zaterdag 2 november 2013

Gordijnen en……

 

 

Een paar weken geleden was het op Zaterdag een heerlijke dag, en in plaats ik dan gewoon geniet van het weer, of lekker op mijn k… ga zitten, krijg ik het opeens op mijn heupen en moeten de gordijnen gewassen worden. Ik weet niet of jullie de overgordijnen vaak wassen, maar ik niet… En door al die kaarsen waren ze behoorlijk vies geworden. Ze hangen voor de openslaande deuren, en de walm trekt toch altijd naar kieren. Dus hup in de wasmachine, meteen de ramen gezeemd en toen de was klaar was, waren ze wel schoon maar niet echt mooi. Door de zon waren ze ook behoorlijk verkleurd, want in de zomer dienen ze ook als zonwering en toen kreeg ik opeens het idee om ze eens te verven met een antiekgrijze kleur…. Ja, dat had ik beter niet kunnen doen. Ze werden eerst een beetje blauw/groen, en dus heb ik ze nog eens geverfd met zwart, en toen waren ze donker blauw/groen.

Ik had wel eerst even overlegd met Jan of ik het zou doen hoor, want ik wilde natuurlijk niet alleen de schuld op me nemen als het fout zou gaan. Kijk wel uit, want in een mannengezin moet je altijd oppassen met wat je doet, want het word later tegen je gebruikt. En het ging dus fout…

De week erna ben ik op zoek gegaan naar andere stof, maar daar word je niet vrolijk van. Wat een geld vragen ze voor die stof. Dus ben ik de Zaterdag erop naar Utrecht gegaan waar dan altijd de lapjesmarkt is. Genoeg keuze, en bij iemand die deze stof ook levert aan winkels heb ik een mooie stof gekozen. Het is een beetje grof linnen met nog wat er doorheen, zodat het niet zo heel snel verkleurd (kan nu even niet op die naam komen) Afwachten dus!!! Maar nog belangrijker, de prijs.

En intussen zijn ze klaar en hangen ze….

 

007

Eerst hingen hier van die vlaslinnen gordijnen klik, en nu heb ik gekozen voor donkere gordijnen. Als je de kleur Piombo kent van Carte Colori, dan weet die wat voor kleur ik heb, want het lijkt er echt heel erg op. Hieronder zie je de gordijnen en een stukje muur achter de berenklauw.

 

026

Ik heb overal staaltjes van liggen, dus als ik wat moet kopen dan neem ik die mee. Maar eigenlijk is het helemaal niet nodig, want ik pak eerst de stof en dan de staaltjes. En tja, meteen goed….

 

……. en de pot

 

005

 

Ik ben er weer heel erg blij mee, en niet alleen van de gordijnen maar ook van die pot op tafel. Ik vond namelijk achter de schuur nog een oude bloempot, en besloot ook eens creatief te zijn met tegellijm. Er stond nog wat lijm van de tegels die we in de toilet gebruikt hadden. Ik heb geen vooraf foto genomen, maar nadat ik de pot ingesmeerd had met tegellijm heb ik een stukje touw om de pot heen gedraaid en vervolgens mee gesmeerd zodat hij vast zat. Boven het touw is de lijm ook strakker dan aan de onderkant. En vervolgens heb ik hem een beetje ála Monica behandeld….

 

011

 

Fijn weekend….

72 opmerkingen:

  1. Mooie gordijnen en wat ziet het er toch weer prachtig uit.
    het is even werken maar dan heb je ook iets .
    lieve groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Lia, de gordijnen zijn prachtig geworden! En Piombo kleur ken ik, die zit hier in de hal op de muur.
    Waanzinnig is ie geworden de pot!! Ook geniaal bedacht met dat touw, om zo' n mooi randje te krijgen, super gedaan en het staat geweldig op de tafel. Chapeau!!!!
    Een fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat zul je gebaald hebben Lia! Maar geluk bij een ongeluk want er hangen nu wel prachtige gordijnen. je pot is erg goed gelukt zeg, wat leuk met tegellijm. Fijn weekend nog, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het hiervoor al mooi , maar nu ik zo de voor en na zie zijn deze donkere gordijnen bij mij toch mooier !
    Spijtig dat het niet gelukt was het verven die van mij een paar maanden geleden waren goed gelukt !
    Die vaas dat heb je héél mooi gedaan ..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia, wat een pech met je gordijnen he? Ik schreef je al eens dat ik mijn gordijnen ook niet durf te wassen omdat ik bang ben dat ze krimpen. Dat heb je snel met linnen. Je gordijnen staan mooi zo. Ja op de lapjesmarkt kun je goed en goedkoop slagen. Vorig jaar heb ik de gordijnen voor mijn broer genaaid ook gekocht op de lapjesmarkt. Dat heb je slim gedaan de pot met touw erom. Ik bekeek mijn pot ook eens kritisch en ik denk dan er ook touw gebruikt is. Mooi geworden hoor. Enne..... Ik denk dat het dezelfde stoeltjes zijn waar ik ook mij oog op heb laten vallen. Vind je dat niet vervelend?
    Ik wens je een fijn weekend, liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer mooi geworden Lia, trots mag je zijn op het resultaat…. Fijn weekend, BB

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus toch gordijnen hihi. Ik vond je 'oude' gordijnen ook goed staan, maar vind dit nog mooier! Knap dat je dat zelf kan maken.. Ik zou dat echt niet kunnen. En je pot is ook echt prachtig! Hij zou zo van S&S of De Stamkamer kunnen komen.

    Fijne avond!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,

    Wat een mooie verandering. Echt heel mooi die nieuwe gordijnen, het heeft een veel warmere uitstraling. En die pot is super goed gelukt. Je bent er maar weer druk mee geweest maar het resultaat is prachtig.

    Fijne dagen en groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden en...
    Ja tegellijm heb ik net gebruikt om een structuur te maken aan de buitenkant van mijn poppenhuis maar werkt ook geweldig voor displays e.d.
    Groetjes van Marijke
    www.thuis-in-het-klein.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,

    Knap hoor, dat je deze fraaie gordijnen zelf hebt gemaakt. Een mooie kleur ook. Nu hopen dat ze voorlopig ook mooi van kleur blijven. De pot is ook super, Monica heeft veel blogsters met haar leuke ideeën geïnspireerd! Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe je het in Engeland hebt gehad!

    Fijn weekend nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De gordijnen zijn prachtig geworden hoor, geven gelijk weer een ander gezicht. Ik heb een tijdje geleden bij de (ja echt) Aldi zwarte linnenlook gordijnen gekocht, alleen die waren zo vreselijk scheef genaaid, heb ik nog heel wat werk aan gehad. En ik zie dat je het tegellijm-virus ook al te pakken hebt. Moet ik ook maar eens wat gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze mooi je gordijnen Lia en dat je ze zelf hebt gemaakt vind ik zo knap , de kleur is idd mooi !
    En je ben dus ook aangestoken door het virus van tegellijm ,en wat een leuk zo met het touw goeie tip eigenlijk !
    Fijn weekend
    Liefs Ida .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O jee de gordijnen moeten er hier binnenkort af en ik had ook bedacht om ze te gaan wassen, maar misschien toch maar gewoon alleen uitkloppen en luchten. Jij had er een hoop werk aan, maar weer met resultaat hoor. Net als je pot want weer anders dan de andere bloggers is ook deze wel heel stoer geworden. Weer een blogje om van te genieten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meid wat ben je creatief en druk geweest! Maar zoals verwacht ziet het er weer top uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi die donkere gordijnen! Het zorgt voor een mooi warme sfeer. Je pot is ook super goed gelukt. Staat prachtig zo op je eettafel!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed idee om ze te verven Lia. Het resultaat mag er zijn!

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha wat goed gelukt met die pot!! En je gordijnen zijn prachtig.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ziet er erg leuk uit allemaal.
    Geniet ervan.
    Prachtige kleuren en een mooie pot.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi geworden!
    Kom zelf ook altijd graag op de lappenmarkt, maar wel een klus die gordijnen. Hoewel je stoelhoes natuurlijk nog vele malen moeilijker was....

    Fijne zondag,
    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die pot mooi geworden Lia! Ik wil niemand beledigen hoor, maar naar mijn idee de mooiste die ik tot nog toe gezien heb...;-)) Wat een leuk idee om een stuk touw mee te verwerken! De gordijnen vind ik ook prachtig...lijkt me heerlijk om dat zelf te kunnen, maar ik waag me er maar niet aan..:-(
    Fijn weekend!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, wat heb je toch prachtige gordijnen gemaakt. Ongeveer deze kleur staat ook nog op mijn verlanglijstje.
    De pot heb je helemaal geweldig gemaakt.
    Heel fijn weekend!!!
    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kleur stof ... wat match alles zo weer mooi met elkaar.
    Mazzel dat het wassen niet zo goed lukte ;-) nu was het even zoeken naar de
    juiste kleur maar heb je eigenlijk hele mooie gordijnen er aan over gehouden.

    De pot is ook super geworden , heel mooi gedaan met het touw erom en het
    verschil in structuur !

    Fijn weekend Lia !
    xx Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige gordijnen! En wat leuk dat je deze pot een tweede leven hebt gegeven, het eindresultaat is goed gelukt.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je gordijnen zijn prachtig geworden!! Mooie kleur ook!
    Steeds meer mensen gaan de 'Monica' toer op :-) Geslaagde makeover!!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi geworden, het past allemaal fantastisch bij elkaar. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig,ook het hele geheel van wat ik zie,fijne zondag morgen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zit me te vergapen aan die mooie pot van jou...wat een leuk idee om er een touwtje in te verwerken...ik vind het ook zo leuk dat er verschil in structuur in zit...heel mooi Lia.
    Je gordijnen zijn ook mooi...een mooie krachtige kleur.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Lia,
    Wat zijn je gordijnen mooi geworden! De kleur is echt prachtig. Ik weet dat gordijnen maken een enorme klus is maar dan heb je ze wel helemaal naar je zin.
    De pot is ook heel mooi geworden, ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer zullen volgen...
    Fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit mooi geworden! Super dat je zo handig bent dat je de gordijnen zelf kan maken. Mooie kleur, geeft een warmer effect. En je stoere pot is een plaatje!!

    Fijne zondag!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh jammer van je gordijnen...maar deze zijn ook prachtig...maar wel een hele klus hoor!
    En je pot is goed gelukt..en nu hopen dat hij niet meer stuk gaat;)

    Fijne dag,
    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi geworden! Wat kun je dan blij zijn he, als je geniet van het resultaat van even hard werken.
    En wat een gave pot is het ook geworden! super gedaan.

    Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige gordijnen, wel even een gedoe met de andere gordijnen, maar dit resultaat is super.

    Wat heb je de pot mooi gemaakt en het idee om er touw omheen te doen, geweldig!

    Ik vind het zo leuk te zien hoe iedereen met muurvuller en tegellijm aan de slag gaat. Ook hier ligt de muurvuller te wachten, moet nu alleen nog even de tijd ervoor nemen.

    Hele fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat zijn je gordijnen mooi...echt de goede kleur, hoor. Lijkt me een rot klus overigens, gordijnen maken. Maar ik kan dan ook niet echt goed naaien en heb dat al jaren niet meer gedaan. Was eigenlijk van plan mijn witte gordijnen ook te gaan verven, want ik ben er echt op uitgekeken. Maar na jouw verhaal kan ik dat dus beter niet doen:-) Aan de andere kant: ik ga het maar eens proberen met een klein deurgordijn..dan zie ik wel wat er van komt en eventueel kan ik rest van de gordijnen naar mijn werkkamer overbrengen, want die gordijnen zijn ook al erg oud.
    Ik vind je pot ook super. Ik ben zelf al weken bezig met een grote kruik voor mijn dochter te maken, het wil maar niet lukken. Ik heb de verkeerde kruik van een soort metaal gekozen: helemaal goed van vorm maar lastig te bewerken. Ik heb het onderhand helemaal gehad met dat ding. Dan weer stukjes eraf, dan weer vlekkerig.
    Maar de jouwe is echt mooi!
    Veel plezier van je mooie nieuwe aanwinsten!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja is altijd wel een gok stof verven.
    Vooral al ze een kleurtje hebben.
    Maar toch weer leuk een nieuwe gordijnen.
    Mooie pot heb je gemaakt.
    Niet van echt te onderscheiden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi je nieuwe gordijnen....en die pot is superrr mooi gelukt goed gedaan hoor !!..liefs fijne zondag van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha ha! Goed verhaal..idd maar overleggen, dan kun je de schuld delen! Het staat allemaal weer prachtig Lia!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je gordijnen zijn prachtig geworden en passen helemaal in je sfeertje. Hele mooie kleur!
    En je pot...GEWELDIG! Wat en idee om een touw eromheen te doen. Super! Staat prachtig zo samen met die stoere tafel.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een goed idee om naar Utrecht te gaan voor stof, ik ben voor de slaapkamer op zoek naar gordijnen,maar vindt ze of te duur of niet mooi..dus wie weet.
    Ze zijn erg mooi, de kleur lijkt me helemaal goed zeg. Goed geslaagd voor jou!

    Fijne zondag en lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooh dat is balen! Maar wat hangen er nu mooie gordijnen:). Heel mooi plaatje zo. De pot is ook heel mooi geworden.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige gordijnen.....mooi dat er door de linnenstructuur toch nog wat licht doorheen schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Ria,
    Je pot is erg mooi geworden en de gordijnen staan erg goed bij het geheel !
    Wanneer worden jullie ( ongeveer) Oma&Opa en gaat alles nog steeds goed met jullie schoondochter ?
    Fijne zondag nog.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ps ....ik noem je volgens mij zomaar Ria.....sorry... LIA .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet hoor, als het beestje maar een naam heeft hè..
      En met de kerst word onze kleinzoon verwacht. Het gaat overigens nog steeds heel goed met haar.

      Fijne avond
      Groet lia

      Verwijderen
  43. Wat is het allemaal mooi geworden......dit is echt een gevalletje geluk bij een ongeluk hihi!
    Ik snap best dat je eerst even flink gebaald hebt hoor maar het resultaat mag er zijn!!!
    En O die eettafel vind ik toch telkens weer zo mooi als ik hem op je foto's zie
    Fijne week
    Gr. Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige gordijnen heb…. prachtige kleur, jammer dat het misgegaan is met het kleuren van de
    vorige….maar deze zijn toch héél sfeervol in jouw interieur !!! Héél mooi interieur heb je helemaal mijn stijl !!
    Lieve groeten
    Fijne week Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi je gordijnen! En goed idee van die pot zeg! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gordijnen verven dat heb ik ook eens geprobeerd, geen succes...Prachtig staan ze, en wat een goed idee zeg om een touwtje om de pot te doen super.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. `Wat mooi weer. De gordijnen staan prachtig, en wat een super idee dat touw om de pot. Dat ga ik zeker ook eens proberen. Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een geniaal idee, die bloempot! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een geluk dat het kleuren niet wilde lukken hihi! Je hebt er prachtige kleur gordijnen voor terug zegh! Die pot vind ik echt geweldig, wat super goed gelukt zo zegh!

    Vind je eetkamer eet prachtig, zo uit een boekje!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi zeg Lia! ik ken de kleur heb zelf ook piombo op de keukenmuur...
    De pot is ook super :-)
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh wat fijn dat je dan zelf kunt naaien, ze zijn mooi geworden. En wat goed bedacht van je met dat touwtje om de pot! Hij staat heel mooi op tafel.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat ben jij ook een bezige bij, Lia! Wat mooi geworden en de pot is echt prachtig. Goed idee om er een touw om heen te doen. Mooi resultaat. Ik heb ook eens gordijnen geverfd en dat werd ook één grote mislukking. De kussenovertrekken die ik ook mee verfde zijn wel goed geworden, maar de gordijnen dus niet. Durf het ook nooit weer te doen. En gordijnstof is inderdaad erg duur. Zou graag nog eens willen weten welke stof jij nu hebt gebruikt. Lieve groet Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nu weet ik weer waarom ik onze gordijnen een paar weken geleden heb laten stomen. (wat een geld!!) maar ze hangen er weer mooi bij haha.
    Vroeger ben ik ook wel eens bezig geweest met verven maar heb het snel afgeleerd, mij lukte zoiets nooit.
    Maar nieuwe gordijnen is ook weer leuk en ze staan prachtig.
    Doe ze vanavond maar lekker dicht en geniet er van!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fijn hè, gordijnen naaien :-p. Ik vind het een bereklus. Als je nog eens naar linnen of zoek bent, moet je eens gaan kijken bij Minty op de Frederikstraat in Den Haag. Daar verkopen ze resten van Blanc d'Ivoire en andere mooie merken. Alles maar € 20,-/m. Ze hebben een kleine website:http://www.minty.eu/
    Dat geklooi met tegellijm wil ik ook eens gaan proberen. Je kunt er wel heel mooie resultaten mee bereiken!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Jeetje Lia, wat staat het prachtig allemaal, en wat creatief!!
    Ziet er erg mooi uit.

    Groetjes,
    Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat zijn je gordijnen mooi geworden Lia.....de lapjesmarkt was ik ook altijd op zaterdag te vinden....toen ik nog de modevakschool deed...even gauw op de fiets een stofje kopen....maar dan een hele tijd rondlopen....want er is zoveel....jee bestaat de markt alweer zolang??.
    Gisteren ben ik 47 jaar geworden...en ik kwam er al als meisje van 16 jaar.....
    Oh ook al zo creatief geweest.....ik vind hem prachtig geworden Lia.....
    Fijne avond.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  57. haha herkenbaar hoor, zo,n mooie dag, dat je dan van alles overhoop gaat halen;) je gordijnen zijn top gelukt, zelf kan ik zoiets echt niet, dus vind het al snel heel knap dat iemand dat sowiezo even maakt! de kleur is erg mooi.
    je pot: gaaf!! wat een leuk idee met dat touw, dat onthou ik effies;) mooi sfeertje weer zo.
    je stoelen zijn trouwens ook errug stoer!

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mooi hoor je gordijnen. En knap dat je dat zelf kan, scheelt een hoop geld.
    Volgens mij heeft iedereen het tegellijm virus te pakken haha. ziet er mooi uit.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geen creabea, maar crealia is wel toepasselijk op je :-) Supersfeertje zo met deze gordijnen, al vond ik de vorige ook mooi!

    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Mooi hoor je gordijnen!! Ik moet ook nog nieuwe naaien maar nog geen tijd voor gehad :-) nu zitten we aan de tuinkant dus geen probleem.voor de otoshoot van WLS dacht ik ook ff mijn gordijnen te wassen...en ja hoor wel 20 cm gekrompen dus heb ze er weg gedaan :-) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ziet er super uit nou het ongelukje met je gordijnen is toch weer een geluk geworden hahahah ...en je pot is super geworden ..... prachtige sfeerplaatjes geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een mooie nieuwe gordijnen heb je en die pot, wow, die is mooi geworden. Je brengt me op ideeën, denk dat ik ook eens een pot behandel om dan binnenshuis te gebruiken, alleen weet ik niet wat 'à la Monica' is.....
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wij hebben overal in het huis rolgordijnen, alleen geen verduisterende en we zijn er opzich ook heel tevreden mee.. Zon inval valt mee en het staat erg netjes bij het interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ziet er goed uit!
    Wij gaan binnenkort verhuizen dus zijn druk bezig met inrichten en zijn van plan duo rolgordijnen te plaatsen.
    Het is alleen nog even rondneuzen waar we dat gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ziet er goed uit!
    Wij gaan binnenkort verhuizen, dus wij zijn druk bezig met het inrichten van het nieuwe huis en zijn van plan duo rolgordijnen te plaatsen.
    Het is alleen nog even rondneuzen waar het goedkoopst te bestellen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Heel mooi altijd en waar is uw paspoppen?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Beste Lia,

    Welke kleur heeft de pot?

    Lfs,
    Hermiena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik echt niet meer weten, allerlei kliekjes die ik nog in de schuur had staan.
      Je moet gewoon de kleuren nemen die je mooi vind.

      Verwijderen
  68. Mooie kleur hebben die gordijnen! Toch verduisterend in de avond, maar overdag als de zon erop schijnt zijn ze toch mooi transparant lijkt me! Ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia