maandag 9 december 2013

Begin van een sfeermaand….

 

 

De kerstboom staat bij vele al in huis. En op de straat bij de tuincentrums met een kerstafdeling staan verkeersregelaars de stroom mensen de weg te wijzen waar ze hun auto kunnen parkeren. Ook is het een gekkenhuis bij de kerstbomen, want iedereen wil zo graag de mooiste en de grootste. Bij vele staat die boom dan bijna een maand in de woonkamer, en bij sommige zit je er zelfs bijna bovenop, want er zal een grote boom in huis, plaats of geen plaats. Natuurlijk moet iedereen doen waar die zich gelukkig bij voelt, en gelukkig zijn we ook niet allemaal hetzelfde, want dan was het toch ook maar saai.

Ik heb besloten dat er toch maar weer een boom komt en wij hebben zaterdag de boom uitgezocht, gewoon hier in dorp want die drukte is niet aan mij besteed. Ik loop altijd naar de eerste rij, daar waar de kleinere staan, want ik wil gewoon nog graag van mijn huis genieten. Maar hij mag eerst een week buiten onder het afdak, en ik denk dat hij Zaterdag of Zondag naar binnen mag. Waarop hij nieuwjaarsdag direct weer naar buiten word verbannen. Ruim 2 weken, vind ik meer dan genoeg.

Ik vind het ook een super gezellige tijd, maar ik houd het toch net als de rest in mijn huis graag rustig met hier en daar wat subtiele kerstversiering. En daar ben ik al wel mee begonnen hoor….

Om te beginnen met de krans op de voordeur, want voor mij is dat iets wat moet gebeuren. Een warm welkom op de deur.

 

003

Een dikke krans bekleed met plaatmos, takken, en rozenbottels hangt net over het kleine raam in de deur. Het lint is van een mooie taupe kleur, met wat ijzerdraad opzij zodat hij wat rommelig blijft hangen.

 

009

Die krans aan de voordeur zie je jammer genoeg alleen maar als je naar binnen loopt, maar omdat ik nog van alles wat over had heb ik een kleinere gemaakt voor op de schuurdeur. Die deur zie ik namelijk altijd als we aan de eethoek zitten.

 

020

En vorige week ging ik samen met mijn zus naar een bloemenveiling, en daar zag ik dit staan.

 

014

Een top van een perenboom die bevestigd was op een plankje. We wisten allebei meteen waar we die neer zouden zetten. Bij mij staat hij op de tuintafel, gedecoreerd met wat mos ballen en dennenappels er omheen. Hij staat ook op de aanvliegroute van de vogels naar het pindakaaspotje en het netje met noten aan de boom bij de schuur, dus ze gebruiken deze takjes ook om even te gaan zitten.

 

022

024

En helemaal achter in de tuin onder het afdak heb ik de tafel in het midden gezet, met wat verschillende decoratie. En met de kaarsen aan is het van binnenuit leuk om naar te kijken.

 

019  006

021  018

Binnen ben ik ook al wat aan het rommelen, maar daar kom ik later op terug.

Fijne week.

62 opmerkingen:

  1. Och nee...mij zul je nu ook niet vinden in de gangbare tuincentra's...ik snap sowieso al niet waarom die mensen allemaal tegelijk op Zondagmiddag naar het tuincentrum gaan...maar ja...zoals jij al zegt...we zijn gelukkig niet allemaal het zelfde.
    Ik heb dit jaar geen boom...maar wel kleine andere versieringen hoor!
    Jij hebt het buiten al in Kerstsferen gebracht...niet te overdadig...maar mooi in Lia stijl....
    Het ziet er al heel gezellig uit...je kransen zijn mooi...
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om met mos aan de gang he, en wat een mooie krans op de voordeur!
    Zag al meer perenbomen langskomen, ziet er grappig uit zo!
    Fijne week. Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gezellig Lia. Ik heb net mijn boom binnen gezet maar zit met m'n handen in het haar. Wat een grote hebben we dit jaar gekocht, gewoon niet goed nagedacht. Ik moet nu eerst de huiskamer verbouwen. Help! Het staat hier echt bommetje vol.
    Bij jou ziet het er altijd zo netjes en strak uit, zelfs buiten in de tuin. Hoe doe je dat toch?
    Bij ons is afgelopen week weer van alles omgewaaid en stuk gewaaid. Ik hoop dat ik het voor de kerst nog net zo gezellig kan krijgen als bij jou.
    Groeten,
    Barry
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kransen heb je gemaakt. Leuk dat je dezelfde maar dan in een kleiner maatje op de schuurdeur terug laatkomen. Je top van de perenboom is ook mooi aangekleed. Heel mooi gedaan allemaal. Ik ben benieuwd naar de rest. En wij hebben ook nog geen boom hoor. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, buiten ben je in ieder geval al klaar! Ziet er gezellig uit! Afgelopen weekend ben ik ook naar Intratuin geweest, niet voor een kerstboom maar wat andere dingetjes. Nou ik was blij dat ik op tijd weg was. Er stond gewoon een file!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Dit begin is werkelijk prachtig. Heerlijk al die natuurlijke spullen in je decoraties...
    Bij ons staat de boom al in huis, maar dat kwam omdat wij, alweer, ons kerstfeest zo vroeg vierden... Ik hoop wel dat de boom mooi blijft tot na oud en nieuw, op nieuwjaarsdag mag hij zeker weer weg... Echt niet later...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat hoekje achter in je tuin. Wat een plaatje heb je ervan gemaakt!
    En je krans mag er zeer zeker zijn. Ik moet ook nog aan de slag voor een krans voor aan onze voordeur. Tja, zo gaat dat, voor iedereen aan de gang en onze eigen deur wordt vergeten...hahaa Maarja, dat is ieder jaar weer het geval.
    Maar als nood heb ik altijd nog mijn mooie krans van ijslandsmos waarover wij het laatst hadden..

    Fijne week, Lia
    Lieve groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie subtiele versiering heb je aangebracht buiten! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kransen heb je gemaakt, hier ligt het mos ook al klaar! Leuk die stronk buiten, past helemaal in jouw sfeertje. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk allemaal hoor, onze kerstdecoratie komt inderdaad overeen hihi ;-)
    Ik zou ook meteen gevallen zijn voor die perenboomtop op standaard, geweldig om op de tuintafel te zetten.
    En dat mos... tja ik ben er gek op en ook op kaarsen.
    Ik ben benieuwd naar je boom en waar je dat windlicht hebt neergezet van De Stamkamer.
    Nou succes met het optuigen dan maar vast, we zien m vast wel verschijnen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat een mooie krans lia, ben benieuwd hoe het er bij jou binnen straks uit zal zien. Zal wel mooi rustig en sober zijn....denk ik.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf hoor die perenboom...bij ons zijn er ook weer nieuwe binnen......zo leuk zijn ze !!!...fijne week...oja mooie kransen ook !!....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kransen zijn prachtig Lia, misschien moet jij ook een workshop gaan geven hihi. Dan meld ik me als eerste aaan! Het topje van de perenboom staat ook heel leuk zo in je tuin. Bij mij gaat de boom waarschijnlijk pas 4 januari weer naar boven.. Fabian heeft geen kerstvakantie omdat het erg druk is nu op de zaak.. Wel jammer natuurlijk, maar aan de andere kant mogen we niet klagen en blij zijn dat er genoeg te doen is. Maar daardoor blijft de boom ook wat langer staan, maar die paar dagen zijn wel te overzien.

    Ik ben wel benieuwd naar je boom hoor.. maar jouw smaak kennende wordt 'ie prachtig.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook getwijfeld of ik de boom neer zou zetten ik heb eeb neppert hoor want op een flat is een echte niet te doen met al die uitvallende naalden .Dus hier een kleine boom !
    Ik vind je kransen erg mooi en de perentak erg origineel !
    Geniet ervan !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er prachtig uit allemaal prachtig al die kerstsferen bij iedereen ..genieten in de maand december .... je foto,s zijn prachtig en je kransen zijn superrr ...wens je een fijne week en heel veel plezier met het aanbrengen van een kerstsfeer ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Lia!!
    Wat leuk, de stronk als vogelplaats, en super decoratief!
    Ik moest direct lachen toen ik je krans op de tuindeur zag...ik heb namelijk precies hetzelfde bedacht...ook bij mij altijd een krans aan de voordeur..maar ook een aan de tuinpoort waar ik lekker zelf van kan genieten!

    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kransen Lia....
    Ik wil van de week ook wat kransen maken en die jij hebt gemaakt vind ik zo mooi!!
    Hier staat nog geen boom......eerst mijn dochter haar verjaardag geviert......
    Je perentop is super zeg......zo apart en daar hou ik wel van.....
    Benieuwd wat er binnen nog komt.....rommelze nog even....
    Liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat vind ik die tak in de tuin mooi!! Hoe kom je op een veiling dan, kan je daar zomaar naar toe en zelf iets kopen? Nooit van gehoord.
    Zelf heb ik wel een aantal druiventakken uit Frankrijk meegenomen (jaren geleden) maar die zie je nu overal en dan vind ik het niet zo leuk meer.
    Je hebt er weer een prachtig sfeertje van gemaakt Lia, ik geniet van de mooie plaatjes!

    Fijne avond
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kransen heb je gemaakt.
    En de boomstronk vind ik ook heel mooi.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk die krans , ook die simpele takken krans onder het afdak die heb ik hier buiten ook hangen ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, wat een prachte foto's heb je weer geplaatst.
    Die krans op je voordeur vind ik echt práchtig.
    Ik hou 'm in gedachte voor als ik nog energie krijg...
    Nu hangt er een kant en klare rieten krans. Niet zo origineel dus.
    Hele fijne avond nog!
    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die voordeur krans zag ik al langs komen op FB....Mooi!
    Maar achter heb je het ook erg gezellig zo, zelfs de vogels kunnen helemaal in Lia stijl van hun pindakaas genieten

    Hier staat sinds gisteren een echte kerstboom . Wel vroeg ,zo gezellig maar vaak haalt ie oud en nieuw niet hoor .
    Dan ben ik hem alweer zat haha.
    De rest ( niet veel hoor) moet ik van de week ook nog rommelen.
    En misschien zie ik nog wel wat moois donderdag bij Seizoen en Stijl ;-)

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk sfeertje! Prachtige kransen! Ik ben die files te slim af, ga vrij vroeg kerstshows en tuincentra af, ben er wel vroeg mee bezig maar dus ook geen last van massa volk ;-) Ik vind je sobere en rustige stijl heerlijk, wil dat er hier ook wat meer door trekken maar zo lekker all the way met kerst is ook fijn.. voorlopig geniet ik dan maar lekker van jou foto's! Kijk al uit naar je boom! Fijne week.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,

    Wat een mooie kransen en die perentak ziet er erg leuk uit. Daar zullen vogels inderdaad een leuk plekje hebben. Hier wordt de boom dit weekend opgetuigd en meestal blijft hij staan tot 1 januari. Ik vind de decembermaand erg gezellig maar ben ook altijd weer blij als alles weer ''normaal'' zijn gangetje gaat.
    Wij hebben vandaag een grote plantenbak met een buxusbol gekocht voor naast de voordeur en daarin verlichting gedaan. Nu nog een mooie krans die ik ook ieder jaar zelf maak. Vind het heerlijk om met simpele en sobere materialen te werken. Heel langzaam begint hier de kerstsfeer ook in huis te komen.
    Wens je een fijne week,

    Groetjes Hanny







    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kransen Lia, ze hangen erg mooi aan de voordeur en in de tuin. Toen ik vanavond thuis kwam van een bedrijfsuitje, werd ik verwelkomd door een boom vol lampjes...door manlief en oudste dochter vanmiddag opgezet (we hebben al jaren een nepboom, ideaal ter voorkoming van onze enige en jaarlijkse huwelijkscrisis in het tuincentrum hihi). De verdere versiering van de boom mag ik morgen doen.

    Het hoekje in de tuin is ook erg sfeervol!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er al sfeervol uit, zover ben ik nog niet ik heb alleen nog maar lampjes in de gietijzeren vazen gedaan met bolletjes mos en stonken. En ik wil nog een festoen maken, en er komt nog een boom in de loop van de week.

    Fijne week!
    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het ziet er heel gezellig uit in jullie tuin. En een mooie kerstkrans aan de deur! Heel subtiel met die rode besjes.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige krans, heel mooi subtiel. Ik hou ervan.
    Ik herken je boom verhaal wel. Weken voor kerst heb ik kerst kriebels...ik kan dan eigenlijk niet wachten met alle kerst versiering. Een dag na Sinterklaas is het hele huis versierd en dan denk ik ´zou blij zijn als het voorbij is, heerlijk weer die ruimte etc´......aaaarrggghhh word soms helemaal gek van mezelf haha.
    Fijne week!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig zijn je kransen. Zo mooi gemaakt (jaloers). Volgend weekend gaan we weer naar ons boshuisje en daar hpga ik me ook aan een krans wagen. Kijk ik stiekum een beetje van jou af hi hi. En die perentak vind ik ook zo 'n leuk idee. Ik zeg "lekker bezig Lia"
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kransen heb je gemaakt! Zo sfeervol. Een grote kerstboom is hier uit den boze omdat er gewoon geen plaats genoeg is, en er komt ook niet elk jaar een echte kerstboom binnen. Vorig jaar bleef het zelfs gewoon bij takken en zelfgemaakte boompjes en ik vrees dat het dit jaar ook weer zo zal zijn. Vandaag net de mooie tak die ik vorig jaar in het bos vond weer boven (wel, eigenlijk naar beneden want hij lag op zolder) gehaald en er (voorlopig?) wat witte sterretjes in gehangen. Het is een begin. Benieuwd naar jouw verdere kerstdecoraties.
    O ja, onnodig te zeggen dat opstoppingen en lang aanschuiven voor een kerstboom me totaal onbekend zijn maar door jouw beschrijving kan ik er me nu wel een levendige voorstelling van maken ;)
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lia, ik vind je foto van het afdak héél gezellig, zo mooi …leuk dat je het kan zien van uit
    de eethoek, en jouw krans is super mooi….nog nooit gezien met die takken erop …prachtig!
    Ik weet niet of je mijn Hoffz-post gelezen hebt….maar toen ik bij Slots met mevr zelf aan het
    praten was zei ze dat ze in Nederland héél veel voor zijn op Belgie met decoreren ….en ik geef
    ze een overschot van gelijk…..in Belgie zijn slechts 3 verdeelpunten voor Hoffz en deze keer heb ik
    eens geluk….dat er ééntje op een half uurtje rijden van bij mij is…..
    mijn interieur is sinds het bloggen al een redelijke metamorfose ondergaan…haha
    al reuze benieuwd naar je volgende "binnen" post
    fijne week nog
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lia, dank dat je je als volger hebt aangemeld…welkom op mijn blog !
    Lieve groeten en fijne dag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die mos ballen vind ik geweldig.
    Zelf probeer ik het ook rustig te houden in huis.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi, Lia! Heb je op de blog van Essato ook die mooie, dikke tak gezien, die ze als een alternatief voor een kerstboom hebben geplaatst? Erg leuk! Je kransen zijn ook mooi geworden. Succes met de kerstboom, wij doen dit jaar ook maar weer een boom, maar wel sober versierd ;-)

    fijne dagen, groetjes Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gek, je berichtje zie ik nu pas in mijn dashboard staan, terwijl je de post bijna een dag geleden hebt geplaatst? Raar, zo mis ik wel een hoop :-)
    Wat een mooie kransen heb je gemaakt. Simpel eigenlijk, maar bijzonder sfeervol. De rozenbotteltakjes maken het net wat spannender. Mooi hoor, mijn complimenten!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow schitterende kransen, Lia! Hier hou ik zo van....mooie natuurlijke decoraties die de hele winter kunnen! Ook die perenboom...kei gaaf zeg! Wat een blikvanger!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig die kransen! Heel simpel maar o zo mooi.
    Ik was gisteren even bij een tuincentrum(pje) en een mooie woonzaak. Allebei hadden ze stronken die je kunt gebruiken als kerstboom of -versiering. Nou...het vloog weg! Klaarblijkelijk dus een hot item dit jaar!
    Ik vind het in elke geval heel sfeervol en weer eens wat anders dan de gebruikelijke bomen.
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi zo Lia, helemaal jou ding.
    Hier een kleine boom op de kist voor het raam geplaatst. Helemaal goed hij staat niemand in de weg. maar vanaf
    buiten denk je tjeetje wat een giga boom hahahaha.
    Ik ben wel van de kerst dus hier natuurlijk weer wat uitbundiger als bij jou en weer met rood ik kan het niet laten!
    Was begonnen met een heel ander stuk maar in de keuken borrelde het weer naar boven! hahahah heerlijk al die stijlen op het blog ik geniet! Wat heb je een prachtig stel onder je afdak!
    Ben benieuwd naar jou boom.
    fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is altijd zo sfeervol bij jou! Je krans aan de voordeur is ontzettend mooi!!

    Ben ook aan het denken om aanstaand weekend een echte grote boom te halen...heb alleen schrik voor de handjes van Enora...is een boom zonder decoratie wel mooi ;-)

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige krans op je voordeur! Heerlijk om zo binnen te komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige kransen! Staat erg mooi op die donkere deuren. Die tak op de tuintafel ziet er ook erg leuk uit, sfeervol hoor. Hier begint de kerstsfeer ook langzaam op gang te komen.

    Hele fijne week nog, liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn krans is af maar hij blijft niet hangen aan de voordeur.....hij is best zwaar en ik dacht hup een punaise bovenop de deur zodat je het niet ziet en daar het lint aangeprikt maar hij dendert er net zo hard weer af.....hoe heb jij hem bevestigt Lia?
    Hoor het graag van je
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi je krans aan de deur. Dat is nog eens een welkom!
    Heerlijk om bij jou naar buiten te kijken en dit allemaal te zien in je tuin! Toch heerlijk genieten....!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooi Lia! Hier thuis nog niks gedaan, geen tijd, en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie sfeer Lia, prachtig je kransen aan de deuren!!!
    Zo mooi om in je tuin zo'n uitzicht te hebben op je tafeltje en dan heerlijk een kaars aan!!

    Geniet!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je gaat goed, hier behalve die ene krans nog niks kerstigs in huis. Misschien dat ik morgen even wat groen ga zoeken om er een beetje in te komen. Het is wel heerlijk weer voor een wandel(ingetje) naar het bos!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige sobere kransen heb je aan beide deuren. Onder je afdakje / veranda ziet het er ook al
    zo sfeervol uit . Ben benieuwd wat je binnen doet aan decoratie , dat het niet overdadig is,
    weet ik natuurlijk wel maar wat dan wel ....

    Ik laat me verrassen hoor, net als velen met mij denk ik .
    Fijne week verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooi hoor, ik heb kortgeleden ook een mooie krans gemaakt, een heel ander type maar past helemaal in mijn interieur.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dank je wel voor je tip Lia ik ga voor dat kleine spijkertje :-)
    Hihi nee als ze het doorknippen dan houdt het op ......
    Fijne dag :-)
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtig je krans, ik heb de mijne ook aan de voordeur hangen.
    De perenstronk staat ook erg leuk op je tuintafel.

    Hier komt ook een kleine kerstboom..ligt nu nog in de tuin te wachten om naar binnen te mogen.. hihi

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtig allemaal,echt een warm welkom (kerst)gevoel krijg je ervan,ook het tafeltje vind ik erg leuk staan,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oei, dat zijn weer mooie plaatjes!
    je kransen zijn echt gaaf, moet nodig ook aan de slag...
    en dat krukje onder je afdakje, is om te kwijlen:)
    het hele plaatje trouwens! haha
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo lieve Lia, ik wil je zeggen dat ik altijd zo geniet van je prachtige foto's en verhalen. Ik vind jouw blog de allermooiste, en ik blijf je stil volgen. Hele fijne feestdagen voor jou en je gezin. Lieve groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ingrid.
      Jij ook hele fijne feestdagen met je gezin.

      Verwijderen
  54. Lieve Lia. Oma geworden wat geweldig voor je. Ik hoop dat alles goed is gegaan? Echt mooi nieuws in deze maand he?
    Een knuffel van mij, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Imagens muito bonitas! Gostei de ver... Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Mag ik vragen wat het kleurnummer is van jullie taupe-kleurige voordeur. Bij ons zit er grondverf op, maar ik vind de taupekleur net iets te licht en de kleur van jullie voordeur is precies de kleur die ik bedoel. Ik hoop dat je mij spoedig een antwoord kunt geven; de schilder komt nl. maandagochtend om het kleurnummer. Ik zou je zeer dankbaar zijn voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra, ik had je die graag willen geven, maar Jan heeft die kleur zelf gemengd.
      Dus er is geen kleurnummer.

      Verwijderen
  57. Ooooo, wat jammer, ook geen idee van de kleuren die gemengd zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sigma S2U Satin 4365B, dit is het kleurnr van al het andere houtwerk op mijn huis. Voor de deur heeft Jan er wat aan toegevoegd, maar dat is niet meer te zeggen wat. Dat gaat op gevoel van een kliedertje dit en een kliedertje dat.
      Misschien dat je hier wat aan hebt.
      groetjes Lia

      Verwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia