vrijdag 20 december 2013

Fijne Kerst….

 

 

 

kaart

 

De dagen van dit jaar tikken langzaam weg.

De hectiek rond kerst in de winkels begint op gang te komen, die ik overigens probeer te ontlopen.

Want kerst gaat toch niet alleen maar om eten….

Voor ons is de vakantie begonnen, en dat betekent doen waar we zin in hebben.

Niets moet alles mag….

Nu luisteren en kijken naar Serious Reguest, en straks weer naar de Top 2000.

Dat zijn momenten waar we altijd enorm van genieten.

 

Ik wens jullie hele fijne feestdagen.

Hoop dat je het mag vieren met mensen om je heen die je dierbaar zijn.

En een extra knuffel voor degene die nu iemand moeten missen.

 

Liefs Lia

 

 

Ik heb gisteren de give away die ik gewonnen had bij Saskia van Wonen op Wydrum ontvangen. Nogmaals hartelijk bedankt Saskia.

In het nieuwe jaar krijgt het een mooi plekje.

 

004

43 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kerstgroet Lia! Ik wens jou ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia. Helemaal gelijk dat Kerst niet alleen om eten draait. Wij doen ook lekker rustig aan.
    En straks ook de top 2000 luisteren. Dat hóórt nu eenmaal bij de laatste dagen van het jaar.
    Ik wens jou ook fijne feestdagen en een heel mooi nieuw jaar!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia ik wens jullie natuurlijk nog een keer fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !
    En heel veel knuffelen met je kleinzoon !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kerst groet van mij,geniet ervan!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb je helemaal gelijk in Lia...Kerst draait niet om eten, maar om de fijne tijd die je deelt met Familie en goede vrienden.
    wij hebben nu ook vakantie....heerlijk...eerst eens uitslapen...hihi...
    Ik wens jou en je gezin hele fijne Kerstdagen en al het goede voor 2014...en geniet van je kleinzoon.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia
    Wat een mooie kerstwens heb je geschreven! Ik hou ook niet van die volle winkels voor de kerstdagen maar wanneer de kinderen komen moet je wel wat in huis hebben. gelukkig heb ik een man die het niet erg vind.
    Ik wens je ook fijne feestdagen toe en een goed en vooral gezond 2014.
    Geniet van het samenzijn met je familie en vooral je kleinzoon!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook met een grote boog om de kerstdrukte en stress heen en ga Bij Guusje Thuis genieten van het niets doen en het gewoon gezellig bij elkaar zijn. Jullie hele gezellige, sfeervolle dagen maar met die kleine man erbij wordt het vast een extra fijn feestje. Liefs, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie woorden, Lia. Dat is toch het allerbelangrijkste: gezellig samenzijn met dierbaren.
    Ik wens je ook hele mooie warme kerstdagen en een liefdevol 2014!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij gaan hier ook in de vakantiemodus, lekker rustig aan doen en inderdaad niet op drukke momenten die vreselijke overvolle supermarkten in (ik kan daar zo slecht tegen)
    Geniet van de vakantie, de eerste kerst met je kleinkind en een liefdevol 2014 toegewenst!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia,
    Ik wens jou en je dierbaren ook een heerlijke kerst toe. Geniet ervan...
    Heel lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte met je kleinzoon en ik wens jou ook hele fijne feestdagen met allen die je lief zijn en een heel goed en gezond 2014.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstwens . Hij verwoordt ook mijn gevoel. Jan en ik gaan straks heerlijk twee weekjes naar ons boshuisje toe. De eerste kerstdag zit ons huisje bomvol met mensen waar we van houden. Maar ik hoop dat de rest voor ons samen is.
    Ik wens (oma) Lia en haar gezin alle goeds toe.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Lia, jij ook heel fijne feestdagen gewenst en een gelukkig en fijn 2014.
    Dank je wel voor je mooie kerstwens en ik ben het helemaal met je eens: Kerst draait om warmte en gezelligheid en niet om eten, kleding of cadeaus.
    Geniet heerlijk van jullie kleinzoontje, dat is al een wondertje op zich.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalige Kerst, geniet van je familie,
    en alvast een Spetterend Nieuwjaar !
    Lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke give away heb je gewonnen. Ik heb hem ook, kan er alleen nog geen plekje voor vinden. Ik denk dat ik hem buiten ga zetten. Jullie ook een fijne kerst en een gezond nieuwjaar. Voor ons is kerst heel anders dit jaar, mujn vader is twee dagen geleden overleden. Dat is heel moeilijk.

    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia,

    jullie ook hele fijne feestdagen gewenst !!

    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia,
    Wat betreft die drukte in de winkels, kan ik mij volledig bij aansluiten, wat een gekkenhuis hier en daar.
    Maar je moet af en toe naar de winkel vooral omdat ik 2 verjaardagen te vieren heb in deze tijd. We komen er wel weer doorheen,zoals elk jaar.... Je huis ziet er weer erg mooi uit, die rust daar hou ik ook zo van.
    Ik wil jullie hele fijne en sfeervolle dagen wensen en lekker genieten van elkaar.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Lia,
    Hele fijne kerstdagen en een gezond 2014!!!
    Geniet ervan samen met je kinderen en kleinkind, veel plezier.

    Liefs en groetjes,

    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook fijne en gezellige dagen gewenst Lia en een heel goed en gezond 2014! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier ook een rustige kerst en geen overdaad aan eten,maar gewoon en vooral lekker genieten van elkaar,ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kerst is gewoon al goed als je mensen om je heen hebt die om je geven. Eten is een leuke bijkomstigheid maar het gaat bij niet ten koste van alles. (ik sta echt geen uren in de keuken) Wij vieren het samen met onze familie en vrienden. Geniet lekker van de kleine man en niet te veel knuffelen (dat doen oma's nl. maar al te graag.)
    Fine dagen
    -X- Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ja.....houd ook niet van die volle supermarkten.........
    Geniet van rust, vandaar dat ik hier altijd graag kome ;)
    Moet je nog feliciteren.........wat een prachtige kleinzoon heb je gekregen VAN HARTE!
    Pure rijkdom.

    En je huis.....helemaal prachtig in sfeer, precies goed en genoeg voor de ultieme kerst sfeer.

    Genieten.


    Wens je fijne feestdagen toe.

    Veel liefs


    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    x
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Lia, ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe...lekker genieten en doen waar je zin in hebt, de klok een minder prominente rol laten spelen. Een heerlijk idee!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ja... niks aan die overvolle supermarkten. Op nog kleine dingetjes na, hebben we alles wel in huis gelukkig. Ik ga in ieder geval niet de 24e de winkel in!
    Ik wens jou ook een zalig Kerstfeest. Ga je dat nog vieren met Daantje? :-)

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geniet van al het moois om je heen.........

    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie woorden Lia!
    Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen gewenst en een gelukkig en vooral gezond 2014 en lekker genieten van jullie kleinzoon Daan!!

    Liefs XXX Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een mooie post! Ook hier wordt genoten van serious request... een jaarlijkse traditie...

    Fijne feestdagen gewenst en voor 2014 veel geluk en gezondheid!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie Kerstgroet Lia.
    Wij gaan ook heerlijk van 2 vrije weken genieten.
    Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen toe en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij en je gezin ook hele fijne dagen gewenst, en geniet van alle moois om je heen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alleen al het feit dat de winkels twee dagen dicht zullen zijn, geeft al veel hectiek. Kerst gaat zeker niet om eten, wie heeft dat overigens ooit verzonnen? Ik wens jou fijne, blije en gezegende kerstdagen toe. Je eerste kerst als oma, hoe mooi is dat! En alle goeds voor 2014 Lia!
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geniet van de lekkere vrije dagen. Ook hier hebben we twee weken vakantie en gaan we ook alleen maar doen waar we zin in hebben. Ik wens je hele fijne dagen en alle goeds voor 2014.

    Liefs, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wens jou ook samen met degene die je lief zijn .......Fijne dagen en alle Goeds voor het Nieuwe Jaar!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jij ook hele fijne dagen Lia!
    ★Karin★

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja ik zag het gefeliciteerd hoor......vond die kaarten ook zo leuk !!....liefs hele fijne dagen...x van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijne kerstdagen ook voor jou Lia.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Lia, hier ook twee weken op de "rieleksstand"
    Zo lekkerrrr geen wekker ;-) Genieten!
    Wens je een hele sfeervolle kerst en alle goeds voor 2014 !!!
    Een warme kerstknuffel komtie XX Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beste Lia

    Ook voor jullie fijne feestdagen en een gelukkig 2014!!!
    Veel groeten Joke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voor jou en je gezin ook heel fijne en mooie dagen, lekker rust...geen drukte,
    maar genieten van de mooie dingen...en van je kleinzoon!
    Alle goeds voor 2014

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nog van harte met je mooie pronkstuk :-)
    Ik wens jou ook hele fijne dagen toe Lia en alle goeds voor 2014!
    Geniet deze dagen van de kleine Daan en van alle mensen die je dierbaar zijn....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lia, hele mooie kerstdagen samen met je gezin en geniet lekker van de rust en van je kleinzoon!!

    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook voor jou een fijne kerst en een gelukkig gezond nieuw jaar !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jullie ook hele fijne feestdagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wens je ook hele fijne, warme en gezellige feestdagen.
    Samen genieten en geen tijd in de gaten te hoeven houden is een heerlijk idee.
    Lieve groeten en tot volgend jaar.
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia