zaterdag 1 juni 2013

Kraamvisite….

 

 

005

Hallo blogdames, ik zal me even voorstellen. Ik ben Yoris, en net als Joep ben ik een britse korthaar

Vandaag heb ik kennis gemaakt met mijn baasjes. En ik schijn hier straks nog weleens vaker te verschijnen. Misschien ook wel samen met mijn grote broer Joep. Dat gaat vast goed komen, want hij lijkt precies op mijn moeder, en hoop dat hij mij ook leuk gaat vinden.

Hier boven word ik vastgehouden door de herenbaas terwijl ik even poseer voor de vrouwtjesbaas, (kan ik vast oefenen zei ze). Ik lijk hier wel een grote vent, maar….

 

015

Zoals je ziet ben ik in een vrouwenhand opeens een stuk kleiner.

 

026 028

Ik blijf dus toch nog maar een week of acht hier bij mijn broertje en mijn moeder liggen. Kan ik nog wat groeien….. En ze mogen mij altijd opzoeken, dat is toch ook leuk!

 

Tot later…..

74 opmerkingen:

  1. Ach Lia, wat een schatje!!!! Wat een lekker koppie. Ben benieuwd hoe Joep straks op dat kleine speelse kittentje gaat reageren. Er komen de laatste tijd veel kleine poesjes voorbij op de blogs, enig. Jullie moeten lees ik nog even geduld hebben, fijn dat je af en toe langs mag gaan bij hem. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beschuit met muisjes!!!!! Ja die lust jij vast ook wel of niet Yoris...?
    :)
    Van harte met jullie nieuw gezinslid.....

    Wat een snoepje.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en poepie zeg! Past helemaal bij Joep, hopelijk worden ze straks dikke maatjes.

    Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat een schatje!Om op te eten.
    Zal straks een leuk stel zijn, Joep en Yoris.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch te schattig!!! Wat een moppie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo schattig , en mooi van kleur ! Echt een schoontje !!!
    Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een moppie...is gewoon te schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Ahh..Yoris, wat ben je een droppie zeg! en wat ben je nog klein..nog even groeien en je mag naar je grote broer en baasjes.
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kanpperd zeg, een heel mooi manneke wat zullen jullie straks van hem genieten.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Yoris
    Wat ben jij een kleine knapperd, groei nog maar flink bij je mama en hopelijk zien wij (blogliefhebbers)| heel veel foto's van jou en je mooie ondeugende grote broer.
    Dikke knuffel Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. *Smelt*
    Ik ben nu al totally verliefd op Yoris....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zo schattig!! Ik zou er onmiddellijk ook eentje nemen,moest het niet zijn dat onze Jack Russel het helemaal niet heeft voor poezen...
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een snoesje!
    Tot snel weer Yoris;-)

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh smelt!!!!! Ontzettend lief hoor!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Occchhh ik zag hem al op fb...wat een dothe Lia...ik smelt.....xxx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief en mooi kitten hebben jullie uitgezocht zeg.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, smelt, smelt.......wat een schatje! Ik heb altijd gezegd dat ik geen nieuwe katten meer neem als de twee die we nu hebben er niet meer zijn. Dit omdat ik eigenlijk allergisch ben voor katten. Maar ach, ze zijn er nu eenmaal en ik kan ermee leven. Maar als je dit ziet...........dan ga je er toch weer voor. Ik weet het nu al.....wat een schatje.

    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owwwwww Lia ik smelt,wat een dotje,mijn man keek ook even en zei,kijk nou niet,dalijk wil je een 4e haha,wij hebben 1 halve britse korthaar,zo mooi die brede toetjes,hopelijk ga je straks veel foto`s maken van beide,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is hij schattig!!!!
    Met 4 katten is hier het huis wel vol maar als het aan mij lag....
    Geniet maar lekker van het vooruitzicht ook al duurt het nog heeeeel lang voor dat Yoris bij jullie komt wonen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh,wat een schatje zeg.
    Jullie kunnen natuurlijk eigenlijk
    niet meer wachten,denk ik zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ohhhohh, wat een lief knuffelbaar poesje zeg. Hij heeft ook een prachtige kleur, heel zacht grijs, of lijkt dat maar zo op de foto. Maar het is dus nog even wachten voor hij met jullie mee naar huis kan.

    Fijn weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh daar word je toch gelijk verliefd op, wat een scheetje !!!
    dat vormt een prachtig heren koppel hoor Lia
    leuk zo'n klein knuffeltje erbij
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh, ik zie het al...Yoris wordt in blogland met open armen ontvangen en terecht! Wat is ie lief en leuk!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh wat een scheetje!

    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach... wat een schattig beestje....die wil je toch gelijk meenemen.
    Ik vind de kleur ook heel mooi.
    Joep en Yoris, een leuk stel.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een scheetje! Wanneer mag ik em ophalen ;-)? Ik ben nu al benieuwd naar de avonturen en foto's van Yoris. Nog even geduld en dan mogen jullie hem in jullie huis verwelkomen.

    Fijn weekend.

    Groet,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou Yoris, je bent wel heel erg mooi hoor, wat een geluk
    dat je nieuwe baasjes al bij je op kraamvisite kwamen,
    leuk om elkaar al een beetje te leren kennen hoor!
    Volgens mij ben je meer dan welkom bij hen!!!

    Knuffeltje voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Op zulke momenten smelt je altijd, geweldig! ben benieuwt naar yoris in blogland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik moet het even hardop zeggen hoor: Ik ban geen kattenmens!
    Maar als ik dit zie... ohhh...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooohhh.... verliefd! Ik ben verliefd! Zou ze allebei willen meenemen.... die twee, met de pootjes om elkaar... Sam en Moos... Lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatje is het, en zo'n mooie kleur ook!
    Geniet van je weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ooohhh ik ben verliefd! Wat is ie prachtig! En zo klein nog. Ik kan niet wachten tot jullie hem meenemen en we vaker foto's gaan zien.
    Fijne zondag!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leukerd is Yoris en prachtige kleur. Jullie moeten nog even wachten maar veel geluk met Yoris.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. OOoooo wat een mooi moppie ! Prachtig is ie. Wij hebben er ook nog erg over getwijfeld of we een Britse kort haar of een Maine Coon zouden doen. Totaal verschillend natuurlijk ,maar sinds 5 maanden hebben wij 2 Maine Coons ( Billy en Noran) hier rond lopen, ze zijn nu 8 maanden. Zo leuk dat speelse maar soms ook erg druk en ben ik soms blij als ze even een tukkie doen haha. Maar verder is het geweldig. Jullie moeten nu even geduld hebben lees ik , maar hopelijk vliegt de tijd om en kunnen jullie Yoris bij jullie houden.

    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een eigenwijs koppie op de eerste foto ;-)
    Maar wel een schatje zeg...

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooi beestje. Normaal ben ik niet van de katten maar hier wordt ik meteen verliefd op. Wat een mooie kleur heeft hij. Ik ben een leek wat katten betreft maar blijft hij deze kleur houden? Ik begrijp dat je vol ongeduld naar de dag uitkijkt dat je hem kan gaan ophalen.

    Nog een fijne zondag,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schatje.....oh daar kan ik helemaal verliefd op worden.....prachtig diertje en wat leuk bij zijn grote broer Joep.....veel geluk met hem....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ach Lia, wat is hij mooi jouw Yoris, schitterende kleur is lilac, mooie combinatie met Joep, brengt heel wat herinneringen bij mij terug!

    Mooi vind ik het altijd dat hun oogjes blauw zijn en nog niet de originele kleur heeft, ik denk ook oranje net zoals Joep.

    Heerlijk om even met je mee te mogen genieten van je nieuwe Brittje.

    Fijne zondag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een dotje! Leuk dat Joep er een broertje bij krijgt!
    Het ras is echt prachtig.
    En ze passen ook zo goed bij een sobere inrichting, he:-)?
    Veel voorplezier alvast.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een scheetje!! Je hebt gelijk: op de eerste foto lijkt hij een stuk groter. Maar wat een leuke pluizebol!! Ik wens jullie heel veel geluk en plezier samen. Wij genieten wel van de foto's...Welkom Yoris, je zult een mooi hoofdstuk worden in blogland, kan niet wachten...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ooooowat n poepie!
    Ik wil ook !haha

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh Lia,die foto zo met zijn tweeen,ik ben ook geen kattenmens maar dit is zo vertederend he.

    Geniet maar lekker.

    Lieve groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Roelie de Vriesjuni 02, 2013

    Och..... wat een schatje......
    Prachtig!!!!

    Nog even geduld hebben!

    Groetjes,
    Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik smelt helemaal, wat een schatje. Wat een heerlijk pluizenbolletje. Ben benieuwd hoe Joep erop gaat reageren. Leuk!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ach..wat lief..en wederom weer een mooie kleur:)..geniet van jullie kleine Yoris!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh wat baal ik dat ik allergisch ben geworden van onze poes als ik deze foto's zie :-(
    Geef hem maar een dikke knuffel van me!
    Ik geniet wel van jouw foto's, Superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een scheetje zeg! Blijft altijd leuk, die kleine kittens. Is altijd gevaarlijk als ik ga kijken, want ik zou er zo 1 mee naar huis nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie, heel vertederend.
    Nog 8 weekjes wachten Joep dan kun je mooi spelen met Yoris.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een dotje zeg, ik zou er zo weer eentje nemen maar 2 is echt genoeg!

    Fijne zondag nog
    groetjes van Marije

    www.homestylingbymonisha.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi!!
    Preciosos gatitos!!
    Imágenes muy entrañables y llenas de ternura!!
    Lo que nos regalan nuestros amigos de cuatro patas... no tiene precio!!
    Si quieres conocer a mi gatita bengalí te invito a que visites mi blog!!
    Hugs from Girona!!
    Marta
    http://3de2-cat.blogspot.com.es/2013/05/os-presento-mai-zephyr-de-ramazan.html

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ohh.... hier wordt je toch zo verliefd op, wat een mooie kitten, schitterend!

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super lief! Wat zal dat straks genieten zijn met die twee 'ondeugden'
    in je huis... ;-)
    Geniet van die positieve energie!!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtig is dat toch hè? Wat een dotje! Ik had mezelf beloofd niet meer aan een poes te beginnen, ook i.v.m. vakantie en zo (een hond neem je toch makkelijker mee), maar onze dochter heeft toch wel zo'n schattig poesje gezien....... Wordt vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Lia,
    Wat een schatje! Als je ze zo klein ziet zou je ze allemaal willen hebben hè?
    Dat had ik met de pup die mijn dochter Sanne sinds anderhalve week heeft. Zij komt uit een nest van negen pups, labradors, en ze zijn echt zo ontzettend schattig.
    Ik weet zeker dat Yoris het straks met zijn grote broer Joep helemaal naar zijn zin zal gaan krijgen in jullie gezin.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oooh, Lia, wat een snoepje, en nou moet je nog zo lang wachten!
    Maar lekker vaak op visite gaan! Fijne avond, groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Och Lia kun je wel zo lang wachten? Ik zie dat Yoris je al aardig om zijn vinger heeft gewonden hi hi. Ik zou ook voor de bijl gaan hoor. Wat een schat is het zeg. Fijn dat er weer nieuw leven komt in huis he? Fijn voor jullie hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. OOhh....wat een snoepje, om op te vreten.....Dat gaan weer mooie plaatjes op leveren. Ik kijk er nu al weer naar uit!!

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een snoepje. Nu ben ik niet zo van de poezen en katten maar dat kleine grut is wel errug leuk.
    Lief kopje heeft Yoris.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Geweldig !!! Ooh zo,n scheetje!
    wat zullen we onderhand mooie foto,s van hem zien!!

    Gr. Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ahhh gossss wat lief....
    Dat zal een fijn speelkameraadje zijn voor Joep!
    Aparte naam Yoris :-)
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  62. oh my godness - sooooo cute! I have fallen in love now! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een lieve poesjes! Wat moet het moeilijk zijn om te wachten tot ze komen :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  64. O jee hebben we naast Joep nog zo'n katten-hunk om van te genieten, wat een droppie zeg! Je bent vast al aan het aftellen Lia tot hij mee naar huis mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Lia, van harte gefeliciteerd met Yoris.
    Wat een lieverd we beginnen er toch maar weer aan, ik ook hoor.
    Ondanks dat we pas geleden nog veel verdriet hadden van de viervoeters die we helaas moeten missen.
    Veel plezier met Yoris als hij komt.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh Lia, wat een dotje!
    Wat leul om weer naar uit te kijken!!
    En...hij past zo mooi in je interieur...haha

    lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh oh wat een schatje echt al een fotomodel hihi leuk hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ahh, wat een schatje! Leuk om naar uit te kijken, Lia! Hopelijk mogen wij ook weer meegenieten van dit liefie!
    Lieve groet,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oooh wat een schatje :-) dat zal zeker en vast heel leuke foto's opleveren. Leuke blog heb je!

    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuke foto's allemaal weer! Ben benieuwd hoe ze elkaar vinden straks.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia