donderdag 28 november 2013

Swappen…..

 

 

Al een aantal jaar organiseert Lynda van de blog “een klein stukje van mij” een blogswap. Als je jezelf daarvoor opgeeft koppelt zij jou aan een andere blogdame, en daarvoor moet je dan een klein presentje maken of kopen. Maar waar jij wat voor koopt, is niet degene die wat voor jou koopt hé.  En soms heb je iemand die je kent van een blog, en die bij jou leuke reacties achterlaat, maar soms heb je iemand die je niet kent. Ik zeg nog niet wie ik had, wellicht zie je dat een keer.

Maar mijn naam was gekoppeld aan Cindy van de blog "More Than Living", en ik heb haar ook in mijn leeslijst staan. Ze heeft niet alleen een heel leuk blog in een Scandinavische stijl, maar ook een webwinkel. En ook al is niet alles mijn stijl, Cindy heeft daar toch wat leuks voor mij bedacht.

Dinsdag viel de enveloppe al door de deur, maar het was al eind van de middag en veel te donker om foto’s te nemen. Dus gistermiddag meteen foto’s genomen, want wat was ik nieuwsgierig.

 

008

Alles was zo keurig ingepakt, en het waren er zelfs drie….. Leuk ingepakt met grijs-zwart en wit, met sterren.

 

009

 

014

Een leuke paper bag van U ASHMAMA, een leuke hanger met een rendier, en de leefstijl gids van de provincie Noord Holland & Flevoland (wat heel leuk is, omdat ik die ook gebruikt heb in mijn pakje), en een leuke kaart.

Ik wil je van harte bedanken Cindy voor dit prachtige kado, en het heeft nu een plekje gekregen in mijn keuken. Ik laat daar nog weleens een foto van zien.

En Lynda, jij natuurlijk ook weer bedankt voor al het regelwerk en waardoor wij zo leuk verrast worden.

39 opmerkingen:

  1. Leuk dat jouw blogswap al binnen is, je hebt leuke cadeaus gekregen. Ik heb ook al een enveloppe mogen ontvangen, maar ik zit nog erg in het ritme van vorig jaar...uitpakken tegen de kerst. Dus ik heb mijn nieuwsgierigheid nog bedwongen (zolang als het duurt ;-)).

    Alvast een fijn weekend!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk jij hebt hem mooi binnen...nou ik dus nog niet he ...sjuchttt...en maar wachten......en Lynnnnda mij maar bevelen om het op tijd op te post te doen...zo jammer ditte......hihihiihihi.....hij is leuk de jouwe !!!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk hè om zomaar iets kado te krijgen! Mijn pakje is in België enthousiast ontvangen.., nu wacht ik tot er bij mij ook iets in de bus valt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n swap...ik heb er al verschillende voorbij zien komen.
    Je hebt leuke spulletjes gehad.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing. Ik vind het zo'n leuk idee. Maarre????? Ben je niet iets te vroeg met uitpakken . Kon je het niet laten hi hi.
    Een fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Super leuk!!
    X Arja (ons huisje op negen hoog)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes, leuk om zo verrast te worden.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo`n blogswap, heb ik toch even iets gemist :-( wie weet de volgende keer.
    Super de paper bag!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb vandaag mijn pakje ook mogen ontvangen. Het was te donker om er foto`s van te maken , ik ga dat morgen doen. Leuke cadeautjes heb je gekregen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige cadeau's heb je ontvangen! Mijn swap viel vandaag op de mat, daar zien jullie meer van in een blogspot. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SPANNEND..
    op mijn kast liggen kadootjes.. van jou!
    De envelop heb ik wel open gemaakt.. maar de kadootjes nog niet, want het was te donker om er mooie foto's van te maken.. MORGEN MEER! (dochterlief popelt met me mee..)
    Alvast bedankt voor je lieve woorden op het kaartje..
    Je ziet het snel op mijn blog langskomen:)
    ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor zo, n blogswap, en je hebt leuke cadeaus gekregen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk idee zegh!! Ingepakt zijn ze al leuk, laat staan de binnenkant, zo leuk!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met zorg voor je uitgezocht, dat zie je zo.
    Leuk hè die spannende pakjes.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia,
    Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Het leukste vind ik de verrassing, van wie komt het en wat zul je krijgen.... Mijn swap is ook binnen maar ik laat het nog heel even liggen... Tot december..
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. joehoeeee..die zakken van uashmama zijn zo stoer, daar kun je zoveel leuke dingen mee doen en ach, leuke kaartjes en hangers.,.....vinden altijd wel een plekje in huis! Leuk Lia!

    liefs
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oke, nu begrijp ik wat swappen is, hartstikke leuk hoor dat Lynda dat organiseert!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke actie! Jij hebt echt iets leuks ontvangen.
    Die livestyle gids ken ik helemaal niet of kan je die alleen in Noord-Nederland en Flevoland kopen?
    Voor Zuid-Holland heb ik zoiets ook nog nooit gezien.
    Groeten en fijn weekend,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi wat leuk zeg… nog nooit van "swap" gehoord… lijk héél leuk om doen,
    fijn weekend
    lieve groeten
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kado's hoor. De swap is altijd leuk.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Lia, ik ben blij dat de cadeautjes in de smaak vallen! Ik vond het erg leuk dat ik het voor jou mocht doen. En ik zag het boekje al op je blog staan, grappig dat jij hem er ook bij gedaan hebt. Heel veel plezier met de cadeautjes. Fijn weekend alvast!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En wat mooie foto's heb je ervan gemaakt, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is leuk zeg Lia.. en wat een leuk idee :)

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, ik snap nu ook wat swappen is (eerlijk gezegd had ik een ander plaatje hierbij , iets met zwaaiende onderdelen:-)
    Wat een leuk idee is dat. Pakjes krijgen en uitpakken is leuk maar nog leuker is het om heel zorgvuldig naar iemands smaak te kijken en dan een cadeautje uit te zoeken of te maken.
    Hopelijk denk ik eraan me volgende keer ook op te geven.
    Je hebt leuke presentjes gekregen, hoor.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk initiatief is dat zeg... ben benieuwd naar wat je hebt gekregen.

    Fijn weekend Lia!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tot voor kort had ik nog nooit van swappen gehoord, tot ik het op enkele blogs zag verschijnen :-) een leuk initiatief. Leuke kadootjes heb je gekregen :-) en mooi op de foto gezet.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, ik dacht al....waar heeft ze het over? Gelukkig zijn er meer die een ander idee hadden met dat woord, hihi.
    Nu begrijp ik dat je wat cadeau gekregen hebt, leuk is dat!

    Fijn weekend
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,

    Ontzettend leuk om zo cadeautjes te ontvangen. Ze zien er niet uitgepakt ook al prachtig uit! Wat een leuke spulletjes heb je gekregen. Ze zijn helemaal in jouw kleuren!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Altijd leuk als er een pakje door de brievenbus valt. Leuke cadeautjes heb je gekregen.

    Fijn weekend liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het blijft leuk om op deze manier elkaar te verrassen, heel mooi en met zorg ingepakt!!!
    Geniet ervan.

    Mooi weekend, lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bijzonder om op deze manier een lief kadootje te ontvangen.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk zo'n swap! Misschien dat ik me de volgende keer ook opgeef. Is dat een jaarlijks iets? Je hebt leuke dingen gekregen hoor!

    Fijne week.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een leuke traditie is dat aan het worden.
    Cindy heeft goed naar jouw blog gekeken want haar cadeautjes voor jou passen goed bij je. Geen schreeuwende tinten maar mooie sobere kleuren.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,
    Mooie sfeervolle blog heb je!
    Een paar blogs terug had je het over een lak over de
    kalkverf in de keuken. Wordt de uitstraling daardoor
    anders en is het goed schoon te houden?
    Alvast bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De uitstraling word iets anders, je kunt nog wel de strepen van de kalkverf zien, maar er komt een laagje over waardoor het iets een andere kleur krijgt.
      Ik vind het niet lelijk, maar moet zeggen dat het bij mij in een hoek zit, en er weinig daglicht op schijnt.

      Verwijderen
  35. Een leuk idee van Lynda... Ik ga me volgend jaar aanmelden...;-))
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat bijzonder om van iemand die je verder niet kent zoiets te mogen ontvangen.....
    Ik heb het blogswappen gemist......wie weet volgend jaar....
    Fijn weekend Lia
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia