zaterdag 3 augustus 2013

Zal ik me even voorstellen…..

 

 

Yoris 048

Ik ben Yoris…

 

en daar ben ik dan eindelijk. Mijn nieuwe baasmevrouw en -meneer hebben mij vanmorgen opgehaald. En ik moest wel even piepen in de auto hoor, want ik ben niet alleen weg bij die lieve mensen in Liempde, maar ook van mijn moeder en tante’s.

 

Yoris 024

Maar eenmaal aangekomen, ging ik toch al wel snel op onderzoek uit. En ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen. Dan is er ook nog Joep, die een beetje blaast, en gromt naar mij. Maarre.. ik grom gewoon terug hoor! Hij wil wel met mijn speelgoed spelen, dus dan moet hij wel lief zijn. Maar mijn baasmevrouw zegt dat het wel goed komt…

 

Yoris 028

Ton sur ton…. (zo val ik niet op)

 

Yoris 043 Yoris 044

Yoris 035 Yoris 052

Zoals jullie al wel zien word ik een beetje moe van al die nieuwe indrukken.

Dus ik ga even slapen.

Tot later!!!!

51 opmerkingen:

  1. O Lia, die Yoris is wel een geboren fotomodel :-)
    Heel fijn! Dan kunnen wij via je blog ook genieten van deze stoere vent! Welkom Yoris...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh Lia wat een poeppie,ik ben verliefd op jullie Yoris,wat een schitterende kleur ook,heel veel plezier en geluk met Yoris en Joep,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom yoris, wat ben je mooi.
    Heb maar een fijne tijd bij je lieve baasjes mevrouw en meneer.

    Fijn weekend

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel geluk en speelplezier. Ik hoop dat je veel foto's plaatst zodat we mee mogen genieten. Groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die is echt zooo mooi !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat schattig, wat zullen daarvan kunnen genieten, spannend
    hoor, zo'n nieuw poesje in huis! Het is een echt een plaatje.
    Wij hebben een blauwe, een pittige dame van 2 jaar, genaamd
    Katootje, ze is heel erg lief.
    Veel plezier van Yoris!
    Groeten, Betsy v.d.dDoolu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat ben je een snoes!! Wat een mooi kleur vacht en oogjes heb je... je zal het best wel naar je zin krijgen en heerlijk vermaken met Joep :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie Yoris, kleine broer van Joep! Kom gauw een keer beschuit met muisjes eten....... Groetjes vanuit La France

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, weer zo'n schatje! Wat een poepie. Veel plezier Yoris en Joep!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kop heeft Yoris! Ben benieuwd hoe het verder gaat met hem, maar dat zullen we vast wel lezen.

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog zo'n beauty bij jullie in huis, wat een schatje en wat is hij ontzettend mooi! Gaat vast goed komen samen straks met zijn grote "broer". Hij past wel geweldig in het interieur hahaha. Veel plezier met hem, en dat we nog maar veel mooie foto's van hem mogen zien op,je blog. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk daar is Yoris dan, en wat een geinig beestje.
    Och wat is hij toch mooi van kleur.
    Geniet ervan, en ik schat zo, dat hij nog dikwijls voorbij gaat komen.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje Lia en ook weer zo,n mooi poesje, hoop dat ze gauw gewent zijn aan elkaar!
    Veel plezier met je lieve poezen!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh wat een dropje!!! Pracht beestje.

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje zeg!...geniet ervan.
    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje maar gelijk ook zo stoer die Yoris !!
    Prachtig beestje om te zien ! Maar dat vind ik Joep ook!
    Heel veel plezier geluk en geniet momenten met jullie poezen
    Fijn weekend
    Groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukie ...zag hem al op fb....lief hoor......geniet maar lekker van die twee....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh, wat een lieve pluis! Schattig zo'n klein katje.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje! Prachtige foto's! Geniet ervan. Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje.
    En dat koppie...prachtig.
    Veel plezier met jullie nieuwe huisgenootje.
    Geniet er maar heerlijk van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat de poes uit liempde komt ,heel veel plezier

    Julia Boxtel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Was ik al verliefd op Joep, ook Yoris pakt mij helemaal in hoor! Wat is hij stoer en ook helemaal passend bij het interieur...een plaatje om te zien. Ik hoop dat de heren het heel goed met elkaar gaan vinden en dat jullie veel mooie momenten met Yoris en Joep mogen beleven!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi en lief beestje om te zien Lia en aanwinst voor jullie gezin!!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat een mooie klein katje en wat een mooie dikke vacht, hij zal dus wel heel zacht aanvoelen!
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

  25. Wat een mooie foto's heb je gemaakt van Yoris, wat een plaatje van een poes.
    Hij zal vast een leuk vriendje hebben aan zijn broer en dat wordt straks natuurlijk
    veel kattenkwaad uithalen. Geniet van deze mooie mannen. Ik kan niet wachten op je mooie verhalen en prachtige foto's.

    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh... wat een mooi beestje!

    Het is een genot om naar de foto's te kijken, prachtig hoor.

    Yoris en Joep, die wennen wel heel snel aan elkaar.

    Hele fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Yoris is echt prachtig en ik wens jullie heel veel plezier met hem.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is hij leuk!! Prachtig jonge kat. Geniet lekker van jullie nieuwe huisgenoot!!

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, kan zo voor op een poesialbum. maar die zie je tegenwoordig niet meer volgens mij..

    Geniet van je leuke stel.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kat, geniet er van.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi beestje! Maar dat is Joep ook nog steeds.
    Hoop dat er veel foto's gepost zullen worden, want dat is genieten hoor.

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat is ze mooi !
    Ben gisteren met Queenie bezig geweest ,proberen om met dr naar buiten te gaan met een tuigje ,hihi ,niet echt een succes hoor ,we doen gewoon elke keer een stukje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een dotje! Ze past precies in je interieur hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Och Lia, wat een schatje en wat is Yoris mooi! Joep zal het ook wel gezellig vinden....
    Geniet van jullie nieuwe huisgenoot en we kijken uit naar de mooie foto's.
    Lieve groeten, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig beestje! Op de kleur alleen al zou je verliefd worden.
    Wat dat betreft past Yoris er ook prima bij ;)
    Geniet ervan! Hopelijk worden ze snel maatjes.

    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding :-)
    Wat een leukerd is Yoris! even wennen voor Yoep maar komt goed hahah
    Veel plezier met elkaar en vooral veel genieten.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lieverd zeg! Daar kan je uren naar blijven kijken! Wat een mooie katten heb je!
    Geniet er maar lekker van!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Welkom Yoris! Dat klinkt als een spannend dagje, wat fijn dat het goed ging met Joep..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Och wat een lekker wattenbolletje. Mooie kleur, past helemaal in de inrichting ;-). Geniet ervan. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooooooh, hij 's echt té lief en té mooi hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohhh Lia.

    wat een schatje!! Daar gaan jullie vast en zeker hele gezellige tijden mee hebben!!
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ontzettend leuk voor jullie dat Yoris eindelijk thuis is!
    Wat een mooierd is het toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ooooo wat een lieverd zeg ! Eindelijk is Yoris dan bij jullie. Wat is ie mooi zeg van kleur. Heel veel plezier van hem en dat hij maar lang bij jullie mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een prachtig diertje!! Mooie foto's heb je gemaakt zeg.
    Ook heel fijn dat je nu vakantie hebt he?
    Hopelijk grommen ze nu niet meer tegen elkaar ;-)
    Veel plezier met die twee, dat ze maar dikke maatjes mogen worden!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lia wat heb je geweldig kereltje erbij zeg. Geniet lekker van die kleine Yoris! Hoop dat hij vooral voor lekker veel afleiding zorgt want een vakantie met lichamelijk gedoe en een lekkage verdient wel even een oppepper. Enne mocht hij niet bevallen, wil ik hem best (tegen de zin van Guus in natuurlijk) adopteren hoor :)

    Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig beestje en nu al een volleerd model voor de camera. Geniet ervan!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een schatje. Ik ben hier te lang niet geweest want toen ik de foto's van de wc zag zag ik er opeens 2 ! Dus scrollen maar. Wat een heerlijk wollig lijfje.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia