dinsdag 18 juni 2013

Preview……

 

 

De weken vliegen voorbij, en we gaan ook al richting de zomer. En met de temperatuur die ze ons vandaag en morgen beloven word het dus ook echt zomers warm. We wachten maar af, wat er van waar is.

En doordat er van alles en nog wat gebeuren moest hier en omdat Jan het huis van onze zoon aan het schilderen is, is het afdak nog niet helemaal klaar. Maar ik heb tegenwoordig heel veel geduld hoor…

Ik zal jullie alvast een kleine preview geven. De muur glimt nog omdat het net geverfd is, maar word mooi mat net als het huis. Weet niet wanneer de rest gedaan word, want na een hele dag in de zon werken zal hij er ‘s avonds ook niet echt zin meer in hebben.

 

tafeltje 004

tafeltje 013

Jullie zien wel dat het nog niet af is, maar word vervolgd!!

Voor nu wens ik jullie een paar hele fijne zomerse dagen.

42 opmerkingen:

  1. Dat gaat echt wel HEEL GAAF worden...
    en, nu om 9.30 is het hier in het zuiden al gewoon warm...beloofd wat, ze zouden deze keer eens WEL gelijk kunnen hebben met het weer :-)

    groetjes
    Marian (schunsland)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij wordt het heel mooi...vind het nu al een hele mooie sfeer hebben...ben zo benieuwd!
    En eh, klussen die langer duren dan gepland: héél herkenbaar. Hier glipt de tijd ook door onze vingers, gewoon omdat er steeds wat anders tussen komt. Maar we laten ons niet gek maken, toch? Succes!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt super mooi!! Wat zul je er straks vangenieten... Heerlijk. Ook wat betreft het weer. Hier in Noord-Limburg is het al lekker. Zometeen wat kleine dingen in huis doen en dan ga ik de tuin in en genieten!!

    Fijne zonnige dagen,
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is hier ook al heel prachtig weer, lekker de zon in.
    Als is het een preview, het ziet er al heel netjes uit. Goed dat jij zoveel geduld heb, kan ik nog wat van leren.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er al heel goed uit Lia! Ik hoop dat Jan vandaag en morgen het schilderen buiten even laat voor wat het is...de verf droogt denk ik op waar je bij staat met die warmte!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt prachtig hoor! Geduld is vaak niet onze sterkste kant he ;-) Nouja, geniet in ieder geval maar van het heerlijke weertje.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat echt mooi worden Lia....en lijkt mij ook dat als je de hele dag in de zon hebt gewerkt je s'avonds geen zin meer hebt om nog wat te doen.....
    Hier ook al behoorlijk drukkend warm....alles zit dicht dus de koelte houden we maar in huis....zover als dat kan....
    Fijne zomerse dagen Lia!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er veelbelovend uit... ik vind het nu al mooi.
    Geniet van de zon vandaag..

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh....dat ziet er al prachtig uit Lia. Dat is het wachten meer dan waard toch. Straks heerlijk genieten op je veranda.
    Fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In een woord PRACHTIG!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Begrijpelijk dat Jan er s'avonds geen zin meer in heeft.
    Geduld is een schone zaak zeggen ze toch? Het komt vanzelf wel weer en je hebt er toch weer een paar mooie foto's van laten zien.
    Geniet van deze dagen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt gewoon een heerlijke (en mooie) plek, ziet er weer super uit, helemaal in jullie stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er al schitterend uit,ik vind je tafeltje zo gaaf,ja voor mensen die werken is dit weer wel sneu,mijn lief zal ook wel gaar zijn met zijn dakdekkers werk,lekker vertroetelen dan maar,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woow dat ziet er al wel heel erg mooi uit !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig, dat lijkt me een heerlijk plekje om te zitten. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er nu al geweldig uit!
    Geniet van het mooie weer!!

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lia ja wat kan ik nou nog zeggen? Het moet je toch goed doen die complimentjes, hoe jij van iets eenvoudigs zoiets sfeervols kan maken. Dat tafeltje is echt enig daar. Kan ik niet eens bij je in de leer hi hi?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt mooi.... Ik weet het zeker!!
    Vast al genoeg voorpret hè ??

    Geniet van de mooie dagen!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik mag hopen dat Jan vandaag niet in de zon aan het schilderen was... Pff het is hier 33 in de schaduw de verf droogt aan de kwast :-)
    Die preview is al mooi, maar maakt me nog nieuwsgieriger naar het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,
    Ja, geduld is een soms wel heel schone zaak. Maar het wordt dan ook wel super mooi gedaan allemaal... Je tafeltje is ook heel leuk... lekker verweerd...
    Ik wens je een heel fijne zwoele avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dat jij maar een hele handige man hebt Lia. Alles zo netjes afgewerkt, daar mankeert het hier nogal eens aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er nu al mooi uit. En wordt alleen nog maar mooier, veronderstel ik.
    Verven zal morgen ook geen optie zijn, denk ik, want het wordt 37 graden!
    Och, wat maakt een week of wat uit op een mensenleven, niet waar:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er nu al prachtig uit!
    Geniet nog van het zomerse weer.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, dat gaat echt prachtig worden, het ziet er nu al zo mooi uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ziet er al heel mooi uit, wauw!

    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je maakt me zo nieuwsgierig naar de rest! Maar het ziet er al veelbelovend uit. Wij zijn zelf ook bezig met onze overkapping. En ook die is op dit moment half geschilderd door mijn man. Hij heeft het zo druk met zijn schildersbedrijf. Ik heb net als jij geleerd geduld te hebben. Want een schilder in huis wil niet altijd zeggen dat je als eerst aan de beurt bent!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi hoor !!....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ziet er prachtig uit, je geduld wordt zeker beloond.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er al goed uit, ik kan me voorstellen dat Jan met die hitte geen zin meer heeft aan schilderen.

    Vandaag wordt het heel warm, dus doe het rustig aan.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat we tot nu toe te zien krijgen ziet er al erg goed uit. Heel herkenbaar dat je soms zo veel geduld moet hebben. Zo ligt bij ons al enige tijd de tuin open, maar manlief doet dit ook in zijn vrije uurtjes, dus gewoon geduld hebben....haha.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het er nu al prachtig uitzien, leuk kleurgebruik!
    Groetjes van Marije van den Brink

    www.homestylingbymonisha.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog niet af is? Jeetje, ik vind het er nu al geweldig uitzien!! Hier is het de hele dag bewolkt. Wel net lekker buiten gegeten met de kinderen. Geniet van je avond!

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het ziet er goed uit Lia! Ik ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het klaar is. Succes met de laatste loodjes!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geduld is een schone zaak ;-)
    maar zo te zien wordt het heel erg mooi!
    Met dit warme weer even een pas op de plaats.
    Komt vast helemaal goed.
    Trusten! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat ziet er veelbelovend uit! De afgelopen dagen was het veel te warm om te klussen, dus even rustig aan en alvast genieten van wat je hebt.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig! De muur.....top....ja ja...ben ik weer....maar welke kleur is dit nu weer?
    Ha ja.....zo nieuwsgierig.....;)
    Enne dit is dus buiten.....?
    Tjee ook geschikt voor dus.........tjonge...

    Enne......je tafeltje.....GAAF! Mooi zo die kleur bij het rustige. Ha ja dat kunnen we wel aan je overlaten ;)

    Fijne warme dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi geworden hoor ,en dat tafeltje echt gaaf !
    Hopelijk word droog de komende tijd zodat Jan zijn klus af kan maken !
    Fijn weekend !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia...eerst vooral een gelukkig nieuwjaar.
    Ben al een tijdje jou stiekem aan het volgen...wat zet je prachtige plaatjes hier...
    Heb een heel klein vraagje we zijn ook bezig met onze afdak merk dat er bij jullie een plaat is neergezet mag ik vragen wat voor een soort plaat is het?
    Wens je nog een fijne dagen.
    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
    Je bedoelt die platen die wij in de kalkverf hebben gezet denk ik hè.
    Daar vraag je mat, het begon in ieder geval met een u.... Iets van udeleen, het zijn dakplaten.
    We hebben daar voor gekozen, omdat ze niet zo glad zijn, en niet al te duur.
    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Lia,
    Een heel gelukkig 2014! Ik heb een vraagje: die kalkverf die jullie gebruikt hebben (dat grijzige) welke kleur van welk merk is dat? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia