zondag 15 december 2013

Daan….

 

 

Gisterochtend zat ik aan de koffie en keek om me heen, en bedacht me dat alles wat ik nog wilde doen klaar was. De boom stond, en met de subtiele decoratie in huis was ik ook klaar. Het huis was aan kant

Gistermiddag besloten we een heerlijke wandeling te maken, en toen kwamen we onze zoon en schoondochter tegen met de auto, op zich natuurlijk helemaal niet vreemd, maar hij keek een beetje anders dan anders….

Gisteravond tegen 7 uur belde hij op, en zei…. Je bent oma geworden.

 

001

Vandaag mag ik jullie voorstellen aan mijn kleinzoon Daan, en echt na de geboorte van mijn eigen kinderen is dit het mooiste wat er is. En ben helemaal verliefd…

Daan, je bent voor altijd in ons hart.

103 opmerkingen:

  1. Wow Lia wat een mooi mannetje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon en geniet van dit mooie moment!
    Liefs Linda (stoer en robuust wonen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleine knulletje wist gewoon dat je er klaar voor was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Lia allereerst van harte gefeliciteerd,wat een prachtig ventje met een schitterende naam,wat zul je super trots zijn,veel geluk met kleine Daan,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mannetje jullie kleinzoon.Van harte gefeliciteerd .Een mooier Kerstkado kan een mens zich niet wensen
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem al op FB voorbijkomen, maar wat is Daan mooi!!
    Geweldig om van dat mooie mannetje oma te zijn..!
    Geniet er maar van!
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kereltje, Lia...voor jullie maar ook voor je zoon en schoondochter mijn hartelijke felicitaties. Het is elke keer een wonder! Ik hoop dat jullie als opa en oma heel veel plezier aan jullie kleinzoon gaan beleven.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oma helemaal verliefd en dat kan ik mij voorstellen meid, wat een schatje!

    Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Daan.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Daan! Wat een mooi mannetje. Geniet maar zoveel mogelijk van deze nieuwe wereldburger! (En wat heeft ie een mooi mutsje op, schattig)

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je al gefeliciteerd maar dubbel kan geen kwaad toch? Wat een knap ventje met een mooie naam. Dat wordt genieten Lia. Ik ben zo blij voor je.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je mooie kleinzoon! Geniet er maar lekke van!

    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat een trotse oma zul jij zijn en wat een prachtig kindje (met een super leuk mutsje!). Heel veel geluk samen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leukkkkkk en toch nog zo snel ,
    Van harte proficiat en ga er maar heerlijk van genieten !!!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Geniet ervan, veel knuffelen. En wat een geweldig mutsje!
    Hele fijne feestdagen, maar dat zal nu wel helemaal goed komen.
    Groetjes Silvia, en bedankt dat ik je mooie blog mag lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. & toen was het zijn tijd! Helemaal duidelijk ;-) Van harte gefeliciteerd Oma! Geniet met elkaar van de lieve kleine Daan.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw van harte gefeliciteerd met dit mooie mannetje! Geniet ervan! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd, met jullie kleinzoon Daan . Wat een mooi ventje. Gaan jullie er maar fijn van genieten.Ik geniet nog steeds van onze kleinzoon, die is nu vijf.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. VAN HARTE GEFELICITEERD.
    Wat een schatje zeg, dat wordt volop genieten hoor.

    Lieve groet. wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met dit prachtige ventje!! Wat een prachtig kerstcadeau!
    Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kleinzoon heb je Lia, de decembermaand krijgt zo weer
    een speciaal lichtje erbij, na de gebeurtenissen van afgelopen jaren is dit misschien wel heel bijzonder.
    Ik wens jullie veel geluk en proficiat natuurlijk ook voor de ouders.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh! zo schattig, proficiat en veel geluk met jullie kleinzoon. Lieve groet Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk Lia, van harte gefeliciteerd met dit geluk!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,
    Van harte gefeliciteerd meid, met je prachtige kleinzoon... Ik zou ook verliefd zijn...
    Lekker stoere naam, Daan, en wat een mooie foto...
    Geniet ervan...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhh Lia, wat een schatje ! Van harte gefeliciteerd met dit grote geluk ....
    Geniet ervan samen met je man , opa en oma zijn is toch iets heel bijzonders lijkt me.

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kereltje! Wat zal je daar blij mee zijn.
    Het is zo ontzettend leuk om een kleinkind te hebben, ik had nooit eerder gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden.
    En je hebt helemaal gelijk: je kunt niet anders dan verliefd worden op zo'n dotje!
    Geniet er met volle teugen van, meis!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi ventje! Wat een Geluk!
    Intens genieten als opa en oma! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi mannetje!

    Proficiat en geniet ervan.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met Daan.
    Het is zo leuk oma zijn.
    (spreek uit ervaring)
    En wat een poepie

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oma Lia en Opa Jan (klinkt goed) van harte gefeliciteerd met jullie wolk van een kleinzoon. Wat een mooi mannetje. Leuke naam ook, lekker stoer.
    Ook wil ik zijn mama en papa natuurlijk alle geluk toewensen met dit kleine wonder.
    Geniet van dit mooie kindje.

    Liefs en de groetjes.
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Lia,

    Hartelijk gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Wat een prachtig mooi klein mini-mensje.
    Ik wens jullie heel veel geluk met hem!

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een mooi ventje en wat een leuke naam.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd Lia (oma) wat lief en mooi jongentje leuke naam Daan .Gaat er heerlijk van genieten ook je zoon en schoondochter gefeliciteerd en veel geluk voor hen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och...wat een mooi mannentje...
    Proficiat met de geboorte van je kleinzoon.
    Super gave naam Daan.
    Geniet van het oma zijn.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd, wat een prachtige DAAN.
    Geniet van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte Lia!!! Wat een dot, daar kan geen enkele kerstversiering tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je pracht-kleinzoon Daan! Jouw kerst kan zeker niet meer stuk.
    Dat worden heerlijke genietdagen onder de boom met bijna een echt kerst-kind!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleinzoon!
    Lijkt mij inderdaad héél bijzonder om mee te mogen maken.
    Genieten met een grote G!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Lia,

    Nogmaals van Harte Gefeliciteerd! Wat een bijzonder kerstcadeautje :-)

    Genietze!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig! Mooi mannetje! Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mutsje ook! :) Geniet er lekker van! Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ahh wat een mooi mannetje! ....van harte Lia!..... en geniet maar lekker van de kleine Daan :-)

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte!!!! Geniet van deze bijzondere tijd, in deze bijzondere rol

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Knap kereltje en...wat een mooie naam. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtig ventje, van harte gefeliciteerd!
    Een wonder is het telkens weer,
    Een nieuw leven, zo gaaf en teer!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geweldig wat een mooi kereltje, geniet van de kleine Daan....

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie baby zo te zien een echt jongetje ... prachtige foto ook !
    Van harte gefeliciteerd oma'tje , nu kan jij dat nieuwe pad dat voor jou is weggelegd gaan bewandelen .. en in december geboren zo maakt hij voor jou ook weer terug december bijzonder ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wooooow wat lieffff!! Hartelijk gefeliciteerd oma!

    Geniet ervan ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooi kindje en wat een stoere naam Daan.....
    Van harte gefeliciteerd Lia en Jan en natuurlijk ook de trotse papa en mama van Daan van harte gefeliciteerd!
    Geniet van de kleine Daan!

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Van harte met je prachtige kleinzoon!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon ! Hele mooie foto hoor ...
    Als trotse oma van een kleindochter van 16 maanden kan ik je verzekeren dat het echt geweldig is om oma te mogen zijn .
    En het wordt alleen maar leuker ...
    Geniet van dit prachtige mannetje .

    Groetjes van een stille meelezeres , en alvast hele fijne feestdagen ( die kunnen voor jullie niet meer stuk natuurlijk ) Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte met dit super mooi,lief stoere jongetje!
    Geniet maar lekker van jullie klein zoon.
    Fijne dag,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een droppie Lia, wat zul je trots zijn, geniet ervan, lekker met de kerst met je kleinzoon, mooie naam Daan!

    liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte gefeliciteerd Lia met de geboorte van jullie kleinzoon Daan! Wat een mooi ventje zeg en nu al zo leuk gekleed en mooi door Oma op camera vastgelegd. Volgens mij ga jij nog heel wat mooie foto's van je kleinzoon schieten en groot gelijk heb je. Ook mijn felicitaties voor je zoon en schoondochter!

    Fijne week.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een mooie en lief klein mannetje, gefeliciteerd!!!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Allemaal gefeliciteerd met dit mooie jongetje. Geniet ervan! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd met de geboorte van Daan!!!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd oma! Wat een prachtig kereltje, een mooi geschenk!
    Het is zo leuk om oma te zijn....en je hebt er niets voor hoeven doen!
    De tijd van ervan genieten gaat nu komen en daar wens ik je veel plezier mee.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldig gevoel moet dat zijn, voor t eerst opa en oma worden!!
    Wat moet het toch fijn zijn om een (schoon)moeder te hebben die zulke mooie foto's kan maken, ik heb niet van die mooie eerste foto's van mijn kinderen hoor. Dit is echt een prachtige foto en dat mutsje is supermooi en lekker warm!! Geniet er maar van, deze maand kan niet meer stuk, wat een feest!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

  57. Ach wat een lief kereltje zeg en wat een leuke naam.
    Proficiat hoor met deze kanjer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een prachtig mannetje. Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!! Geniet X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd met Daan!
    Heel veel geluk met dit kleine kereltje!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooi mannetje, ik snap dat de december maand voor jou weer een gouden randje heeft gekregen. Geniet van jullie kleinzoon.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Lia van harte gefeliciteerd met jullie prachtig jongetje Daan.
    Wat een rijkdom he een kleinkind ik weet er alles van :-)
    Onze Lynn is alweer 8 maand,geniet ervan hoor,het is het mooiste dat er is

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lia, gelukwensen met de geboorte van je kleinzoon Daan, prachtige baby
    geniet met volle teugen van het oma-zijn……
    fijne week
    lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje, geniet maar lekker van het oma zijn. Liefs, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nogmaals van harte gefeliciteerd opa en oma! Wat een plaatje....GENIET!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een rijkdom..... van harte gefeliciteerd en geniet van deze kleine spruit,
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dag Lia,

    van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon Daan,
    nieuw leven, een nieuwe generatie , een nieuwe dimensie in je leven,
    Opa en oma.........
    wat een rijkdom........
    wat moet dit een bijzonder gevoel je geven!
    Al het goede toegewenst samen met Jan toegewenst

    Lieve groet

    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heerlijk.. wat een mooi mannetje!
    Oma Lia, van harte met dit wonder!
    Wat een leuke naam...(stond ook op ons lijstje, maar onze derde was een meisje:))
    Lieve groet♥

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat lijkt me dit mooi Lia, kan me helemaal voorstellen hoe verliefd je bent. Wat een mooie baby.
    Mijn hartelijke gelukwensen.
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Van harte Lia met jullie mooie kleinzoon Daan. Stoer naampje. Blij voor jullie gezin dat alles goed gegaan is. En nu flink genieten! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  71. O wat een dotje...! Gefeliciteerd! Wat een verrassing zeg! Hihi en je wist dus niet dat de bevalling waarschijnlijk al begonnen was....ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent hoor! Veel genieten! Fijne week! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauw, gefeliciteerd! Je post bracht me kippenvel!
    Geniet ervan, het is inderdaad één van de mooiste 'dingen' in het leven, als ik mijn ouders mag geloven!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Heb je al op fb gefeliciteerd doe het hier ook nog even.....oma !! gefeliciteerd...wat een schatje...genieten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Nogmaals: Proficiat!! Geweldig ventje.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oh, wat een lief mannetje! Van Harte.
    Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een prachtig ventje!! kan me wel voorstellen dat je daar verliefd op bent:)
    hopelijk gaat alles goed.
    haha dat je ze samen nog tegen kwam! logisch dat ie vast benauwd keek:)
    super tijd zo voor de kerst, gezellig hoor, geniet er van!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een schatje...gefeliciteerd...en geniet ervan!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een super dikke proficiat met de geboorte van je kleinzoon Daan!!!

    Vanwege een stille volger uit Belgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Van harte! Wat een mooi ventje....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat leuk! van harte gefeliciteerd!! geniet er nu maar extra van als oma, want de tijd vliegt!!!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh Lia , wat een mooie baby , en een mooie naam.
    Geniet van dit klein wondertje.
    Dikke PROFICIAT !!!!!!!!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd met dit wereldwonder. Mijn moeder zegt ook dat je nog mee gaat genieten van de kleinkinderen dan dat je dat van je eigen kinderen hebt kunnen doen...dus ik zeg...GENIET ERVAN voor je het weet zijn ze groot.
    Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Van harte gefeliciteerd. Wat een schatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Och wat een liefje, gefeliciteerd hoor en ik begrijp dat je heel trots bent.
    Ik ken het gevoel heel goed.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een lieverd Lia en hij boft maar met zo'n opa en oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een geweldige tijd gaan jullie tegemoet..
    Lekker genieten van mooie Daan..
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Dag Lia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Wat een prachtig mannetje!
    Geniet ervan en alvast hele fijne feestdagen. Lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Lieve oma, gefeliciteerd met dit mooie kleine wonder! Jullie Daan, geniet heerlijk van deze kleine man en verwen hem maar heerlijk zoals oma's altijd doen….. warme groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ook via deze weg wil ik jou en je familie van harte feliciteren met dit geweldige nieuws!!
    Wat een mooi schatje is het!
    Geniet ervan!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ook hier kom ik je alsnog feliciteren, oma. Ik geloof graag hoe bijzonder dit is, na de geboorte van je eigen kinderen.
    Wat een prachtige manneke en zelfs z'n oogjes geopend. Heel nieuwsgierig na wie er allemaal naar hem komt kijken..
    Geniet van dit kleine wondertje!

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik zag dit kleine wereldwonder al op FB voorbij komen... een prachtmannetje! Toen mijn ouders voor de eerste keer opa en oma werden van onze zoon Dani, weet ik nog dat dit zoveel indruk op hen maakte... Nog steeds heeft die oudste een speciaal plekje bij hun!

    Geniet van het vertroetelen; alleen de lusten en niet de lasten... Dat lijkt mij ook wel wat haha

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gefeliciteerd ! Wat een mooi jongetje. Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Beste Lia,

    Een dikke proficiat aan de ouders en grootouders, dat jullie trots mogen zijn met zo'n mooi kind dat is zeker.
    'K denk dat het een knappe boy zal worden "een vrouwenverslinder" dat zit er dik in. Geniet er van met volle tuigen, wat een mooi kerstcadeauke!!! Fijne feestdagen aan de ganse familie en de lezers van Lia's fantastische blog x

    Een regelmatige stille bezoeker van I found my home vanuit België

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een prachtig kereltje, Van Harte !
    Jouw feestdagen zijn alvast begonnen Lia, geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een mooie baby , en een mooie naam.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Daan. Dat wordt genieten met een grote G. Wat zullen jullie trots zijn. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  97. wat een prachtig kereltje nogmaals van harte gefeliciteerd geniet lekker van het manneke weet hoe het voelt .... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Lieve oma Lia, wat een prachtige kleinzoon. Stoere naam. Van harte gefeliciteerd en dat jullie maar heerlijk mogen genieten van dit prachtige wonder. Heel veel liefs Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hoi Lia,

    Van harte proficiat met jullie kleinzoon Daan , lekker genieten van dit mooie wondertje.

    Fijne dagen,

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Zo loop ik achter, helemaal gemist!!! Nou Lia jou kerst kon niet meer stuk. Van harte proficiat met je/jullie kleinzoon, mooi kereltje. Geniet er lekker van
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Door drukte heb ik je stie al een tijdje niet meer gevolgd, tot mijn grote spijt!
    Ik geniet er altijd van om weer even je blog te bekijken en de mooie ideetjes en de ondeugende katten te bekijken.
    Maar nu zie ik dat je Oma bent geworden van een mooi kereltje! Super, gefeliciteerd met jullie kleinzoon. En natuurlijk heel veel plezier met elkaar, geniet er van.
    Ik weet zeker dat ik vanaf nu toch weer even vaker langs kom op je blog.
    Lieve groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia