachtige foto's! Zo mooi! Ook de vaas waar je boeket in zit, is zeer fotogeniek. Mooi die ruwheid.
    En we zijn zeer nieuwsgierig naar Yoris (leuke naam). Heerlijk om zo'n pluizeballetje weer in huis te hebben. Word jaloers...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooie urn, ik ken deze!!
    Leuk dat jullie zaterdag weer naar de kittens gaan kijken, nog niet ophalen denk ik he?
    Ik ben benieuwd naar de binnenkijker, maar dat gaan we vast wel bij de S&S blog zien!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig,dat groene boeket in de verweerde urn.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig groen boeket in zo'n Engelse verweerde urn. Styling is prachtig om te zien! Daar wordt een mens vrolijk van zeg.

    Groetjes Marije
    www.homestylingbymonisha.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie urn..in de kleuren waar ik zo van hou.
    Leuk dat jullie naar Yoris gaan kijken, stoere naam trouwens.
    Fijne dag morgen, Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie urn!!
    Leuke vooruitzichten dus, met een nieuw huisgenootje!

    Geniet van een mooi weekend!!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk om bij kittens te gaan kijken! Leuke naam hoor, Yoris! Veel plezier alvast. Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige vaas Lia en wat spannend een kitten,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig overblijfsel van het boeket, ik zie er Juffertjes-in-het-groen in, zo'n lief bloempje, ik ga deze volgend jaar maar weer in de tuin zaaien.
    Wat leuk dat er straks weer een nieuw huisgenootje bij komt, daar zal Joep ook blij mee zijn.
    De 3 J's haha... hoe verzin je het.
    Fijn weekend Lia.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En dadelijk met de derde J krijg je het vast nog wat drukker, maar levert ongetwijfeld weer een boel foto's en dus blogjes op. Je foto's zijn weer om van te genieten. Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lia, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    (als ik dat nog niet had gedaan), prachtige bloemen
    (ook zonder rozen!)
    En wat leuk dat jullie nog n kitten krijgen! Ben benieuwd!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zo het restant van je boeket in de verweerde urn.

    Gezellig weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige resten van het boeket, mooie urn ook. Fijn dat je even tijd had om het met ons te delen:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi het groen in combi met de grijze vaas! Leuk dat je zo goed verkocht hebt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi stilleven heb je van je urn gemaakt.
    En toch de naam Yoris, goed gekozen!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's!
    Ik wens je een fijn weekend.

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Inderdaad een mooi boeket in een erg mooie urn .En wat leuk dat je naar je kitten gaat kijken leuke naam ook !
    Fijn Weekend
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Druk, druk, druk. Hier ook, we hebben een grote schuur gekocht voor van alles en nog wat. Onze zoon is daar op de bovenverdieping een sportzaaltje begonnen, we hebben morgen Boeldag, dus nog snel even een tafel geverfd. Heerlijk ........

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijk sfeerhoekje heb je er van gemaakt! Het boeket staat erg mooi in de doorleefde urn. Je hebt er zoals gewoonlijk ook weer prachtige foto's van gemaakt.
    Wat leuk dat jullie vandaag jullie kitten hebben gezien. Ik ben zo benieuwd naar jullie Yoris!
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai Lia,

    wat een mooie rustgevende sfeer heb je in huis en op je blog.. ik kom je volgen daar wil ik meer van zien :)

    lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou ik hou wel van zulke gezellige kletspraatjes hoor!
    Mooie foto,s van je bloemen en urn!
    En Ooh wat een dotje die Yoris.......zag hem op FB voorbij komen ;-))

    Fijne weekend!
    Gr. Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat moet wel een heel mooi boeket zijn geweest, als het restant nog zo mooi is! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Mooie vaas/ urn, mooi verweerd, super!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia